de lol is er wel een beetje vanaf jaquote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik las vanmorgen in het vorige deel dat de Mac de prijzen weer eens omhoog heeft gegooid![]()
![]()
![]()
Ongelooflijk hoe duur in NL de fastfood is geworden. Ben blij dat ik nu eindelijk in Hong Kong zit en hopelijk nog een heel poosje blijf.
Dat deed ik sowieso al niet meer. Ging ook steeds vaker naar Burger King om dan die feedback-actie te gebruiken voor gratis patat en cola bij een Whopper of zo'n chickending.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef leeell het volgende:
zonder kortingsbonnen ga ik al niet meer
ja, dat is wel fijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat deed ik sowieso al niet meer. Ging ook steeds vaker naar Burger King om dan die feedback-actie te gebruiken voor gratis patat en cola bij een Whopper of zo'n chickending.
Hier in Hong Kong wel gewoon normale prijzen voor de burger-menu's. Ik vind alleen de McWings te duur geworden dus die nog niet gekocht (was in 2009 12 dollar voor 3, nu iets van 17-18 dollar. 10 dollar = 1 euro).
Vanmorgen was ik idioot vroeg wakker, dus om 7 uur even naar de lokale Mac op de hoek gelopen en daar een ontbijtje gedaan. McMuffin with Sausage, Hash Brown en Coffee, voor iets meer dan 2 euro.
Verder nog niet zo vaak geweest deze vakantie.
Dat is zeer relaxed iddquote:Op zondag 13 januari 2013 16:54 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, dat is wel fijn.
hier om de hoek zit een restaurant dat elke dag een ander (lunch)-menuutje heeft voor 7.50
is nog goedkoper dan een bigtasty + iets bij de mac.
Hebben ze McDonalds in Somalië? En interessant dat je daar woont. Doe je ontwikkelingswerk?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:33 schreef JimmyJames het volgende:
Ik woon in Somalië en hier is de Mac ook veel goedkoper. Een Big Mac kost maar 30 Somalische kronen (omgerekend 1¤).
Ik flip hamburgers bij de plaatselijke McDonalds. En je zou kunnen zeggen dat dat in grote mate bijdraagt aan de ontwikkeling van het land, jaquote:Op zondag 13 januari 2013 23:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hebben ze McDonalds in Somalië? En interessant dat je daar woont. Doe je ontwikkelingswerk?
Die is alleen verkrijgbaar bij McExpress restaurants, omdat zij geen QP's in het assortiment hebben en dus ook niet meedoen aan die QP actie.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
4x geweest deze week
Kreeg net sms dat er schijnbaar een dubbele cheeseburger met bacon is. Dus volgende week maar eentje halen
Kan soms ook aan de productie liggen, soms is de bacon ruk en soms is hij goedquote:Op zondag 13 januari 2013 23:12 schreef ChilllayD het volgende:
In het vorige topic las ik over de bacon die droog en taai was ofzo op die nieuwe QP maar vandaag had ik een BT en daarop was de bacon ook helemaal niet meer lekker. Ook hard en smakeloos en taai en bah
Maar dat verband heb ik nog niet kunnen ontdekken, dus ik snap eigenlijk niet goed wat je bedoelt?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef ASSpirine het volgende:
Is toch een goede zaak dat de prijzen van fastfood ketens omhoog gaat? Dat de prijzen voor gezondere voedsel maar eens naar beneden gaat...
dat gebeurt anders nog niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef ASSpirine het volgende:
Is toch een goede zaak dat de prijzen van fastfood ketens omhoog gaat? Dat de prijzen voor gezondere voedsel maar eens naar beneden gaat...
Hoezo is dat een goede zaak!? Waarom is het goed als ik, als slanke blonde blauw-ogige godenzoon, meer moet gaan betalen voor een simpele frituur-maaltijd bij de Mac, omdat er zogenaamd een probleem is met overgewicht dat ten onrechte gekoppeld wordt aan een sporadische Mc-maaltijd!?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef ASSpirine het volgende:
Prijzen van grondstoffen willen idd wel eens stijgen. En dan zien we prijsstijgingen bij supermarkten en restaurants.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:15 schreef Yannick567 het volgende:
Prijzen van grondstoffen stijgen ook![]()
Ik zou trouwens niet weten of je bij de kiosk die bon kan scannen met je telefoon. Probeer het
Dit dus, als ik in Seoul/HK/Singapore/Etc zat zou ik er niet aan denken om ooit nog naar een fastfood restaurant te gaan (of zelf eten te maken). Daar is gewoon goedkoop, goed, heerlijk eten. Het probleem in Nederland is dat iedereen gaat zitten zeiken dat ze een mooie entourage willen en alles, witte muren en tl-buizen dat kan natuurlijk niet, tsja, dan wordt het duur hè.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En er zijn in NL geen betaalbare gezonde alternatieven wat betreft even snel voor 5-6 euro ergens wat eten.
Oh, soms heb ik gewoon echt behoefte aan gewoon een goede en betaalbare burger en friet, dus ik zal altijd wel af en toe naar een fastfood restaurant blijven gaan, maar je hebt hier zoveel keus aan betaalbaar eten, dat je automatisch ook veel vaker gewoon 'gezond' eet, of beter gezeg, geen 'fastfood', maar gewoon Thais, Vietnamees, Japans, Chinees, whatever.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:37 schreef Thas het volgende:
[..]
Dit dus, als ik in Seoul/HK/Singapore/Etc zat zou ik er niet aan denken om ooit nog naar een fastfood restaurant te gaan (of zelf eten te maken). Daar is gewoon goedkoop, goed, heerlijk eten. Het probleem in Nederland is dat iedereen gaat zitten zeiken dat ze een mooie entourage willen en alles, witte muren en tl-buizen dat kan natuurlijk niet, tsja, dan wordt het duur hè.
Dat klinkt veelbelovend!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Pizza, chickenwings en toetjes?
Nou gezonde keuze... Niet beter dan de Mac.
Zojuist de Sweet BBQ (en een kroket) gegeten en hij is heerlijk! Ik hou niet van bbq-saus (vind het net verf) maar deze is zoet en een beetje pittig.. Jummie! Zelfs lekkerder dan de originele
QP met bacon is er tot en met 4 februari, QP sweet BBQ is er tot en met 25 februariquote:Op maandag 14 januari 2013 20:15 schreef Luchtkoker het volgende:
Zijn die QP acties maar tijdelijk? Fuaaaaarkkk....
Huh? Dat is ook raar?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:25 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
QP met bacon is er tot en met 4 februari, QP sweet BBQ is er tot en met 25 februari
Ik weet het niet, zo staat het vermeld in de campagnefolder.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh? Dat is ook raar?
Waarom zo'n verschil?
En zat er nog een nier tussen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:27 schreef Zigger het volgende:
Ik had laatst een keer enorme trek in KFC en ben toen er heen gegaan, was voor mijzelf 22 euro kwijt om me echt goed vol te eten.....
Uit mijn hoofd had ik een 2 zinger burger menu's, met een filet tower burger, een brazer burger, 3 stukken pikante kip, coleslaw en mayo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
22 euro
Je hebt nu bij KFC een fire tower box met grote fire tower burger, 3 hotwings, coleslaw, potato wedges en een drankje voor 8,95. Wat moet je daarna nog meer willen eten dan?
Daar kan een heel gezin met 3 kinderen van eten manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:32 schreef Zigger het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd had ik een 2 zinger burger menu's, met een filet tower burger, een brazer burger, 3 stukken pikante kip, coleslaw en mayo.
Ik ook als ik echt trek heb. 2 meter en 110kg, dat lust wel wat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar kan een heel gezin met 3 kinderen van eten man
Staat iig (nog?) niet op de website.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nieuwe euroknallers zo te zien?
Kleine frisdrank 1 euro, cheeseburger 1,50
Nou nou wat een euroknallersquote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Vanaf morgen dan denk. Cheeseburgersquote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Stelt weinig voor ja, bij Burger King heb je voor 2 euro een cheeseburger met friet en cola, minder geld voor meer.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Moet je wel een BK in de buurt hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Stelt weinig voor ja, bij Burger King heb je voor 2 euro een cheeseburger met friet en cola, minder geld voor meer.
¤0.50 voor een plakje nepkaas?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
True; ik kom ze alleen tegen op stations. (woon niet in het westen).quote:Op maandag 21 januari 2013 14:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Moet je wel een BK in de buurt hebben.
Vergeet ik steedsquote:En de feedback is ook leuk.
Maar de bushokjes hangen al vol hier.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef Yannick567 het volgende:
Dat van die Euroknallers klopt ja, maar niet vanaf morgen. Als ik me niet vergis pas vanaf de 28e
Nja blijkbaar vergist hij zichquote:Op maandag 21 januari 2013 16:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar de bushokjes hangen al vol hier.
nee johquote:Op maandag 21 januari 2013 18:03 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ik vind de QP met sweet bbq best tegenvallen. Het kan er mee door maar de original is absoluut beter
Hahahaha ja die kan je wel in de fik stekenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef Bartjebart het volgende:
Ik kom net kortingsbonnen tegen die alleen geldig zijn tot en met 30 juni bij Enschede McDrive. Enkeltje papierbak
misschien kwam het wel door de kou, maar ik proefde bijna geen smaak.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh
En kaas, en een lekkere zoet/pittige saus en sla. Kan er nog een maandje van genieten.
Hier (Hong Kongquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:10 schreef Asskicker14 het volgende:
2 euro voor een kleine milkshake, 1 jaar geleden kostte het nog 1,70.
In HK is het kattenvlees, dat smaakt wat anders dan rund indd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:41 schreef MCH het volgende:
Bovendien smaakt het rundvlees van een burger in HK lang niet zo lekker als in Duitsland (of Nederland).
Nou én dat het daar goedkoper is, je gaat toch niet speciaal naar hong kon omdat het daar goedkoper is.. Pff er zal vast ergens de mc wel weer duurder zijn. Who cares.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hier (Hong Kong) 65 cent voor een kleintje, 1,10 voor een grote
![]()
![]()
Lekkerder. Vooral die Prosperity Burger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:41 schreef MCH het volgende:
Bovendien smaakt het rundvlees van een burger in HK lang niet zo lekker als in Duitsland (of Nederland).
De Maxim's is toch alleen zo'n cake-shop!?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:35 schreef acalaca het volgende:
Yi Long je hebt het altijd over hoe goedkoop eten in HK is. Ik kom ook regelmatig in de HK en mijn favoriet is daar ook de Mac en de Maxim's... Ja alles is goedkoop, maar je verkondigt het wel erg vaak in dit topic.....
ontopic: RIP McKroket
Is de McKroket nog wel te verkrijgen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:05 schreef Yannick567 het volgende:
Mijn excuus, ik keek verkeerd. Ik was op de een of andere manier in de war met de 28e
Vanaf vandaag (22e) zijn de euroknallers uitgebreid. Het zijn er trouwens geen 10, maar 8.
¤1,-: hb, kleine fris, ananasstick, snoeptomaatjes
¤1,50: cheeseburger, chili chicken
¤2,-: kip 6, garnalen
De side salad en de kroket zijn eruit.
Ja, dat wel. Maar dan voor de normale prijs, en die verschilt per franchise. Bij ons kost hij nu ¤2,35quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is de McKroket nog wel te verkrijgen?
Meh, twee McKroketten was wel altijd mijn ding na het stappenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:10 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dan voor de normale prijs, en die verschilt per franchise. Bij ons kost hij nu ¤2,35
ga gewoon als echte mocro aan de fishfiletsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Meh, twee McKroketten was wel altijd mijn ding na het stappen.
Die dingen zijn echt smerig man, nooit meer raak ik er eentje aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:15 schreef leeell het volgende:
[..]
ga gewoon als echte mocro aan de fishfilets
inderdaad ranzigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt smerig man, nooit meer raak ik er eentje aan.
Ben niet lang niet meer bij de McD wezen eten, moet binnenkort weer eens gebeuren.
Dubbele filet-o-fishquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De Maxim's is toch alleen zo'n cake-shop!?
Hong Kong Mac valt momenteel trouwens een klein beetje tegen. Weinig speciale burgers of acties, afgezien van die heerlijke Prosperity Burger...
Burger King begon goed in December, maar daar hebben ze de Steakhouse Burgers van het menu afgehaald, dus nu ook weinig bijzonders in het assortiment of qua aanbiedingen. KFC nog niet eens geweest want vind ik te duur voor HK begrippen, aangezien ze niet eens een normaal Hotwing-menuutje hebben.
Edit: Dit is dan ook nog wel een aardige actie, maar is alleen na 6 uur s'avonds. Nog niet gebruik van gemaakt, maar de McWings/McNuggets combi is wel aardig qua prijs, en die Double Quarter Pounder is misschien ook wel lekker, maar ik vind zelf de normale QP al een beetje zwaar/droog, dus die haal ik vrijwel nooit....
http://www.mcdonalds.com.hk/english/campaign/dinner/double.html
Ja die heb ik ook gehad. Ranzige saus met uien, fantasieloos.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lekkerder. Vooral die Prosperity Burger.
Maxim's hong kong day!! Soort cafe de coral, maar dan veel lekkerder en gezondere gerechten!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De Maxim's is toch alleen zo'n cake-shop!?
Hong Kong Mac valt momenteel trouwens een klein beetje tegen. Weinig speciale burgers of acties, afgezien van die heerlijke Prosperity Burger...
Burger King begon goed in December, maar daar hebben ze de Steakhouse Burgers van het menu afgehaald, dus nu ook weinig bijzonders in het assortiment of qua aanbiedingen. KFC nog niet eens geweest want vind ik te duur voor HK begrippen, aangezien ze niet eens een normaal Hotwing-menuutje hebben.
Edit: Dit is dan ook nog wel een aardige actie, maar is alleen na 6 uur s'avonds. Nog niet gebruik van gemaakt, maar de McWings/McNuggets combi is wel aardig qua prijs, en die Double Quarter Pounder is misschien ook wel lekker, maar ik vind zelf de normale QP al een beetje zwaar/droog, dus die haal ik vrijwel nooit....
http://www.mcdonalds.com.hk/english/campaign/dinner/double.html
Die is 2,95quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:15 schreef leeell het volgende:
[..]
ga gewoon als echte mocro aan de fishfilets
mensen die zoiets halen kijk ik zo aanquote:
Ach dat jij het niet lust hoef je anderen toch niet voor raar aan te kijken? Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef leeell het volgende:
[..]
mensen die zoiets halen kijk ik zo aan
het is een combinatie van ontzag, respect en krankzinnigheid, niks ten nadelequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ach dat jij het niet lust hoef je anderen toch niet voor raar aan te kijken? Beetje vreemd.
Je gaat geen filet o fish halen voor het gezonde andersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:29 schreef Loll het volgende:
Als je naar de mc gaat en vis, en salade's gaat halen
Wie weet eten die mensen altijd wel bij de mac en zijn ze dan 'gezond'' bezigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:29 schreef Loll het volgende:
Als je naar de mc gaat en vis, en salade's gaat halen
Prima toch als je vegetarisch wilt eten en het lekker vindt? Sta je ook op de markt bij de viskraam en in de supermarkt met zo'n gezicht te kijken naar mensen die vis kopen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef leeell het volgende:
[..]
mensen die zoiets halen kijk ik zo aan
vegetariër zijn maar vis etenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef Nafi het volgende:
[..]
Prima toch als je vegetarisch wilt eten en het lekker vindt? Sta je ook op de markt bij de viskraam en in de supermarkt met zo'n gezicht te kijken naar mensen die vis kopen?
Eens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef leeell het volgende:
[..]
vegetariër zijn maar vis eten
zulke mensen mogen een nekschot
Oh fuck, vegetariërs eten inderdaad geen visquote:
Ik ben zelf wel vegetarier en bestel altijd de Vegaburgerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:27 schreef Nafi het volgende:
[..]
Oh fuck, vegetariërs eten inderdaad geen vis![]()
Nee maar bedoel gewoon hindoes en moslims.
De Prosperity Burger heeft zwarte pepersaus als het goed is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gehad. Ranzige saus met uien, fantasieloos.![]()
Fizz drinken is wel lekker.
Ah ok, we komen hier alleen vaak die cakeshops tegen, maar zal eens proberen om een grotere Maxim's te vinden en dan proberen we het even uitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef acalaca het volgende:
[..]
Maxim's hong kong day!! Soort cafe de coral, maar dan veel lekkerder en gezondere gerechten!!!
De groenteburger is inderdaad lekker maar is niet overal verkrijgbaar. Ze hebben hem in een stuk of 100 restaurants. Jammer, natuurlijk niet bij mij in de buurt!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel vegetarier en bestel altijd de Vegaburger.
Lang uit het assortiment geweest maar nu sinds kort overal weer terug.
Daarnaast bakken ze de burger altijd vers omdat hij weinig besteld word en is zeer goed te eten!
Dat zit bij het prosperity menu, val jij nu even door de mand vriend met al je verhalen over HK?quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De Prosperity Burger heeft zwarte pepersaus als het goed is.En smaakt echt heerlijk.
Fizz drinken? Wazdat?
[..]
Ah ok, we komen hier alleen vaak die cakeshops tegen, maar zal eens proberen om een grotere Maxim's te vinden en dan proberen we het even uitBen benieuwd.
Edit: Oh, het is (u)MX... daar komen we heel soms wel eensMeestal Cafe de Coral en Fairwood. Was laatst ook even gaan lunchen bij CanTeen, wat ook van Maxim's is.
Was wel OK idd.
Of hij haalt gewoon alleen het broodjequote:Op woensdag 23 januari 2013 10:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat zit bij het prosperity menu, val jij nu even door de mand vriend met al je verhalen over HK?
Hmmm, volgens mij was het echt niet uMX. In dat grote winkelcentrum met die cruise schepen in Tim Sha Tshui (sorry voor mijn slechte spelling), was er in de zomer net een nieuwe geopend ergens achter de giga sports!quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De Prosperity Burger heeft zwarte pepersaus als het goed is.En smaakt echt heerlijk.
Fizz drinken? Wazdat?
[..]
Ah ok, we komen hier alleen vaak die cakeshops tegen, maar zal eens proberen om een grotere Maxim's te vinden en dan proberen we het even uitBen benieuwd.
Edit: Oh, het is (u)MX... daar komen we heel soms wel eensMeestal Cafe de Coral en Fairwood. Was laatst ook even gaan lunchen bij CanTeen, wat ook van Maxim's is.
Was wel OK idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |