Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:31 schreef BenjaminLinus het volgende:
Facebook is voor mij een van de grootste grijze gebieden. Je vraagt je af waarom mensen posten wat ze posten, maar er is niet eens een aanknopingspunt voor enige logica te vinden, en daarom ga ik vervolgens maar alles gewoon lezen![]()
Heb me al zovaak afgevraagd wat iemand bezielt om elke activiteit op facebook te plaatsen.. in godsnaam.
Dit komt allemaal van hetzelfde meisje:
- Gisteren afgesproken met mijn vriendinnetjes Lisa en Anna (beiden getagd). We hadden elkaar al veel te lang niet gezien, moeten we echt gauw weer doen.
- In de efteling!
- Bij alles is familie!
- Jeeh naar de kapster!
- Skyfall
- Jeej, eindelijk vakantie (L)
En zo gaat het maar door, wat een gigantische oogkanker. En toch vind ik het nog leuk om te lezen ook, uit pure verwondering en verbazing.
Maar even serieus: Zijn dat soort mensen niet gewoon enorm narcistisch? Hoe haal je het anders in je harses om alleen al te denken dat zulke onzin andere mensen interesseert?
Dat soort mensen vragen er ook gewoon om.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef RadioSlut het volgende:
Nu jullie het toch over narcisten hebben, ik heb er ook eentje in mijn lijst staan en die is niet vies van wat drama. En natuurlijk is het haar fout niet!
blabla.. lange post..
Ik hoop niet dat ik geblokt word... vind dit echt veels te leuk, wat een drama joh
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef RadioSlut het volgende:
Nu jullie het toch over narcisten hebben, ik heb er ook eentje in mijn lijst staan en die is niet vies van wat drama. En natuurlijk is het haar fout niet!
25 statusupdates in 24 uur
23 uur geleden
Binnenkort is studeren alleen nog mogelijk als je rijke ouders hebt
8 uur geleden
Heb medelijden met mij vandaag maar ik zou dapper strijden xD
7 uur geleden
Dit bedoel ik dus houd het nou nooit op -_-
(met een pic erbij waarvan ik geen zin heb om het te bewerken en up te loaden)
7 uur geleden
Dus blijkbaar heb een groot mentaal probleem
*** vindt dit leuk, is wel grappig want *** gaat altijd tegen haar in bij die statusupdates
7 uur geleden
Heb ik bedoel ik ik ben het zat om zwart te worden gemaakt door mensen die mij geen eens persoonlijk zeg het maar recht in mijn fucking smoel ipv op internet!
6 uur geleden
Onderweg naar voetbal wordt een belangrijke wedstrijd tegen de nr 1 wij staan tweede
6 uur geleden
Spreek mij maar eerst persoonlijk voordat je met zo'n oordeel komt
5 uur geleden
Hoe stom kunnen sommige mensen zijn?
5 uur geleden
Ik ben het spuug en spuugzat door uitgescholden te worden op internet door mensen die mij geen eens persoonlijk kennen.
5 uur geleden
Dat jij niet normaal kan doen is niet mijn probleem!
5 uur geleden
Echte metalheads accepteren en respecteren elkaar jammer dat er een aantal zijn waar die 2 woorden niet in hun woordenboek staan
5 uur geleden
Ik ga niet meer naar Fortarock het wordt te groot en te commercieel erg jammer want het is een leuk festival
*** weer: Niet zeiken joh je kan t gewoon niet betalen en daardoor is t opeens commercieel... En dat beweert van rammstein te houden
5 uur geleden
Het feit dat sommige mensen niet normaal kunnen doen is er gewoon en wat er nog meer is gezegt komt ook over als een bedreiging naar mij
5 uur geleden
Bijna bij de voetbalclub het is mooi weer
5 uur geleden
Jammer dat ik er vanavond niet bij kan zijn in Houten
5 uur geleden
Wij spelen op het verwarmd door de zon veld
5 uur geleden
Dit gaat een spannende wedstrijd worden
5 uur geleden
Nu naar het veld warmlopen en daarna het doel verdedigen
2 uur geleden
Wat een verlossing 3-3 gelijkspel
Reactie op een eerdere satusupdate waar *** op heeft gereageerd:
2 uur geleden
Wat nou niet kunnen betalen? hahaha natuurlijk ik heb gewoon geen zin meer in al die vreselijke nu metal bands
***: 'want het is een leuk festival' nou blijkbaar niet anders liep je nou niet te kankeren. en wat boeit de rest van de bands als je rammstein graag wilt zien, wat je beweert.. want je liep vorige keer al te miepen toen t uitverkocht was blablabla. en dan nu rond 1juni zeiken van oh rammstein blablabla
2 uur geleden
Nog 1 negatief ding en het wordt block!
ongeveer een uur geleden
Je denkt zeker dat ik bang voor je ben? Ik heb mooi dikke schijt aan je!
ongeveer een uur geleden
Ja joh ga maar dreigen naar mij kom je ver mee
ongeveer een uur geleden
Dit is de eerste keer dat ik mijn aansluiting ga halen op station Zeist woohoo
ongeveer een uur geleden
En dan barst je ineens in tranen uit.. Leuk als figuren je avondje lol willen gaan verpesten
Ik hoop niet dat ik geblokt word... vind dit echt veels te leuk, wat een drama joh
Idd, dat hebben een aantal mensen ook al tegen haar gezegd maar het komt niet echt aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:14 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Dat soort mensen vragen er ook gewoon om.
Whahaha, what the fuck.... geniaal en triest tegelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef RadioSlut het volgende:
25 statusupdates in 24 uur
23 uur geleden
Binnenkort is studeren alleen nog mogelijk als je rijke ouders hebt
8 uur geleden
Heb medelijden met mij vandaag maar ik zou dapper strijden xD
7 uur geleden
Dit bedoel ik dus houd het nou nooit op -_-
(met een pic erbij waarvan ik geen zin heb om het te bewerken en up te loaden)
7 uur geleden
Dus blijkbaar heb een groot mentaal probleem
*** vindt dit leuk, is wel grappig want *** gaat altijd tegen haar in bij die statusupdates
7 uur geleden
Heb ik bedoel ik ik ben het zat om zwart te worden gemaakt door mensen die mij geen eens persoonlijk zeg het maar recht in mijn fucking smoel ipv op internet!
6 uur geleden
Onderweg naar voetbal wordt een belangrijke wedstrijd tegen de nr 1 wij staan tweede
6 uur geleden
Spreek mij maar eerst persoonlijk voordat je met zo'n oordeel komt
5 uur geleden
Hoe stom kunnen sommige mensen zijn?
5 uur geleden
Ik ben het spuug en spuugzat door uitgescholden te worden op internet door mensen die mij geen eens persoonlijk kennen.
5 uur geleden
Dat jij niet normaal kan doen is niet mijn probleem!
5 uur geleden
Echte metalheads accepteren en respecteren elkaar jammer dat er een aantal zijn waar die 2 woorden niet in hun woordenboek staan
5 uur geleden
Ik ga niet meer naar Fortarock het wordt te groot en te commercieel erg jammer want het is een leuk festival
*** weer: Niet zeiken joh je kan t gewoon niet betalen en daardoor is t opeens commercieel... En dat beweert van rammstein te houden
5 uur geleden
Het feit dat sommige mensen niet normaal kunnen doen is er gewoon en wat er nog meer is gezegt komt ook over als een bedreiging naar mij
5 uur geleden
Bijna bij de voetbalclub het is mooi weer
5 uur geleden
Jammer dat ik er vanavond niet bij kan zijn in Houten
5 uur geleden
Wij spelen op het verwarmd door de zon veld
5 uur geleden
Dit gaat een spannende wedstrijd worden
5 uur geleden
Nu naar het veld warmlopen en daarna het doel verdedigen
2 uur geleden
Wat een verlossing 3-3 gelijkspel
Reactie op een eerdere satusupdate waar *** op heeft gereageerd:
2 uur geleden
Wat nou niet kunnen betalen? hahaha natuurlijk ik heb gewoon geen zin meer in al die vreselijke nu metal bands
***: 'want het is een leuk festival' nou blijkbaar niet anders liep je nou niet te kankeren. en wat boeit de rest van de bands als je rammstein graag wilt zien, wat je beweert.. want je liep vorige keer al te miepen toen t uitverkocht was blablabla. en dan nu rond 1juni zeiken van oh rammstein blablabla
2 uur geleden
Nog 1 negatief ding en het wordt block!
ongeveer een uur geleden
Je denkt zeker dat ik bang voor je ben? Ik heb mooi dikke schijt aan je!
ongeveer een uur geleden
Ja joh ga maar dreigen naar mij kom je ver mee
ongeveer een uur geleden
Dit is de eerste keer dat ik mijn aansluiting ga halen op station Zeist woohoo
ongeveer een uur geleden
En dan barst je ineens in tranen uit.. Leuk als figuren je avondje lol willen gaan verpesten
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:22 schreef RadioSlut het volgende:
ZIj wilt btw ook leider van Nederland worden en later ook van de hele wereld.
[..]
Zij wiltquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:22 schreef RadioSlut het volgende:
ZIj wilt btw ook leider van Nederland worden en later ook van de hele wereld.
[..]
Wie wiltquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:24 schreef RadioSlut het volgende:
En nu zie ik later op de tijdlijn (eergister dus, ben al een paar km aan het scrollen) nog meer trieste berichten.Wie wilt?
Gaat automatisch.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zij wilt
[..]
Wie wilt
Hoe kom je er in godsnaam bij zo te schrijven?
Jawel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je bent toch geen mongool of wel?
quote:
Daar heb ik de ultieme variant van in mijn timeline, bijvoorbeeld:quote:Op zondag 13 januari 2013 11:09 schreef Federer-fan het volgende:
Dat slechte Engels altijd wat vooral vrouwen dan gebruiken. Post iemand een foto van haarzelf en een stel vriendinnen, krijg je zo'n reactie:
"Beautifull lady's!"
![]()
Oh en deze post van dezelfde persoon is ook wel een vermelding in dit topic waard:quote:[naam] is in Café Meijers she is steel in live!!! Xx
quote:Oke mensen doe ff de im steel in life check! wand mis ben je wel dood nu maar je geest is der nog..
Stap 1: krijp je zelf! doet het geen zeer ga door naar stap 2
Stap 2: sla je zelf het lieft neus of ballen.. doet dit ook geen pijn ga door naar stap 3
Stap 3: pak en hamer of een zaag.. sla jezelf met de hamer of zaag je arm of been der af! doet dit geen pijn ga door naar stap 4
Stap 4: ga naar buiten ga opzoek naar een flat gebouw hoger dan 6 verdiepingen spring daar van af!
Als je na stap 4 nog steeds niks voelt geen pijn hebt of wat.. tja of je bent dood... of je hebt speciale pouwers! en mis moet je dan wel aan een carriere denken als stunt man vrouw..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |