abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122551611
lol, aantal cillinders neuh? Koppel = cillinderinhoud. En om hard op te trekken zegt vliegwielkoppel niks. Ik trek sneller op met 10nm en 60pk dan met 60nm en 10pk.
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:39:44 #52
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_122551708
Iets met, wheelspin.
Kan het vermogen niet overbrengen op de weg, dusja..
Tadumtiedum.
pi_122552141
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:37 schreef 1299 het volgende:
lol, aantal cillinders neuh? Koppel = cillinderinhoud. En om hard op te trekken zegt vliegwielkoppel niks. Ik trek sneller op met 10nm en 60pk dan met 60nm en 10pk.
Agree, koppel aan het wiel is relevant, maar dan krijg je de koppecurves en nog wat andere factoren die uiteindelijk allemaal invloed hebben.

Punt is dat pk en gewicht alleen niet voldoende zeggen. Wel een hoop natuurlijk, maar je kunt niet uitgaan van dezelfde acceleratie bij elke auto van 600pk met hetzelfde gewicht.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_122552894
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Agree, koppel aan het wiel is relevant, maar dan krijg je de koppecurves en nog wat andere factoren die uiteindelijk allemaal invloed hebben.

Punt is dat pk en gewicht alleen niet voldoende zeggen. Wel een hoop natuurlijk, maar je kunt niet uitgaan van dezelfde acceleratie bij elke auto van 600pk met hetzelfde gewicht.
Grote factor bij zoveel peekaas is de vorm van aandrijving. Maar voor de rest kun je wel degelijk stellen dat 2 auto's met eenzelfde aandrijving en gewicht en hetzelfde vermogen relatief in de buurt van elkaar zullen zitten qua acceleratie.

Natuurlijk heb je bij een turbomotor vaak een constanter vermogensverloop waardoor je netto iets meer vermogen voorhanden hebt, maar dit zijn geen schokkende verschillen.

Ik ken bv geen motor die bij 5000 toeren opeens 100% vermogen heeft en daaronder en daarboven helemaal niks meer. Je hebt natuurlijk nog veel meer variablen die de acceleratie beinvloeden zoals bv de rolweerstand, versnellingsbak ratio's, aerodynamica, gewichtsverdleing, schakeltijden enz enz enz.
pi_122553061
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:10 schreef 1299 het volgende:

[..]

Grote factor bij zoveel peekaas is de vorm van aandrijving. Maar voor de rest kun je wel degelijk stellen dat 2 auto's met eenzelfde aandrijving en gewicht en hetzelfde vermogen relatief in de buurt van elkaar zullen zitten qua acceleratie.

Natuurlijk heb je bij een turbomotor vaak een constanter vermogensverloop waardoor je netto iets meer vermogen voorhanden hebt, maar dit zijn geen schokkende verschillen.

Ik ken bv geen motor die bij 5000 toeren opeens 100% vermogen heeft en daaronder en daarboven helemaal niks meer.
Nu ga je al uit van een dezelfde aandrijving, dus haal je inderdaad weer een factor uit de vergelijking en dan kom je inderdaad al meer in de buurt. Maar het verschil tussen koppelcurve's kan wel degelijk een behoorlijk verschil in acceleratie maken (kijk naar hoe relatief hard een oude Integrale accelereerde met slechts 185pk), en dan hebben we banden, traagheid in de aandrijving, beetje aerodynamiek, etc etc.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_122553372
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:14 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Nu ga je al uit van een dezelfde aandrijving, dus haal je inderdaad weer een factor uit de vergelijking en dan kom je inderdaad al meer in de buurt. Maar het verschil tussen koppelcurve's kan wel degelijk een behoorlijk verschil in acceleratie maken (kijk naar hoe relatief hard een oude Integrale accelereerde met slechts 185pk), en dan hebben we banden, traagheid in de aandrijving, beetje aerodynamiek, etc etc.
Ik denk dat het we het wel met elkaar eens zijn. Mijn belangrijkste argument in deze is dat de folderwaarde vermogen veel meer zeggend is dan de folderwaarde koppel aangezien koppel niets zegt over de tijd waarin dit plaats vind.

Mijn hand kan ook 1000nm produceren als je mij maar een lang genoege pijp geeft :P
pi_122553496
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:22 schreef 1299 het volgende:

[..]

Ik denk dat het we het wel met elkaar eens zijn. Mijn belangrijkste argument in deze is dat de folderwaarde vermogen veel meer zeggend is dan de folderwaarde koppel aangezien koppel niets zegt over de tijd waarin dit plaats vind.

Mijn hand kan ook 1000nm produceren als je mij maar een lang genoege pijp geeft :P
Agree, als de folderwaarde koppel belangrijker was, hadden we wel meer snelle diesels op de weg gehad ;)
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_122555263
wat een toestand ! Zoals ik elders al schreef (er zijn hier ontelbare forumtopics) wat heb je er allemaal aan in het volgedrempelde land van Koos Spee. Dan moet je toch met iets snels naar Duitsland. Ik vind 'mooi' belangrijker dan idioot snel. Een combinatie is helemaal mooi maar soms ga ik graag voor een ouder vintage model met al zn gebreken alleen voor de looks, terwijl je voor minder geld een nieuwere hebt

[ Bericht 91% gewijzigd door borderlinedancer op 06-02-2013 16:27:12 ]
pi_122558365
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:22 schreef 1299 het volgende:

[..]

Ik denk dat het we het wel met elkaar eens zijn. Mijn belangrijkste argument in deze is dat de folderwaarde vermogen veel meer zeggend is dan de folderwaarde koppel aangezien koppel niets zegt over de tijd waarin dit plaats vind.

Mijn hand kan ook 1000nm produceren als je mij maar een lang genoege pijp geeft :P
maar die pijp heb je niet, en kun je dus niet. ik heb het comfort van een degelijke hoeveelheid koppel wel geleerd te waarderen. Niet terugschakelen maar nog steeds degelijk kunnen optrekken is prettig.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_122558688
Daarom ben ik ook tevreden met mn 229pk en 390Nm
pi_122559042
Hier slechts 122pk en 360Nm. En nergens enige acceleratie _O-
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 18:11:50 #62
18653 crew  D.
pi_122559899
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:09 schreef borderlinedancer het volgende:
wat een toestand ! Zoals ik elders al schreef (er zijn hier ontelbare forumtopics) wat heb je er allemaal aan in het volgedrempelde land van Koos Spee.
Da's meestal het excuus van mensen die geen snelle auto hebben en dat dan als reden aandragen :P
pi_122560790
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:11 schreef D. het volgende:

[..]

Da's meestal het excuus van mensen die geen snelle auto hebben en dat dan als reden aandragen :P
Dat had je gedroomd, ik zit hier in de top 3 lijkt me
pi_122561055
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:35 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Dat had je gedroomd, ik zit hier in de top 3 lijkt me
Ik ben gelukkig niet de laatste, ik weet vrij zeker dat ik een paar van die Fok Oostblok bakkies nog wel kan hebben... Zucht.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_122561163
heb t even opgeteld bij elkaar
1362PK / 1689NM niet nagemeten maar wel op papier ;)
pi_122561233
Gazelle fiets
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 19:08:47 #67
18653 crew  D.
pi_122562136
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:35 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Dat had je gedroomd, ik zit hier in de top 3 lijkt me
Van topsnelheid?

Dat zou best kunnen, maar mijn mening over jouw quote blijft staan :P
Je kunt in NL prima hard rijden :Y
pi_122562812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:08 schreef D. het volgende:

[..]

Van topsnelheid?

Dat zou best kunnen, maar mijn mening over jouw quote blijft staan :P
Je kunt in NL prima hard rijden :Y
Ja asfalt is asfalt. Niet dat ik nou overal rondrace maar het valt me wel op dat supercartourtochtjes in NL meestal langs kasteeltjes gaat etc. waarbij natuurlijk een glaasje prikwijn en interessant gekakel over de succesvolle zaak. Zie Youtube. In Duitsland is dat veelal anders. En doe je het in NL toch, kun je je auto en rijbewijs inleveren zie wegmisbruikers. Die stress heb je over de grens toch een stuk minder. Dussssss lijkt het mij dat het nuttiger om dan maar een auto te hebben die vooral mooi is en niet per se idioot snel.
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 19:27:59 #69
18653 crew  D.
pi_122563161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:21 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Ja asfalt is asfalt. Niet dat ik nou overal rondrace maar het valt me wel op dat supercartourtochtjes in NL meestal langs kasteeltjes gaat etc. waarbij natuurlijk een glaasje prikwijn en interessant gekakel over de succesvolle zaak. Zie Youtube. In Duitsland is dat veelal anders. En doe je het in NL toch, kun je je auto en rijbewijs inleveren zie wegmisbruikers. Die stress heb je over de grens toch een stuk minder. Dussssss lijkt het mij dat het nuttiger om dan maar een auto te hebben die vooral mooi is en niet per se idioot snel.
Je moet weten waar het kan, en altijd onder de 50km/u te hard blijven :P
pi_122563314
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:27 schreef D. het volgende:

[..]

Je moet weten waar het kan, en altijd onder de 50km/u te hard blijven :P
tja dan is 'hardrijden' wel een erg rekbaar begrip
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 19:33:16 #71
18653 crew  D.
pi_122563456
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:30 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

tja dan is 'hardrijden' wel een erg rekbaar begrip
Dat is het ook :Y

200+ rijden op de snelweg is niet heel spannend, met 100 over landweggetjes meer :Y
pi_122564864
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:11 schreef D. het volgende:

[..]

Da's meestal het excuus van mensen die geen snelle auto hebben en dat dan als reden aandragen :P
..................
200+ rijden op de snelweg is niet heel spannend, met 100 over landweggetjes meer ......
Dat waag ik wel te betwijfelen maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind het boven 240 toch best al spannend worden, jij niet ?
pi_122565148
Boven de 240 went ook vanzelf....


Laatst in een BMW 1 serie, 214, zijn die krengen dus ook onder de 250 begrensd!
pi_122565941
denk et niet, zeker niet als je de weg niet kent en wet waar er hobbels zitten. Bovendien is er ander verkeer meestal, en die rekenen niet op iemand met zon snelheid, dat maakt het toch spannender. Vorig jaar met 300+ naar Assen gereden, AutoItalia. ook spannend
pi_122566604
Ik bedoelde ook in Duitsland, hier ga ik dat niet uithalen...
pi_122566932
we kunnen wel een keer afspreken met een stel, ff krachtpatsen tegen elkaar lijkt me wel wat
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 20:32:30 #77
18653 crew  D.
pi_122566936
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:59 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Dat waag ik wel te betwijfelen maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind het boven 240 toch best al spannend worden, jij niet ?
Zo hard rijd ik nooit, want pak de buitenwegen om te toeren.
Snelweg is om van A naar B te komen, en dan houd ik de +50 regel aan :Y
pi_122567239
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:32 schreef D. het volgende:

[..]

Zo hard rijd ik nooit, want pak de buitenwegen om te toeren.
Snelweg is om van A naar B te komen, en dan houd ik de +50 regel aan :Y
Snelweg is saai tot het hard gaat. hardddddddd. Join the club, ik wil het wel eens zien
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 20:39:33 #79
18653 crew  D.
pi_122567460
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Snelweg is saai tot het hard gaat. hardddddddd. Join the club, ik wil het wel eens zien
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:30 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

tja dan is 'hardrijden' wel een erg rekbaar begrip
:P
pi_122578916
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef powerflux het volgende:

[..]

maar die pijp heb je niet, en kun je dus niet. ik heb het comfort van een degelijke hoeveelheid koppel wel geleerd te waarderen. Niet terugschakelen maar nog steeds degelijk kunnen optrekken is prettig.
En welke auto met veel vermogen kan dat niet dan? En dan niet mijn hobbyauto noemen want daarvan begint de turbo pas bij 4k opeens als een malloot te spoolen :+
pi_122589377
Back ontopic maar?

Ford Escort 1.3 (89) Durfde ik niet harder mee dan 140 :'), die vloog met die snelheid bijna van ellende uit elkaar.
Mazda MX-3 1.6i: 168
Mazda 323f 1.5i: 175
VW Corrado 1.8 G60: 204, maar dat kan harder (op de Duitse Autobahn komende zomer).
-edit- Snelheden zijn gemeten met iPhone GPS snelheidsmeter, dus weet niet hoe accuraat ze zijn.
Zullen betere weergave zijn dan de snelheidsmeter in de auto op die snelheid denk ik.
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:08:06 #82
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_122599032
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:04 schreef 1299 het volgende:

[..]

En welke auto met veel vermogen kan dat niet dan? En dan niet mijn hobbyauto noemen want daarvan begint de turbo pas bij 4k opeens als een malloot te spoolen :+
4k pas? mijne spoelt bij 4,5 en levert pas bij 6,8 zijn piekvermogen :P
Tadumtiedum.
  maandag 11 februari 2013 @ 02:46:45 #83
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_122740349
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:59 schreef borderlinedancer het volgende:
Dat waag ik wel te betwijfelen maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind het boven 240 toch best al spannend worden, jij niet ?
Da's ook mijn ervaring. Een paar keer heb ik de A31 genomen in Duitsland, maar boven de 250 km/u vind ik het niet zo heel erg prettig rijden meer. Zelfs op rustige momenten is het zó uitkijken. Als je bijvoorbeeld 270 rijdt op de linkerbaan, komt de gemiddelde auto op de rechterbaan toch met 140 op je af. Het gebied waarop je scherpstelt bij dat soort snelheden is zo klein dat je van de rest van de wereld niets meer meekrijgt.

Kortom, leuk als adrenalinemoment, maar voor langere tijd ben je niets dan mobiele roadblocks aan het ontwijken.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_122740384
Opel Corsa '92, topsnelheid: 131km p/u.

Ik heb gewoon niks te compenseren ^O^
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  maandag 11 februari 2013 @ 06:41:10 #85
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_122740711
190 op de teller met mijn Cordoba'tje 1.6 8v en voor mijn gevoel was hij nog niet aan zijn top. Hoger dan de fabrieksopgave in ieder geval.
  maandag 11 februari 2013 @ 11:12:30 #86
392594 nielszxr
Vroemm Vroemm
pi_122744150
Auto's

Fiat Panda '04 60 pk : 168 km/u
Suzuki Swift aut 67 pk : 144 km/u
Toyota mr2 turbo 275 pk: 268 km/u
Mazda 323f GT 118 pk: 200 km/u

Motoren

Kawasaki ZX9R 156 pk: 306 km/u GPS
Kawasaki zzr600 100 pk: 246 km/u
Suzuki GS500 ik denk 10 pk? durfde niet harder dan 140 met het hok :D
pi_122749044
quote:
10s.gif Op maandag 11 februari 2013 02:51 schreef Triptamine2 het volgende:
Opel Corsa '92, topsnelheid: 131km p/u.

Ik heb gewoon niks te compenseren ^O^
Lijkt me sterk dat Opel Corsa rijders een monstercock hebben .. en compenseren is gelul van arme drommels. Het zijn eerder alphamannetjes die een dikke auto rijden op de kalende Aston en grijze Porscherijders na dan

[ Bericht 0% gewijzigd door borderlinedancer op 11-02-2013 14:18:18 ]
pi_122749256
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 11:12 schreef nielszxr het volgende:

Toyota mr2 turbo 275 pk: 268 km/u

Wat doet zo'n MR2 turbo van 0-100 en 0-200 ? geinig ding is dat
pi_122750229
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 02:46 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

Da's ook mijn ervaring. Een paar keer heb ik de A31 genomen in Duitsland, maar boven de 250 km/u vind ik het niet zo heel erg prettig rijden meer. Zelfs op rustige momenten is het zó uitkijken. Als je bijvoorbeeld 270 rijdt op de linkerbaan, komt de gemiddelde auto op de rechterbaan toch met 140 op je af. Het gebied waarop je scherpstelt bij dat soort snelheden is zo klein dat je van de rest van de wereld niets meer meekrijgt.

Kortom, leuk als adrenalinemoment, maar voor langere tijd ben je niets dan mobiele roadblocks aan het ontwijken.
Als autos op de rechterbaan met 140 op je af komen, zou ik ook n adrenalinekick krijgen ;-)
pi_122750432
Zou me niks verbazen als 270 in werkelijkheid 240 is. GPS doet wonderen. 270 vs 240 is een groot verschil
  maandag 11 februari 2013 @ 19:15:39 #91
392594 nielszxr
Vroemm Vroemm
pi_122760896
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:58 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Wat doet zo'n MR2 turbo van 0-100 en 0-200 ? geinig ding is dat
Ja was echt een geweldige auto. Ik had hem nooit moeten verkopen maar goed, ik kon er toen goed geld voor krijgen. Ik heb dat eigenlijk nooit gemeten. 0 naar 100 ging ongeveer 5,5 sec denk ik. Nooit echt goed kunnen meten. 0 naar 200 heb ik geen idee, wel erg rap ;).
pi_122829998
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:15 schreef nielszxr het volgende:

[..]

Ja was echt een geweldige auto. Ik had hem nooit moeten verkopen maar goed, ik kon er toen goed geld voor krijgen. Ik heb dat eigenlijk nooit gemeten. 0 naar 100 ging ongeveer 5,5 sec denk ik. Nooit echt goed kunnen meten. 0 naar 200 heb ik geen idee, wel erg rap ;).
Wist je dat er best goede kits zijn om het uiterlijk om te bouwen tot een F360 of 430 op basis van de MR2? http://www.autogespot.nl/hallo-toyota-mr2!
pi_122831512
volvo s80, 2.9. 260 op de teller, tomtom gaf iets van 240 aan meen ik. Maar ik keek meer voor me dan op de metertjes..
pi_122869140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 14:57 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Wist je dat er best goede kits zijn om het uiterlijk om te bouwen tot een F360 of 430 op basis van de MR2? http://www.autogespot.nl/hallo-toyota-mr2!
Jep, maar dat vind ik 10x niks. Koop dan een echte. Beetje het gevoel van ik wil wel maar ik kan het niet betalen. Net zoals de duizenden bmw 318i's waar M op staat. Trappen we niet meer in ;).
Al moet ik zeggen dat een goede kit op een mr2 erg overtuigend kan zijn (totdat je hem start)
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:48:59 #95
242631 Cobratjuh
but i like that cookie
pi_122871773
Audi A3 2000 220 teller 218 op de TomTom maar voor dat die op top rijd doet die best lang over :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Cobratjuh op 14-02-2013 14:49:56 (typ foutje) ]
Cobratjuh was here
pi_122871963
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:43 schreef nielszxr het volgende:

[..]

Jep, maar dat vind ik 10x niks. Koop dan een echte. Beetje het gevoel van ik wil wel maar ik kan het niet betalen. Net zoals de duizenden bmw 318i's waar M op staat. Trappen we niet meer in ;).
Al moet ik zeggen dat een goede kit op een mr2 erg overtuigend kan zijn (totdat je hem start)
Dat is dan een BMW met een M-pakket, net zoals je een Audi met een S-line kan bestellen :-)
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:06:34 #97
311254 YouKnowItsMe
Is it me you're looking f
pi_122889360
Auto's:

BMW 330CI 2004 231PK 247KM
VW Golf GTI 2006 200PK 238KM
Nissan 350Z 2004 280PK 255KM begrensd
BMW 335CI 2008 306PK 258KM begrensd
BMW 545i 2009 328PK?? 256KM begrensd
Audi S5 2008 354PK 284KM VMAX begrensd _O_
pi_122898624
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:06 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Auto's:

BMW 330CI 2004 231PK 247KM
VW Golf GTI 2006 200PK 238KM
Nissan 350Z 2004 280PK 255KM begrensd
BMW 335CI 2008 306PK 258KM begrensd
BMW 545i 2009 328PK?? 256KM begrensd
Audi S5 2008 354PK 284KM VMAX begrensd _O_
begrenst begrenst begrenst, wat is daar de lol van ?
pi_122898822
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:43 schreef nielszxr het volgende:

[..]

Jep, maar dat vind ik 10x niks. Koop dan een echte. Beetje het gevoel van ik wil wel maar ik kan het niet betalen. Net zoals de duizenden bmw 318i's waar M op staat. Trappen we niet meer in ;).
Al moet ik zeggen dat een goede kit op een mr2 erg overtuigend kan zijn (totdat je hem start)
Wat maakt het uit of je t niet kan betalen. Ik heb overigens respect voor de zelfbouwers die met noeste arbeid iets dergelijks in de schuur in een paar jaar zelf maken. Meer nog dan de advocaat die t uit andermans zakken heeft geleuterd of de tandarts die dat bij elkaar heeft geboord. Heb lang naar replicas gekeken. Maar als je er lang naar blijft staren, worden ze toch steeds lelijker. Echt goede replicas zijn er zeker maar dan gaat t ook serieus geld kosten. En dan nog kan ik ze 99% van de gevallen onderscheiden, zoals bij de Lamborghini Diablo, een van de meest gerepliceerde supercars
pi_122899707
Maar ik heb liever iemand die een kitkar bouwt, dan iemand die voor een replica gaat. Iets met het kopie dat me niet altijd zint.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')