Zo hard rijd ik nooit, want pak de buitenwegen om te toeren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:59 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Dat waag ik wel te betwijfelen maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind het boven 240 toch best al spannend worden, jij niet ?
Snelweg is saai tot het hard gaat. hardddddddd. Join the club, ik wil het wel eens zienquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Zo hard rijd ik nooit, want pak de buitenwegen om te toeren.
Snelweg is om van A naar B te komen, en dan houd ik de +50 regel aan
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Snelweg is saai tot het hard gaat. hardddddddd. Join the club, ik wil het wel eens zien
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:30 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
tja dan is 'hardrijden' wel een erg rekbaar begrip
En welke auto met veel vermogen kan dat niet dan? En dan niet mijn hobbyauto noemen want daarvan begint de turbo pas bij 4k opeens als een malloot te spoolenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef powerflux het volgende:
[..]
maar die pijp heb je niet, en kun je dus niet. ik heb het comfort van een degelijke hoeveelheid koppel wel geleerd te waarderen. Niet terugschakelen maar nog steeds degelijk kunnen optrekken is prettig.
4k pas? mijne spoelt bij 4,5 en levert pas bij 6,8 zijn piekvermogenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:04 schreef 1299 het volgende:
[..]
En welke auto met veel vermogen kan dat niet dan? En dan niet mijn hobbyauto noemen want daarvan begint de turbo pas bij 4k opeens als een malloot te spoolen
Da's ook mijn ervaring. Een paar keer heb ik de A31 genomen in Duitsland, maar boven de 250 km/u vind ik het niet zo heel erg prettig rijden meer. Zelfs op rustige momenten is het zó uitkijken. Als je bijvoorbeeld 270 rijdt op de linkerbaan, komt de gemiddelde auto op de rechterbaan toch met 140 op je af. Het gebied waarop je scherpstelt bij dat soort snelheden is zo klein dat je van de rest van de wereld niets meer meekrijgt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:59 schreef borderlinedancer het volgende:
Dat waag ik wel te betwijfelen maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind het boven 240 toch best al spannend worden, jij niet ?
Lijkt me sterk dat Opel Corsa rijders een monstercock hebben .. en compenseren is gelul van arme drommels. Het zijn eerder alphamannetjes die een dikke auto rijden op de kalende Aston en grijze Porscherijders na danquote:Op maandag 11 februari 2013 02:51 schreef Triptamine2 het volgende:
Opel Corsa '92, topsnelheid: 131km p/u.
Ik heb gewoon niks te compenseren
Als autos op de rechterbaan met 140 op je af komen, zou ik ook n adrenalinekick krijgen ;-)quote:Op maandag 11 februari 2013 02:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's ook mijn ervaring. Een paar keer heb ik de A31 genomen in Duitsland, maar boven de 250 km/u vind ik het niet zo heel erg prettig rijden meer. Zelfs op rustige momenten is het zó uitkijken. Als je bijvoorbeeld 270 rijdt op de linkerbaan, komt de gemiddelde auto op de rechterbaan toch met 140 op je af. Het gebied waarop je scherpstelt bij dat soort snelheden is zo klein dat je van de rest van de wereld niets meer meekrijgt.
Kortom, leuk als adrenalinemoment, maar voor langere tijd ben je niets dan mobiele roadblocks aan het ontwijken.
Ja was echt een geweldige auto. Ik had hem nooit moeten verkopen maar goed, ik kon er toen goed geld voor krijgen. Ik heb dat eigenlijk nooit gemeten. 0 naar 100 ging ongeveer 5,5 sec denk ik. Nooit echt goed kunnen meten. 0 naar 200 heb ik geen idee, wel erg rapquote:Op maandag 11 februari 2013 13:58 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Wat doet zo'n MR2 turbo van 0-100 en 0-200 ? geinig ding is dat
Wist je dat er best goede kits zijn om het uiterlijk om te bouwen tot een F360 of 430 op basis van de MR2? http://www.autogespot.nl/hallo-toyota-mr2!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:15 schreef nielszxr het volgende:
[..]
Ja was echt een geweldige auto. Ik had hem nooit moeten verkopen maar goed, ik kon er toen goed geld voor krijgen. Ik heb dat eigenlijk nooit gemeten. 0 naar 100 ging ongeveer 5,5 sec denk ik. Nooit echt goed kunnen meten. 0 naar 200 heb ik geen idee, wel erg rap.
Jep, maar dat vind ik 10x niks. Koop dan een echte. Beetje het gevoel van ik wil wel maar ik kan het niet betalen. Net zoals de duizenden bmw 318i's waar M op staat. Trappen we niet meer inquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:57 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Wist je dat er best goede kits zijn om het uiterlijk om te bouwen tot een F360 of 430 op basis van de MR2? http://www.autogespot.nl/hallo-toyota-mr2!
Dat is dan een BMW met een M-pakket, net zoals je een Audi met een S-line kan bestellen :-)quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:43 schreef nielszxr het volgende:
[..]
Jep, maar dat vind ik 10x niks. Koop dan een echte. Beetje het gevoel van ik wil wel maar ik kan het niet betalen. Net zoals de duizenden bmw 318i's waar M op staat. Trappen we niet meer in.
Al moet ik zeggen dat een goede kit op een mr2 erg overtuigend kan zijn (totdat je hem start)
begrenst begrenst begrenst, wat is daar de lol van ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:06 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Auto's:
BMW 330CI 2004 231PK 247KM
VW Golf GTI 2006 200PK 238KM
Nissan 350Z 2004 280PK 255KM begrensd
BMW 335CI 2008 306PK 258KM begrensd
BMW 545i 2009 328PK?? 256KM begrensd
Audi S5 2008 354PK 284KM VMAX begrensd
Wat maakt het uit of je t niet kan betalen. Ik heb overigens respect voor de zelfbouwers die met noeste arbeid iets dergelijks in de schuur in een paar jaar zelf maken. Meer nog dan de advocaat die t uit andermans zakken heeft geleuterd of de tandarts die dat bij elkaar heeft geboord. Heb lang naar replicas gekeken. Maar als je er lang naar blijft staren, worden ze toch steeds lelijker. Echt goede replicas zijn er zeker maar dan gaat t ook serieus geld kosten. En dan nog kan ik ze 99% van de gevallen onderscheiden, zoals bij de Lamborghini Diablo, een van de meest gerepliceerde supercarsquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:43 schreef nielszxr het volgende:
[..]
Jep, maar dat vind ik 10x niks. Koop dan een echte. Beetje het gevoel van ik wil wel maar ik kan het niet betalen. Net zoals de duizenden bmw 318i's waar M op staat. Trappen we niet meer in.
Al moet ik zeggen dat een goede kit op een mr2 erg overtuigend kan zijn (totdat je hem start)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |