Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Ik laat anderen graag iets voor me doen en GF begrijpt datquote:
Ik heb het in de gatenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik laat anderen graag iets voor me doen en GF begrijpt dat
anders doe je je bijnaam geen eer aan hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das waarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders doe je je bijnaam geen eer aan he
wandel ze bosquote:
de hond van zijn vaderquote:
sandmanquote:
voor jouw doen welquote:
quote:
quote:
normaal wel maar vanavond ga ik niet echt laat slapen, vroeg er weer uit en ik ben retemoequote:
doe ik de hele tijd al, en ik ben een laptop aan het installerenquote:
trusten hondaquote:
Beroepsdeformatie zeker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook in de UK? of heb je laatst vanuit NL een voorraad ingeslagen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
Net ook maar een rol Rolo naar binnen gewerkt![]()
Hebben ze hier ook al komen deze inderdaad uit NLquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook in de UK? of heb je laatst vanuit NL een voorraad ingeslagen?
Mooi nummer. Al heeft Black Sabbath wmb veel mooiere nummers gemaakt. Maar dit is wel gewoon hun bekendste natuurlijk.quote:
Ik geloof niet eens dat ik andere kenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi nummer. Al heeft Black Sabbath wmb veel mooiere nummers gemaakt. Maar dit is wel gewoon hun bekendste natuurlijk.
Dat is niet echt een schande. Het is toch veelal duistere, donkere muziek met wat minder vrolijke teksten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens dat ik andere ken![]()
Dat zal toch wel meevallen? Ik 'ken' jou toen je mod was op VBL en ik vond je eigenlijk altijd erg happy en vriendelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet echt een schande. Het is toch veelal duistere, donkere muziek met wat minder vrolijke teksten.
Echt muziek die bij mij past...
Niet alles op internet is wat het lijkt hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen? Ik 'ken' jou toen je mod was op VBL en ik vond je eigenlijk altijd erg happy en vriendelijk![]()
Daar heb je een punt natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet alles op internet is wat het lijkt heEn daarnaast wil het niet per direct zeggen dat ik somber en depressief ben wanneer ik naar sombere en duistere muziek luisteren. Ik krijg daar juist een positieve boost van
Ik zal juist eerder weer (ja weer) een depressie krijgen als ik heel de dag happy hardcore moet aanhoren
Nopequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je een punt natuurlijk
Ik vond je in elk geval een toffe mod. Volgens mij was dat in de tijd van EK 2008
Zo lang geleden alweerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope
Ik heb eerst WK2006 gedaan. Toen was ik even een maandje weer zwart. Toen kwam die grote mod-stakingsrel, waardoor toenmalige mods Suijk en Vaduz een ban kregen en collega rubbereend zich solidair stelde en stopte waarna ik daar ook mod werd en dat vol heb gehouden tot net na de jaarwisselling 2006/2007.
Vaduz is een toffe gastquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo lang geleden alweer
Vaduz vond ik ook tof trouwens
Zeker. Ik spreek hem nog regelmatig en we hebben elkaar ook buiten FOK! meets om wel eens gemeet. Zo zijn we bijvoorbeeld een keer naar een wedstrijd van FC Utrecht gegaan met zijn tweeënquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo lang geleden alweer
Vaduz vond ik ook tof trouwens
Wat leukquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker. Ik spreek hem nog regelmatig en we hebben elkaar ook buiten FOK! meets om wel eens gemeet. Zo zijn we bijvoorbeeld een keer naar een wedstrijd van FC Utrecht gegaan met zijn tweeën
Nijnsterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
Hee Fles, je hebt een fan in ABO SC.
Hee hoiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
Hee Fles, je hebt een fan in ABO SC.
Stuplaneetquote:
Ga zelf maar kijkenquote:
doenikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stuplaneet.
[..]
Ga zelf maar kijken.
mweh.. bij jou doen ze verdomd veel moeite om er YOLA van te makenquote:
Gvc heet dat. Okee doen we daar meeten. Ik kom om ehhh 13:37 aanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:01 schreef Barretje80 het volgende:
waar wil je heen dan?? voor een biertje is DHG CS makkelijker..
Leetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gvc heet dat. Okee doen we daar meeten. Ik kom om ehhh 13:37 aan![]()
1337![]()
?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. bij jou doen ze verdomd veel moeite om er YOLA van te maken
Van only again kan ik ook niet veel makenquote:
Zo even uit het hoofdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helaas geen priemgetalWant 7 x 191
grapjasquote:
NSSMTATSquote:
Nyeah 1400 - 63 he, 7 x ( 200 - 9 ) vandaarquote:
Nicequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nyeah 1400 - 63 he, 7 x ( 200 - 9 ) vandaar
hefbewijsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
hee MPG heb je eigenlijk een rijbewijs nodig voor heftruck te mogen rijden?
Pilootquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb het er weleens met wat vrienden over, hoe tof het zou zijn om gewoon elk denkbaar rijbewijs te hebben. Dus ABCDE, Vervoer gevaarlijke stoffen, heftruckbewijs, treinmachinist alles
Daar heb je geen rijbewijs maar een certificaat voor nodigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
hee MPG heb je eigenlijk een rijbewijs nodig voor heftruck te mogen rijden?
Ik zou ook wel alle stempels in mijn rijbewijs willenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb het er weleens met wat vrienden over, hoe tof het zou zijn om gewoon elk denkbaar rijbewijs te hebben. Dus ABCDE, Vervoer gevaarlijke stoffen, heftruckbewijs, treinmachinist alles
That just might be one bridge too farquote:
Wat is een mogquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
That just might be one bridge too far![]()
Maar voor de mog ga ik wel een C-rijbewijs moeten halen
Gok een unimog.quote:
Pretty coolquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Unimog![]()
Bij voorkeur zoeentje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:43 schreef DaMook het volgende:
Haha ook allebei op google hetzelfde plaatje als eerste hit.
Hahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:43 schreef DaMook het volgende:
Haha ook allebei op google hetzelfde plaatje als eerste hit.
Ik vind die nieuwe coolerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |