SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Huppel, neemt iedereen zelf drank mee naar die meet bij jou?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Huppel, neemt iedereen zelf drank mee naar die meet bij jou?
Liever wel.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ok. Nu begint het eng te wordenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Dan ga ik even goed nadenken over wat ik mee ga nemen
What you forget, you are gonna repeat.
Nee nog niet, give it to me babyquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mono!![]()
Heb jij mijn nieuwe nummer al?
Ik heb volgende week een nieuw nummerDan ga ik jou de mijne geven
![]()
![]()
Dmquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee nog niet, give it to me baby
Ik heb volgende week een nieuw nummerDan ga ik jou de mijne geven
#TeamMiley![]()
Goed planquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ga ik even goed nadenken over wat ik mee ga nemen
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik neem een fles Smirnoff of Bacardi meequote:
Over de TT: Spelen met de balletjes in Småland?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik neem een fles Smirnoff of Bacardi mee
Over de TT: Spelen met de balletjes in Småland?
Wil je dat aub VER bij mij uit de buurt houdenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat ik tequila mee ga nemen
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wil je dat aub VER bij mij uit de buurt houden![]()
Dat is de enige sterke drank die ik nog kan hebben
Dan maar iets anders. Ik lust ook amper alcohol nog
Nu ga ik toch echt overwegen langs te schietenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat ik tequila mee ga nemen![]()
![]()
Je mag het wel meenemen hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh..![]()
Dat is de enige sterke drank die ik nog kan hebben
Dan maar iets anders. Ik lust ook amper alcohol nog![]()
Als je maar zorgt dat ik dat NIET drink
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmmm ...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nu ga ik toch echt overwegen langs te schieten
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoelaat wil jij die kant op gaan donderdag?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Hoezo, ga je dan nog raarder doen dan je al bentquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag het wel meenemen hoor![]()
Als je maar zorgt dat ik dat NIET drink?
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Die vraag wilde ik jou ook stellen. Het is ongeveer een uur vanaf Amersfoort geloof ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoelaat wil jij die kant op gaan donderdag?![]()
Okequote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag het wel meenemen hoor![]()
Als je maar zorgt dat ik dat NIET drink![]()
Ik ga er maar even vanuit dat je zout in huis hebt. Dan alleen nog citroentjes meenemen
Te weinig!!quote:
Mn broertje komt elke keer drank jatten
[b]AirwiN schreef [/b]
Als we bij Huppel kunnen avondeten vind ik het wel chill om er dan al te zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die vraag wilde ik jou ook stellen. Het is ongeveer een uur vanaf Amersfoort geloof ik.![]()
Maar anders mag je wel bij mij eten en gaan we dan naar Huppel door?What you forget, you are gonna repeat.
Ik maak Roti danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als we bij Huppel kunnen avondeten vind ik het wel chill om er dan al te zijn![]()
Maar anders mag je wel bij mij eten en gaan we dan naar Huppel door?![]()
Muhahaha is er
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak Roti dan![]()
Muhahaha is er
Huppel, is het op een donderdag?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
ik weet van niks!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok. Nu begint het eng te wordenik had het door, zwaaide dan ook fanatiek terugquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zwaaide in gedachte, reed langs je gehucht![]()
![]()
Als je mij wilt zien nekken, moet je malibu voor mn neus houdenquote:
Heeft het nog zin om te carpoolen? Ik woon op een kwartiertje van Amersfoort vandaan (het Gooi)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
Oh het is een uur en 22 minuten vanaf A'foort.
Jij kon mijn gedachte lezen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet van niks!
[..]
ik had het door, zwaaide dan ook fanatiek terug![]()
![]()
Dan zal ik dat niet doenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je mij wilt zien nekken, moet je malibu voor mn neus houden![]()
Oh, dus toch wel! Ik had laatst al gevraagd of er niemand over Amersfoort gingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om te carpoolen? Ik woon op een kwartiertje van Amersfoort vandaan (het Gooi)![]()
Maar ligt dat wel op je route?What you forget, you are gonna repeat.
Mij niet over mijn nek zien gaanquote:
Eraan denken al.. bwoap
goed punt!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk als ze me onderkotst![]()
We eten dus bij Huppel?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als we bij Huppel kunnen avondeten vind ik het wel chill om er dan al te zijn![]()
Maar anders mag je wel bij mij eten en gaan we dan naar Huppel door?
Dan zeg ik 15:10 de trein uit A'foort, dan zijn we 16:30 in.Gorinchem en dan is het nog een kwartiertje lopen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: