SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Huppel, neemt iedereen zelf drank mee naar die meet bij jou?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Huppel, neemt iedereen zelf drank mee naar die meet bij jou?
Liever wel.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ok. Nu begint het eng te wordenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Dan ga ik even goed nadenken over wat ik mee ga nemen
What you forget, you are gonna repeat.
Nee nog niet, give it to me babyquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mono!![]()
Heb jij mijn nieuwe nummer al?
Ik heb volgende week een nieuw nummerDan ga ik jou de mijne geven
![]()
![]()
Dmquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee nog niet, give it to me baby
Ik heb volgende week een nieuw nummerDan ga ik jou de mijne geven
#TeamMiley![]()
Goed planquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ga ik even goed nadenken over wat ik mee ga nemen
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik neem een fles Smirnoff of Bacardi meequote:
Over de TT: Spelen met de balletjes in Småland?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik neem een fles Smirnoff of Bacardi mee
Over de TT: Spelen met de balletjes in Småland?
Wil je dat aub VER bij mij uit de buurt houdenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat ik tequila mee ga nemen
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wil je dat aub VER bij mij uit de buurt houden![]()
Dat is de enige sterke drank die ik nog kan hebben
Dan maar iets anders. Ik lust ook amper alcohol nog
Nu ga ik toch echt overwegen langs te schietenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat ik tequila mee ga nemen![]()
![]()
Je mag het wel meenemen hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh..![]()
Dat is de enige sterke drank die ik nog kan hebben
Dan maar iets anders. Ik lust ook amper alcohol nog![]()
Als je maar zorgt dat ik dat NIET drink
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmmm ...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nu ga ik toch echt overwegen langs te schieten
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoelaat wil jij die kant op gaan donderdag?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Hoezo, ga je dan nog raarder doen dan je al bentquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag het wel meenemen hoor![]()
Als je maar zorgt dat ik dat NIET drink?
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Die vraag wilde ik jou ook stellen. Het is ongeveer een uur vanaf Amersfoort geloof ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoelaat wil jij die kant op gaan donderdag?![]()
Okequote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag het wel meenemen hoor![]()
Als je maar zorgt dat ik dat NIET drink![]()
Ik ga er maar even vanuit dat je zout in huis hebt. Dan alleen nog citroentjes meenemen
Te weinig!!quote:
Mn broertje komt elke keer drank jatten
[b]AirwiN schreef [/b]
Als we bij Huppel kunnen avondeten vind ik het wel chill om er dan al te zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die vraag wilde ik jou ook stellen. Het is ongeveer een uur vanaf Amersfoort geloof ik.![]()
Maar anders mag je wel bij mij eten en gaan we dan naar Huppel door?What you forget, you are gonna repeat.
Ik maak Roti danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als we bij Huppel kunnen avondeten vind ik het wel chill om er dan al te zijn![]()
Maar anders mag je wel bij mij eten en gaan we dan naar Huppel door?![]()
Muhahaha is er
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak Roti dan![]()
Muhahaha is er
Huppel, is het op een donderdag?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
ik weet van niks!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok. Nu begint het eng te wordenik had het door, zwaaide dan ook fanatiek terugquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zwaaide in gedachte, reed langs je gehucht![]()
![]()
Als je mij wilt zien nekken, moet je malibu voor mn neus houdenquote:
Heeft het nog zin om te carpoolen? Ik woon op een kwartiertje van Amersfoort vandaan (het Gooi)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
Oh het is een uur en 22 minuten vanaf A'foort.
Jij kon mijn gedachte lezen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet van niks!
[..]
ik had het door, zwaaide dan ook fanatiek terug![]()
![]()
Dan zal ik dat niet doenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je mij wilt zien nekken, moet je malibu voor mn neus houden![]()
Oh, dus toch wel! Ik had laatst al gevraagd of er niemand over Amersfoort gingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te carpoolen? Ik woon op een kwartiertje van Amersfoort vandaan (het Gooi)![]()
Maar ligt dat wel op je route?What you forget, you are gonna repeat.
Mij niet over mijn nek zien gaanquote:
Eraan denken al.. bwoap
goed punt!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk als ze me onderkotst![]()
We eten dus bij Huppel?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als we bij Huppel kunnen avondeten vind ik het wel chill om er dan al te zijn![]()
Maar anders mag je wel bij mij eten en gaan we dan naar Huppel door?
Dan zeg ik 15:10 de trein uit A'foort, dan zijn we 16:30 in.Gorinchem en dan is het nog een kwartiertje lopen.![]()
ooit eens teveel gehad?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij niet over mijn nek zien gaan
Eraan denken al.. bwoap![]()
![]()
`Leuk om de dieren mee te leren in andere talen ook bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
u
Kwam Sander gister mee.... AnnoyingBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja, we eten bij Huppel. Maar kunnen gecarpooled worden door Blind_Guardian, misschien.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We eten dus bij Huppel?
Dan zeg ik 15:10 de trein uit A'foort, dan zijn we 16:30 in.Gorinchem en dan is het nog een kwartiertje lopen.What you forget, you are gonna repeat.
Had ik dacht ik al 2x gezegd, dat ik daar langs kon rijden. Utrecht is iets sneller over de A27 dan de A1/A28 maar tijd heb ik genoeg en rijden doe ik gratisquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dus toch wel! Ik had laatst al gevraagd of er niemand over Amersfoort ging![]()
Maar ligt dat wel op je route?
Als het op de route ligt willen TGND en ik wel meerijden denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te carpoolen? Ik woon op een kwartiertje van Amersfoort vandaan (het Gooi)![]()
Nou, het is vrijwel een jaar lang mijn uitgaansdrankje geweest. Elke zaterdag stappen, elke zaterdag pure malibu. Maar op een zaterdag stond ik in de discotheek, zoals altijd. Bestelde een malibu, zoals altijd. Die geur drong door mn neus, zoals altijd. Maar deze keer stond 'ie me zo tegen, dat ik op de dansvloer heb staan kotsen, met mn nuchtere kop. Sindsdien, staat de geur van malibu, kokos, en alles wat erop lijkt, me echt tegenquote:Als over Utrecht makkelijker is, dan kunnen we natuurlijk gewoon dat kwartiertje met de trein naar Utrecht en dat je ons daar van het station pikt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Had ik dacht ik al 2x gezegd, dat ik daar langs kon rijden. Utrecht is iets sneller over de A27 dan de A1/A28 maar tijd heb ik genoeg en rijden doe ik gratisWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik lees het. Kan jij het verder regelen met hem? Ik ben er even vandoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, we eten bij Huppel. Maar kunnen gecarpooled worden door Blind_Guardian, misschien..
![]()
Ik krijg het zelf ook niet meer weg, terwijl het jarenlang mijn drankje wasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, het is vrijwel een jaar lang mijn uitgaansdrankje geweest. Elke zaterdag stappen, elke zaterdag pure malibu. Maar op een zaterdag stond ik in de discotheek, zoals altijd. Bestelde een malibu, zoals altijd. Die geur drong door mn neus, zoals altijd. Maar deze keer stond 'ie me zo tegen, dat ik op de dansvloer heb staan kotsen, met mn nuchtere kop. Sindsdien, staat de geur van malibu, kokos, en alles wat erop lijkt, me echt tegen![]()
![]()
Will doquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lees het. Kan jij het verder regelen met hem? Ik ben er even vandoor.
Bij een overkill gaan dingen je tegenstaan. Heb ik met roze koeken en hema worstenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg het zelf ook niet meer weg, terwijl het jarenlang mijn drankje was
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Volgens mij kost het me meer tijd om vanaf de ring naar centraal te rijden dan om langs station Amersfoort weer de snelweg op te sjezen? Utrecht CS ligt niet echt gunstig voor auto's geloof ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, het is vrijwel een jaar lang mijn uitgaansdrankje geweest. Elke zaterdag stappen, elke zaterdag pure malibu. Maar op een zaterdag stond ik in de discotheek, zoals altijd. Bestelde een malibu, zoals altijd. Die geur drong door mn neus, zoals altijd. Maar deze keer stond 'ie me zo tegen, dat ik op de dansvloer heb staan kotsen, met mn nuchtere kop. Sindsdien, staat de geur van malibu, kokos, en alles wat erop lijkt, me echt tegen
[..]
Als over Utrecht makkelijker is, dan kunnen we natuurlijk gewoon dat kwartiertje met de trein naar Utrecht en dat je ons daar van het station pikt?Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Ja, preciesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg het zelf ook niet meer weg, terwijl het jarenlang mijn drankje was![]()
En dat heb ik ook met Feigling. Ooit eens een liter Feigling weggedronken, kan de geur niet meer uitstaan. Goldstrike, dronken onder een aanrechtkastje gelegen tijdens een feestje. Hele feestje niet meegekregen en werd om 3 uur onder het kastje vandaan gehaaldSindsdien geen Goldstrike meer. Safari, afgelopen jaar. Niet perse teveel van gehad, maar die smaak en geur kon ik kennelijk niet lang hebben. Razz kan ik ook al niet heel goed meer hebben.
Het is heel raar maar ik kan drank steeds minder snel hebben. Ik word oud
_iedereen_ heeft die ervaring met Goldstrike geloof ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
En dat heb ik ook met Feigling. Ooit eens een liter Feigling weggedronken, kan de geur niet meer uitstaan. Goldstrike, dronken onder een aanrechtkastje gelegen tijdens een feestje. Hele feestje niet meegekregen en werd om 3 uur onder het kastje vandaan gehaaldSindsdien geen Goldstrike meer. Safari, afgelopen jaar. Niet perse teveel van gehad, maar die smaak en geur kon ik kennelijk niet lang hebben. Razz kan ik ook al niet heel goed meer hebben.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Heb je een puntquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Volgens mij kost het me meer tijd om vanaf de ring naar centraal te rijden dan om langs station Amersfoort weer de snelweg op te sjezen? Utrecht CS ligt niet echt gunstig voor auto's geloof ik.![]()
Maar dan kan je inderdaad beter ons op station ophalenJe weet Piet Mondriaanplein bij Amersfoort CS? Daar kan je makkelijk met de auto komen, en dat is makkelijker voor mij. Voor Vin maakt het geen reet uit
Hoelaat kan je daar zijn?What you forget, you are gonna repeat.
Hehehe, nu al oud. Dat belooft niet veel goeds.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
Tevens: even een liedje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
je lichaam associeert die geuren gewoon met kotsen en laveloos op de gang liggen, daarom wilt ie niet meerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
Het is heel raar maar ik kan drank steeds minder snel hebben. Ik word oud![]()
![]()
Nee man, Goldstrike is heerlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
_iedereen_ heeft die ervaring met Goldstrike geloof ik.
Heeft iedereen onder een aanrechtkastje gelegen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
_iedereen_ heeft die ervaring met Goldstrike geloof ik.
Nee, maar zodra de goldstrike uit de tas komt weet je al dat er mensen in een semicoma gaan liggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft iedereen onder een aanrechtkastje gelegen?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nouquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, nu al oud. Dat belooft niet veel goeds.
Tevens: even een liedje.
Nouja, ik word gewoon misselijk als ik er al aan denk. Het staat niet in direct verband met kotsen, want heb alleen bij Malibu daadwerkelijk lopen kotsen toen ik het voor het laatst had. Verder nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
je lichaam associeert die geuren gewoon met kotsen en laveloos op de gang liggen, daarom wilt ie niet meer
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, Goldstrike is heerlijk![]()
![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar zodra de goldstrike uit de tas komt weet je al dat er mensen in een semicoma gaan liggen.
daarom blijf ik tegenwoordig maar aan het bier meestal, dan kan ik gewoon de hele avond zonder gezeik drinkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, ik word gewoon misselijk als ik er al aan denk. Het staat niet in direct verband met kotsen, want heb alleen bij Malibu daadwerkelijk lopen kotsen toen ik het voor het laatst had. Verder niet![]()
![]()
Ik lust niet echt bier. Ik lust sowieso erg weinig alcoholische drankjes atm.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
daarom blijf ik tegenwoordig maar aan het bier meestal, dan kan ik gewoon de hele avond zonder gezeik drinkenWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik snap niet dat men gaat kotsen van iets dat naar kaneel smaakt.
Wel als er geslikt moet wordenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat men gaat kotsen van iets dat naar kaneel smaakt.![]()
![]()
Ik ga er niet van kotsen, ik kan het alleen niet meer hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat men gaat kotsen van iets dat naar kaneel smaakt.![]()
Silverstrike misschien nog wel. Maar het idee van de geur van jawbreakers..
Goldstrikequote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, Goldstrike is heerlijk
Dan kots je glittertjes![]()
Dat hoop ik ook voor je. Anders kunnen we dat steegje niet meer inquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet al te ziek ga worden
Gelukkig win ik vaak met spelletjesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je. Anders kunnen we dat steegje niet meer in(Of is dat slecht in dit geval?
)
![]()
Mensen die niet slikken.quote:Silverstrike heb ik nog nooit op.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga er niet van kotsen, ik kan het alleen niet meer hebben![]()
Silverstrike misschien nog wel. Maar het idee van de geur van jawbreakers..Dan moet je ook niet teveel drinken. Kotsen is niet leuk. Glittertjes maken het wel leuker, lijkt me.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goldstrike
Dan kots je glittertjesEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Silverstrike is hetzelfde als Goldstrike, alleen dan een lager percentage en met zilvervlokjes ipv goudvlokjesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet slikken.
[..]
Silverstrike heb ik nog nooit op.
[..]
Dan moet je ook niet teveel drinken. Kotsen is niet leuk. Glittertjes maken het wel leuker, lijkt me.
Als we ongeveer 17 uur in Gorinchem willen zijn, om 16 uur op dat plein. Ik kan er niet lang parkeren, is zo te zien een laad en los-plaats. Zal wel mogelijk avondspits zijn dus daarom wil ik een beetje op tijd wegquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je een punt![]()
Maar dan kan je inderdaad beter ons op station ophalenJe weet Piet Mondriaanplein bij Amersfoort CS? Daar kan je makkelijk met de auto komen, en dat is makkelijker voor mij. Voor Vin maakt het geen reet uit
Hoelaat kan je daar zijn?
Ik rij een witte Toyota Auris.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Goldstrike is mijn kryptonite ja. Als ik daar aan begin weet ik niet waar de avond eindigt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2013 12:50:09 ]![]()
rode of groenequote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:49 schreef Monopoly het volgende:
Goldstrike is mijn kryptonite ja. Als ik daar aan begin weet ik niet waar de avond eindigt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Klinkt een beetje gay wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Silverstrike is hetzelfde als Goldstrike, alleen dan een lager percentage en met zilvervlokjes ipv goudvlokjesGodver, wat hou ik toch ook van jequote:
Weet ik veel, het enige wat ik nog weet van de avond er voor is dat als er Goldstrike in een shot glas is gegaan, dat dat ook gelijk het enige is wat ik nog weetquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt een beetje gay wel.
[..]
Godver, wat hou ik toch ook van je
Ik word erg snel lam van bijna alles tegenwoordig
groene dus :$quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weet ik veel, het enige wat ik nog weet van de avond er voor is dat als er Goldstrike in een shot glas is gegaan, dat dat ook gelijk het enige is wat ik nog weetWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Is niet perse laad en los plaatsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:49 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Als we ongeveer 17 uur in Gorinchem willen zijn, om 16 uur op dat plein. Ik kan er niet lang parkeren, is zo te zien een laad en los-plaats. Zal wel mogelijk avondspits zijn dus daarom wil ik een beetje op tijd weg
Ik rij een witte Toyota Auris.Je kan daar max. 5 minuten staan, maar aan de andere kant ook parkeren. Maar we meoten gewoon zorgen dat we allemaal op hetzelfde moment daar zijn.
Vin moet met de trein komen, dus moeten rekening houden met zijn treintijden. Als het goed is, kan hij om 10 over heel of 10 over half op het station zijn. Ik hoef alleen maar 2 minuten te fietsen
Wat te denken van deze?quote:quote:Pink Kryptonite: From Supergirl (vol. 4) #79, an alternate Earth-0ne timeline in a 2003 Supergirl storyline by Peter David. It affected the Superman of this reality by giving him gay tendencies. One of the results of this is Superman giving flattering compliments to Jimmy Olsen about his wardrobe and decorative sense. It spoofs the more "innocent times" of the Silver Age; Lois Lane is depicted in this story as not understanding what has gotten into Superman.[40]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Toch vind ik mobiel fokken niet chill
Is het ook nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Toch vind ik mobiel fokken niet chill
ik wil die for my reign of evilquote:
Mazzelaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is niet perse laad en los plaatsJe kan daar max. 5 minuten staan, maar aan de andere kant ook parkeren. Maar we meoten gewoon zorgen dat we allemaal op hetzelfde moment daar zijn.
Vin moet met de trein komen, dus moeten rekening houden met zijn treintijden. Als het goed is, kan hij om 10 over heel of 10 over half op het station zijn. Ik hoef alleen maar 2 minuten te fietsen. Ik denk dat het handiger is als vinnie om 15:40 op A'foort is, anders kan ik niet garanderen dat we op tijd zijn voor het eten
quote:
De hele wereld gay? Dat is je reign wel slechts 1 generatie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wil die for my reign of evil
Effectief, dat dan weer wel. Helaas is er dan niemand meer om verhalen te vertellen of te lezen over je reign.
15.40 station Amersfoort - Piet Mondriaanplein! Yes sir!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Mazzelaar. Ik denk dat het handiger is als vinnie om 15:40 op A'foort is, anders kan ik niet garanderen dat we op tijd zijn voor het eten
[..]What you forget, you are gonna repeat.
nee nee alleen voor bepaalde vrouwtjes.. of moet ik dan blauwe kryptonitequote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De hele wereld gay? Dat is je reign wel slechts 1 generatie.
Effectief, dat dan weer wel. Helaas is er dan niemand meer om verhalen te vertellen of te lezen over je reign.
Of ik kom weet ik niet. Maar ik ben er welquote:
Hou er rekening mee dat vinnie eerst nog uit zijn trein moet worden gegooid en naar het mondriaanplein moet lopen. Dus ik zal er voor de zekerheid een minuutje of 5 later zijn?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
15.40 station Amersfoort - Piet Mondriaanplein! Yes sir!Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Dat kan geregeld worden hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of ik kom weet ik niet. Maar ik ben er wel
Ik neem m'n 2 persoons luchtbed mee![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee nee alleen voor bepaalde vrouwtjes.. of moet ik dan blauwe kryptoniteGewoon je roze dan goed gebruiken.quote:Blue Kryptonite Blue kryptonite is the Bizarro analogue to green kryptonite. Using Bizarro logic, this, in general, hurts Bizarros while having beneficial effects on ordinary Kryptonians.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hopelijk staat de trein dan al stilquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat vinnie eerst nog uit zijn trein moet worden gegooid en naar het mondriaanplein moet lopen. Dus ik zal er voor de zekerheid een minuutje of 5 later zijn?![]()
![]()
Is 1 minuut lopen. Joh. Nergens voor nodigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat vinnie eerst nog uit zijn trein moet worden gegooid en naar het mondriaanplein moet lopen. Dus ik zal er voor de zekerheid een minuutje of 5 later zijn?
Ik zou eigenlijk op de bank, maar dat hoef dan dus nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden hoor
Ik neem m'n 2 persoons luchtbed mee
Ik zal vast niet komen, teveel heren, te weinig damesquote:. Maar zijn zal ik er. Nu begin ik bijbels te klinken
deze kaneelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gewoon je roze dan goed gebruiken.
Dat hoeft niet neequote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk op de bank, maar dat hoef dan dus niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik zal vast niet komen, teveel heren, te weinig dames. Maar zijn zal ik er. Nu begin ik bijbels te klinken
![]()
![]()
Ik heb trouwens alleen maar een 2 persoons luchtbed, dus dat wordt wat passen en meten vrees ik
Zeg, jat even grappen ofzoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik zal vast niet komen, teveel heren, te weinig dames. Maar zijn zal ik er. Nu begin ik bijbels te klinken
Doe ik nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeg, jat even grappen ofzo. Jij zegt dat je mogelijk nog gaat komen, ik weet vrijwel zeker dat ik dat niet ga doen
nou zegquote:
mja ff eauverstappon
Ik bedoelde mijn nerderigheid, niet jouw goedkeuring. Die koester ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou zeg
mja ff eauverstappon
Als het kon zou ik het inlijsten en boven mijn bank hangen.
Ik ga vandaag het huis niet meer uit, koudquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien een spontane meet regelen?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoe is het met je crush eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn nerderigheid, niet jouw goedkeuring. Die koester ik.
Als het kon zou ik het inlijsten en boven mijn bank hangen.What you forget, you are gonna repeat.
Meet bij jou thuis danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga vandaag het huis niet meer uit, koud.
![]()
![]()
damn, mijn overbuurvrouw heeft een lekker kontje![]()
Altijd fijn als ze voorover gebukt voor het raam staat om te stofzuigen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Geen idee, al een maand niet gesproken. Heb dat behoorlijk opgegeven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met je crush eigenlijk?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan heeft ze een kleine stofzuigerstang zeg.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:07 schreef PeuRac het volgende:
damn, mijn overbuurvrouw heeft een lekker kontje![]()
Altijd fijn als ze voorover gebukt voor het raam staat om te stofzuigen
Of ze is 2.20m, dat kan ook
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
ze stond de bank te stofzuigenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:09 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dan heeft ze een kleine stofzuigerstang zeg.
Of ze is 2.20m, dat kan ook
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Jammer welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, al een maand niet gesproken. Heb dat behoorlijk opgegeven.![]()
Meer kans voor mij wel
Dus toen kwam jij achter je computer vandaan, belde bij de buurvrouw en toen.......?quote:Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Ja ach, moet ze maar niet iedere keer ziek zijn en misschien ook eens duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer wel![]()
Meer kans voor mij wel
Ieder nadeel heeft zo zijn voordeel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: