Hey ho!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:55 schreef Paul het volgende:
Hoeveel 3fm candy draait van Robbie Williams![]()
![]()
![]()
![]()
Kots van dat nummer ondertussen
253 keer tot nu toe. + 37 keer als megahit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:55 schreef Paul het volgende:
Hoeveel 3fm candy draait van Robbie Williams![]()
![]()
![]()
![]()
Kots van dat nummer ondertussen
Kings of Leon all over again.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
253 keer tot nu toe. + 37 keer als megahit.
Dus 290 in totaal.
teveel dusquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
253 keer tot nu toe. + 37 keer als megahit.
Dus 290 in totaal.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat een topnummer
Candy
WAAROM DRAAIEN ZE DAT ZO WEINIG JOH
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat een topnummer
Candy
WAAROM DRAAIEN ZE DAT ZO WEINIG JOH
OVER Ren len Renquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luisterde niet meerWelk verhaal?
http://mens-en-samenlevin(...)en-acda-en-de-munnikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luisterde niet meerWelk verhaal?
Thanks, dat van zn broer wist ik nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
http://mens-en-samenlevin(...)en-acda-en-de-munnik
Waanzinnig grappig!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Grappig ben ik he![]()
Zullen we anders een keer daten
quote:
Graag gedaan!quote:
Voor de muziek hoef je niet te luisteren nee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:35 schreef Piles het volgende:
Het is wel de Middelmatigheid Top 50 hè. Soaps, reclames en talentenjachten
Maar eens naar KX zappen, al lang niet meer naar geluisterdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor de muziek hoef je niet te luisteren nee.
twitter:gerardekdom twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 15:37:51Meegedaan aan ‘wat vindt Nederland’, was een gezellige bende! Vanavond te zien op rtl4 rond 22:00 uur! http://t.co/LsmuHarq reageer retweet
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:05 schreef wolfrolf het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe koffiemok?
[ afbeelding ]
je bedoelt die tussendooroverzichtjes? ik luister/kijk niet vaak maar ik heb het hem nog nooit live zien doenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef Pino112 het volgende:
Neemt Bart dat overzicht ook altijd op?
Ja die bedoel ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bedoelt die tussendooroverzichtjes? ik luister/kijk niet vaak maar ik heb het hem nog nooit live zien doen
Tof!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:05 schreef wolfrolf het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe koffiemok?
[ afbeelding ]
Was dat niet Gary Barlow?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef GoodGawd het volgende:
wie is de zanger van robbie williams
Robbie Williams toevallig?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef GoodGawd het volgende:
Take Ted volgens mijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef GoodGawd het volgende:
Noorderslag ofcquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:47 schreef minthy het volgende:
Is Sander er vanavond of is er weer een uitzending vanaf Noorderslag?
dit is de prijsvraag, of ik heb het verkeerd verstaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef GoodGawd het volgende:
Dat zou wel een hele onnozele prijsvraag zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
dit is de prijsvraag, of ik heb het verkeerd verstaan
jup staat op hetzelfde YT kanaalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:00 schreef henkde_j het volgende:
Prima Carnavalsplaat[ afbeelding ]
Zelfde knakker als Gerst?
Ik moet verplicht een film kijken, minder fijn. Een hele lange ookquote:
Awww sterkte!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet verplicht een film kijken, minder fijn. Een hele lange ook
Blaudzun is enorm baasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet verplicht een film kijken, minder fijn. Een hele lange ook
Genotje inderdaad.quote:
Halloquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genotje inderdaad.
Hallo mensen, trouwens. Was de afgelopen dagen iets teveel met het fenomeen 'de vrouw' bezig, excuses voor mijn afwezigheid
Date, hopelijk binnenkort een vriendin.quote:
Tofquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Date, hopelijk binnenkort een vriendin.
Dat 'laatste nieuws' zit bij mij ook over die streamkeuzelijst jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
wat is die site verkrackt daar aan de zijkant.
Blijkbaar?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat 'laatste nieuws' zit bij mij ook over die streamkeuzelijst ja.
Laat me raden, je zit nu op een vrij kleine laptop?
Ik kijk Ned 3 anders moet ik de koptelefoon op doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:25 schreef Pino112 het volgende:
De helft kijkt hier nu Ned3 volgens mij en de andere helft 3FM?
Ik kijk 3fm. Is de uitzending op nederland 3 nog leuk? Was eigenlijk van plan de uitzending van nederland 3 via uitzending gemist te kijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Iig Michiel is daar, met nog iemand. Ik vind Ned3 leukerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:26 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik kijk 3fm. Is de uitzending op nederland 3 nog leuk? Was eigenlijk van plan de uitzending van nederland 3 via uitzending gemist te kijken.
Ik kijk naar 3fm en luister naar Nederland 3quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Ga jij nou maar je chick regelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk naar 3fm en luister naar Nederland 3
Is al gebeurd, ze moet morgen om 6 uur werkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je chick regelen.
quote:
pak gewoon deze url http://app.nos.nl/noorderslag/quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb die hele "Laatste nieuws"-balk handmatig weggemoffeld in Safari![]()
[/nerd]
Op zondag? Waar danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is al gebeurd, ze moet morgen om 6 uur werken
Bejaardentehuis. Zij liever dan ik.quote:
Hoezo staat Kensington daar niet bij in het programma? Volgens de Noorderslagsite om 1.45 in de Grote Zaal..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
pak gewoon deze url http://app.nos.nl/noorderslag/
hoe moet ik dat weten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoezo staat Kensington daar niet bij in het programma? Volgens de Noorderslagsite om 1.45 in de Grote Zaal..
Nederland 3. Net als elk jaar weer denkend dat ik toch eens heen moet gaan. Door Groningen struinen en bandjes checken. Kan niet beter.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Er zit een knop op je TV.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nóg een seizoen Beste singer/songwriter van Nederland![]()
![]()
.
Het zal mij een worst wezen, ik kijk er toch niet naar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het gaat ongetwijfeld weer in elk VARA-programma uitgemolken worden. Opzouten met die pulp.
Iets minder tv kijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het gaat ongetwijfeld weer in elk VARA-programma uitgemolken worden. Opzouten met die pulp.
Ik zou niet te veel hopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:48 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk spelen ze ook feel like flying
met die paraplu'squote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Betere reactie dan Caro twee jaar geleden.
Is dat dezen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:48 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk spelen ze ook feel like flying
Hoeft niet, zo ernstig is het nu ook weer nietquote:
Gaat het om statistiekjes dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:55 schreef borisz het volgende:
Qua scorebordjournalistiek heb je weinig aan Racoon. Geen hoge hitnoteringen en hun album is uit 2011.
Als je de artiesten afgaat in de jaren dat ze winnen doen ze het over het algemeen in de statistieken goed jaquote:
zullen de buitenlandse tiesto's fans leuk vinden.quote:
Lijkt me wel een leuke filmquote:
Ik denk dat als iemand van muziek houdt ie zich er best mee kan vermakenquote:
Is die leuk? Hier A.I. gegkeken, vage shit en lange zitquote:
Dat rijmtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Is die leuk? Hier A.I. gegkeken, vage shit en lange zit
Ah ok, voor een keer tussendoor dus, heel soms hou ik wel van doorsneequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand van muziek houdt ie zich er best mee kan vermaken
Het verhaal is...ehh...nouja...doorsnee zeg maar
Ik vind 'm best te doen, voor een 'onmannelijke' filmquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Is die leuk? Hier A.I. gegkeken, vage shit en lange zit
Oh, is het een wijvenfilm ja?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 'm best te doen, voor een 'onmannelijke' film
Je zou het bijna vergeten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:39 schreef Pino112 het volgende:
Eind november al? Wow, dan lijkt me dat heel moeilijk om dat geheim te houden
Best tof op z'n tijd, toch?quote:
Ik zit op m'n werk, moet nog het één en ander afhandelenquote:
Ik heb me er best mee vermaaktquote:
Oeh, afhandelenquote:Ik zit op m'n werk, moet nog het één en ander afhandelen
Heb je weer zo'n slaapdienstdinges?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Best tof op z'n tijd, toch?
[..]
Ik zit op m'n werk, moet nog het één en ander afhandelen
best aardige film. decolleté van Anna Kendrick is een pluspuntje, of beter....2 pluspuntenquote:
En ik doe nog wel zo hard m'n best om er iets non-erotisch van te makenquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n slaapdienstdinges?
Ik weet niet wie Anna isquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
best aardige film. decolleté van Anna Kendrick is een pluspuntje, of beter....2 pluspunten![]()
![]()
![]()
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik doe nog wel zo hard m'n best om er iets non-erotisch van te maken
de hoofdrolspelende dame. die wil dj'en en eigenlijk niet in die acapellagroepjes maar toch mee gaat doen.quote:
Tofjes!quote:Op zondag 13 januari 2013 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, tof. Nou ik ben nog wel even hier om je gezelschap te houden.
Nog beter?! Godsamme, ik doe altijd meer dan m'n best op alles, het moet een keertje voldoende zijnquote:
Ah, de douchescenequote:Op zondag 13 januari 2013 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de hoofdrolspelende dame. die wil dj'en en eigenlijk niet in die acapellagroepjes maar toch mee gaat doen.
Ik bedoelde dat ik hoop dat je volgende keer een betere poging doet non-erotisch te zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog beter?! Godsamme, ik doe altijd meer dan m'n best op alles, het moet een keertje voldoende zijn
oa, en 1 van de "ik buk me voorover om iets met mijn laptop te doen" scenequote:
Die heb ik gemist kennelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oa, en 1 van de "ik buk me voorover om iets met mijn laptop te doen" scene
Ja, dat weet ik, dat bedoelde ik ook. Ik vraag me alleen af of dat gaat lukken, ik zit al aan de top van mijn kunnenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik hoop dat je volgende keer een betere poging doet non-erotisch te zijn
Ow, nou, je moet het niet forceren hequote:Op zondag 13 januari 2013 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, dat bedoelde ik ook. Ik vraag me alleen af of dat gaat lukken, ik zit al aan de top van mijn kunnen
Ook daar ga ik m'n best op doen. Tering, moet ik daar ook nog op letten... Drukquote:
Daarnaast is het ook nog eens jouw beurtquote:Op zondag 13 januari 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook daar ga ik m'n best op doen. Tering, moet ik daar ook nog op letten... Druk
Ik krijg wat van al die beurten...quote:Op zondag 13 januari 2013 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook nog eens jouw beurt
Maar wat een aparte ker0lquote:Op zondag 13 januari 2013 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
stukje Fresku. 1 van der betere NL-hoppers imho.
Vorig jaar nog op ons nieuwjaarsfeestje gehad. Toen was ie nog alleen in 040 bekend, geloof ikquote:Op zondag 13 januari 2013 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
stukje Fresku. 1 van der betere NL-hoppers imho.
ik ken alleen z'n cd. hoe Fresku prive is weet ik niet. maar tlijkt me idd wel een vage gastquote:
Sorry jong! Als ik gevangen zit op m'n werk word ik alleen nog maar meer ongepastquote:
Je mag ook niet praten met de mond volquote:Op zondag 13 januari 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Touche, ik weet niets meer te zeggen
Nee, één film per week vind ik meer dan voldoende en die straf heb ik net uitgezetenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga zo een Chinese film kijken: http://www.moviemeter.nl/film/41330/info/
jullie ook?
Gelukkig maar, ik was al bang dat ik bewijs moest leveren...quote:
Geen idee, maar vrolijk word ik er niet van. Ze klinkt boosquote:
nou, post eens een linkje dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was al bang dat ik bewijs moest leveren...
Daarvan staan geen linkjes online, ik weiger systematisch film- en fotomateriaalquote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik hier nog even actief zijn? Wil eigk pitten
Dat heb ik ook, maar toch circuleren er wat 'dingetjes'quote:Op zondag 13 januari 2013 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvan staan geen linkjes online, ik weiger systematisch film- en fotomateriaal
Ja zeker. Komende weekquote:
Dus jouw "dingetje" circuleert op internet?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar toch circuleren er wat 'dingetjes'
Dat maak jij er weer vanquote:Op zondag 13 januari 2013 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus jouw "dingetje" circuleert op internet?
Klinkt goed.quote:
Ja sorry ik ruil niet.quote:
Er is nog niks zeker hoor! Kan nog maar zo 10 keer niet doorgaanquote:
*houdt zich in*quote:Op zondag 13 januari 2013 00:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt omdat -tje iets verkeerds suggereert
Daar zul je nog even op moeten wachten.quote:
Nee. Ik gleed bij de gedachte alleen al van m'n bureaustoel. Het is een zooitje hier op kantoorquote:
Ruim je het wel op voor je naar huis gaat?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Ik gleed bij de gedachte alleen al van m'n bureaustoel. Het is een zooitje hier op kantoor
Tzt zal ik je even toevoegen op FBquote:Op zondag 13 januari 2013 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zul je nog even op moeten wachten.
Das morgenochtend om 10u pas. Tegen die tijd is het wel opgedroogd of ingetrokkenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ruim je het wel op voor je naar huis gaat?
Ok, ook goed. Kijk je uit dat je niet uitglijdtquote:Op zondag 13 januari 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Das morgenochtend om 10u pas. Tegen die tijd is het wel opgedroogd of ingetrokken
Dat duurt nog zo lang..quote:Op zondag 13 januari 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Das morgenochtend om 10u pas. Tegen die tijd is het wel opgedroogd of ingetrokken
Wat bezorgd!quote:Op zondag 13 januari 2013 00:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, ook goed. Kijk je uit dat je niet uitglijdt
Nou, blijkbaar!quote:Op zondag 13 januari 2013 00:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik schijn nogal liefdevol te zijn
[..]
Gelukkig
Zo lijkt het net alsof je dat niet had verwacht van mijquote:Op zondag 13 januari 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar!![]()
M'n mond valt open van verbazing vanavond
Nee, niet echt. Je maakt me elke keer keihard in, dus ik had andere verwachtingenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:47 schreef D. het volgende:
[..]
Zo lijkt het net alsof je dat niet had verwacht van mij
Sorry, soms kan ik me niet beheersenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Je maakt me elke keer keihard in, dus ik had andere verwachtingen
Ook vooral niet doen! Je beheersen is nooit goed, gooi eruit wat erin zitquote:
Soms is beheersen goed, zeggen zequote:Op zondag 13 januari 2013 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook vooral niet doen! Je beheersen is nooit goed, gooi eruit wat erin zit
Ach nee, dat geldt alleen voor alcoholgebruik en rokenquote:
Zie je, dat is ook somsquote:Op zondag 13 januari 2013 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach nee, dat geldt alleen voor alcoholgebruik en roken
Oke, dan heb jij gelijk. ik ga even aan één van beide toegevenquote:
Proostquote:Op zondag 13 januari 2013 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke, dan heb jij gelijk. ik ga even aan één van beide toegeven
Geen idee! Ik slaap nog lang niet iig, een van de jongens hier gebruikt z'n huis als indrinkschuurquote:Op zondag 13 januari 2013 01:12 schreef Pino112 het volgende:
Zal ik wachten tot Kensington om 1.45 of pitten en vandaag terugkijken?
Jeui!quote:Op zondag 13 januari 2013 01:15 schreef Pino112 het volgende:
Oh ik heb mijn rijbewijs vandaag een jaar.
Taart voor iedereen
Geen geluidskaart hierquote:Op zondag 13 januari 2013 01:31 schreef Pino112 het volgende:
http://www.zie.nl/video/l(...)je-niet/m1czn37fnnuj
Blijft een enorm geweldig stukje.
Cellencomplex?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen geluidskaart hier![]()
En m'n tab gaat pas aan als ik in m'n nest lig, maar dan moet ik eerst gedoucht hebben. Ik zit complex in elkaar
En er is geen bewaarder van de bewaarder?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben de bewaarder van dit gekkenhuis
Neen, ik ben eindverantwoordelijk voor wat er op het moment gebeurt. Het zijn maar 28 personen, valt best meequote:Op zondag 13 januari 2013 01:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En er is geen bewaarder van de bewaarder?
Inderdaad jaquote:Op zondag 13 januari 2013 01:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die overgang is inderdaad vrij matig
Geluktquote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 02:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukt![]()
Ze hebben in de slaapkamer de vloerverwarming uitgezet, godgloeiende wat is het koud...
Lukt niet, dat mag alleen een monteur doenquote:Op zondag 13 januari 2013 02:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]Zet hem weer aan dan
.
Geen Kensington op de stream, en 3FM is ermee gekapt vanuit Grunn.
Ze stonden al niet in het uitzendprogramma, dus meteen al een dikke 4001-errorquote:Op zondag 13 januari 2013 02:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Lukt niet, dat mag alleen een monteur doen![]()
Mooi kut, stream weggevallen?
Flauw dan!quote:Op zondag 13 januari 2013 02:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze stonden al niet in het uitzendprogramma, dus meteen al een dikke 4001-error
Ik ga dus maar pitten. Succes/sterkte nog even vannacht he![]()
Nu niet meerquote:Op zondag 13 januari 2013 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
haha, Timur en Ramon zijn te zien op de cam...die staat op de verkeerde studio, maar op het scherm in die studio zie je ze toch! revolutionair!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |