Ik was net bezig een topic te openen met 'Met aanhoudende worsten' als TTquote:Op zondag 13 januari 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
Sorry voor deze diepzinnigheid, ik had allang in m'n nest moeten liggen
Oh ja, kut... Ik kreeg een black-outquote:Op zondag 13 januari 2013 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was net bezig een topic te openen met 'Met aanhoudende worsten' als TT.
Hij is goedquote:Op zondag 13 januari 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
Sorry voor deze diepzinnigheid, ik had allang in m'n nest moeten liggen
Ga slapen dan.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, kut... Ik kreeg een black-out
Ja, zo. Ik lag er voor 18u al in, maar toen faalde ik ook grondig...quote:
Dat heb ik nou nooitquote:Op zondag 13 januari 2013 22:16 schreef Sirolf het volgende:
Gevalletje 'goede timing': Ik zet de radio aan en hoor gelijk C2C - Happy voorbij komen. Tof nummer is dat!
Radio 4 aan zetten.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand nog een chille afspeellijst (op Spotify) met klassieke muziek?![]()
Heb er nu eentje random gepakt, maar als jullie nog tips hebben, graag
edit: Voor tijdens het leren, en ja ik heb al gezocht op "study classical music" enz. en heb al wat gevonden, maar ben benieuwd of jullie nog wat hebben
Nee, wel youtube, is trouwens meer piano dan klassiek..quote:Op zondag 13 januari 2013 22:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand nog een chille afspeellijst (op Spotify) met klassieke muziek?![]()
Heb er nu eentje random gepakt, maar als jullie nog tips hebben, graag
edit: Voor tijdens het leren, en ja ik heb al gezocht op "study classical music" enz. en heb al wat gevonden, maar ben benieuwd of jullie nog wat hebben
Thanks, en dan gewoon alles van Thomas Newman?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, wel youtube, is trouwens meer piano dan klassiek..
Mwah dit is een klein playlistje van nummers die ik wel lekker vind of mij zijn bij gebleven, deze Thomas Newman kwam ik tegen in een film, kan je wel op zoeken is wel rustige muziek..quote:Op zondag 13 januari 2013 22:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Thanks, en dan gewoon alles van Thomas Newman?
En alles van Einaudiquote:Op zondag 13 januari 2013 22:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ook een mooi klassiek stuk:quote:Op zondag 13 januari 2013 22:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Tot nu toe klinkt 't wel goedquote:Op zondag 13 januari 2013 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah dit is een klein playlistje van nummers die ik wel lekker vind of mij zijn bij gebleven, deze Thomas Newman kwam ik tegen in een film, kan je wel op zoeken is wel rustige muziek..
Die doe ik een andere keerquote:Op zondag 13 januari 2013 23:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En alles van Einaudi
En Canto Ostinato
vergeet Elstak niet! goede, moderne componist. vooral zijn werk eind jaren 90 is erg goedquote:
Godsamme wat ben je toch een BNer aan het worden. Binnenkort bij 'latenweietsrandomsdoen'met de sterren?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
kijk! ik sta op de foto toen ik bij Milkbar en Audio Adam was:
[ afbeelding ]
Lekker positieve titel ookquote:Op maandag 14 januari 2013 00:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Godsamme wat ben je toch een BNer aan het worden. Binnenkort bij 'latenweietsrandomsdoen'met de sterren?
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker positieve titel ook
"de-zaal-nog-niet-half-vol.jpg"
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker positieve titel ook
"de-zaal-nog-niet-half-vol.jpg"
Nope. Mooi kut, want ik ben kapot van vermoeidheidquote:
Meh, dat is kut.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope. Mooi kut, want ik ben kapot van vermoeidheid
Edit: ik ga voor poging 3, al zal die ook wel vruchteloos zijn!!
Ja, dat kan ik inderdaad wel doen! Krijg je iig wat rust in de kop. Goed idee!quote:
Niet verslaafd raken natuurlijk he..quote:Op maandag 14 januari 2013 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik inderdaad wel doen! Krijg je iig wat rust in de kop. Goed idee!
Nee joh, ik pas wel op daarmee. Een halfje is voldoende! Daarnaast heb ik al een paar klotenachten achter de rug en teveel aan m'n hoofd, het is prima. Hij zit er al in zelfsquote:Op maandag 14 januari 2013 01:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet verslaafd raken natuurlijk he..
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, ik pas wel op daarmee. Een halfje is voldoende! Daarnaast heb ik al een paar klotenachten achter de rug en teveel aan m'n hoofd, het is prima. Hij zit er al in zelfs
Whehe, kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 01:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd.
Ja tuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 01:21 schreef minthy het volgende:
Maar goed, no more mister nice bitch hier. Wil je me af en toe even straffen als ik te aardig doe?
Ik moet nog wat wennen, vrees ik...quote:Op maandag 14 januari 2013 01:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zijn twee tegenstrijdigheden!lol!11
Geeft nietquote:Op maandag 14 januari 2013 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet nog wat wennen, vrees ik...
Hup, nu slapen met je hoofd!quote:Op maandag 14 januari 2013 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet nog wat wennen, vrees ik...
Hij moet nog indalen, al word ik nu wel wat licht in m'n hoofd. Ik kan me goed voorstellen dat die troep verslavend isquote:Op maandag 14 januari 2013 01:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geeft niet
Ga jij nu maar slapen dan.
Je wilt niet weten hoe graag ik dat wil, jank al de hele avond alles aan elkaar vast terwijl ik rust in m'n kop wil. Vermoeidheid door een paar slapeloze nachten in combinatie met een kutbericht maakt me toch ietwat aan de labiele kant blijkbaarquote:
Je bént een echt wijfquote:Op maandag 14 januari 2013 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe graag ik dat wil, jank al de hele avond alles aan elkaar vast terwijl ik rust in m'n kop wil. Vermoeidheid door een paar slapeloze nachten in combinatie met een kutbericht maakt me toch ietwat aan de labiele kant blijkbaar![]()
Yay, ik lijk wel een echt wijf!
Dat ik zat te janken was anders al een hele poos terug, ik zat super in m'n vel de laatste maanden. Jammer. Nu weer opnieuw beginnen en me weer veel groter en sterker voordoen dan ik van binnen ben. Muurtjes omhoog, dit datquote:
Heb je een cadeautje?!quote:
Don't panic!quote:Op maandag 14 januari 2013 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je een cadeautje?!
Wel opschieten, m'n peuk is bijna op![]()
Ik probeerde te luisteren, maar Seinfeld staat op geloof ikquote:
Laat maar uit staan, want Year of Summer. Word je weer wakker vanquote:Op maandag 14 januari 2013 02:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik probeerde te luisteren, maar Seinfeld staat op geloof ik
Verstandig en lief!quote:Op maandag 14 januari 2013 02:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laat maar uit staan, want Year of Summer. Word je weer wakker van.
Ik merk het jaquote:Op maandag 14 januari 2013 02:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Verstandig en lief!![]()
Pil begint echt in de kicken. Ik word er loslippig van en draaierig
Oh nee hoor, ik heb iemand onlangs in deze staat een compleet horrorscenario toegezonden. Kop leeg, ruimte voor andere onzin. Heel Volendam afgeslacht. En volkszangers, op de meest nare manierenquote:Op maandag 14 januari 2013 02:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik merk het ja
Ga dus maar slapen, anders krijg je er nog spijt van als je terug gaat lezen vandaag
Ah, dan kan ik nu eindelijk ook gaan slapen.quote:Op maandag 14 januari 2013 02:19 schreef minthy het volgende:
En ja PaPino, ik ga nu naar boven. Voel me tipsy. Hihihi![]()
Slaap lekker![]()
Jij bent tenminste lief!quote:Op maandag 14 januari 2013 02:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik nu eindelijk ook gaan slapen.
Trusten mint!
[/coma]quote:Op maandag 14 januari 2013 02:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga ook pitten, trusten aan de rest (die er niet is)
![]()
Je tags staan verkeerd om.quote:Op maandag 14 januari 2013 02:28 schreef minthy het volgende:
[..]
[/coma]
Zeg, ik ben fucking Sneeuwwitje niet!![]()
[coma]
Nee, ik ontwaakte eerst en toen ging ik er weer in. Vertel mij niets als coma-oma zijndequote:
Oh zo, ik snap het.quote:Op maandag 14 januari 2013 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ontwaakte eerst en toen ging ik er weer in. Vertel mij niets als coma-oma zijnde
Jij bent echt niet goedquote:Op maandag 14 januari 2013 02:32 schreef minthy het volgende:
En nu verdwijn ik echt naar de diepste krochten van het slaaprijk. Zin in, doei!!
Zeg ik toch, I'm on dope right nowquote:
ik hoorde vannacht zijn versie van nipplegatequote:Op maandag 14 januari 2013 02:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trusten![]()
Oh en wat is Jim toch een enorme kut-DJ!
jaja, ik probeer mijn indruk in de geschiedenis achter te laten. heb ik iig toch nog voor iets geleefdquote:Op maandag 14 januari 2013 00:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Godsamme wat ben je toch een BNer aan het worden. Binnenkort bij 'latenweietsrandomsdoen'met de sterren?
Das kut SC!quote:Op maandag 14 januari 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
oh voor de geïnteresseerde, tussen mij en m'n date wordt nooit wat
Kwam haar zaterdag tegen toen ik naar de kroeg ging en ze dook weg
Dus ik had de volgende dag een smsje gestuurd met de strekking:
WTF?
Kreeg wel (verbazinwekkend genoeg) terug dat ze 2 leuke dates met me heeft gehad en dat ze me heel aardig vindt, maar niet leuk genoeg om het door te zetten...
Viel me mee van d'r, maar goed, da's dus klaarWel geile neuqseks gehad, dus eigenlijk mag ik niet klagen, maar voelde me wel kut
En tequila helpt daar NIET tegen heb ik gemerkt
Meh balen.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
WTF?
Kreeg wel (verbazinwekkend genoeg) terug dat ze 2 leuke dates met me heeft gehad en dat ze me heel aardig vindt, maar niet leuk genoeg om het door te zetten...
Viel me mee van d'r, maar goed, da's dus klaarWel geile neuqseks gehad, dus eigenlijk mag ik niet klagen, maar voelde me wel kut
Tequila en Jagermeister hebben bij mij in m'n leven toch wel voor een hoop black-outs gezorgdquote:Op maandag 14 januari 2013 09:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Meh balen.Maar ach je weet nu tenminste waar je aan toe bent.
En ja, Tequila blijft zwaar vergif
Dat je door een fucking hete chick bent gebruikt voor seks pakt niemand je meer af bro!quote:Op maandag 14 januari 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
WTF?
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat je door een fucking hete chick bent gebruikt voor seks pakt niemand je meer af bro!en je weet in elk geval waar je aan toe bent, hoe kut het misschien ook is..
Je kan weer verder sjanzen
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ].
Nu hebben we ze wel gehad, neem ik aan.
Die kende ik helemaal nietquote:Op maandag 14 januari 2013 13:17 schreef alors het volgende:
[..]
De originele videoclip lijkt van de aardbodem te zijn verdwenen...
Neequote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ].
ONZ / Morgen werkenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ].
Neen. Maar ik doe net alsof en hoop dat ik erin trap. Hetzelfde geldt voor vrolijkheid. Fake it 'til you make itquote:
Van vrolijkheid faken, word je uiteindelijk nog chagrijniger. Echt waar. Of je gaat huilen ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen. Maar ik doe net alsof en hoop dat ik erin trap. Hetzelfde geldt voor vrolijkheid. Fake it 'til you make it
Niet erg, daar krijgt verder niemand iets van meequote:Op maandag 14 januari 2013 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van vrolijkheid faken, word je uiteindelijk nog chagrijniger. Echt waar. Of je gaat huilen ofzo.
Laat die sorry maar achterwege als jij dit een goed nummer vindt. Nergens voor nodig.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:10 schreef minthy het volgende:
Kane![]()
Dit vind ik echt een goed nummer, sorry
Sorry dat ik sorry zei...quote:Op maandag 14 januari 2013 14:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laat die sorry maar achterwege als jij dit een goed nummer vindt. Nergens voor nodig.
Daarom luister ik verdomd weinig naar teksten, dan ik het een en al vrolijkheid op de radioquote:Op maandag 14 januari 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
wat een *piep* plaat die steeds vraagt hoe het met je gaat. Daar wil ik helemaal niet over nadenken.
Ik wil vrolijke inhoudsloze plaatjes!
Op de radio is het ook vrolijk, Depeche Modequote:Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
draai zelf wel ff een vrolijk en opbeurend plaatje.
Gisteren haar nieuwste album @ Spotify beluisterd. Prettig!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
draai zelf wel ff een vrolijk en opbeurend plaatje.
Succes!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:31 schreef Pino112 het volgende:
Jeuj, op naar het tentamen tot max 17.30.
Maak er wat vanquote:Op maandag 14 januari 2013 14:31 schreef Pino112 het volgende:
Succes jong, je kan het!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:31 schreef Pino112 het volgende:
Doe mij het origineel maarquote:
Wel geinig, maar meer een leuke gimmickquote:
Dat zou wel wat "relief" geven op het moment ja!quote:
quote:
Poepen helpt niet meer, nee?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zou wel wat "relief" geven op het moment ja!
Nope, heb alles al richting Rolfje gestuurd voor vandaag heb ik zo'n vermoedenquote:
Je weet maar nooit, misschien volgt er nog een hardnekkig stukjequote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope, heb alles al richting Rolfje gestuurd voor vandaag heb ik zo'n vermoeden
Neuken?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben het met SC eens dat het een kutdag is vandaag.
Het sneeuwt hier keihard in Zoeterminderquote:Op maandag 14 januari 2013 14:50 schreef CindieY het volgende:
Huphup, naar buiten voor een portie vitamine D. Het is zonovergoten, in ieder geval in Zwolle
zon waar?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:50 schreef CindieY het volgende:
Huphup, naar buiten voor een portie vitamine D. Het is zonovergoten, in ieder geval in Zwolle
Warme chocolademelk met slagroom dan, voor wat happy stofjesquote:Op maandag 14 januari 2013 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier keihard in Zoeterminder
Heui!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neuken?
Om Minthy maar te quoten
Ik zag gisteren dat m'n bloembollen al uitlopenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben toe aan mijn zomerjurkjes!
eejjjjjjjjquote:Op maandag 14 januari 2013 14:50 schreef CindieY het volgende:
Huphup, naar buiten voor een portie vitamine D.
Ik ga m'n schaatsen maar eens opzoekenquote:
Gelukt?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
uit je dip plaat.... eens kijken of het gaat werken
Niet met het plaatje van No doubt, dit plaatje van the cure werkt beter!quote:
Ja, die blijft tofquote:Op maandag 14 januari 2013 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet met het plaatje van No doubt, dit plaatje van the cure werkt beter!
dit valt onder categorie van ik heb mij ooit opgegeven, maar ik luister nooit.quote:
Iddquote:Op maandag 14 januari 2013 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
en dan draait ie gen astroids galaxy tour
*aai over de bol*quote:Op maandag 14 januari 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
Dit nummer heb ik nu al helemaaaaaaaal GEEN behoefte aan
Dat inderdaad. Klein knuffeltje in jouw richting en nee, ik hoef geen onbemande drone terugquote:Op maandag 14 januari 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
Dit nummer heb ik nu al helemaaaaaaaal GEEN behoefte aan
Sterktequote:Op maandag 14 januari 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een fucking kutdag
Ik ben er klaar mee, tot zien![]()
quote:
quote:
Ik vond zijn muziek nooit leukquote:Op maandag 14 januari 2013 16:57 schreef rubbereend het volgende:
ik zal wel een zeikerd zijn maar ik vond Robbie vroeger leukere muziek maken
Vroeger was alles beterquote:Op maandag 14 januari 2013 16:57 schreef rubbereend het volgende:
ik zal wel een zeikerd zijn maar ik vond Robbie vroeger leukere muziek maken
Memory Lanequote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kernbommen testen met sterrenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou alleen geïnteresseerd zijn in het programma; "Geef je ster een enkeltje naar de maan"
Dat zou ik serieus elke week kijken.quote:
Het is daar nu toch ook altijd al 25+ gradenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef rubbereend het volgende:
zal lekker zijn, zomer en dan een glazen huis. bloedheet
Inderdaad. En als het nu eens goede platen waren ipv die scheermessenplatenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef alors het volgende:
Ohja een hype, Coen en Domien met hun hypes altijdbitches please.
Knop.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef alors het volgende:
Ohja een hype, Coen en Domien met hun hypes altijdbitches please.
dan 35+ graden, levensgevaarlijk met al die gassen in dat huisquote:Op maandag 14 januari 2013 17:27 schreef alors het volgende:
[..]
Het is daar nu toch ook altijd al 25+ graden
ik had er op gereageerd toch? reageer dan dan op! lapzwans!quote:
Doe godverdomme eens niet zo opgefokt man!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had er op gereageerd toch? reageer dan dan op! lapzwans!
sorry oom henkquote:Op maandag 14 januari 2013 17:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens niet zo opgefokt man!
Overal knopjesquote:Op maandag 14 januari 2013 17:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, zat die maar op de sneeuwmachine![]()
Het is wel goed zoquote:
Dit valt nog best mee. Zolang ze maar geen piemels gaan vergelijkenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
ik voel de testosteron door het forum vliegen...
*duikt maar weg*
ze bevallen me anders nog steeds primaquote:Op maandag 14 januari 2013 17:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is wel goed zo![]()
Vergeet je niet je flikkerlichtjes? 3 koningen is geweest
als ze dat doen wil ik pics, anders valt er niet te vergelijken.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit valt nog best mee. Zolang ze maar geen piemels gaan vergelijken
de mijne is een meter!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit valt nog best mee. Zolang ze maar geen piemels gaan vergelijken
Overleg maar, die gekkies hier zijn overal voor in. Ik hoef geen CC overigensquote:Op maandag 14 januari 2013 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
als ze dat doen wil ik pics, anders valt er niet te vergelijken.
Ik geloof dat je je piemel moet meten, niet de lengte van je meetlint...quote:
hihi, ze noemt me gekkiequote:Op maandag 14 januari 2013 17:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Overleg maar, die gekkies hier zijn overal voor in. Ik hoef geen CC overigens
Meetlint verkeerd om gebruiktquote:Op maandag 14 januari 2013 17:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geloof dat je je piemel moet meten, niet de lengte van je meetlint...
het lint is 3m lang! of bedoel je dat ik de omtrek heb gemeten?quote:
toedelsquote:Op maandag 14 januari 2013 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
goed, dit gaat nergens over. ik ga eten en showworstelen kijken. tabee
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
pfff dat gezeur over ijs en sneeuw...
Er komt geen 11stedentocht. punt. nimmer nooit meer. punt.
auw! dat heb ik ooit eens gehad op een nudistenbbq....quote:Op maandag 14 januari 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
toedelslaat je worst niet aanbranden
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
toedelslaat je worst niet aanbranden
Enorm hard gelopen om mn bus te halen, want anders kom ik te laat bij de muziek en dat kan natuurlijk nietquote:
Nee zeg, stel je voor!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Enorm hard gelopen om mn bus te halen, want anders kom ik te laat bij de muziek en dat kan natuurlijk niet
Broek toch niet vergeten?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Enorm hard gelopen om mn bus te halen, want anders kom ik te laat bij de muziek en dat kan natuurlijk niet
nee, want dat zou er belachelijk uit zien.quote:
Pino blijft een ranzig beestquote:
Bel naar drie FM!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
09091336 ze zitten voor je klaar?
Nou jong, de proeme begunt me-j al te jokk'nquote:Op maandag 14 januari 2013 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanavond kan ik niet, maar morgen heb ik alle tijd voor je
Gratis? Mazzelaarquote:Op maandag 14 januari 2013 18:04 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga mijn gratis maaltijd in de magnetron gooien
De pruimen beginnen te jeuken?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou jong, de proeme begunt me-j al te jokk'n
uit moeders diepvries. Zat er dit weekend toch nog een positieve kant aan het bezoek aan mijn ouders.quote:
Ja, aan die ja. Maar hou maar op, de jeuk is allang weer wegquote:Op maandag 14 januari 2013 18:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, en aan welke pruimen moet ik denken?
Soms zijn moeders best tofquote:Op maandag 14 januari 2013 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uit moeders diepvries. Zat er dit weekend toch nog een positieve kant aan het bezoek aan mijn ouders.
Proostquote:Op maandag 14 januari 2013 18:17 schreef Evertjan het volgende:
klokje rond gewerkt vandaag tijd voor een biertje
Ahhh tante Minthy biedt altijd een luisterend oorquote:Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms zijn moeders best tof![]()
Als je in de penarie zit, dm staat open![]()
(Zit mobiel, dus antwoord later)
Soms wil ik best aardig zijn, ik ben niet bepaald het kutwijf waarvoor ik weleens word gehoudenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ahhh tante Minthy biedt altijd een luisterend oor
nog niets van gemerkt dat je een kutwijf zou zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms wil ik best aardig zijn, ik ben niet bepaald het kutwijf waarvoor ik weleens word gehouden
Mwoa, na die 'proeme opmerking' had ik wel het idee met een 'kut-wijf' te maken te hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nog niets van gemerkt dat je een kutwijf zou zijn.
Thanksquote:Op maandag 14 januari 2013 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nog niets van gemerkt dat je een kutwijf zou zijn.
Padum Tsshhhquote:Op maandag 14 januari 2013 19:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, na die 'proeme opmerking' had ik wel het idee met een 'kut-wijf' te maken te hebben
Jaquote:
quote:
Ik blijf lekker bij m'n oude vertrouwde Record Store Cat hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]![]()
Wat is dat met al die compleet nieuwe/onherkenbare UIs in dit topic?
Ik vind het een leuk nummer. Als je het nummer oceaan bedoelt.quote:
HEt is hier rustig inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:45 schreef minthy het volgende:
Waar zijn de topicsluiters als je ze nodig hebt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |