abonnement Unibet Coolblue
pi_122059086
Die Chili Chicken is maar net wat je pittig noemt. Smaken verschillen :+ Ik vind hem zelf wel prima, maar niet pittig. Het stukje kip wat ertussen zit is ook kleiner dan die van McChicken, dus je 'mist' wel iets ja.

En wat betreft variatie in het assortiment.. eens. Het is naar mijn mening een beetje eentonig.
Komt wel goed dit jaar heb ik ergens ver weg gehoord :+ Er komen genoeg nieuwe campagnes.
pi_122060486
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:36 schreef Zigger het volgende:

[..]

Ook onbeperkt drinken. Je krijgt gewoon een beker die je zelf kunt vullen.
Lang niet overal, verschilt per McDo.
pi_122072898
Ik blijf erbij, ik wil de McFondue gewoon terug!!!!!!!!!
pi_122076329
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:42 schreef ChilllayD het volgende:
Ik blijf erbij, ik wil de McFondue gewoon terug!!!!!!!!!
Zo dat is lang geleden, zo'n 4-5 jaar geleden toch? Die is voor af en toe wel te doen.
pi_122086239
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Is de chili chicken geen spicy chickenburger dan? Geen idee hoor, eet em nooit want lijkt me wat droog.
Die is wel lekker, maar niet echt spicy. Daar is McDonalds hier sowieso niet zo van...
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_122086342
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef JustinK het volgende:

[..]

Die is wel lekker, maar niet echt spicy. Daar is McDonalds hier sowieso niet zo van...
Wel jammer he? Maar er zijn helaas ook veel mensen die niet tegen pittig kunnen. 2 Vriendinnen van me vinden nasischijven en pindasaus al te pittig :'(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_122086393
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 02:07 schreef Yannick567 het volgende:
Die Chili Chicken is maar net wat je pittig noemt. Smaken verschillen :+ Ik vind hem zelf wel prima, maar niet pittig. Het stukje kip wat ertussen zit is ook kleiner dan die van McChicken, dus je 'mist' wel iets ja.

En wat betreft variatie in het assortiment.. eens. Het is naar mijn mening een beetje eentonig.
Komt wel goed dit jaar heb ik ergens ver weg gehoord :+ Er komen genoeg nieuwe campagnes.
Ben benieuwd! 'Vroeger' had je nog weleens van die continenten/landen acties met 5 verschillende burgers verspreid over een aantal weken (Mc Australie, Mc Afrika, etc). Dat zouden ze weer eens moeten doen...
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_122086590
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wel jammer he? Maar er zijn helaas ook veel mensen die niet tegen pittig kunnen. 2 Vriendinnen van me vinden nasischijven en pindasaus al te pittig :'(
Ja ik hou dr wel van. Maar wat ze in Nederland pittig noemen, dat is vaak maar slappe hap. Bij de BK heb ik wel een keer een (kip)burger op die behoorlijk pittig was :P (kwam een beetje in de buurt van de overbekende 'Inferno pizza' :+)

Misschien moeten we maar naar India :+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_122086757
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef JustinK het volgende:

[..]

Ja ik hou dr wel van. Maar wat ze in Nederland pittig noemen, dat is vaak maar slappe hap. Bij de BK heb ik wel een keer een (kip)burger op die behoorlijk pittig was :P (kwam een beetje in de buurt van de overbekende 'Inferno pizza' :+)

Misschien moeten we maar naar India :+
Denk dat je de Angry (Chicken) Whopper bedoelt. Die heb ik willen eten maar kwam er niet van. De hotwings van KFC zijn ook lekker :9. Kleine pittige kick maar niet zo dat je neus gaat lopen of drinken nodig hebt. Infernopizza heb ik nog niet gegeten maar van Domino's heb je nu een pizza met vlammensaus en Spaanse pepers en die lijkt me wel wat.

/fastfoodpraat offtopic
/maar het gaat tenminste wel over NL :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_122088234
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:36 schreef Zigger het volgende:

[..]

Ook onbeperkt drinken. Je krijgt gewoon een beker die je zelf kunt vullen.
Dat is niet in élk restaurant, wel in veel.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122088291
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat McDonald's er nog wel bij zou kunnen hebben vind ik is een kaasburger (volledig van kaas met een paneerlaag). Er zijn ten eerste veel kaas(souffle)-fans en ten tweede is er dan ook wat voor de vegetariërs. Niet iedere Mc heeft nml een groenteburger en zowel is dat de enige burger voor vega's.
Ik ben geen vega maar hou wel van kaas O+
Het nadeel daarvan is denk ik dat het organisatorisch gezien echt ruk is omdat je daarvoor een aparte frituurpan moet vrijhouden.
Maar het is inderdaad wel een goed idee :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122088338
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 02:07 schreef Yannick567 het volgende:
Die Chili Chicken is maar net wat je pittig noemt. Smaken verschillen :+ Ik vind hem zelf wel prima, maar niet pittig. Het stukje kip wat ertussen zit is ook kleiner dan die van McChicken, dus je 'mist' wel iets ja.

En wat betreft variatie in het assortiment.. eens. Het is naar mijn mening een beetje eentonig.
Komt wel goed dit jaar heb ik ergens ver weg gehoord :+ Er komen genoeg nieuwe campagnes.
Maar de Nederlandse campagnes zijn tot nu toe nooit zo uitgebreid als bijvoorbeeld de huidige Duitse... Dan krijg je weer zo'n campagne als de huidige QP campagne...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_122094180
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:22 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Zo dat is lang geleden, zo'n 4-5 jaar geleden toch? Die is voor af en toe wel te doen.
Ja 2008 ofzo volgens mij? Pffff.
Al komt hij maar kort, ik wil 'm nog 's proeven haha.
  zondag 27 januari 2013 @ 00:17:03 #139
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_122096596
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ik ben zelf wel vegetarier en bestel altijd de Vegaburger :D .
Lang uit het assortiment geweest maar nu sinds kort overal weer terug.

Daarnaast bakken ze de burger altijd vers omdat hij weinig besteld word en is zeer goed te eten! :9
Overal weet terug ja? Ik ga het morgen proberen.. In friesland zaten ze altijd wel in het assortiment maar in Groningen stad nergens te verkrijgen... Assen dan weer wel.

Terwijl ze in zweden gewoon een vegi wrap hebben en in duitsland (waar het als vegetarier echt niet altijd makkelijk is) kost een vegi burger 1,48. Denemarken had zelfs minimaal 2 vegi dingen op het menu!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_122096755
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 00:17 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Overal weet terug ja? Ik ga het morgen proberen.. In friesland zaten ze altijd wel in het assortiment maar in Groningen stad nergens te verkrijgen... Assen dan weer wel.

Terwijl ze in zweden gewoon een vegi wrap hebben en in duitsland (waar het als vegetarier echt niet altijd makkelijk is) kost een vegi burger 1,48. Denemarken had zelfs minimaal 2 vegi dingen op het menu!
Als je op de site een restaurant opzoekt kun je bij "services" zien of dat restaurant de groenteburger verkoopt of niet.

Dat goedkope groenteburgertje in Duitsland is wel echt geweldig! :D Net als dat chickenburgertje voor dezelfde prijs.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 27 januari 2013 @ 00:21:02 #141
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_122096775
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat McDonald's er nog wel bij zou kunnen hebben vind ik is een kaasburger (volledig van kaas met een paneerlaag). Er zijn ten eerste veel kaas(souffle)-fans en ten tweede is er dan ook wat voor de vegetariërs. Niet iedere Mc heeft nml een groenteburger en zowel is dat de enige burger voor vega's.
Ik ben geen vega maar hou wel van kaas O+
Nou daar maak je mij al vegetarier niet blij mee.. Als vegetarier heb ik al zoveel kaassoufles voorgeschoteld gekregen, daar ben ik toch echt wel klaar mee!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zondag 27 januari 2013 @ 00:29:50 #142
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_122097211
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 00:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je op de site een restaurant opzoekt kun je bij "services" zien of dat restaurant de groenteburger verkoopt of niet.

Dat goedkope groenteburgertje in Duitsland is wel echt geweldig! :D Net als dat chickenburgertje voor dezelfde prijs.
Ik had dat al eens gezien idd maar ik was wel benieuwd naar zo'n stellige bewering, maar nee, helaas.. Assen, Emmen, Harlingen, Goutum (leeuwarden), Youre, Meppel, Steenwijk, Lemmer, Hardenberg, Zwolle-noord en zwolle-zuid.. Oftewel minstens 20km kachelen voor een groenteburger...
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_122097275
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 00:29 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Ik had dat al eens gezien idd maar ik was wel benieuwd naar zo'n stellige bewering, maar nee, helaas.. Assen, Emmen, Harlingen, Goutum (leeuwarden), Youre, Meppel, Steenwijk, Lemmer, Hardenberg, Zwolle-noord en zwolle-zuid.. Oftewel minstens 20km kachelen voor een groenteburger...
Het blijft een keuze van de ondernemer of ze de groenteburger wel of niet verkopen helaas. De meeste franchisers kiezen dan volgens mij eerder commercieel en dus gebruiken ze die extra pan die ze anders vrij moeten houden voor het bakken van kip, vis of kroketten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 27 januari 2013 @ 00:35:37 #144
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_122097516
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 00:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het blijft een keuze van de ondernemer of ze de groenteburger wel of niet verkopen helaas. De meeste franchisers kiezen dan volgens mij eerder commercieel en dus gebruiken ze die extra pan die ze anders vrij moeten houden voor het bakken van kip, vis of kroketten.
Tja en daardoor skip ik ze daar en gaan we wel naar een ander.. niet dat ik nou heel vaak de behoefte heb maar in amsterdam ligt er 1 op de route naar huis die het verkoopt, dan besluit je toch sneller te stoppen. Anders stop ik liever bij de pomp voor een broodje. Voor die frietjes hoef ik het niet te doen ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_122098494
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 21:06 schreef JustinK het volgende:

[..]

Ben benieuwd! 'Vroeger' had je nog weleens van die continenten/landen acties met 5 verschillende burgers verspreid over een aantal weken (Mc Australie, Mc Afrika, etc). Dat zouden ze weer eens moeten doen...
Dat was ook altijd wel leuk ja. Of met die winterweken, dat je 3 broodjes had. Toen was het A/B/C A/B/C of AA/BB/CC qua volgorde van broodjes. Volgens mij zijn die campagnes ook wel een beetje het spoor bijster omdat dat niet het gewenste resultaat leverde.

Verder hebben ze elk jaar een ander onderwerp centraal staan. Ik weet wel dat er dit jaar 'dedicated products' centraal staan, en daar was de QP er een van. Vandaar die campagne :+

Ben het er ook wel mee eens dat ze in Duitsland zo'n campagne gelijk groots uitpakken, bij wijze van 3 broodjes in vlees én kipvariant te verkrijgen, nog een andere leuke special erbij, speciale frietjes, dit, dat, noem maar op.

Weet nog wel dat ze dat in Nederland deden met die Potatoes. Tijdelijk een succes, maar toen ze vast in het assortiment kwamen werden ze niet meer verkocht :')
pi_122099138
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 00:21 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Nou daar maak je mij al vegetarier niet blij mee.. Als vegetarier heb ik al zoveel kaassoufles voorgeschoteld gekregen, daar ben ik toch echt wel klaar mee!
Je kunt moeilijk iets luxe verwachten van de Mc en dat je zoveel kaassouffles hebt gekregen vind ik raar gezien t steeds grotere aanbod in vega-eten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_122099236
Kan me nog herinneren dat ik vroeger bij de Mc een zak hollandse friet met mayo kon krijgen :D. Maar dat was maar 1x dus ook geen succes :P

NL'ers zijn niet zo gevoelig voor nwe acties helaas. Meeste bestellen vaak tot altijd hetzelfde..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 30 januari 2013 @ 19:20:52 #148
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_122266721
Net een QP met sweet bbq saus gehad. Ik vond hem wel lekker maar ik dacht dat die krengen een stuk groter waren. Ik had hem zo op. De BT biedt dan toch meer waar voor je geld.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_122266844
Waarom halen ze de Bosvruchten Milkshake nou eruit, dat is de lekkerste milkshake die ik bij de McDonalds heb gehad.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_122267053
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:20 schreef JimmyJames het volgende:
Net een QP met sweet bbq saus gehad. Ik vond hem wel lekker maar ik dacht dat die krengen een stuk groter waren. Ik had hem zo op. De BT biedt dan toch meer waar voor je geld.
Een QP is een QP hè, die wordt door de bbq saus niet ineens een stuk groter :+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')