abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121523189
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Corrado 2.0 16V 136Pk 226 Km/h TomTom gemeten

:P
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef CafeRoker het volgende:
160 in m'n kever. Ik weet zeker dat dat sneller aanvoelde dan chuck z'n corrado :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:42 schreef Klaas-jan-1984 het volgende:
190 op de teller, escort mk4 XR3i (bj 1988)

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:44 schreef Prullenbak6 het volgende:
250 op de autobahn. BMW 740i (E38)
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:20 schreef scoober het volgende:
245 subaru impreza gtt (teller) 0-100 5.5sec
217 honda crx ed9 (gps) 0-100 7.3 sec
210 toyota corolla 1.6 (teller) 0-100 9.5 sec
243 porsche boxter 2.5 (teller) 0-100 6.4 sec
172 toyota aygo (teller) 0-100 11 sec
192 daihatsu charade (teller) 0-100 9.2 sec

Allen in mijn bezit of gehad.


[ Bericht 93% gewijzigd door Chuck-N0rr1s op 13-01-2013 21:48:25 ]
pi_121523397
Kia rio, 130 denk ik... Niet dat ik ooit zo hard heb gereden hoor.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_121523761
Fiat Bravo 1.1 16v '99 heeft vorig jaar 192km/u gehaald met 3 volwassenen, koffers en skibak bovenop. Op de Duitse snelweg deze snelheid behaald.
pi_121524124
Skoda Fabia, dieseltje. Mijn top was 160, maar er viel (iets) meer uit te persen, eens een keer een testrit doen in Duitsland eigenlijk :9
  zondag 13 januari 2013 @ 22:20:22 #5
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_121526592
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kia rio, 130 denk ik... Niet dat ik ooit zo hard heb gereden hoor.
Kan veul harder. :D

[ Bericht 9% gewijzigd door tomaat52 op 13-01-2013 22:44:38 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  maandag 14 januari 2013 @ 22:14:19 #6
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_121569380
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 22:20 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Kan veul harder. :D
Een Rio kan idd veul en veul harder ;)
Ik heb al een boek.
  maandag 21 januari 2013 @ 21:32:31 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121862967
Net toevallig een oude foto gevonden. :P



Op de autobahn op weg naar Nature One dus de hele auto zat vol :D
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_121864118
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fiat Bravo 1.1 16v '99 heeft vorig jaar 192km/u gehaald met 3 volwassenen, koffers en skibak bovenop. Op de Duitse snelweg deze snelheid behaald.
Bergaf, wind mee en de kroeg in het zicht zeker :P
pi_121867163
Een extra auto gekocht vandaag, top schijnt 215 te zijn....



pi_121875278
Citroën C1 1.0 uit 2008 deed 154 op de tomtom in Duitsland. Waren wel met 3 personen en bagage. ..
pi_121905631
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:47 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Bergaf, wind mee en de kroeg in het zicht zeker :P
Wel bergaf, anders kwam ik niet meer bergop :')
pi_122502117
335 op papier
pi_122502207
Nu een DS3 diesel in bezit, bij 180 was het gebeurd.
pi_122502553
Zout eens op met dat gezeur over met 100 man en 5 ton bagage. Dat boeit hooguit 2km/h voor de topsnelheid.
pi_122502583
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:03 schreef Apekoek het volgende:
Nu een DS3 diesel in bezit, bij 180 was het gebeurd.
De 1.6?

Die heb ik op 194 gekregen, wel heuveltje af :-)
pi_122503115
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:16 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

De 1.6?

Die heb ik op 194 gekregen, wel heuveltje af :-)
Jep 1.6 rechtuit
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:52:12 #17
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_122505972
Gisteren flat out 180kmh op de teller gehaald met een DS3 HDI.

Bergje af ging het nog wat harder, maar op het rechte stuk bleef hij keurig op 180.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:58:14 #18
342418 VKV
Plausibel
pi_122506230
Bergaf in Duitsland 145 km/uur met Daihatsu Cuore 1.0.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:59:31 #19
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_122506286
136 op de GPS met een Swift uit 93 met 1.0 3 cilinder.
Geen vol gas overigens, maar vond het wel goed. Rijdt liever 140+ met mn DAF :X
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:16:19 #20
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_122506944
Caddy mk1, 128.
G6016V Golf 1, 185,
Citroen C-Crosser 190
Opel Ampera 162,
Toyota Aristo 2JZ-GTE Tuned, 267 kmph, (600pkplus.)
Tadumtiedum.
pi_122509555
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:52 schreef daNpy het volgende:
Gisteren flat out 180kmh op de teller gehaald met een DS3 HDI.

Bergje af ging het nog wat harder, maar op het rechte stuk bleef hij keurig op 180.
exact wat ik 2 posts erboven zei dus :P
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:24:15 #22
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_122509781
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:19 schreef Apekoek het volgende:

[..]

exact wat ik 2 posts erboven zei dus :P
Idd :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_122509951
Gaf gisteren even een dotje gas op de snelweg en zat al op de 180. Volgens mij moet de 240 haalbaar zijn, maar mag niet met de winterbanden.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:41:22 #24
37248 BertV
Klei indiaan
pi_122510563
Toyota Aygo 170 GPS (180 teller)
Honda PCX 110 GPS (120 teller)
Honda Blackbird 286 GPS (320 teller)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:17 schreef Zilex het volgende:
Citroën C1 1.0 uit 2008 deed 154 op de tomtom in Duitsland. Waren wel met 3 personen en bagage. ..
De top bij deze wagentjes haal je juist in de 4e versnelling.

[ Bericht 47% gewijzigd door BertV op 05-02-2013 15:48:56 ]
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_122510626
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Gaf gisteren even een dotje gas op de snelweg en zat al op de 180. Volgens mij moet de 240 haalbaar zijn, maar mag niet met de winterbanden.
Met wat voor een ding?
pi_122510713
Lexus LS 400 8-)

Facts don't care about your feelings
pi_122510742
Heb je n nieuwe auto dan?
pi_122510880
Yep... moet de 7-serie nog ff weg doen, maar hou er niet van om een auto weg te doen met kleine mankementen dus wil dat nog ff fixen. Heeft wel weer 2 jaar APK.

Dit is echt 10x beter.... ja, wel wegenbelasting, maar dat is het waard :P
Facts don't care about your feelings
pi_122510936
Ik dacht dat je een Toyota IQ had:-)
pi_122511039
Ja heb ik ook, die gebruik ik voor dagelijks verkeer en in de stad :P maar iedereen heeft tegenwoordig kleine auto's dus de Lexus voor in het weekend als we met 3 / 4 man ergens heen gaan. Comfort en cruisen :)
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:30:46 #31
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_122512786
Hoezo mag het niet met de winterbanden?

Je bent verplicht banden te monteren waarvan de snelheidsindex hoger is dan de topsnelheid van de auto.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_122513534
Sue me :') Ik was sowieso niet van plan harder dan 200 km/u te rijden door de sneeuw. Wist niet dat het verplicht was trouwens maar goed.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:28:43 #33
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_122515604
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef daNpy het volgende:
Hoezo mag het niet met de winterbanden?

Je bent verplicht banden te monteren waarvan de snelheidsindex hoger is dan de topsnelheid van de auto.
Is dat zo?
Ik hou mij aan de Duitse regels. Mijn navigatie piept met 190 ofzo
ipv zo'n leipe sticker
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_122525351
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef daNpy het volgende:
Hoezo mag het niet met de winterbanden?

Je bent verplicht banden te monteren waarvan de snelheidsindex hoger is dan de topsnelheid van de auto.
Gelukkig mag je voor winterbanden iets langzamers monteren, alhoewel 't in sommige landen dan verplicht is om zo'n smerig stickertje op je dashboard te plakken. Anders zou t ook wel erg lastig worden voor de snellere auto's (250+) want volgens mij zijn er niet zo heel veel winterbanden met W- of Y-rating...
V-rating (240) is nog wel prima te vinden, trouwens.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:29:10 #35
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_122527930
Mijn BMW 330i cabrio kan 247 volgens AutoWeek! *O*

Ik ga het morgen uittesten, en dan maak ik er wel een foto van.
pi_122528080
52 km per uur
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:33:12 #37
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_122528161
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef arjan1212 het volgende:
52 km per uur[ afbeelding ]
Da's geen auto, dat is een brommer.
pi_122539162
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:16 schreef Djurres het volgende:
Caddy mk1, 128.
G6016V Golf 1, 185,
Citroen C-Crosser 190
Opel Ampera 162,
Toyota Aristo 2JZ-GTE Tuned, 267 kmph, (600pkplus.)
600pkplus??? waaom niet meer dan 267kmh dan
  woensdag 6 februari 2013 @ 02:57:36 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122539958
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 01:17 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

600pkplus??? waaom niet meer dan 267kmh dan
Ik denk... dat er op een gegeven moment een einde komt aan de automatenbak en het diff, en dattie dan niet harder meer gaat ;) Je kan er wel 10.000 Pk in hangen, maar zolang je niks aan de bak/diff verhoudingen verandert gaat 'ie nog steeds niet veel harder als max. Rev. alleen is hij daar dan vrij vlotjes ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_122540008
zou idd wel kunnen met die bak etc

hoe weet je dat ie 600+ is, dyno?
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:35:43 #41
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_122547331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 01:17 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

600pkplus??? waaom niet meer dan 267kmh dan
Moest remmen, auto voor me.
Dit is zo hard dat ik er ooit mee gereden heb
Tadumtiedum.
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:36:39 #42
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_122547351
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 03:23 schreef borderlinedancer het volgende:
zou idd wel kunnen met die bak etc

hoe weet je dat ie 600+ is, dyno?
Dyno idd. Zal zo even wat pica's linken. Auto staat tevens ook te koop, voor de gewillige.
Tadumtiedum.
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:37:52 #43
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_122547390




Tadumtiedum.
pi_122547755
Dat ziet er indrukwekkend uit ! Maar als je em dan zo boost waarom geef je het dan op na 1 auto voor je ? ....... Waarom heb je al dat werk gedaan om er vervolgens mee te moeten stoppen na 1x 267 ?

Was dat tacho of GPS ?

[ Bericht 1% gewijzigd door borderlinedancer op 06-02-2013 13:12:27 ]
pi_122548583
oh wacht ff ik vergat dat je versnellingsbak het niet aan kan. Rij je die niet snel in de soep met zoveel power ? Dat is evenveel als een Murcielago 620 ! Hoe krijg je dat op de weg ? 0-100
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:38:23 #46
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_122549522
Auto voor me, ging niet aan de kant, dus MOEST wel remmen. Op de dyno heeft ie niet veel harder gelopen hoor, tis ook maar een dikke 3bak automaat.

Daarbij, versnellingsbakoliekoeler zit er ook op e.d, dus kan nog wel iets meer vermogen tegen aan, maar niet veel. Bakken zijn tot 580pk te houden, daarna gaat het heel hard. Verder, 0/100 doet ie in bijna 4,5 seconde.

Snelheid is op de GPS gereden.
Tadumtiedum.
pi_122550303
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef JF_ het volgende:

[..]

Gelukkig mag je voor winterbanden iets langzamers monteren, alhoewel 't in sommige landen dan verplicht is om zo'n smerig stickertje op je dashboard te plakken. Anders zou t ook wel erg lastig worden voor de snellere auto's (250+) want volgens mij zijn er niet zo heel veel winterbanden met W- of Y-rating...
V-rating (240) is nog wel prima te vinden, trouwens.
Oke ik schrok al :(
Facts don't care about your feelings
pi_122550485
Niet om je door te zagen hoor maar met het gewicht van jouw auto en 600+ pk moet je toch minstens in de 3 seconden op de 100 zitten !!
pi_122550642
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:04 schreef borderlinedancer het volgende:
Niet om je door te zagen hoor maar met het gewicht van jouw auto en 600+ pk moet je toch minstens in de 3 seconden op de 100 zitten !!
Want koppel boeit niet?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_122551057
ah ok. Tja meestal hebben highpower motoren ook veel koppel dacht ik. Maar het zal wel met aantal cylinders te maken hebben etc.
pi_122551611
lol, aantal cillinders neuh? Koppel = cillinderinhoud. En om hard op te trekken zegt vliegwielkoppel niks. Ik trek sneller op met 10nm en 60pk dan met 60nm en 10pk.
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:39:44 #52
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_122551708
Iets met, wheelspin.
Kan het vermogen niet overbrengen op de weg, dusja..
Tadumtiedum.
pi_122552141
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:37 schreef 1299 het volgende:
lol, aantal cillinders neuh? Koppel = cillinderinhoud. En om hard op te trekken zegt vliegwielkoppel niks. Ik trek sneller op met 10nm en 60pk dan met 60nm en 10pk.
Agree, koppel aan het wiel is relevant, maar dan krijg je de koppecurves en nog wat andere factoren die uiteindelijk allemaal invloed hebben.

Punt is dat pk en gewicht alleen niet voldoende zeggen. Wel een hoop natuurlijk, maar je kunt niet uitgaan van dezelfde acceleratie bij elke auto van 600pk met hetzelfde gewicht.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_122552894
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Agree, koppel aan het wiel is relevant, maar dan krijg je de koppecurves en nog wat andere factoren die uiteindelijk allemaal invloed hebben.

Punt is dat pk en gewicht alleen niet voldoende zeggen. Wel een hoop natuurlijk, maar je kunt niet uitgaan van dezelfde acceleratie bij elke auto van 600pk met hetzelfde gewicht.
Grote factor bij zoveel peekaas is de vorm van aandrijving. Maar voor de rest kun je wel degelijk stellen dat 2 auto's met eenzelfde aandrijving en gewicht en hetzelfde vermogen relatief in de buurt van elkaar zullen zitten qua acceleratie.

Natuurlijk heb je bij een turbomotor vaak een constanter vermogensverloop waardoor je netto iets meer vermogen voorhanden hebt, maar dit zijn geen schokkende verschillen.

Ik ken bv geen motor die bij 5000 toeren opeens 100% vermogen heeft en daaronder en daarboven helemaal niks meer. Je hebt natuurlijk nog veel meer variablen die de acceleratie beinvloeden zoals bv de rolweerstand, versnellingsbak ratio's, aerodynamica, gewichtsverdleing, schakeltijden enz enz enz.
pi_122553061
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:10 schreef 1299 het volgende:

[..]

Grote factor bij zoveel peekaas is de vorm van aandrijving. Maar voor de rest kun je wel degelijk stellen dat 2 auto's met eenzelfde aandrijving en gewicht en hetzelfde vermogen relatief in de buurt van elkaar zullen zitten qua acceleratie.

Natuurlijk heb je bij een turbomotor vaak een constanter vermogensverloop waardoor je netto iets meer vermogen voorhanden hebt, maar dit zijn geen schokkende verschillen.

Ik ken bv geen motor die bij 5000 toeren opeens 100% vermogen heeft en daaronder en daarboven helemaal niks meer.
Nu ga je al uit van een dezelfde aandrijving, dus haal je inderdaad weer een factor uit de vergelijking en dan kom je inderdaad al meer in de buurt. Maar het verschil tussen koppelcurve's kan wel degelijk een behoorlijk verschil in acceleratie maken (kijk naar hoe relatief hard een oude Integrale accelereerde met slechts 185pk), en dan hebben we banden, traagheid in de aandrijving, beetje aerodynamiek, etc etc.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_122553372
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:14 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Nu ga je al uit van een dezelfde aandrijving, dus haal je inderdaad weer een factor uit de vergelijking en dan kom je inderdaad al meer in de buurt. Maar het verschil tussen koppelcurve's kan wel degelijk een behoorlijk verschil in acceleratie maken (kijk naar hoe relatief hard een oude Integrale accelereerde met slechts 185pk), en dan hebben we banden, traagheid in de aandrijving, beetje aerodynamiek, etc etc.
Ik denk dat het we het wel met elkaar eens zijn. Mijn belangrijkste argument in deze is dat de folderwaarde vermogen veel meer zeggend is dan de folderwaarde koppel aangezien koppel niets zegt over de tijd waarin dit plaats vind.

Mijn hand kan ook 1000nm produceren als je mij maar een lang genoege pijp geeft :P
pi_122553496
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:22 schreef 1299 het volgende:

[..]

Ik denk dat het we het wel met elkaar eens zijn. Mijn belangrijkste argument in deze is dat de folderwaarde vermogen veel meer zeggend is dan de folderwaarde koppel aangezien koppel niets zegt over de tijd waarin dit plaats vind.

Mijn hand kan ook 1000nm produceren als je mij maar een lang genoege pijp geeft :P
Agree, als de folderwaarde koppel belangrijker was, hadden we wel meer snelle diesels op de weg gehad ;)
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_122555263
wat een toestand ! Zoals ik elders al schreef (er zijn hier ontelbare forumtopics) wat heb je er allemaal aan in het volgedrempelde land van Koos Spee. Dan moet je toch met iets snels naar Duitsland. Ik vind 'mooi' belangrijker dan idioot snel. Een combinatie is helemaal mooi maar soms ga ik graag voor een ouder vintage model met al zn gebreken alleen voor de looks, terwijl je voor minder geld een nieuwere hebt

[ Bericht 91% gewijzigd door borderlinedancer op 06-02-2013 16:27:12 ]
pi_122558365
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:22 schreef 1299 het volgende:

[..]

Ik denk dat het we het wel met elkaar eens zijn. Mijn belangrijkste argument in deze is dat de folderwaarde vermogen veel meer zeggend is dan de folderwaarde koppel aangezien koppel niets zegt over de tijd waarin dit plaats vind.

Mijn hand kan ook 1000nm produceren als je mij maar een lang genoege pijp geeft :P
maar die pijp heb je niet, en kun je dus niet. ik heb het comfort van een degelijke hoeveelheid koppel wel geleerd te waarderen. Niet terugschakelen maar nog steeds degelijk kunnen optrekken is prettig.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_122558688
Daarom ben ik ook tevreden met mn 229pk en 390Nm
pi_122559042
Hier slechts 122pk en 360Nm. En nergens enige acceleratie _O-
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 18:11:50 #62
18653 crew  D.
pi_122559899
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:09 schreef borderlinedancer het volgende:
wat een toestand ! Zoals ik elders al schreef (er zijn hier ontelbare forumtopics) wat heb je er allemaal aan in het volgedrempelde land van Koos Spee.
Da's meestal het excuus van mensen die geen snelle auto hebben en dat dan als reden aandragen :P
pi_122560790
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:11 schreef D. het volgende:

[..]

Da's meestal het excuus van mensen die geen snelle auto hebben en dat dan als reden aandragen :P
Dat had je gedroomd, ik zit hier in de top 3 lijkt me
pi_122561055
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:35 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Dat had je gedroomd, ik zit hier in de top 3 lijkt me
Ik ben gelukkig niet de laatste, ik weet vrij zeker dat ik een paar van die Fok Oostblok bakkies nog wel kan hebben... Zucht.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_122561163
heb t even opgeteld bij elkaar
1362PK / 1689NM niet nagemeten maar wel op papier ;)
pi_122561233
Gazelle fiets
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 19:08:47 #67
18653 crew  D.
pi_122562136
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:35 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Dat had je gedroomd, ik zit hier in de top 3 lijkt me
Van topsnelheid?

Dat zou best kunnen, maar mijn mening over jouw quote blijft staan :P
Je kunt in NL prima hard rijden :Y
pi_122562812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:08 schreef D. het volgende:

[..]

Van topsnelheid?

Dat zou best kunnen, maar mijn mening over jouw quote blijft staan :P
Je kunt in NL prima hard rijden :Y
Ja asfalt is asfalt. Niet dat ik nou overal rondrace maar het valt me wel op dat supercartourtochtjes in NL meestal langs kasteeltjes gaat etc. waarbij natuurlijk een glaasje prikwijn en interessant gekakel over de succesvolle zaak. Zie Youtube. In Duitsland is dat veelal anders. En doe je het in NL toch, kun je je auto en rijbewijs inleveren zie wegmisbruikers. Die stress heb je over de grens toch een stuk minder. Dussssss lijkt het mij dat het nuttiger om dan maar een auto te hebben die vooral mooi is en niet per se idioot snel.
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 19:27:59 #69
18653 crew  D.
pi_122563161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:21 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Ja asfalt is asfalt. Niet dat ik nou overal rondrace maar het valt me wel op dat supercartourtochtjes in NL meestal langs kasteeltjes gaat etc. waarbij natuurlijk een glaasje prikwijn en interessant gekakel over de succesvolle zaak. Zie Youtube. In Duitsland is dat veelal anders. En doe je het in NL toch, kun je je auto en rijbewijs inleveren zie wegmisbruikers. Die stress heb je over de grens toch een stuk minder. Dussssss lijkt het mij dat het nuttiger om dan maar een auto te hebben die vooral mooi is en niet per se idioot snel.
Je moet weten waar het kan, en altijd onder de 50km/u te hard blijven :P
pi_122563314
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:27 schreef D. het volgende:

[..]

Je moet weten waar het kan, en altijd onder de 50km/u te hard blijven :P
tja dan is 'hardrijden' wel een erg rekbaar begrip
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 19:33:16 #71
18653 crew  D.
pi_122563456
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:30 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

tja dan is 'hardrijden' wel een erg rekbaar begrip
Dat is het ook :Y

200+ rijden op de snelweg is niet heel spannend, met 100 over landweggetjes meer :Y
pi_122564864
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:11 schreef D. het volgende:

[..]

Da's meestal het excuus van mensen die geen snelle auto hebben en dat dan als reden aandragen :P
..................
200+ rijden op de snelweg is niet heel spannend, met 100 over landweggetjes meer ......
Dat waag ik wel te betwijfelen maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind het boven 240 toch best al spannend worden, jij niet ?
pi_122565148
Boven de 240 went ook vanzelf....


Laatst in een BMW 1 serie, 214, zijn die krengen dus ook onder de 250 begrensd!
pi_122565941
denk et niet, zeker niet als je de weg niet kent en wet waar er hobbels zitten. Bovendien is er ander verkeer meestal, en die rekenen niet op iemand met zon snelheid, dat maakt het toch spannender. Vorig jaar met 300+ naar Assen gereden, AutoItalia. ook spannend
pi_122566604
Ik bedoelde ook in Duitsland, hier ga ik dat niet uithalen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')