quote:
ik zat er 3 seconde naastquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Komt aardig in de buurt, hier is het 20:38:30
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
En goeienavond allemaalKijken hoeveel drank ik dit keer nodig heb om het vol te houden
quote:
ik heb er alvast een opengetrokkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
En goeienavond allemaalKijken hoeveel drank ik dit keer nodig heb om het vol te houden
Glas wijn is al volgeschonkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er alvast een opengetrokken
#rodegelepaarse broekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
Wat leuk, allemaal een andere kleur broek
En dan gaan ze nog janken ook, win-winquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen raken. Met je boemerangmicrofoon.
Trijntje maakt me altijd aan het huilen en Glennis ook....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ik heb een keer iemand aan het huilen gemaakt en dat gaf een speciaal gevoel"
-Chris brown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Ze smelten de kazen!
Dat heb je gedroomdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen ze nog een soort van My First Sony, als ze niet door de audities heen komen, of heb ik dat gedroomd dat ze in de eerste Voice Kids zoiets kregen?![]()
Ik vind het nogal een kopie eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
is dit de dochter vanDenk het niet, want ze waren met het hele gezin en X was er niet bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
is dit de dochter vanNee volgens mij niet, ik zag diegene even net, maar was een anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?![]()
quote:
quote:
hij wist niet dat ze mee deedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk het niet, want ze waren met het hele gezin en X was er niet bij.
ze is van haar stoel afgevallenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Angela ziet er nog niet echt uit alsof ze is afgevallen met haar WW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |