Ik was net bezig een topic te openen met 'Met aanhoudende worsten' als TTquote:Op zondag 13 januari 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
Sorry voor deze diepzinnigheid, ik had allang in m'n nest moeten liggen
Oh ja, kut... Ik kreeg een black-outquote:Op zondag 13 januari 2013 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was net bezig een topic te openen met 'Met aanhoudende worsten' als TT.
Hij is goedquote:Op zondag 13 januari 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
Sorry voor deze diepzinnigheid, ik had allang in m'n nest moeten liggen
Ga slapen dan.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, kut... Ik kreeg een black-out
Ja, zo. Ik lag er voor 18u al in, maar toen faalde ik ook grondig...quote:
Dat heb ik nou nooitquote:Op zondag 13 januari 2013 22:16 schreef Sirolf het volgende:
Gevalletje 'goede timing': Ik zet de radio aan en hoor gelijk C2C - Happy voorbij komen. Tof nummer is dat!
Radio 4 aan zetten.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand nog een chille afspeellijst (op Spotify) met klassieke muziek?![]()
Heb er nu eentje random gepakt, maar als jullie nog tips hebben, graag
edit: Voor tijdens het leren, en ja ik heb al gezocht op "study classical music" enz. en heb al wat gevonden, maar ben benieuwd of jullie nog wat hebben
Nee, wel youtube, is trouwens meer piano dan klassiek..quote:Op zondag 13 januari 2013 22:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand nog een chille afspeellijst (op Spotify) met klassieke muziek?![]()
Heb er nu eentje random gepakt, maar als jullie nog tips hebben, graag
edit: Voor tijdens het leren, en ja ik heb al gezocht op "study classical music" enz. en heb al wat gevonden, maar ben benieuwd of jullie nog wat hebben
Thanks, en dan gewoon alles van Thomas Newman?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, wel youtube, is trouwens meer piano dan klassiek..
Mwah dit is een klein playlistje van nummers die ik wel lekker vind of mij zijn bij gebleven, deze Thomas Newman kwam ik tegen in een film, kan je wel op zoeken is wel rustige muziek..quote:Op zondag 13 januari 2013 22:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Thanks, en dan gewoon alles van Thomas Newman?
En alles van Einaudiquote:Op zondag 13 januari 2013 22:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ook een mooi klassiek stuk:quote:Op zondag 13 januari 2013 22:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Tot nu toe klinkt 't wel goedquote:Op zondag 13 januari 2013 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah dit is een klein playlistje van nummers die ik wel lekker vind of mij zijn bij gebleven, deze Thomas Newman kwam ik tegen in een film, kan je wel op zoeken is wel rustige muziek..
Die doe ik een andere keerquote:Op zondag 13 januari 2013 23:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En alles van Einaudi
En Canto Ostinato
vergeet Elstak niet! goede, moderne componist. vooral zijn werk eind jaren 90 is erg goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |