abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 12 januari 2013 @ 14:46:39 #51
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121470429
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:42 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Als je een ingezonden stuk op voorbeterov.nl wilt plaatsen, dan kan dat. :Y
niet nodig :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_121474520
Een dagje vrij en klussen in huis.
Tenminste, een afvoer repareren. Onder het genot van een biertje en het nodige getier omdat het niet werkt.

pi_121474591
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:07 schreef Monopoly het volgende:
Een dagje vrij en klussen in huis.
Tenminste, een afvoer repareren. Onder het genot van een biertje en het nodige getier omdat het niet werkt.

Werkt ERTMS ook zo? :P
pi_121474644
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:09 schreef b2py het volgende:

[..]

Werkt ERTMS ook zo? :P
Ik heb vorige week op level 1 wel een hele vreemde storing mee gemaakt. Zo'n zwevende. Dan kan je ook wel even tekeer gaan.
Voordeel in een V100 tegenover een V250 is dat je in geval van problemen met ERTMS, je de andere stuurtafel kan activeren, zodat je snel weg komt. Dan kan je op een gunstige plek/tijd je ETCS even helemaal opnieuw restarten.
pi_121474815
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:07 schreef Monopoly het volgende:
Een dagje vrij en klussen in huis.
Tenminste, een afvoer repareren. Onder het genot van een biertje en het nodige getier omdat het niet werkt.

Ik bel gewoon de RRS/woningbouw dan :@
dag
pi_121474892
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:17 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik bel gewoon de RRS/woningbouw dan :@
Ik had ze ook gebeld. Ik had ze al aan de lijn nav een oproep op loodgieter.nl voor een vrijblijvende offerte.
Doordeweeks: 87,50 excl BTW voor het 1e half uur. Per kwartier komt er dan 16,50 bij
Weekends: 117,50 excl BTW voor het 1e half uur. Per kwartier komt er dan 24,75 bij.
Oh ja, BTW is 21%
pi_121475391
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:20 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik had ze ook gebeld. Ik had ze al aan de lijn nav een oproep op loodgieter.nl voor een vrijblijvende offerte.
Doordeweeks: 87,50 excl BTW voor het 1e half uur. Per kwartier komt er dan 16,50 bij
Weekends: 117,50 excl BTW voor het 1e half uur. Per kwartier komt er dan 24,75 bij.
Oh ja, BTW is 21%
Ik heb een serviceabonnement en mijn woningbouw betaalt dus..
dag
pi_121475845
Smegmasaurus _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_121477016
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:07 schreef Monopoly het volgende:
Een dagje vrij en klussen in huis.
Tenminste, een afvoer repareren. Onder het genot van een biertje en het nodige getier omdat het niet werkt.

Echt genieten zo te zien. O+. Ziet er verder wat ongeduldig uit, maar goed de besparing is er wel, voor je het weet ben je ¤ 200,- kwijt voor een klusje dat iedereen kan.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:42:06 #60
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121477423
Ik ben er de 26e bij, alleen, is er geen alternatief voor de IR Antwerpen-Luik? Vind dat zelf een langdurig traject...

Ik stuur vnv even een bericht naar James. Nu eerst thuis zien te komme
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:51:09 #61
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121477758
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:42 schreef greavy het volgende:
is er geen alternatief voor de IR Antwerpen-Luik? Vind dat zelf een langdurig traject...
Doe een voorstel? :+
pi_121477857
De 26e he, hoelaat beginnen jullie waar?
pi_121477915
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:42 schreef greavy het volgende:
Vind dat zelf een langdurig traject...
Zegt de man die om 04:30 in de trein springt en het liefst niet voor 02:00 thuis is :')

Klacht afgewezen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:56:15 #64
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121477950
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:51 schreef James1988 het volgende:

[..]

Doe een voorstel? :+
Noorderkempen-Antwerpen-Mechelen-Leuven en dan naar Luik over de HSL met I11 (eupen-Oostende vv)?

[ Bericht 2% gewijzigd door greavy op 12-01-2013 19:08:22 ]
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:05:39 #65
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121478256
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zegt de man die om 04:30 in de trein springt en het liefst niet voor 02:00 thuis is :')

Klacht afgewezen.
neuh, dat was vroegah.
Vanochtend 6:32 erin gesprongen en 20:00 terug. Ff naar Keulen.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:06:19 #66
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121478285
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:53 schreef Zug-Chef het volgende:
De 26e he, hoelaat beginnen jullie waar?
10:41 uit Amsterdam met V250 naar Antwerpen.
pi_121478615
Ok, dat is wel te halen vanuit Leeuwarden. Hoe zit met het de buitenlandse kaartjes? Groepsticket of eigen verantwoordelijkheid?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:18:10 #68
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_121478713
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:17 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dan nog, 175 man per trein.

110.000 reizigers is 90% van het aantal reizigers met de Beneluxtrein. Oftewel die laatste vervoerde 122.000 reizigers per maand, 31 dagen lang, 32 ritten per dag, gemiddeld 123 man per trein.

Er zit geen enkele, maar dan ook werkelijk waar niet eens een beetje, kern van waarheid in de claim dat een gemiddelde Fyra trein meer reizigers bevat dan dat de Benelux had. Die laatste had 7 bakken ICRm vol zitten voor het grootste deel van de dag.
Tsja, wij van WC-eend......
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:27:06 #69
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121478992
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Ok, dat is wel te halen vanuit Leeuwarden. Hoe zit met het de buitenlandse kaartjes? Groepsticket of eigen verantwoordelijkheid?
james ging de Fyra regelen. In B eigen tickets. Een GoPass (<26 jaar) of RailPass (=>26jaar) is het goedkoopst. Desnoods met meerderen op 1 pas samen (dat mag).
James wilde vooraf de centen of op de dag van de rit? Ook ff handig voor mij.
pi_121479019
En toch vraag ik me dan af he...

Kijk die concessie was een feit. Dan ga je als bedrijf onderzoek doen. Kosten/baten, winst verwachtingen, reizigersaantallen.
Dan kom je met een "x" aantal formules uit waar je een scenario aan bindt.
De prijs is één ding, maar met die reserveringplicht kan je toch verwachten dat het voor de reiziger niet makkelijker wordt ?

Ik ben zeker geen bedrijfsstrateeg, maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet verwacht werd met de richting die ze kozen ?

En sommige dingen zijn ook niet met zekerheid te voorspellen/verwachten, maar je houdt rekening met gemiddelde waardes. Daar zijn onderzoekbureau's voor.

Dit kan je als bedrijf toch niet rauw op het dak vallen?
Dat gezegd hebbende: Je weet wat je kan verwachten, je weet hoe groot je vloot moet zijn, je houdt rekening met uitval dus reserves. Daar hebben ze echt lang de tijd voor gehad.

Persoonlijk gezien, kan ik er mee inkomen dat de 1e paar dagen moeizaam verlopen met nieuwe dienst, vooral als je internationaal gaat rijden (je bent immers afhankelijk van andere partijen). Maar ik kan er echt niet bij met m'n kop dat het zo gaat zoals het gaat.

Driek: Hoe denkt men er bij NSH hier over zoals ik het schets ? (ik neem aan dat jullie ook kritisch zijn geweest bij de gesprekken ?)
pi_121479249
Die reserveringsplicht was een eis van de overheid, hè ;)
pi_121479289
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Ok, dat is wel te halen vanuit Leeuwarden. Hoe zit met het de buitenlandse kaartjes? Groepsticket of eigen verantwoordelijkheid?
James komt nog met overzicht voor buitenlandse kaartjes.
James wil per e-mail je naam + leeftijd + abbonementen, dit ivm reservering en kortingen enzo.
Als ik iets mis, vul iemand dan even aan :)
pi_121479314
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:34 schreef MTL het volgende:
Die reserveringsplicht was een eis van de overheid, hè ;)
Waarom zou de overheid zoiets eisen :?
Ik kan daar even geen argument voor bedenken.
pi_121479393
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:36 schreef Piles het volgende:

[..]

Waarom zou de overheid zoiets eisen :?
Ik kan daar even geen argument voor bedenken.
Heeft met zitplaatsgarantie te maken, er mogen geen mensen staan volgens mij. Gevolg is reservering zodat je zelf kan bepalen hoeveel kaartjes er verkocht kunnen/mogen worden ;)
pi_121479431
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:38 schreef b2py het volgende:

[..]

Heeft met zitplaatsgarantie te maken, er mogen geen mensen staan volgens mij. Gevolg is reservering zodat je zelf kan bepalen hoeveel kaartjes er verkocht kunnen/mogen worden ;)
Ah, natuurlijk ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')