Ja maar hij likt zijn bovenlip, net als ehm, Kellyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Van de zenuwen krijg je denk ik een droge mond.
Idd, hij schaatst erg makkelijk, knapquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik vind het ook een leuk jochEn hij schaatst zo makkelijk.
Nou niet ZO snel hoop ik voor hemquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja Gerard, jongens van 15 groeien nou eenmaal.
Dat is inderdaad wel heel snel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet ZO snel hoop ik voor hemCentimeters per week.
Zal vast niet fijn geweest zijn nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Jeetje, dat moet pijn doen, zo snel groeien!
Kan me ook niet herinneren dat ik dat ooit heb gehad. Was wel altijd de langste van de klas (van de meisjes).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zal vast niet fijn geweest zijn nee.
Ik heb gelukkig nooit groeipijnen gehad. Ben maar 3 cm groter dan op m'n 12e.
Ik was ook een van de langsten van de klas t/m de brugklas. Daarna groeide bijna iedereen mij voorbij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me ook niet herinneren dat ik dat ooit heb gehad. Was wel altijd de langste van de klas (van de meisjes).
Ja dat was hijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik was ook een van de langsten van de klas t/m de brugklas. Daarna groeide bijna iedereen mij voorbij.![]()
Was dat nou Churandi Martina in die reclame?
Ik heb tegenwoordig overal pijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb wel groeipijnen gehad als kind, en als ik nu 50 km in de zomer fiets dan heb ik soortgelijke pijnen in m'n knieën van het fietsen
Serieusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ondertiteling net: "Ik wordt er gek van."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |