Naah zit ook een childhood memories component bijquote:
Zijn ze zo grootquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja zeker pretty cool.
Hoef ik niet elke 3 dagen naar de winkel maar nog maar elke 3 maanden1 pallet warsteiner en 1 pallet WCpapier
Jaquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
dat brengt meteen het volgende probleem: Past het wel onder de carport?Mijn carport is geloof ik 2,45 m hoog, en als ik een mog met een zwaailicht wil gaat dat echt een probleem worden
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar stel he, je baas zegt "oke je moet naar klant X in remote location Y. Heb je een auto?"
Wat zeg je dan?
Ik denk dat ik er eerst even mee naar HQ zou rijdenquote:
Je zal niet snel worden vergetenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er eerst even mee naar HQ zou rijden
gewoon om te vragen of dit een voldoende representatief voertuig zou zijn![]()
Met neckbrace en helm en zo
nja ik begin er weleens over in een dronken bui maar dat idee blijft steeds weer op komen. Dus dat gaat er echt nog wel een keer van komen.quote:
Zijn die dingen een beetje betaalbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja ik begin er weleens over in een dronken bui maar dat idee blijft steeds weer op komen. Dus dat gaat er echt nog wel een keer van komen.Al zal het vast wel zeer tegen de zin van mijn ouders in zijn
Ik denk dat de verkoper voor deze zo'n 10.000 wil hebben, ik zou 7.500 biedenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn die dingen een beetje betaalbaar
Rij je wel Mercedesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat de verkoper voor deze zo'n 10.000 wil hebben, ik zou 7.500 bieden![]()
[ afbeelding ]
Hahahaha, ja, met gordijntjes zodat je de geit/schaap niet zietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja, dat doet de marokkaan van de pomp hier tegenover ook
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar is dat niet tof dan? Even naar de supermarkt bellen "luister, ik kom 70 kratten Warsteiner halen, overmorgen. Dan weet je dat."
En dan idd 2 dagen later BROEM BROEM voor de deur staan
Tuurlijk. 140 past ook. Er gaan er 70 op een pallet. Alleen heb ik niet zo'n grote bergingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Als dat qua hoeveelheid zou passen
Wel stoer moet ik zeggenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. 140 past ook. Er gaan er 70 op een pallet. Alleen heb ik niet zo'n grote berging
Dat is vrij herkenbaar hoor, zulke ouders. Overigens met de beste bedoelingen van hun kant, daar twijfel ik niet aanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zou wel een totale overwinning zijn op mijn ouders die maar till the end of time mijn leven willen controleren trouwens
Nee precies, dat maakt het ook zo moeilijk te bestrijdenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is vrij herkenbaar hoor, zulke ouders. Overigens met de beste bedoelingen van hun kant, daar twijfel ik niet aan
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies, dat maakt het ook zo moeilijk te bestrijden
Je hebt daar dus een apart rijbewijs voor nodig? Heb je nu wel Bquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar die mog die gaat er komenmaar eens een rijschool hier in de buurt aanschrijven
Ja ik heb nu B, maar daarmee mag je tot 3500 kg rijden. Een beetje mog weegt dat leeg alquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt daar dus een apart rijbewijs voor nodig? Heb je nu wel B
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb nu B, maar daarmee mag je tot 3500 kg rijden. Een beetje mog weegt dat leeg alIk moet echt een vrachtwagenrijbewijs hebben
![]()
Gerard de Rooy, step aside![]()
Nee, maar ze zijn wel zo BRUUT LOMP dat ik mijn Brabantse vrienden van weleer eindelijk weer onder ogen kan komenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geweten
Ze ogen niet krankzinnig groot op de foto
Hahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn wel zo BRUUT LOMP dat ik mijn Brabantse vrienden van weleer eindelijk weer onder ogen kan komen
Dat zal bestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik met zoeen bak aan kom bij de Edah Plus aan kom waar ik 10 jaar lang in de vakkenvulploeg gezeten heb, dan vinden ze me tofEcht wel
Zou dat veel tijd/lessen kosten denk jequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:31 schreef Dr_Flash het volgende:
naja eerst maar veen vrachtwaggelrijbewijs halen
Nou weet ik niet, maar een half jaartje zeker wel denk ik. Ik heb ook al jaren niet meer gewoon achter het stuur van een auto gezetenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou dat veel tijd/lessen kosten denk je
Dat zal je niet zo snel verleren inderdaad. Best een leuk project om mee te beginnen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou weet ik niet, maar een half jaartje zeker wel denk ik. Ik heb ook al jaren niet meer gewoon achter het stuur van een auto gezetenMaar op zich weet ik wel hoe het spelletje werkt
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet trouwens waar ik dat liedje van je van kende
Die is ook wel groot zegquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
hoe veel vetter kan dit nog worden?
Lijkt me ook wel stoer om daar uit te stappenquote:
Wat een lelijk dingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
hoe veel vetter kan dit nog worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |