SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Truste@AllProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
TV jaquote:Op zondag 13 januari 2013 22:15 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dat is tv: net zolang zoeken tot je hebt gevonden wat je zocht.
Misschien heeft Rob Geus die dag al 18 studentenhuizen gehad, en bij de 19e is het een teringbende.
Elke week de 19e uitzenden, met dikke vinger naar de kijkers die je foolt![]()
![]()
Niet johquote:Op zondag 13 januari 2013 22:22 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Rustig, LoLa heeft iedereen flink zitten spanken![]()
![]()
Ik heb je gemept met een boekquote:Op zondag 13 januari 2013 22:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja wel, je had 3 boeken nodig om ons weer kalm te kijken![]()
![]()
Toen zei je: en wat denk je dat je kunt van je studieboek voor je?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik hoorde laatst een meisje in mijn klas zeggen 'sommige mannen kunnen nog wat leren van dat boek'
Bitch please.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
* LovelyLady mept nog een keerquote:Op zondag 13 januari 2013 22:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
* Ishimaru zachtjes wrijft over rode bips![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ja maar..... handboeien.....vastgebonden enzo![]()
![]()
Dit moet idd wel. Net ook weer een magnetron, te ranzig voor woorden. Je kan niet voorstellen dat ook maar 1 van de 21 (!) dames er niet een doek/spons whatever doorheen haalt om het schoon te houden. Er zullen idd vaak zulke mensen zijn, maar het overgrote deel maakt zoiets toch wel schoon.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:15 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dat is tv: net zolang zoeken tot je hebt gevonden wat je zocht.
Misschien heeft Rob Geus die dag al 18 studentenhuizen gehad, en bij de 19e is het een teringbende.
Elke week de 19e uitzenden, met dikke vinger naar de kijkers die je foolt![]()
Ik ookquote:Op zondag 13 januari 2013 22:35 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik...uhm...sta voor best veel open![]()
Wat fout![]()
Hou je niet in, ben van jou wel wat gewendquote:Op zondag 13 januari 2013 22:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zo makkelijk om deze te makenmaar doe het niet
Topiekquote:![]()
You sure about that?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hou je niet in, ben van jou wel wat gewend
[..]
Topiek![]()
![]()
Ahoiquote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hou je niet in, ben van jou wel wat gewend
[..]
Topiek![]()
En anders ik wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Het was dat de bed toen bezet was anders....quote:Op zondag 13 januari 2013 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb Ish maar 1 keer mogen, maar dat was![]()
![]()
![]()
![]()
Je lag alsnog bij charmie in d'r armen, ik lag op een luchtbed in de fokking halquote:Op zondag 13 januari 2013 23:04 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het was dat de bed toen bezet was anders....![]()
![]()
of zij bij mij, kan me dat nog vaagjes herinneren. Wij lagen ook ff op dat luchtbed voordat de gastheer ons ervan trokquote:Op zondag 13 januari 2013 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je lag alsnog bij charmie in d'r armen, ik lag op een luchtbed in de fokking hal
Ik was een doorgeef speeltje dat weekend. Van de ene vrouw naar de ander![]()
![]()
Jullie lagen op de bank te pittenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
of zij bij mij, kan me dat nog vaagjes herinneren. Wij lagen ook ff op dat luchtbed voordat de gastheer ons ervan trok![]()
![]()
ik heb de foto's nogquote:Op zondag 13 januari 2013 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jullie lagen op de bank te pitten![]()
![]()
Ik ook ergens nog welquote:![]()
Serieus ik moet nu echt gaan douchen anders kom ik echt niet weg hier en morgen brak enzo![]()
Dat willen we niet. Bye byequote:Op zondag 13 januari 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook ergens nog wel![]()
Serieus ik moet nu echt gaan douchen anders kom ik echt niet weg hier en morgen brak enzo![]()
![]()
![]()
Of hij zit bij de KFC, of hij is ergens drugs aan het dealen. Thug life.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hij reageert nietquote:Op zondag 13 januari 2013 23:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
whatsapp, skype, mail, postduif geen optie?#TeamMiley![]()
In 1 enkel speciaal geval. Ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wil je het zaad van een ander eruit likken dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En dat is?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In 1 enkel speciaal geval. Ja.#TeamMiley![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 23:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wil je het zaad van een ander eruit likken dan?
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Ik dacht dat het je om het zaad ging, het was geen verkapte poging om mijn ego te boostenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet bij jou natuurlijk, dat dan weer niet.#TeamMiley![]()
Dat geeft helemaal nietquote:Op zondag 13 januari 2013 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb een vriend, enzulks.
Dat probeer ik te zeggen
Ik had gewoon even een *PROEST* momentje
Ik had gewoon... En toen.. Dus ik dacht ... Ja... Nou dat moet kunnen... Maarjaquote:Op zondag 13 januari 2013 23:28 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dat geeft helemaal niet
Ik had gewoon even een *PROEST* momentje
#TeamMiley![]()
Ownee, ging om strelen van iemand anders haar ego.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je om het zaad ging, het was geen verkapte poging om mijn ego te boostenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Okquote:Op zondag 13 januari 2013 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ownee, ging om strelen van iemand anders haar ego.#TeamMiley![]()
Ken je die momenten, dat je in een wat groter gezelschap bent? En dat iedereen in losse groepjes staat? En dat je dan een snoeiharde grap of een genante opmerking maakt, net hard genoeg, zodat iedereen stil is en naar je kijkt?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had gewoon... En toen.. Dus ik dacht ... Ja... Nou dat moet kunnen... Maarja
Nou dat. Dat deed je.
sorryquote:Op zondag 13 januari 2013 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik lig eindelijk in bed.... Een uur te laat![]()
![]()
Ik wist wel dat ik meegeholpen had.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lag niet alleen aan jou hoor, maar wil je best in die waan latenRustig aan.![]()
Ik wachtte op jouquote:Op zondag 13 januari 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik meegeholpen had.![]()
![]()
My heart is brokenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lag niet alleen aan jou hoor, maar wil je best in die waan laten![]()
![]()
![]()
Dat dan weer nietquote:Op zondag 13 januari 2013 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
/kras...
Ik ga mijn oogjes dicht doen....![]()
Truste![]()
![]()
![]()
En weer open! Anders slaap je dalijkquote:Op zondag 13 januari 2013 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
/kras...
Ik ga mijn oogjes dicht doen....![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: