Ik weet het niet, zo staat het vermeld in de campagnefolder.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh? Dat is ook raar?
Waarom zo'n verschil?
En zat er nog een nier tussen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:27 schreef Zigger het volgende:
Ik had laatst een keer enorme trek in KFC en ben toen er heen gegaan, was voor mijzelf 22 euro kwijt om me echt goed vol te eten.....
Uit mijn hoofd had ik een 2 zinger burger menu's, met een filet tower burger, een brazer burger, 3 stukken pikante kip, coleslaw en mayo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
22 euro
Je hebt nu bij KFC een fire tower box met grote fire tower burger, 3 hotwings, coleslaw, potato wedges en een drankje voor 8,95. Wat moet je daarna nog meer willen eten dan?
Daar kan een heel gezin met 3 kinderen van eten manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:32 schreef Zigger het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd had ik een 2 zinger burger menu's, met een filet tower burger, een brazer burger, 3 stukken pikante kip, coleslaw en mayo.
Ik ook als ik echt trek heb. 2 meter en 110kg, dat lust wel wat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar kan een heel gezin met 3 kinderen van eten man
Staat iig (nog?) niet op de website.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nieuwe euroknallers zo te zien?
Kleine frisdrank 1 euro, cheeseburger 1,50
Nou nou wat een euroknallersquote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Vanaf morgen dan denk. Cheeseburgersquote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Stelt weinig voor ja, bij Burger King heb je voor 2 euro een cheeseburger met friet en cola, minder geld voor meer.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Moet je wel een BK in de buurt hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Stelt weinig voor ja, bij Burger King heb je voor 2 euro een cheeseburger met friet en cola, minder geld voor meer.
¤0.50 voor een plakje nepkaas?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
True; ik kom ze alleen tegen op stations. (woon niet in het westen).quote:Op maandag 21 januari 2013 14:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Moet je wel een BK in de buurt hebben.
Vergeet ik steedsquote:En de feedback is ook leuk.
Maar de bushokjes hangen al vol hier.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef Yannick567 het volgende:
Dat van die Euroknallers klopt ja, maar niet vanaf morgen. Als ik me niet vergis pas vanaf de 28e
Nja blijkbaar vergist hij zichquote:Op maandag 21 januari 2013 16:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar de bushokjes hangen al vol hier.
nee johquote:Op maandag 21 januari 2013 18:03 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ik vind de QP met sweet bbq best tegenvallen. Het kan er mee door maar de original is absoluut beter
Hahahaha ja die kan je wel in de fik stekenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef Bartjebart het volgende:
Ik kom net kortingsbonnen tegen die alleen geldig zijn tot en met 30 juni bij Enschede McDrive. Enkeltje papierbak
misschien kwam het wel door de kou, maar ik proefde bijna geen smaak.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh
En kaas, en een lekkere zoet/pittige saus en sla. Kan er nog een maandje van genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |