SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Huppel, neemt iedereen zelf drank mee naar die meet bij jou?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Huppel, neemt iedereen zelf drank mee naar die meet bij jou?
Liever wel.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ok. Nu begint het eng te wordenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Dan ga ik even goed nadenken over wat ik mee ga nemen
What you forget, you are gonna repeat.
Nee nog niet, give it to me babyquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mono!![]()
Heb jij mijn nieuwe nummer al?
Ik heb volgende week een nieuw nummerDan ga ik jou de mijne geven
![]()
![]()
Dmquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee nog niet, give it to me baby
Ik heb volgende week een nieuw nummerDan ga ik jou de mijne geven
#TeamMiley![]()
Goed planquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ga ik even goed nadenken over wat ik mee ga nemen
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik neem een fles Smirnoff of Bacardi meequote:
Over de TT: Spelen met de balletjes in Småland?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik neem een fles Smirnoff of Bacardi mee
Over de TT: Spelen met de balletjes in Småland?
Wil je dat aub VER bij mij uit de buurt houdenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat ik tequila mee ga nemen
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wil je dat aub VER bij mij uit de buurt houden![]()
Dat is de enige sterke drank die ik nog kan hebben
Dan maar iets anders. Ik lust ook amper alcohol nog
Nu ga ik toch echt overwegen langs te schietenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat ik tequila mee ga nemen![]()
![]()
Je mag het wel meenemen hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh..![]()
Dat is de enige sterke drank die ik nog kan hebben
Dan maar iets anders. Ik lust ook amper alcohol nog![]()
Als je maar zorgt dat ik dat NIET drink
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmmm ...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nu ga ik toch echt overwegen langs te schieten
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoelaat wil jij die kant op gaan donderdag?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Hoezo, ga je dan nog raarder doen dan je al bentquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag het wel meenemen hoor![]()
Als je maar zorgt dat ik dat NIET drink?
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Die vraag wilde ik jou ook stellen. Het is ongeveer een uur vanaf Amersfoort geloof ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoelaat wil jij die kant op gaan donderdag?![]()
Okequote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag het wel meenemen hoor![]()
Als je maar zorgt dat ik dat NIET drink![]()
Ik ga er maar even vanuit dat je zout in huis hebt. Dan alleen nog citroentjes meenemen
Te weinig!!quote:
Mn broertje komt elke keer drank jatten
[b]AirwiN schreef [/b]
Als we bij Huppel kunnen avondeten vind ik het wel chill om er dan al te zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die vraag wilde ik jou ook stellen. Het is ongeveer een uur vanaf Amersfoort geloof ik.![]()
Maar anders mag je wel bij mij eten en gaan we dan naar Huppel door?What you forget, you are gonna repeat.
Ik maak Roti danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als we bij Huppel kunnen avondeten vind ik het wel chill om er dan al te zijn![]()
Maar anders mag je wel bij mij eten en gaan we dan naar Huppel door?![]()
Muhahaha is er
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak Roti dan![]()
Muhahaha is er
Huppel, is het op een donderdag?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
ik weet van niks!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok. Nu begint het eng te wordenik had het door, zwaaide dan ook fanatiek terugquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zwaaide in gedachte, reed langs je gehucht![]()
![]()
Als je mij wilt zien nekken, moet je malibu voor mn neus houdenquote:
Heeft het nog zin om te carpoolen? Ik woon op een kwartiertje van Amersfoort vandaan (het Gooi)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
Oh het is een uur en 22 minuten vanaf A'foort.
Jij kon mijn gedachte lezen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet van niks!
[..]
ik had het door, zwaaide dan ook fanatiek terug![]()
![]()
Dan zal ik dat niet doenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je mij wilt zien nekken, moet je malibu voor mn neus houden![]()
Oh, dus toch wel! Ik had laatst al gevraagd of er niemand over Amersfoort gingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te carpoolen? Ik woon op een kwartiertje van Amersfoort vandaan (het Gooi)![]()
Maar ligt dat wel op je route?What you forget, you are gonna repeat.
Mij niet over mijn nek zien gaanquote:
Eraan denken al.. bwoap
goed punt!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk als ze me onderkotst![]()
We eten dus bij Huppel?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als we bij Huppel kunnen avondeten vind ik het wel chill om er dan al te zijn![]()
Maar anders mag je wel bij mij eten en gaan we dan naar Huppel door?
Dan zeg ik 15:10 de trein uit A'foort, dan zijn we 16:30 in.Gorinchem en dan is het nog een kwartiertje lopen.![]()
ooit eens teveel gehad?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij niet over mijn nek zien gaan
Eraan denken al.. bwoap![]()
![]()
`Leuk om de dieren mee te leren in andere talen ook bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
u
Kwam Sander gister mee.... AnnoyingBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja, we eten bij Huppel. Maar kunnen gecarpooled worden door Blind_Guardian, misschien.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We eten dus bij Huppel?
Dan zeg ik 15:10 de trein uit A'foort, dan zijn we 16:30 in.Gorinchem en dan is het nog een kwartiertje lopen.What you forget, you are gonna repeat.
Had ik dacht ik al 2x gezegd, dat ik daar langs kon rijden. Utrecht is iets sneller over de A27 dan de A1/A28 maar tijd heb ik genoeg en rijden doe ik gratisquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dus toch wel! Ik had laatst al gevraagd of er niemand over Amersfoort ging![]()
Maar ligt dat wel op je route?
Als het op de route ligt willen TGND en ik wel meerijden denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te carpoolen? Ik woon op een kwartiertje van Amersfoort vandaan (het Gooi)![]()
Nou, het is vrijwel een jaar lang mijn uitgaansdrankje geweest. Elke zaterdag stappen, elke zaterdag pure malibu. Maar op een zaterdag stond ik in de discotheek, zoals altijd. Bestelde een malibu, zoals altijd. Die geur drong door mn neus, zoals altijd. Maar deze keer stond 'ie me zo tegen, dat ik op de dansvloer heb staan kotsen, met mn nuchtere kop. Sindsdien, staat de geur van malibu, kokos, en alles wat erop lijkt, me echt tegenquote:Als over Utrecht makkelijker is, dan kunnen we natuurlijk gewoon dat kwartiertje met de trein naar Utrecht en dat je ons daar van het station pikt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Had ik dacht ik al 2x gezegd, dat ik daar langs kon rijden. Utrecht is iets sneller over de A27 dan de A1/A28 maar tijd heb ik genoeg en rijden doe ik gratisWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik lees het. Kan jij het verder regelen met hem? Ik ben er even vandoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, we eten bij Huppel. Maar kunnen gecarpooled worden door Blind_Guardian, misschien..
![]()
Ik krijg het zelf ook niet meer weg, terwijl het jarenlang mijn drankje wasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, het is vrijwel een jaar lang mijn uitgaansdrankje geweest. Elke zaterdag stappen, elke zaterdag pure malibu. Maar op een zaterdag stond ik in de discotheek, zoals altijd. Bestelde een malibu, zoals altijd. Die geur drong door mn neus, zoals altijd. Maar deze keer stond 'ie me zo tegen, dat ik op de dansvloer heb staan kotsen, met mn nuchtere kop. Sindsdien, staat de geur van malibu, kokos, en alles wat erop lijkt, me echt tegen![]()
![]()
Will doquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lees het. Kan jij het verder regelen met hem? Ik ben er even vandoor.
Bij een overkill gaan dingen je tegenstaan. Heb ik met roze koeken en hema worstenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg het zelf ook niet meer weg, terwijl het jarenlang mijn drankje was
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Volgens mij kost het me meer tijd om vanaf de ring naar centraal te rijden dan om langs station Amersfoort weer de snelweg op te sjezen? Utrecht CS ligt niet echt gunstig voor auto's geloof ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, het is vrijwel een jaar lang mijn uitgaansdrankje geweest. Elke zaterdag stappen, elke zaterdag pure malibu. Maar op een zaterdag stond ik in de discotheek, zoals altijd. Bestelde een malibu, zoals altijd. Die geur drong door mn neus, zoals altijd. Maar deze keer stond 'ie me zo tegen, dat ik op de dansvloer heb staan kotsen, met mn nuchtere kop. Sindsdien, staat de geur van malibu, kokos, en alles wat erop lijkt, me echt tegen
[..]
Als over Utrecht makkelijker is, dan kunnen we natuurlijk gewoon dat kwartiertje met de trein naar Utrecht en dat je ons daar van het station pikt?Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Ja, preciesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg het zelf ook niet meer weg, terwijl het jarenlang mijn drankje was![]()
En dat heb ik ook met Feigling. Ooit eens een liter Feigling weggedronken, kan de geur niet meer uitstaan. Goldstrike, dronken onder een aanrechtkastje gelegen tijdens een feestje. Hele feestje niet meegekregen en werd om 3 uur onder het kastje vandaan gehaaldSindsdien geen Goldstrike meer. Safari, afgelopen jaar. Niet perse teveel van gehad, maar die smaak en geur kon ik kennelijk niet lang hebben. Razz kan ik ook al niet heel goed meer hebben.
Het is heel raar maar ik kan drank steeds minder snel hebben. Ik word oud
_iedereen_ heeft die ervaring met Goldstrike geloof ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
En dat heb ik ook met Feigling. Ooit eens een liter Feigling weggedronken, kan de geur niet meer uitstaan. Goldstrike, dronken onder een aanrechtkastje gelegen tijdens een feestje. Hele feestje niet meegekregen en werd om 3 uur onder het kastje vandaan gehaaldSindsdien geen Goldstrike meer. Safari, afgelopen jaar. Niet perse teveel van gehad, maar die smaak en geur kon ik kennelijk niet lang hebben. Razz kan ik ook al niet heel goed meer hebben.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Heb je een puntquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Volgens mij kost het me meer tijd om vanaf de ring naar centraal te rijden dan om langs station Amersfoort weer de snelweg op te sjezen? Utrecht CS ligt niet echt gunstig voor auto's geloof ik.![]()
Maar dan kan je inderdaad beter ons op station ophalenJe weet Piet Mondriaanplein bij Amersfoort CS? Daar kan je makkelijk met de auto komen, en dat is makkelijker voor mij. Voor Vin maakt het geen reet uit
Hoelaat kan je daar zijn?What you forget, you are gonna repeat.
Hehehe, nu al oud. Dat belooft niet veel goeds.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
Tevens: even een liedje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
je lichaam associeert die geuren gewoon met kotsen en laveloos op de gang liggen, daarom wilt ie niet meerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
Het is heel raar maar ik kan drank steeds minder snel hebben. Ik word oud![]()
![]()
Nee man, Goldstrike is heerlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
_iedereen_ heeft die ervaring met Goldstrike geloof ik.
Heeft iedereen onder een aanrechtkastje gelegen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
_iedereen_ heeft die ervaring met Goldstrike geloof ik.
Nee, maar zodra de goldstrike uit de tas komt weet je al dat er mensen in een semicoma gaan liggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft iedereen onder een aanrechtkastje gelegen?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nouquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, nu al oud. Dat belooft niet veel goeds.
Tevens: even een liedje.
Nouja, ik word gewoon misselijk als ik er al aan denk. Het staat niet in direct verband met kotsen, want heb alleen bij Malibu daadwerkelijk lopen kotsen toen ik het voor het laatst had. Verder nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
je lichaam associeert die geuren gewoon met kotsen en laveloos op de gang liggen, daarom wilt ie niet meer
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, Goldstrike is heerlijk![]()
![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar zodra de goldstrike uit de tas komt weet je al dat er mensen in een semicoma gaan liggen.
daarom blijf ik tegenwoordig maar aan het bier meestal, dan kan ik gewoon de hele avond zonder gezeik drinkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, ik word gewoon misselijk als ik er al aan denk. Het staat niet in direct verband met kotsen, want heb alleen bij Malibu daadwerkelijk lopen kotsen toen ik het voor het laatst had. Verder niet![]()
![]()
Ik lust niet echt bier. Ik lust sowieso erg weinig alcoholische drankjes atm.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
daarom blijf ik tegenwoordig maar aan het bier meestal, dan kan ik gewoon de hele avond zonder gezeik drinkenWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik snap niet dat men gaat kotsen van iets dat naar kaneel smaakt.
Wel als er geslikt moet wordenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat men gaat kotsen van iets dat naar kaneel smaakt.![]()
![]()
Ik ga er niet van kotsen, ik kan het alleen niet meer hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat men gaat kotsen van iets dat naar kaneel smaakt.![]()
Silverstrike misschien nog wel. Maar het idee van de geur van jawbreakers..
Goldstrikequote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, Goldstrike is heerlijk
Dan kots je glittertjes![]()
Dat hoop ik ook voor je. Anders kunnen we dat steegje niet meer inquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet al te ziek ga worden
Gelukkig win ik vaak met spelletjesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je. Anders kunnen we dat steegje niet meer in(Of is dat slecht in dit geval?
)
![]()
Mensen die niet slikken.quote:Silverstrike heb ik nog nooit op.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga er niet van kotsen, ik kan het alleen niet meer hebben![]()
Silverstrike misschien nog wel. Maar het idee van de geur van jawbreakers..Dan moet je ook niet teveel drinken. Kotsen is niet leuk. Glittertjes maken het wel leuker, lijkt me.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goldstrike
Dan kots je glittertjesEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Silverstrike is hetzelfde als Goldstrike, alleen dan een lager percentage en met zilvervlokjes ipv goudvlokjesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet slikken.
[..]
Silverstrike heb ik nog nooit op.
[..]
Dan moet je ook niet teveel drinken. Kotsen is niet leuk. Glittertjes maken het wel leuker, lijkt me.
Als we ongeveer 17 uur in Gorinchem willen zijn, om 16 uur op dat plein. Ik kan er niet lang parkeren, is zo te zien een laad en los-plaats. Zal wel mogelijk avondspits zijn dus daarom wil ik een beetje op tijd wegquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je een punt![]()
Maar dan kan je inderdaad beter ons op station ophalenJe weet Piet Mondriaanplein bij Amersfoort CS? Daar kan je makkelijk met de auto komen, en dat is makkelijker voor mij. Voor Vin maakt het geen reet uit
Hoelaat kan je daar zijn?
Ik rij een witte Toyota Auris.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Goldstrike is mijn kryptonite ja. Als ik daar aan begin weet ik niet waar de avond eindigt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2013 12:50:09 ]![]()
rode of groenequote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:49 schreef Monopoly het volgende:
Goldstrike is mijn kryptonite ja. Als ik daar aan begin weet ik niet waar de avond eindigt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Klinkt een beetje gay wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Silverstrike is hetzelfde als Goldstrike, alleen dan een lager percentage en met zilvervlokjes ipv goudvlokjesGodver, wat hou ik toch ook van jequote:
Weet ik veel, het enige wat ik nog weet van de avond er voor is dat als er Goldstrike in een shot glas is gegaan, dat dat ook gelijk het enige is wat ik nog weetquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt een beetje gay wel.
[..]
Godver, wat hou ik toch ook van je
Ik word erg snel lam van bijna alles tegenwoordig
groene dus :$quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weet ik veel, het enige wat ik nog weet van de avond er voor is dat als er Goldstrike in een shot glas is gegaan, dat dat ook gelijk het enige is wat ik nog weetWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Is niet perse laad en los plaatsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:49 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Als we ongeveer 17 uur in Gorinchem willen zijn, om 16 uur op dat plein. Ik kan er niet lang parkeren, is zo te zien een laad en los-plaats. Zal wel mogelijk avondspits zijn dus daarom wil ik een beetje op tijd weg
Ik rij een witte Toyota Auris.Je kan daar max. 5 minuten staan, maar aan de andere kant ook parkeren. Maar we meoten gewoon zorgen dat we allemaal op hetzelfde moment daar zijn.
Vin moet met de trein komen, dus moeten rekening houden met zijn treintijden. Als het goed is, kan hij om 10 over heel of 10 over half op het station zijn. Ik hoef alleen maar 2 minuten te fietsen
Wat te denken van deze?quote:quote:Pink Kryptonite: From Supergirl (vol. 4) #79, an alternate Earth-0ne timeline in a 2003 Supergirl storyline by Peter David. It affected the Superman of this reality by giving him gay tendencies. One of the results of this is Superman giving flattering compliments to Jimmy Olsen about his wardrobe and decorative sense. It spoofs the more "innocent times" of the Silver Age; Lois Lane is depicted in this story as not understanding what has gotten into Superman.[40]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Toch vind ik mobiel fokken niet chill
Is het ook nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Toch vind ik mobiel fokken niet chill
ik wil die for my reign of evilquote:
Mazzelaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is niet perse laad en los plaatsJe kan daar max. 5 minuten staan, maar aan de andere kant ook parkeren. Maar we meoten gewoon zorgen dat we allemaal op hetzelfde moment daar zijn.
Vin moet met de trein komen, dus moeten rekening houden met zijn treintijden. Als het goed is, kan hij om 10 over heel of 10 over half op het station zijn. Ik hoef alleen maar 2 minuten te fietsen. Ik denk dat het handiger is als vinnie om 15:40 op A'foort is, anders kan ik niet garanderen dat we op tijd zijn voor het eten
quote:
De hele wereld gay? Dat is je reign wel slechts 1 generatie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wil die for my reign of evil
Effectief, dat dan weer wel. Helaas is er dan niemand meer om verhalen te vertellen of te lezen over je reign.
15.40 station Amersfoort - Piet Mondriaanplein! Yes sir!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Mazzelaar. Ik denk dat het handiger is als vinnie om 15:40 op A'foort is, anders kan ik niet garanderen dat we op tijd zijn voor het eten
[..]What you forget, you are gonna repeat.
nee nee alleen voor bepaalde vrouwtjes.. of moet ik dan blauwe kryptonitequote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De hele wereld gay? Dat is je reign wel slechts 1 generatie.
Effectief, dat dan weer wel. Helaas is er dan niemand meer om verhalen te vertellen of te lezen over je reign.
Of ik kom weet ik niet. Maar ik ben er welquote:
Hou er rekening mee dat vinnie eerst nog uit zijn trein moet worden gegooid en naar het mondriaanplein moet lopen. Dus ik zal er voor de zekerheid een minuutje of 5 later zijn?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
15.40 station Amersfoort - Piet Mondriaanplein! Yes sir!Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Dat kan geregeld worden hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of ik kom weet ik niet. Maar ik ben er wel
Ik neem m'n 2 persoons luchtbed mee![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee nee alleen voor bepaalde vrouwtjes.. of moet ik dan blauwe kryptoniteGewoon je roze dan goed gebruiken.quote:Blue Kryptonite Blue kryptonite is the Bizarro analogue to green kryptonite. Using Bizarro logic, this, in general, hurts Bizarros while having beneficial effects on ordinary Kryptonians.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hopelijk staat de trein dan al stilquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat vinnie eerst nog uit zijn trein moet worden gegooid en naar het mondriaanplein moet lopen. Dus ik zal er voor de zekerheid een minuutje of 5 later zijn?![]()
![]()
Is 1 minuut lopen. Joh. Nergens voor nodigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat vinnie eerst nog uit zijn trein moet worden gegooid en naar het mondriaanplein moet lopen. Dus ik zal er voor de zekerheid een minuutje of 5 later zijn?
Ik zou eigenlijk op de bank, maar dat hoef dan dus nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden hoor
Ik neem m'n 2 persoons luchtbed mee
Ik zal vast niet komen, teveel heren, te weinig damesquote:. Maar zijn zal ik er. Nu begin ik bijbels te klinken
deze kaneelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gewoon je roze dan goed gebruiken.
Dat hoeft niet neequote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk op de bank, maar dat hoef dan dus niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik zal vast niet komen, teveel heren, te weinig dames. Maar zijn zal ik er. Nu begin ik bijbels te klinken
![]()
![]()
Ik heb trouwens alleen maar een 2 persoons luchtbed, dus dat wordt wat passen en meten vrees ik
Zeg, jat even grappen ofzoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik zal vast niet komen, teveel heren, te weinig dames. Maar zijn zal ik er. Nu begin ik bijbels te klinken
Doe ik nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeg, jat even grappen ofzo. Jij zegt dat je mogelijk nog gaat komen, ik weet vrijwel zeker dat ik dat niet ga doen
nou zegquote:
mja ff eauverstappon
Ik bedoelde mijn nerderigheid, niet jouw goedkeuring. Die koester ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou zeg
mja ff eauverstappon
Als het kon zou ik het inlijsten en boven mijn bank hangen.
Ik ga vandaag het huis niet meer uit, koudquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien een spontane meet regelen?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoe is het met je crush eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn nerderigheid, niet jouw goedkeuring. Die koester ik.
Als het kon zou ik het inlijsten en boven mijn bank hangen.What you forget, you are gonna repeat.
Meet bij jou thuis danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga vandaag het huis niet meer uit, koud.
![]()
![]()
damn, mijn overbuurvrouw heeft een lekker kontje![]()
Altijd fijn als ze voorover gebukt voor het raam staat om te stofzuigen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Geen idee, al een maand niet gesproken. Heb dat behoorlijk opgegeven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met je crush eigenlijk?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan heeft ze een kleine stofzuigerstang zeg.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:07 schreef PeuRac het volgende:
damn, mijn overbuurvrouw heeft een lekker kontje![]()
Altijd fijn als ze voorover gebukt voor het raam staat om te stofzuigen
Of ze is 2.20m, dat kan ook
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
ze stond de bank te stofzuigenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:09 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dan heeft ze een kleine stofzuigerstang zeg.
Of ze is 2.20m, dat kan ook
Jammer welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, al een maand niet gesproken. Heb dat behoorlijk opgegeven.![]()
Meer kans voor mij wel
Dus toen kwam jij achter je computer vandaan, belde bij de buurvrouw en toen.......?quote:Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Ja ach, moet ze maar niet iedere keer ziek zijn en misschien ook eens duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer wel![]()
Meer kans voor mij wel
Ieder nadeel heeft zo zijn voordeel.
Ik vind het echt heerlijk!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga vandaag het huis niet meer uit, koud.
nah, d'r man loopt ook rond in t huisquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:13 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dus toen kwam jij achter je computer vandaan, belde bij de buurvrouw en toen.......?
Ja, vind ik ook. Duidelijkheid über alles!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja ach, moet ze maar niet iedere keer ziek zijn en misschien ook eens duidelijk zijn.
Ieder nadeel heeft zo zijn voordeel.
Zo blijkt maar weer
Ik ga denk ik maar eens doen alsof ik iets nuttigs doe
Spreek je later allemaal
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ga denk ik maar eens doen alsof ik iets nuttigs doe
Spreek je later allemaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga me ook maar eens douchen en scheren ofzo.![]()
![]()
![]()
Volgens mij blijven wij hier een beetje met zijn 2en over Fax..What you forget, you are gonna repeat.
Hm da's niet erg hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij blijven wij hier een beetje met zijn 2en over Fax..![]()
![]()
Je kan eventueel ook meerijden met mij.... ik vertrek tussen 17:00 en 18:00 die kant op.... heel misschien iet vroeger....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoelaat wil jij die kant op gaan donderdag?![]()
![]()
dan kunnen we met meer in een auto.... vind ik op zich wel een goed idee....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
![]()
Zenuwtrekjes in mn been ffffuuuuu.. wie heeft een hakbijl
Was da? doet het pijn?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zenuwtrekjes in mn been ffffuuuuu.. wie heeft een hakbijl
ennuh niet hakken, maar zagen![]()
![]()
Ik heb er een. Een mooie uit Indonesië.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zenuwtrekjes in mn been ffffuuuuu.. wie heeft een hakbijlEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er ligt hier nog ergens een machete ..... ding is best scherpquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er een. Een mooie uit Indonesië.![]()
![]()
nee geen pijn.. gewoon een spier die trilt ofzo :p maar t voelt zo achterlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Was da? doet het pijn?
ennuh niet hakken, maar zagen
ok zagen it is
Hmm... al geprobeerd je spieren te flexen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee geen pijn.. gewoon een spier die trilt ofzo :p maar t voelt zo achterlijk
ok zagen it is
of je voet/been anders te zetten?
ennuh gooit handzaagje ala SAW naar je toe![]()
![]()
Ik kom er aan!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Kom maar op met die shizzle peepz
ja maar helpt niet.. slaan ook nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... al geprobeerd je spieren te flexen?
of je voet/been anders te zetten?
ennuh gooit handzaagje ala SAW naar je toe
thnx
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom er aan!
[ afbeelding ]
kom zo wel.door leiden geloof ik
Waar ben je naar toe onderweg?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom zo wel.door leiden geloof ikEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
den haagquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ben je naar toe onderweg?
Kaneel, heb je de huisarts nu al gebeld?What you forget, you are gonna repeat.
Nee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kaneel, heb je de huisarts nu al gebeld?
orgies en sushiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je daar voor spannende avonturen beleven?
en overnachten
zwaai om kwart voor maar richting leiden cs
Voorzichtig met mijn billetjes.quote:Nee, heb een gevoelloze plek op mijn rechterbovenbeen die groter wordt. Maar ik vergeet iedere keer te bellen en ben in de ochtend te moe om op te staan om naar het spreekuur te gaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:56 schreef Faxie het volgende:
Is Kaneel ziek?
En wat is er in Den Haag te doen ja?
Ik zoek nog iets voor vanavondOrgies met allemaal knappe jonge meisjes zeker?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
orgies en sushi
en overnachten
zwaai om kwart voor maar richting leiden cs
Zal ik doen.
Ow dat klinkt niet helemaal gezond neequote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voorzichtig met mijn billetjes.
[..]
Nee, heb een gevoelloze plek op mijn rechterbovenbeen die groter wordt. Maar ik vergeet iedere keer te bellen en ben in de ochtend te moe om op te staan om naar het spreekuur te gaan.
[..]
Orgies met allemaal knappe jonge meisjes zeker?
Zal ik doen.Toch maar snel gaan ja
![]()
![]()
Okequote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voorzichtig met mijn billetjes.
Klinkt als huisarts-ontwijkend-gedragquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, heb een gevoelloze plek op mijn rechterbovenbeen die groter wordt. Maar ik vergeet iedere keer te bellen en ben in de ochtend te moe om op te staan om naar het spreekuur te gaan.
En mijn andere knie heb ik net ingezwachteld omdat die pijn deed bij iedere stap. Gister iets te fanatiek gesport denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat klinkt niet helemaal gezond neeToch maar snel gaan ja
Wat heeft ze gedaan?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mijn foon haat me
Nu ben ik verdrietigWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Maar wij houden van je hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mijn foon haat me
Nu ben ik verdrietig![]()
![]()
Ik heb niks tegen de huisarts, ben er al zo vaak geweest. Maar ik kan zo in de ochtend of niet naar het spreekuur omdat ik aan het werk ben dan, of ik ben dusdanig moe dat ik mijn bed niet uit kan komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:02 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Klinkt als huisarts-ontwijkend-gedragNiet verdrietig zijn, Rokje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mijn foon haat me
Nu ben ik verdrietig
Beetje overbelast wellicht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En mijn andere knie heb ik net ingezwachteld omdat die pijn deed bij iedere stap. Gister iets te fanatiek gesport denk ik.
[..]
Wat heeft ze gedaan?
Gaat lekker bij jou![]()
![]()
ok vooruitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de huisarts, ben er al zo vaak geweest. Maar ik kan zo in de ochtend of niet naar het spreekuur omdat ik aan het werk ben dan, of ik ben dusdanig moe dat ik mijn bed niet uit kan komen.
[..]
Niet verdrietig zijn, Rokje.
mn buik kan niet zo goed tegen vette kibbeling... maagkramp ...!
hopen dat t snel over gaat want vanavond een feestje!!! zin in!
en straks eerst weer sinds een week met mn oude hond wandelen, ze heeft pijnstillers en kan alles weer!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
)@(#*&!(@#*$!@(*~# auto stuk... wiel loopt vast.... maandag pas garage...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn oma is ziek. En dat klinkt zo ontzettend zielig. Maar ik had haar net gebeld, of ik dinsdag bij har langs kon komen en dan gelijk kon mee-eten. Dat had ik nog beloofd na oud&nieuw namelijk. Hoe ze dan reageert, hoevaak ze zegt dat ze het leuk vind dat ik langskomquote:
Wiellager stuk?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:10 schreef fietsie het volgende:
)@(#*&!(@#*$!@(*~# auto stuk... wiel loopt vast.... maandag pas garage...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
blehg... met een beetje pech heb je dan ook nieuwe remmen nodig, door verkeerd slijtenquote:kun je er nog wel mee naar de garage rijden/
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik krijg al last van mijn maag als ik aan vette kibbeling denk....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
en straks eerst weer sinds een week met mn oude hond wandelen, ze heeft pijnstillers en kan alles weer!
Zijn maar weinig goede kibbeling vistentenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Nope, zo te voelen remzuigers die niet meer terugkomen.quote:
Dus of blokken scheef, of geleiders stroef of zuigerrubbers vast.
Ik moest een noodstop maken op de snelweg vanwege een lamlul die, bij een beginnende file, ineens van baan wisselde...
Bij een wiellager zou het moeten voelen alsof het wiel in een bak grind draait; nu klinkt het echt als schuivende remblokken en voelt het als een heeeeeel licht remmen (net als bij een motorfiets die stilstaat)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
mja, vorige keer was t echt goed, maar nu echt TE vet... sommige kleinere stukjes smaakten zelfs een beetje naar olie, niet zo lekker dusquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik krijg al last van mijn maag als ik aan vette kibbeling denk....
Zijn maar weinig goede kibbeling vistentenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Garage = 3km, hij rijdt verder normaal alleen heet en stankquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
blehg... met een beetje pech heb je dan ook nieuwe remmen nodig, door verkeerd slijtenkun je er nog wel mee naar de garage rijden/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
hehehe dat plaatjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet tegen verdrietige mevrouwtjes.
[ afbeelding ]![]()
pff lange zit ook.. k wil roken!!
Goed om te horen dat het weer beter gaatquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
en straks eerst weer sinds een week met mn oude hond wandelen, ze heeft pijnstillers en kan alles weer!![]()
![]()
Zo die's dik zegquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet tegen verdrietige mevrouwtjes.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Klinkt als een lieve omaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn oma is ziek. En dat klinkt zo ontzettend zielig. Maar ik had haar net gebeld, of ik dinsdag bij har langs kon komen en dan gelijk kon mee-eten. Dat had ik nog beloofd na oud&nieuw namelijk. Hoe ze dan reageert, hoevaak ze zegt dat ze het leuk vind dat ik langskom![]()
![]()
oooooooooooooohw!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Garage = 3km, hij rijdt verder normaal alleen heet en stank
De garage heeft 2 weken terug mijn multisnaar (ipv een V-snaar??) vervangen, en sinds dien maakt hij een heel irritant tikkent geluid. dus terug gegaan naar de garage... ze ggen ze dat t moet "inslijten" maar t geluid wordt alleen maar erger, dus maandag maar weer terug. En ga geen enkele reparatie kosten betalen, want hij deed t goed, tot zij eraan gingen rommelen en er niets aan wilden doen toen ik terugkwamThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ernstig ziek?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn oma is ziek. En dat klinkt zo ontzettend zielig. Maar ik had haar net gebeld, of ik dinsdag bij har langs kon komen en dan gelijk kon mee-eten. Dat had ik nog beloofd na oud&nieuw namelijk. Hoe ze dan reageert, hoevaak ze zegt dat ze het leuk vind dat ik langskom
Wel goed van je dat je dat doet.Je moet wel iets over hebben voor je orgie en sushi, he?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hehehe dat plaatje![]()
pff lange zit ook.. k wil roken!!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
je moet niet van die goeie touche-like punten hebben jijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ernstig ziek?
Wel goed van je dat je dat doet.
[..]
Je moet wel iets over hebben voor je orgie en sushi, he?:p
Hmmm dat zou ik ook niet gerust van worden....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooooooooooohw!
De garage heeft 2 weken terug mijn multisnaar (ipv een V-snaar??) vervangen, en sinds dien maakt hij een heel irritant tikkent geluid. dus terug gegaan naar de garage... ze ggen ze dat t moet "inslijten" maar t geluid wordt alleen maar erger, dus maandag maar weer terug. En ga geen enkele reparatie kosten betalen, want hij deed t goed, tot zij eraan gingen rommelen en er niets aan wilden doen toen ik terugkwamProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ja gelukkig! was echt heel rot haar zo te zien!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het weer beter gaatThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Een damesorgie en sushi in 1 zin; krijg ik raaare associaties bij....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je moet wel iets over hebben voor je orgie en sushi, he?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
gelukkig bij de dealer geweest, dus denk dat ze wel hun best doen klanten tevreden te houden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmm dat zou ik ook niet gerust van worden....They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
genki genki?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een damesorgie en sushi in 1 zin; krijg ik raaare associaties bij....
Dat krijg je gratis bij een iq van >140quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je moet niet van die goeie touche-like punten hebben jij:p
ik blij met mn -84846477466376 iqquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat krijg je gratis bij een iq van >140
Nee hier in Friesland roken we onze paling gewoon oldstyle, bij 90 a 110 graden boven smeulende eikenkrullenquote:
Niet bij 37 graden in een smeulende poes
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
kudos voor fryslan :$quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee hier in Friesland roken we onze paling gewoon oldstyle, bij 90 a 110 graden boven smeulende eikenkrullen
Niet bij 37 graden in een smeulende poesWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
He bah.quote:Ben je nog ergens anders blij mee?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik blij met mn -84846477466376 iq
mijn gleufridderinmedaillequote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah.
[..]
Ben je nog ergens anders blij mee?
quote:
Dat ding dat boven je bed hangt? Ik dacht dat dat een dromenvanger was.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn gleufridderinmedailleEen bouwvakkersdecollete?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De griep die vrijwel heel Nederland heeft gehad inmiddels. Alleen bij ouderen duurt het wat langer voor ze weer volledig hersteld zijn. Dus valt meequote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ernstig ziek?
Wel goed van je dat je dat doet.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is Sinos de dikste poes.![]()
![]()
Neeeee jaaaaa die medailles heb ik in een doosje.. no punquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ding dat boven je bed hangt? Ik dacht dat dat een dromenvanger was.
[..]
Een bouwvakkersdecollete?
ok maar nu ga ik me volop concentreren op het geruststellen van mijn blaas..
kusjon![]()
Ah, dat is fijn. Zie je haar vaak?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De griep die vrijwel heel Nederland heeft gehad inmiddels. Alleen bij ouderen duurt het wat langer voor ze weer volledig hersteld zijn. Dus valt meeWaarheid.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gemiddelde Fok!ker hier![]()
[ afbeelding ]
Zo zit ik nu ook achter m'n pcquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gemiddelde Fok!ker hier![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hehe, een doosje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Neeeee jaaaaa die medailles heb ik in een doosje.. no pun
ok maar nu ga ik me volop concentreren op het geruststellen van mijn blaas..
kusjon![]()
Veel plezier vanavond Rokje.
Je zou toch zeggen dat er een markt moest zijn voor het open hebben van een garagebedrijf op zaterdag en zondag, en dan bv dinsdag en donderdag dicht.
Het grootste deel van het werkvolk heeft het di en do te druk om naar een garage te gaan, en in het weekend is een auto wel even te brengen/halen./missenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
dealers zijn meestal op zaterdag wel een aantal uur open, omdat ze óók een showroom hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:27 schreef fietsie het volgende:
Je zou toch zeggen dat er een markt moest zijn voor het open hebben van een garagebedrijf op zaterdag en zondag, en dan bv dinsdag en donderdag dicht.
Het grootste deel van het werkvolk heeft het di en do te druk om naar een garage te gaan, en in het weekend is een auto wel even te brengen/halen./missenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Die vraag heb ik ook al eens gesteld... Het antwoord ben ik vergetenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:27 schreef fietsie het volgende:
Het grootste deel van het werkvolk heeft het di en do te druk om naar een garage te gaan, en in het weekend is een auto wel even te brengen/halen./missen.
Ik probeer eens in de maand naar haar toe te gaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is fijn. Zie je haar vaak?
[..]
Waarheid.
quote:
Wij hadden het laatst over rimpels na lang badderen he?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vraag heb ik ook al eens gesteld... Het antwoord ben ik vergeten.
Stond laatst iets over in de krant:revolutionair.
Het heeft -niets- te maken met water / verzadiging / huid oid,.
Het is iets genetisch ontwikkelds; toen mensen eten uit het water gingen halen, mosselen, visjes e,.d. bleek dat ze met hun gladde voeten op hun gezicht vielen, en met hun vingers niets vast konden houden... daardoor hebben we de eigenschap ontwikkeld dat er een soort "profiel" op onze handen en voeten komt als we langere tijd in water zijn.
Het zijn de spiertjes die ook aan je haarwortel zitten die de huid in zulke plooien trekt....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dealers zijn zondag vaak ook open. Maar dat is met uitzondering van de garage, dacht ik. Zaterdag 't zelfde.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dealers zijn meestal op zaterdag wel een aantal uur open, omdat ze óók een showroom hebben“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Liefde voor evolutiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hadden het laatst over rimpels na lang badderen he?
Het is iets genetisch ontwikkelds; toen mensen eten uit het water gingen halen, mosselen, visjes e,.d. bleek dat ze met hun gladde voeten op hun gezicht vielen, en met hun vingers niets vast konden houden... daardoor hebben we de eigenschap ontwikkeld dat er een soort "profiel" op onze handen en voeten komt als we langere tijd in water zijn.
Het zijn de spiertjes die ook aan je haarwortel zitten die de huid in zulke plooien trekt.....
De werkplaats van dealer nie. En ik ga altijd naar een "mannetjes" garage. Opgeleid bij dealers, werken voor 1/3 van het tarief...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dealers zijn zondag vaak ook open. Maar dat is met uitzondering van de garage, dacht ik. Zaterdag 't zelfde.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
wow... interessant! vind t altijd wel leuk om te weten dat dat soort dingen toch actief blijven, ondanks dat we t niet nodg hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het zijn de spiertjes die ook aan je haarwortel zitten die de huid in zulke plooien trekt....They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
ford dealer heeft de garage wel op zaterdag open. denk dat dat per merk / gemeente verschilt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dealers zijn zondag vaak ook open. Maar dat is met uitzondering van de garage, dacht ik. Zaterdag 't zelfde.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ja, dat zeg ik. Met uitzondering van de garagequote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
De werkplaats van dealer nie. En ik ga altijd naar een "mannetjes" garage. Opgeleid bij dealers, werken voor 1/3 van het tarief.... Werkplaats dus.
Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ford dealer heeft de garage wel op zaterdag open. denk dat dat per merk / gemeente verschilt?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is slechts speculeren....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het zijn de spiertjes die ook aan je haarwortel zitten die de huid in zulke plooien trekt....
Ik denk niet dat het de reden is, maar een handige bijkomstigheid. Komop zeg, we zijn nog steeds landdieren hoor.![]()
die stripjes zijn hylarisch!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, laatste, want awesomeness
[ afbeelding ]They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Hee een wetenschappert had er over gepublidingest, en het was niet Janssen Steur, dus dan zou het waar kunnen zijn. Daar hebben die wetenschapperts procedures voorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is slechts speculeren....
Ik denk niet dat het de reden is, maar een handige bijkomstigheid. Komop zeg, we zijn nog steeds landdieren hoor.
aaahw mijn hond heeft ernstige artrose aan alle 4 haar pootjes, krijg ik nu (van een wildvreemde) een speciaal kussen _gratis_ aangeboden. omdat ze t zo sneu vind en haar "artrose' hondje wil niet op dat kussen liggen .. er bestaan echt wel hele lieve mensen op de wereld!
Landdieren die al eeuwen leven van het water. Dus zo gek vind ik de hypothese niet. Rimpels ontstaan namelijk alleen in de handen en voeten en alleen op de voetzolen en tenen en vingers en handpalm.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is slechts speculeren....
Ik denk niet dat het de reden is, maar een handige bijkomstigheid. Komop zeg, we zijn nog steeds landdieren hoor.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
![]()
De ribbels in je huid onderwater ontstaan idd om grip te krijgen in het water en/of op natte gladde oppervlaktes.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het zijn de spiertjes die ook aan je haarwortel zitten die de huid in zulke plooien trekt....
Of het de haarwortels zijn weet ik niet."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ja want mensen zijn zo vaak in het water te vinden dat we er op evolueren...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hee een wetenschappert had er over gepublidingest, en het was niet Janssen Steur, dus dan zou het waar kunnen zijn. Daar hebben die wetenschapperts procedures voor
Nah ik heb zo m'n twijfels. Die wetenschappers hebben geen hard bewijs, ze kunnen alleen maar beredeneren 'waarom het zo zou kunnen zijn'. Misschien hebben ze gelijk hoor, wie weet. Maar ik ben skeptisch.![]()
Dat zegt ie niet. Eenzelfde soort spiertjes die ook aan de haarwortel zitten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De ribbels in je huid onderwater ontstaan idd om grip te krijgen in het water en/of op natte gladde oppervlaktes.
Of het de haarwortels zijn weet ik niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja. Eigenlijk wel, van nature zijn we jagers, boeren en vissers. Waar zitten vissers... Het water.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want mensen zijn zo vaak in het water te vinden dat we er op evolueren...
Nah ik heb zo m'n twijfels. Die wetenschappers hebben geen hard bewijs, ze kunnen alleen maar beredeneren 'waarom het zo zou kunnen zijn'. Misschien hebben ze gelijk hoor, wie weet. Maar ik ben skeptisch.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
![]()
We zijn van nature geen boeren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel, van nature zijn we jagers, boeren en vissers. Waar zitten vissers... Het water.Drama means nothing, it's part of the game.![]()
ik vind het ook wel erg aannemelijk klinken hoor..! De rest van je lichaam rimpelt namelijk niet mee, echt alleen de delen die nuttig zijn tijdens t vissen (onderkant handen en voeten dus)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel, van nature zijn we boeren en vissers. Waar zitten vissers... Het water.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ben jij er ook weer, ja?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
We zijn van nature geen boeren.
Vertel eens.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
oeh.. vind ik niet mooi, zelfs een beetje bizar..quote:
Daaromquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind het ook wel erg aannemelijk klinken hoor..! De rest van je lichaam rimpelt namelijk niet mee, echt alleen de delen die nuttig zijn tijdens t vissen (onderkant handen en voeten dus). En er werd vroeger natuurlijk heel anders gevist dan nu, dus de reden van het rimpelen klinkt... Logisch.
![]()
Ja dat vond ik ook, daarom moest ik hem gewoon even delen...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh.. vind ik niet mooi, zelfs een beetje bizar..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Blijft een gok. In je handen en voeten zitten ook de meeste botjes bijvoorbeeld. Dat kan gevolgen hebben voor de manier waarop de huid vast zit lijkt me.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Landdieren die al eeuwen leven van het water. Dus zo gek vind ik de hypothese niet. Rimpels ontstaan namelijk alleen in de handen en voeten en alleen op de voetzolen en tenen en vingers en handpalm.
Waarom hebben we dan geen sterke graafhanden of klauwen oid? We leven immers ook al eeuwen van landbouw en jacht. Ja we gebruiken gereedschappen, doen we in het water ook.
Nah ik vind het allemaal maar nattevingerwerk (haha)![]()
Ik vraag me wel eens af of dat echt is of aangedikt met photoshopquote:.
Omdat we gegaan zijn van de jager-verzamelaar naar landbouw, dus we zijn van nature geen boeren. Groep 8 geschiedenis...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij er ook weer, ja?
Vertel eens.Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Deze is wel heul erg toepasselijk voor deze SC:
Is er al eens gekeken of de indianen in N-Amerika bijvoorbeeld gerimpelde handen en voeten krijgen van water?![]()
Ik wil een nieuwe tattoeage.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
We leefden niet ondergronds, dus waar heb je dan sterke handen voor nodig? Verbouwen van nu ging vroeger ook totaal anders, echt graven was niet nodig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijft een gok. In je handen en voeten zitten ook de meeste botjes bijvoorbeeld. Dat kan gevolgen hebben voor de manier waarop de huid vast zit lijkt me.
Waarom hebben we dan geen sterke graafhanden of klauwen oid? We leven immers ook al eeuwen van landbouw en jacht. Ja we gebruiken gereedschappen, doen we in het water ook.
Nah ik vind het allemaal maar nattevingerwerk (haha)
We leven/leefden wel van wat we uit het water vissen, dus houvast was toentertijd erg handig. Je kent die vissers richting Indonesië toch wel, hoe die vissen (echt het water in)?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Natuurlijk was het mogelijk om een vraaggesprek te voeren met de desbetreffende papieren afdruk van de krant waar het artikel instond....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:49 schreef Faxie het volgende:
Is er al eens gekeken of de indianen in N-Amerika bijvoorbeeld gerimpelde handen en voeten krijgen van water?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik wil ook weleens wat.... maar of het er van komt...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oké danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Omdat we gegaan zijn van de jager-verzamelaar naar landbouw, dus we zijn van nature geen boeren. Groep 8 geschiedenis....
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Natuurlijk was het mogelijk om een vraaggesprek te voeren met de desbetreffende papieren afdruk van de krant waar het artikel instond....
Ja keihard bewijsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
We leven niet ondergronds, dus waar heb je dan sterke handen voor nodig? Verbouwen van nu ging vroeger ook totaal anders, echt graven was niet nodig.
We leven/leefden wel van wat we uit het water vissen, dus houvast was toentertijd erg handig. Je kent die vissers richting Indonesië toch wel, hoe die vissen (echt het water in)?![]()
Speculeren dus. Ik mag hopen dat het woord 'vermoedelijk' toch wel minstens een paar keer in die artikelen voorkomen...![]()
Nou ja, ik vind het wel aannemelijk. En veel logischer dan 'water opzuigen'.
Een tat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens wat.... maar of het er van komt...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bow! Ik ben normaal verschrikkelijk slecht in een inleiding schrijven, maar ik heb me nu toch een inleiding uit de mouw geschud. Wauw![]()
En daarmee is mijn ondernemingsplan officieel, tot in de puntjes, helemaal af!
Dat weet ik niet, ik heb het artikel niet gelezen en het onderzoek ook niet. Ik vind het alleen wel aannemelijk klinken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja keihard bewijs![]()
Speculeren dus. Ik mag hopen dat het woord 'vermoedelijk' toch wel minstens een paar keer in die artikelen voorkomen...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
als het "water opzuigen" waar zou zijn, zou je ook een rimpelige rug en hoofd moeten krijgen... en tot zover heb ik dat nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:52 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik vind het wel aannemelijk. En veel logischer dan 'water opzuigen'.
Daar ben je wel een tijdje mee bezig geweest he?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bow! Ik ben normaal verschrikkelijk slecht in een inleiding schrijven, maar ik heb me nu toch een inleiding uit de mouw geschud. Wauw![]()
En daarmee is mijn ondernemingsplan officieel, tot in de puntjes, helemaal af!
Ik zeg tijd voor ontspanning![]()
![]()
Klopt, ik ook nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als het "water opzuigen" waar zou zijn, zou je ook een rimpelige rug en hoofd moeten krijgen... en tot zover heb ik dat nooit meegemaakt.
Wacht nog maar een paar jaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als het "water opzuigen" waar zou zijn, zou je ook een rimpelige rug en hoofd moeten krijgen... en tot zover heb ik dat nooit meegemaakt![]()
![]()
Iets met dotwerk. Ik zit erover na te denken om de bloem waar ik naar vernoemd ben Te laten tattoeren, maar die Is niet Zo geschikt voor dotwerk Denk ik.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, maar heb tussendoor teveel ontspanning genomen hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar ben je wel een tijdje mee bezig geweest he?
Ik zeg tijd voor ontspanning
Moet nu nog leren voor 2 tentamens
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: