Oh het is gestoord om mensen zichzelf te kunnen laten zijn zonder dat ze anderen tot last zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:06 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je het wel wilt toelaten.
Gestoorde maatschappij is het geworden in NL. Op allerlei vlaktes.
Ik emigreer naar een land waar homo's vervolgd worden.
Nee, dat snap ik, maar ze willen neem ik aan wel gerespecteerd worden in een westerse wereld met westerse standaards en dan moeten zij de rest ook accepteren en respecteren.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar de moslims die hier tegen de gelijke rechten mbt huwelijk zijn, hoeven natuurlijk niet allemaal dezelfde moslims zijn die ook continu roepen dat ze gediscrimineerd worden.
Wil jij mij eens even haarfijn uitleggen wat er nou mis is met homo'squote:Op zondag 13 januari 2013 20:06 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het is juist NL dat achterlijk is met mensen als jij en jullie gestoord neoliberaal denkbeeld dat geen kritiek mag ontvangen en zichzelf in het gelijk stelt.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oh het is gestoord om mensen zichzelf te kunnen laten zijn zonder dat ze anderen tot last zijn.
Maar veel plezier in Iran of een dergelijk achterlijk land waar men voor je bepaald hoe je moet leven.
Geen enkel land mag dat aangezien de enige manier om dat soort dingen doorgedrukt te krijgen in weigerende landen met geweld is. En ja ook de vredelievende sancties waar de EU zo dol op is zijn geweld. Dat hoeft echter niet te betekenen dat wij als internetters en burgers van de wereld of als meelezende meneer Rutte moeten doen alsof de situatie en de mening van minder verlichte mensen normaal is.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar welk land mag dan, zelfs mbt het binnenland beleid van andere landen, bepalen wat wel universeel goed en fout is?
Als ik dat doe krijg ik een ban op Fok en 20 doodsverwensingen. Nee bedankt.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil jij mij eens even haarfijn uitleggen wat er nou mis is met homo's
ik kan er met mijn verstand niet bij waarom mensen denken dat commies en sopo's onfeilbare politiekcorrecte übermenschen zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:06 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen onzin gaan strooien als je het niet kunt onderbouwen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik een ban op Fok en 20 doodsverwensingen. Nee bedankt.
Maar leg eens uit. Wat heb jij er voor last van als homo's mogen trouwen?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:09 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het is juist NL dat achterlijk is met mensen als jij en jullie gestoord neoliberaal denkbeeld dat geen kritiek mag ontvangen en zichzelf in het gelijk stelt.
Ik denk niets over een specifiek iemand of iemanden. Of ik denk het wel maar het is niet universeel voor die bevolkingsgroep waaraan hij toebehoort.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:11 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
ik kan er met mijn verstand niet bij waarom mensen denken dat commies en sopo's onfeilbare politiekcorrecte übermenschen zijn.
Nogmaals dat mag ik niet uitleggen van de neoliberale populisten hier. Wij moeten de mond gesnoerd krijgen omdat wij van mening verschillen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar leg eens uit. Wat heb jij er voor last van als homo's mogen trouwen?
Als je gewoon normaal discuseert en met normale argumenten komt is er niemand die je de mond snoert hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 20:16 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Nogmaals dat mag ik niet uitleggen van de neoliberale populisten hier. Wij moeten de mond gesnoerd krijgen omdat wij van mening verschillen.
Dat kan, maar ik ben geen homo en heb dezelfde standpuntenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dat gaf hij zelf toe in een ander topic. Nu zal hij ontkennen.
Ik ontken het ook en ik betwist dat ik het in een ander topic heb gezegd. De enige reden die ik me kan bedenken mocht ik dat wel gezegd hebben is om een of andere religieuze gek te trollen voor de grap.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dat gaf hij zelf toe in een ander topic. Nu zal hij ontkennen.
Je mist het punt volkomenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik denk niets over een specifiek iemand of iemanden. Of ik denk het wel maar het is niet universeel voor die bevolkingsgroep waaraan hij toebehoort.
Dat is grappig ik heb zo'n beetje ieder geloof belachelijk gemaakt zowel hier als afk irl en ik heb nog nooit een scheldkanonnade mogen ontvangen. Beetje vreemd dat jij dat wel hebt mogen ontvangen van statistisch de minst criminele en hoog opgeleide deel van de samenleving voor jouw mening.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Er begint een persoonlijke scheldkannonade en daar heb ik nu ff geen zin in. Dit heb ik aan den lijve ondervonden.
Klinkt als een behoorlijk gebrek aan argumenten.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:16 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Nogmaals dat mag ik niet uitleggen van de neoliberale populisten hier. Wij moeten de mond gesnoerd krijgen omdat wij van mening verschillen.
Iedereen weet dat de mods hier allemaal kontneukende faggots en potten op weg naar de hel zijn die iedere vorm van discussie over hun heidense duivelsgewoonten proberen te stoppen met bans jwz.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klinkt als een behoorlijk gebrek aan argumenten.
Er is hier niemand die je verbied te vertellen waarom jij tegen een homohuwelijk bent.
Tja als je mods gaat uitschelden dan denk ik niet dat je hier mag blijven inderdaad.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:25 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de mods hier allemaal kontneukende faggots en potten op weg naar de hel zijn die iedere vorm van discussie over hun heidense duivelsgewoonten proberen te stoppen met bans jwz.
Tolerantie moet je ook niet hebben tegenover iedereen en alles. Het bederft de maatschappij door het moraal asn te tasten. Het is best een soort van misplaatste zelf-medicatie.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:22 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Je mist het punt volkomen. Ik noem expres commies en hun fanboiis de sopo's omdat de commies nou ook niet bepaald een brandschone reputatie hebben mbt tolerantie naar ander(sdenkend)en toe. Wat jij in dit draadje weer eens mooi ten toon spreidt.
Nee want ik pleit ervoor dat ze (juridisch) vervolgd worden, kluns. Leer eens de Nederlandse taal.quote:
Ik snap het overigens wel.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:04 schreef Hexagon het volgende:
Te triest voor woorden
Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat je homo's wilt verbieden te trouwen
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:23 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dat is grappig ik heb zo'n beetje ieder geloof belachelijk gemaakt zowel hier als afk irl en ik heb nog nooit een scheldkanonnade mogen ontvangen. Beetje vreemd dat jij dat wel hebt mogen ontvangen van statistisch de minst criminele en hoog opgeleide deel van de samenleving voor jouw mening.
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:12 schreef Hetkapitaal het volgende:
Alleen Moslims, religieuzen, en allochtonen mogen hier worden bekritiseerd. Homo's en atheisten niet of je wordt bedreigd en op kant geschoven.
Ahh als iemand met een mooie pet met toestemming van iemand in een mooie zwarte jurk je opsluit of stenigt is er geen sprake van geweld maar als je buurman hetzelfde doet dan wel? Staats gelegitimeerd geweld is ook geweld.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:27 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Nee want ik pleit ervoor dat ze (juridisch) vervolgd worden, kluns. Leer eens de Nederlandse taal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |