Je valt tenminste opquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit soort dingen schijnt vrij normaal te zijn
[ afbeelding ]
Normaal te zijn waar?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit soort dingen schijnt vrij normaal te zijn
[ afbeelding ]
Dat wij geen setje gaan zijn was al eerder duidelijk he?quote:
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wij geen setje gaan zijn was al eerder duidelijk he?![]()
Toch hou ik van je
quote:
Welneequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar het wordt wel wat klef nu
Niet gaan slaan, maar heb je sowieso een rijbewijs?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee![]()
Ik wil gewoon ECHT zoeen unimogook als ik daar een vrachtwagenrijbewijs voor moet halen
Nog steeds in London en het gaat wel okay thanks. Ik hoop met u ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoestie met Stu? Waar zit je? Nog in Londen? En wat doe je enzo?
Mooi! Beter gezin dan een tijd geleden? Of nog hetzelfde?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog steeds in London en het gaat wel okay thanks. Ik hoop met u ook
Nog steeds met kindjes werken
B heb ik ja, maar daarmee mag je tot 3500 kg rijden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet gaan slaan, maar heb je sowieso een rijbewijs?
Nou ja, je hebt een vaste baan enzo, dus waarom dat vrachtwagenrijbewijs niet halen dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
B heb ik ja, maar daarmee mag je tot 3500 kg rijden.
Nou KUN je een Unimog 404 kopen, de radiobak eraf slopen en hem terug laten keuren tot max 3500 kg maar dat is de grap niet natuurlijk.
Honest? Omdat nu de rijschool dicht is. Ik zal ze morgen weleens bellenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt een vaste baan enzo, dus waarom dat vrachtwagenrijbewijs niet halen dan?
Ja, beter en gaat prima. Ik mag niet klagen. Ben blij dat het goed met je gaat meissiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi! Beter gezin dan een tijd geleden? Of nog hetzelfde?
Gaat okay hier, thanks!
Lijkt me logisch dat die rijschool dicht is jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honest? Omdat nu de rijschool dicht is. Ik zal ze morgen weleens bellen
Thanks en likewise!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, beter en gaat prima. Ik mag niet klagen. Ben blij dat het goed met je gaat meissie
Mooi, dus mocht ik je weerzien, dan kom je in dat lelijke ding aanzetten?quote:
Hate mequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi, dus mocht ik je weerzien, dan kom je in dat lelijke ding aanzetten?
Is je parkeerplaats groot genoeg??quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:01 schreef Dr_Flash het volgende:
neuh het zal heus nog wel een tijdje duren hoor. Eerst vrachtwagenrijbewijs halen. En dan zoeen dikke mog kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |