Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Ik laat anderen graag iets voor me doen en GF begrijpt datquote:
Ik heb het in de gatenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik laat anderen graag iets voor me doen en GF begrijpt dat
anders doe je je bijnaam geen eer aan hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das waarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders doe je je bijnaam geen eer aan he
wandel ze bosquote:
de hond van zijn vaderquote:
sandmanquote:
voor jouw doen welquote:
quote:
quote:
normaal wel maar vanavond ga ik niet echt laat slapen, vroeg er weer uit en ik ben retemoequote:
doe ik de hele tijd al, en ik ben een laptop aan het installerenquote:
trusten hondaquote:
Beroepsdeformatie zeker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook in de UK? of heb je laatst vanuit NL een voorraad ingeslagen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
Net ook maar een rol Rolo naar binnen gewerkt![]()
Hebben ze hier ook al komen deze inderdaad uit NLquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook in de UK? of heb je laatst vanuit NL een voorraad ingeslagen?
Mooi nummer. Al heeft Black Sabbath wmb veel mooiere nummers gemaakt. Maar dit is wel gewoon hun bekendste natuurlijk.quote:
Ik geloof niet eens dat ik andere kenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi nummer. Al heeft Black Sabbath wmb veel mooiere nummers gemaakt. Maar dit is wel gewoon hun bekendste natuurlijk.
Dat is niet echt een schande. Het is toch veelal duistere, donkere muziek met wat minder vrolijke teksten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens dat ik andere ken![]()
Dat zal toch wel meevallen? Ik 'ken' jou toen je mod was op VBL en ik vond je eigenlijk altijd erg happy en vriendelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet echt een schande. Het is toch veelal duistere, donkere muziek met wat minder vrolijke teksten.
Echt muziek die bij mij past...
Niet alles op internet is wat het lijkt hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen? Ik 'ken' jou toen je mod was op VBL en ik vond je eigenlijk altijd erg happy en vriendelijk![]()
Daar heb je een punt natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet alles op internet is wat het lijkt heEn daarnaast wil het niet per direct zeggen dat ik somber en depressief ben wanneer ik naar sombere en duistere muziek luisteren. Ik krijg daar juist een positieve boost van
Ik zal juist eerder weer (ja weer) een depressie krijgen als ik heel de dag happy hardcore moet aanhoren
Nopequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je een punt natuurlijk
Ik vond je in elk geval een toffe mod. Volgens mij was dat in de tijd van EK 2008
Zo lang geleden alweerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope
Ik heb eerst WK2006 gedaan. Toen was ik even een maandje weer zwart. Toen kwam die grote mod-stakingsrel, waardoor toenmalige mods Suijk en Vaduz een ban kregen en collega rubbereend zich solidair stelde en stopte waarna ik daar ook mod werd en dat vol heb gehouden tot net na de jaarwisselling 2006/2007.
Vaduz is een toffe gastquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo lang geleden alweer
Vaduz vond ik ook tof trouwens
Zeker. Ik spreek hem nog regelmatig en we hebben elkaar ook buiten FOK! meets om wel eens gemeet. Zo zijn we bijvoorbeeld een keer naar een wedstrijd van FC Utrecht gegaan met zijn tweeënquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo lang geleden alweer
Vaduz vond ik ook tof trouwens
Wat leukquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker. Ik spreek hem nog regelmatig en we hebben elkaar ook buiten FOK! meets om wel eens gemeet. Zo zijn we bijvoorbeeld een keer naar een wedstrijd van FC Utrecht gegaan met zijn tweeën
Nijnsterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
Hee Fles, je hebt een fan in ABO SC.
Hee hoiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
Hee Fles, je hebt een fan in ABO SC.
Stuplaneetquote:
Ga zelf maar kijkenquote:
doenikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stuplaneet.
[..]
Ga zelf maar kijken.
mweh.. bij jou doen ze verdomd veel moeite om er YOLA van te makenquote:
Gvc heet dat. Okee doen we daar meeten. Ik kom om ehhh 13:37 aanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:01 schreef Barretje80 het volgende:
waar wil je heen dan?? voor een biertje is DHG CS makkelijker..
Leetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gvc heet dat. Okee doen we daar meeten. Ik kom om ehhh 13:37 aan![]()
1337![]()
?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. bij jou doen ze verdomd veel moeite om er YOLA van te maken
Van only again kan ik ook niet veel makenquote:
Zo even uit het hoofdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helaas geen priemgetalWant 7 x 191
grapjasquote:
NSSMTATSquote:
Nyeah 1400 - 63 he, 7 x ( 200 - 9 ) vandaarquote:
Nicequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nyeah 1400 - 63 he, 7 x ( 200 - 9 ) vandaar
hefbewijsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
hee MPG heb je eigenlijk een rijbewijs nodig voor heftruck te mogen rijden?
Pilootquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb het er weleens met wat vrienden over, hoe tof het zou zijn om gewoon elk denkbaar rijbewijs te hebben. Dus ABCDE, Vervoer gevaarlijke stoffen, heftruckbewijs, treinmachinist alles
Daar heb je geen rijbewijs maar een certificaat voor nodigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
hee MPG heb je eigenlijk een rijbewijs nodig voor heftruck te mogen rijden?
Ik zou ook wel alle stempels in mijn rijbewijs willenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb het er weleens met wat vrienden over, hoe tof het zou zijn om gewoon elk denkbaar rijbewijs te hebben. Dus ABCDE, Vervoer gevaarlijke stoffen, heftruckbewijs, treinmachinist alles
That just might be one bridge too farquote:
Wat is een mogquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
That just might be one bridge too far![]()
Maar voor de mog ga ik wel een C-rijbewijs moeten halen
Gok een unimog.quote:
Pretty coolquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Unimog![]()
Bij voorkeur zoeentje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:43 schreef DaMook het volgende:
Haha ook allebei op google hetzelfde plaatje als eerste hit.
Hahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:43 schreef DaMook het volgende:
Haha ook allebei op google hetzelfde plaatje als eerste hit.
Ik vind die nieuwe coolerquote:
Naah zit ook een childhood memories component bijquote:
Zijn ze zo grootquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja zeker pretty cool.
Hoef ik niet elke 3 dagen naar de winkel maar nog maar elke 3 maanden1 pallet warsteiner en 1 pallet WCpapier
Jaquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
dat brengt meteen het volgende probleem: Past het wel onder de carport?Mijn carport is geloof ik 2,45 m hoog, en als ik een mog met een zwaailicht wil gaat dat echt een probleem worden
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar stel he, je baas zegt "oke je moet naar klant X in remote location Y. Heb je een auto?"
Wat zeg je dan?
Ik denk dat ik er eerst even mee naar HQ zou rijdenquote:
Je zal niet snel worden vergetenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er eerst even mee naar HQ zou rijden
gewoon om te vragen of dit een voldoende representatief voertuig zou zijn![]()
Met neckbrace en helm en zo
nja ik begin er weleens over in een dronken bui maar dat idee blijft steeds weer op komen. Dus dat gaat er echt nog wel een keer van komen.quote:
Zijn die dingen een beetje betaalbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja ik begin er weleens over in een dronken bui maar dat idee blijft steeds weer op komen. Dus dat gaat er echt nog wel een keer van komen.Al zal het vast wel zeer tegen de zin van mijn ouders in zijn
Ik denk dat de verkoper voor deze zo'n 10.000 wil hebben, ik zou 7.500 biedenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn die dingen een beetje betaalbaar
Rij je wel Mercedesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat de verkoper voor deze zo'n 10.000 wil hebben, ik zou 7.500 bieden![]()
[ afbeelding ]
Hahahaha, ja, met gordijntjes zodat je de geit/schaap niet zietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja, dat doet de marokkaan van de pomp hier tegenover ook
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar is dat niet tof dan? Even naar de supermarkt bellen "luister, ik kom 70 kratten Warsteiner halen, overmorgen. Dan weet je dat."
En dan idd 2 dagen later BROEM BROEM voor de deur staan
Tuurlijk. 140 past ook. Er gaan er 70 op een pallet. Alleen heb ik niet zo'n grote bergingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Als dat qua hoeveelheid zou passen
Wel stoer moet ik zeggenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. 140 past ook. Er gaan er 70 op een pallet. Alleen heb ik niet zo'n grote berging
Dat is vrij herkenbaar hoor, zulke ouders. Overigens met de beste bedoelingen van hun kant, daar twijfel ik niet aanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zou wel een totale overwinning zijn op mijn ouders die maar till the end of time mijn leven willen controleren trouwens
Nee precies, dat maakt het ook zo moeilijk te bestrijdenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is vrij herkenbaar hoor, zulke ouders. Overigens met de beste bedoelingen van hun kant, daar twijfel ik niet aan
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies, dat maakt het ook zo moeilijk te bestrijden
Je hebt daar dus een apart rijbewijs voor nodig? Heb je nu wel Bquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar die mog die gaat er komenmaar eens een rijschool hier in de buurt aanschrijven
Ja ik heb nu B, maar daarmee mag je tot 3500 kg rijden. Een beetje mog weegt dat leeg alquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt daar dus een apart rijbewijs voor nodig? Heb je nu wel B
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb nu B, maar daarmee mag je tot 3500 kg rijden. Een beetje mog weegt dat leeg alIk moet echt een vrachtwagenrijbewijs hebben
![]()
Gerard de Rooy, step aside![]()
Nee, maar ze zijn wel zo BRUUT LOMP dat ik mijn Brabantse vrienden van weleer eindelijk weer onder ogen kan komenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geweten
Ze ogen niet krankzinnig groot op de foto
Hahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn wel zo BRUUT LOMP dat ik mijn Brabantse vrienden van weleer eindelijk weer onder ogen kan komen
Dat zal bestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik met zoeen bak aan kom bij de Edah Plus aan kom waar ik 10 jaar lang in de vakkenvulploeg gezeten heb, dan vinden ze me tofEcht wel
Zou dat veel tijd/lessen kosten denk jequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:31 schreef Dr_Flash het volgende:
naja eerst maar veen vrachtwaggelrijbewijs halen
Nou weet ik niet, maar een half jaartje zeker wel denk ik. Ik heb ook al jaren niet meer gewoon achter het stuur van een auto gezetenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou dat veel tijd/lessen kosten denk je
Dat zal je niet zo snel verleren inderdaad. Best een leuk project om mee te beginnen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou weet ik niet, maar een half jaartje zeker wel denk ik. Ik heb ook al jaren niet meer gewoon achter het stuur van een auto gezetenMaar op zich weet ik wel hoe het spelletje werkt
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet trouwens waar ik dat liedje van je van kende
Die is ook wel groot zegquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
hoe veel vetter kan dit nog worden?
Lijkt me ook wel stoer om daar uit te stappenquote:
Wat een lelijk dingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
hoe veel vetter kan dit nog worden?
Je valt tenminste opquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit soort dingen schijnt vrij normaal te zijn
[ afbeelding ]
Normaal te zijn waar?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit soort dingen schijnt vrij normaal te zijn
[ afbeelding ]
Dat wij geen setje gaan zijn was al eerder duidelijk he?quote:
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wij geen setje gaan zijn was al eerder duidelijk he?![]()
Toch hou ik van je
quote:
Welneequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar het wordt wel wat klef nu
Niet gaan slaan, maar heb je sowieso een rijbewijs?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee![]()
Ik wil gewoon ECHT zoeen unimogook als ik daar een vrachtwagenrijbewijs voor moet halen
Nog steeds in London en het gaat wel okay thanks. Ik hoop met u ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoestie met Stu? Waar zit je? Nog in Londen? En wat doe je enzo?
Mooi! Beter gezin dan een tijd geleden? Of nog hetzelfde?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog steeds in London en het gaat wel okay thanks. Ik hoop met u ook
Nog steeds met kindjes werken
B heb ik ja, maar daarmee mag je tot 3500 kg rijden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet gaan slaan, maar heb je sowieso een rijbewijs?
Nou ja, je hebt een vaste baan enzo, dus waarom dat vrachtwagenrijbewijs niet halen dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
B heb ik ja, maar daarmee mag je tot 3500 kg rijden.
Nou KUN je een Unimog 404 kopen, de radiobak eraf slopen en hem terug laten keuren tot max 3500 kg maar dat is de grap niet natuurlijk.
Honest? Omdat nu de rijschool dicht is. Ik zal ze morgen weleens bellenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt een vaste baan enzo, dus waarom dat vrachtwagenrijbewijs niet halen dan?
Ja, beter en gaat prima. Ik mag niet klagen. Ben blij dat het goed met je gaat meissiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi! Beter gezin dan een tijd geleden? Of nog hetzelfde?
Gaat okay hier, thanks!
Lijkt me logisch dat die rijschool dicht is jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honest? Omdat nu de rijschool dicht is. Ik zal ze morgen weleens bellen
Thanks en likewise!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, beter en gaat prima. Ik mag niet klagen. Ben blij dat het goed met je gaat meissie
Mooi, dus mocht ik je weerzien, dan kom je in dat lelijke ding aanzetten?quote:
Hate mequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi, dus mocht ik je weerzien, dan kom je in dat lelijke ding aanzetten?
Is je parkeerplaats groot genoeg??quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:01 schreef Dr_Flash het volgende:
neuh het zal heus nog wel een tijdje duren hoor. Eerst vrachtwagenrijbewijs halen. En dan zoeen dikke mog kopen
Ik nietquote:
Vast, maar of de carport HOOG genoeg is moeten we nog zienquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is je parkeerplaats groot genoeg??
Al reden genoeg om er een te kopen dus.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder gaat me haten om dat ding
Terechtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder gaat me haten om dat ding
Ik nietquote:
Owh, dat carport-deel had ik niet onthoudenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast, maar of de carport HOOG genoeg is moeten we nog zien
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al reden genoeg om er een te kopen dus.
Vinger.... zere plek... HIERRquote:
Dat vond ik toen ook al hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Moet er nog stees aan wennen dat je geen 14/15 meer bent![]()
![]()
![]()
16, scheelt niksquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Moet er nog stees aan wennen dat je geen 14/15 meer bent![]()
![]()
![]()
April toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ook al hoor. En denk maar dat ik 17 ben, want dat ben ik wel tegen de tijd dat je eraan gewend bent dat ik 16 ben
.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
[..]
Vinger.... zere plek... HIERR
Jazeker, de Whiskoteker!quote:
Geheugentje, Nijner.. Doe dat maar eens na als je zo bejaard bent als ikquote:
Nah, Nijn is (logischerwijs) wel wat veranderdquote:
Woei, wat een fanpostquote:Nijn is echt, how it should be. Mensen die zich niet te druk maken over wat dan ook, zich niet gek laten maken, zie vanzelf vol stromen van mensenkennis en zo. Zo zouden meer mensen moeten zijnIk heb echt grenzeloos veel bewondering voor Nijn
![]()
Toen ik zo oud was, was ik nog niet zo verop geen stukken na
And I meantquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:07 schreef RockNijntje het volgende:
Flash, die post doet me echt goed atm. Bedankt.
Owh, je was zo stil ineensquote:
Ik ging daarvan uitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nog gemeend ookHow bout that?
Hoezo atm? Zit het ff niet mee?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:07 schreef RockNijntje het volgende:
Flash, die post doet me echt goed atm. Bedankt.
Ach, laten we het er niet over hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo atm? Zit het ff niet mee?
Keej, hoeft niet.. Maar sterkte danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, laten we het er niet over hebben.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo atm? Zit het ff niet mee?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaarmaar als iets wat ik zeg, iemand kan helpen, is dat goed
Meestal ben ik ook anders maar Stuwie is moe en gaat zo slapenquote:
I love you!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jou en Nijntje op z'n minst
Keej, ook niet zo raar op dit tijdstip, al is het vroeger bij jou..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meestal ben ik ook anders maar Stuwie is moe en gaat zo slapen
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jou en Nijntje op z'n minst
Klopt. Maar ik ben maar kleinquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keej, ook niet zo raar op dit tijdstip, al is het vroeger bij jou..
Hou op, schei uitquote:
Do youquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou op, schei uit![]()
![]()
![]()
Herinner ik me ook nog levendig
Yes, wat kon je daar oeverloos over doorzanikenquote:
Nog steeds wel hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yes, wat kon je daar oeverloos over doorzaniken![]()
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:17 schreef RockNijntje het volgende:
Het is echt zo'n rijtje in mijn hoofd. Stu, Strongbow, regenpak.
Te oudquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog geprobeerd om daar eenn CD van te kopennergens
Ken datquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:17 schreef RockNijntje het volgende:
je moet af van "rijtjes in je hoofd"quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:17 schreef RockNijntje het volgende:
Welnee, zijn gewoon associaties, niks mis meequote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je moet af van "rijtjes in je hoofd"
juist jij.
Waarom?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je moet af van "rijtjes in je hoofd"
juist jij.
Zonder jou had ik heel dat nummer nooit gekendquote:
Uhhh, er is een reden dat zowel Nijner als ik het nog zo zuiver op ons netvlies hebben staan he??quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:19 schreef Stuart het volgende:
Nou, zo erg is het toch niet? Ik heb het er wel eens over gehad maar meer niet
Omdat je nog jong genoeg bent om vrij te denkenquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder jou had ik heel dat nummer nooit gekend
Omdat jullie er zelf graag een willen hebben denk ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhh, er is een reden dat zowel Nijner als ik het nog zo zuiver op ons netvlies hebben staan he??
Doet ze ook. Zijn gewoon associaties met Stu.. Heb precies dezelfdequote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je nog jong genoeg bent om vrij te denken
Ja, dat is hetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat jullie er zelf graag een willen hebben denk ik
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:22 schreef Stuart het volgende:
Stu - Knap - Lief - Blond - Blauwe ogen - London
Au pairs verdienen per week nog niet wat ik per dag verdienquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Stu - Londen - strongbow - regenpak - au pair/"gouvernante"
How come Nijnster still not there?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:22 schreef Stuart het volgende:
Stu - Knap - Lief - Blond - Blauwe ogen - London
Heb je nooit gezien, dus ken alleen dat ventje met de hoodiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Au pairs verdienen per week nog niet wat ik per dag verdien
Manny is de juiste benaming
Stu - Regenpak - Manny - Knap - Lief - Blond - Blauwe Ogen - Sexy
Dat ben ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je nooit gezien, dus ken alleen dat ventje met de hoodie
Is niet blond en in de 30 en nannyquote:
Hij is handig als je voor het eerst in London bentquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je nooit gezien, dus ken alleen dat ventje met de hoodie
Wat wat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
How come Nijnster still not there?
Toen ik klein wasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is niet blond en in de 30 en nanny
Ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is handig als je voor het eerst in London bent
Owh, hell dan ben ik 5 ofzoquote:
Neequote:
Nog STEEDS niet??quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:28 schreef Stuart het volgende:
Ik heb niet eens een regenpak trouwens![]()
WTF
Je moet naar Londonquote:
Neequote:
Nee lieverd, ZO jong ben je ook weer nietquote:
Ja, Londonquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet naar London
London is gaaf
Nanny McStu past wel op je![]()
en als je het verkeerde weekend treft, past pappa op je
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee lieverd, ZO jong ben je ook weer niet
Ik herinner me dat andersquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:30 schreef Stuart het volgende:
Maar nanny McStu kan niet zo goed drinken als Flash
Ik drink als een kleuter
Ik doe gewoon stoer alsof ik al heel groot benquote:
Best okquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Welnee man ik stond om 7 uur naast mn bed
en na douchen en ontbijt en een bus en pinnen en chipkaart opladen en 3 metro's om 8:25 aan de andere kant van de stadAls het moet staat Fles er hoor
Waar heb je het ineens over??quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Welnee man ik stond om 7 uur naast mn bed
en na douchen en ontbijt en een bus en pinnen en chipkaart opladen en 3 metro's om 8:25 aan de andere kant van de stadAls het moet staat Fles er hoor
Londonquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar heb je het ineens over??
ja ik had er al 300+ km op zitten toen jij je bed uit kwamquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet
Ik voelde me kut en had last van astma enzo
Goed idee (al geldt dan 1 jaar ding voor mij niet)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:34 schreef RockNijntje het volgende:
Hee, Londen kan ook wel als "hoera we hebben 1 jaar iets en we willen ook vluchten voor carnaval"
Leuker dan Nederland.
Ben blij dat je het die dag leuk heb gehadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik had er al 300+ km op zitten toen jij je bed uit kwamMaar hoe gaaf was dat in Stourbridge
Leuke footage aan overgehouden ook
Welk? bbij ouders was het "we houden het simpel maar het worden toch 9 gangen"quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe was je kerstdiner trouwens Fles?
Duur en vies etenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:35 schreef RockNijntje het volgende:
Beetje goed zoeken en Londen is even duur (of goedkoop) als iets in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |