SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Probeerde die net zelf even, maar dan moet ik eerst goed zoeken naar de vorm denk ik. Dat is even goed uitvinden hoe de oefening an sich gaat. Die rechte kan ik wel, die schuine is kwestie van oefenen denk ik en dan kan je ook weer opbouwen.quote:![]()
Slower dan dit lukt het niet om te chatten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
denk echt dat je wegglijd en als je iets te enthousiast bent... je nek breektquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Probeerde die net zelf even, maar dan moet ik eerst goed zoeken naar de vorm denk ik. Dat is even goed uitvinden hoe de oefening an sich gaat. Die rechte kan ik wel, die schuine is kwestie van oefenen denk ik en dan kan je ook weer opbouwen.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
BAM!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
Steekt er iemand een enorme vuurwerkbom af![]()
Zo te zien bij de beweging naar binnen laat je je lichaam zakken en bij je nek naar buiten toe bewegen zeg maar je lichaam omhoog. Alsof je opspringt oid en dan ergens overheen kan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk echt dat je wegglijd en als je iets te enthousiast bent... je nek breekt
Maar goed, die schuine kan ook anders en op een meer makkelijke manier meen ik.![]()
Raam nog heelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet leuk als dat net onder je raam gebeurt14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
nou idd.... was echt aan t genieten in t zonnetje vanmiddag! was aan t wandelen door natuurgebied met mn border. was er helemaal alleen, echt euforisch momentje met mn zonnebril op!quote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
That reminds me, moet van de zomer echt vaker naar een bos/strand oid. Lekker rondwandelen en genieten. Even geen auto's en andere drukke zooi.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou idd.... was echt aan t genieten in t zonnetje vanmiddag! was aan t wandelen door natuurgebied met mn border. was er helemaal alleen, echt euforisch momentje met mn zonnebril op!![]()
Nou heb me lange tijd niet zooooo ontspannen gevoeld, had echt zon wazig glimlachje (alsof je half stoned bent) toen ik weer in de auto zat, terug naar huis.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
That reminds me, moet van de zomer echt vaker naar een bos/strand oid. Lekker rondwandelen en genieten. Even geen auto's en andere drukke zooi.
T was zooo stil en de lucht was blauw en t riet bewoog zachtjes in de wind.... heeeeerlijk (en ja.. dan voel ik me soms best een oude muts dak daarvan kan genieten)
Ik kan daar ook van genieten en beschouw mezelf niet oudquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nou heb me lange tijd niet zooooo ontspannen gevoeld, had echt zon wazig glimlachje (alsof je half stoned bent) toen ik weer in de auto zat, terug naar huis.
T was zooo stil en de lucht was blauw en t riet bewoog zachtjes in de wind.... heeeeerlijk (en ja.. dan voel ik me soms best een oude muts dak daarvan kan genieten)
Sporten, films, lezen, lekker in mn tuin zitten in de zon, ik ben snel een happy friend
![]()
![]()
Dat is toch gewoon lekker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nou heb me lange tijd niet zooooo ontspannen gevoeld, had echt zon wazig glimlachje (alsof je half stoned bent) toen ik weer in de auto zat, terug naar huis.
![]()
![]()
Hopelijk zijn ze er zelf aan gewond geraaktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
Steekt er iemand een enorme vuurwerkbom af
dus![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun jij ook normaal reageren?![]()
![]()
Rechtsom.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
Links of rechts.. iemand ... ik kan niet kiezen![]()
en wat heb je gekozen? thee/koffie (of waar ging de keuze om?)quote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Middenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Kleren!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en wat heb je gekozen? thee/koffie (of waar ging de keuze om?)![]()
Je gaat toch niet om zoiets de discussie aan met een vrouw? Tegenstribbelen kan wel eens goed zijn, maar niet om dit soort zakenquote:![]()
![]()
Linksquote:14 SHADES OF GREY
Weer zeker CA dat je nog elke nacht van me droomt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, je gaat wel aan hem wennen
Niet dusDrama means nothing, it's part of the game.![]()
Mja, hij ziet SEX staan, dus dan komt ie al omhoog waarschijnlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, je gaat wel aan hem wennen
Niet dus![]()
![]()
Picsquote:14 SHADES OF GREY
Nee hoor, ik heb je niet gemistquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Weer zeker CA dat je nog elke nacht van me droomt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, hij ziet SEX staan, dus dan komt ie al omhoog waarschijnlijk![]()
![]()
Hij zat hier eerder ook al deze onzin te verkondigen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb je niet gemist![]()
![]()
![]()
Ik heb nummer 2quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je hebt dat nummertje nog steeds niet getrokken14 SHADES OF GREY
Niet in dit topic.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij zat hier eerder ook al deze onzin te verkondigen?
Is een stalker van c_a![]()
Zielig mensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet in dit topic.
Is een stalker van c_a![]()
![]()
Ow, dan is zijn ban voorbij denk ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij zat hier eerder ook al deze onzin te verkondigen?![]()
![]()
Welk nummer ben ik dan?quote:14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow, dan is zijn ban voorbij denk ik![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee, zal de lijst er eens bij pakken
14 SHADES OF GREY
Stiekem wil je natuurlijk nog steeds een keer knuffelen met zo'n knappe man als ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb je niet gemist![]()
Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Kun je ook gewoon ergens anders jezelf retegeil gaan zitten wezen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Stiekem wil je natuurlijk nog steeds een keer knuffelen met zo'n knappe man als ik.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Stiekem wil je natuurlijk nog steeds een keer knuffelen met zo'n knappe man als ik.pic's or it didn't happen
dus![]()
De triestheid van sommige mensen blijft me verbazenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Stiekem wil je natuurlijk nog steeds een keer knuffelen met zo'n knappe man als ik.![]()
![]()
![]()
suikerboost of vroeg slapen..?
heb een logeehond en vind t eigenlijk zielig om hem nu al in de bench te doen.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
suikerboost en lekker fokken!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
suikerboost of vroeg slapen..?
heb een logeehond en vind t eigenlijk zielig om hem nu al in de bench te doen.![]()
Hmz ik ga maar een beetje douchen en emo zielig zijn
dus![]()
aaaahw waarom emo...? ok.. compromis.. ik stop hem heel even in de bench en ga dan douchen (wakker worden) en suiker nuttigen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:27 schreef Evie het volgende:
[..]
suikerboost en lekker fokken!![]()
Hmz ik ga maar een beetje douchen en emo zielig zijn
oh trouwens.... mn border heeft officieel A-heupjes
hmz iets met dat ik eens verstandig moet worden voor ik mezelf pijn ga doen en dat mannen stom zijn enzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaahw waarom emo...? ok.. compromis.. ik stop hem heel even in de bench en ga dan douchen (wakker worden) en suiker nuttigen...
dus![]()
Wij zijn niet stomquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz iets met dat ik eens verstandig moet worden voor ik mezelf pijn ga doen en dat mannen stom zijn enzo![]()
![]()
Jij wel!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ah.. dat... ik kan je niet echt advies geven, heb zelf ook niete cht succesvolle relaties gehad.. en zit momenteel op zon punt dak zo goed functioneer in mn eentje dat ik bang ben dat t weer fout zal gaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz iets met dat ik eens verstandig moet worden voor ik mezelf pijn ga doen en dat mannen stom zijn enzoThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Wattt...???quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De triestheid van sommige mensen blijft me verbazenDrama means nothing, it's part of the game.![]()
Tssquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Voor deze opmerking kom jij van de bank?quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat dus!!quote:
En tevens!
[b]AirwiN schreef [/b]
Immer een slecht planquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn zoon slaapt nog niet en dus heb ik even afleiding nodig van de vuige seks!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor deze opmerking kom jij van de bank?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn zoon pokert voor mij!!quote:
Dan win ik tenminste
[b]AirwiN schreef [/b]
is vinniee er weer?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon slaapt nog niet en dus heb ik even afleiding nodig van de vuige seks!![]()
Zei ik tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
fietsen ging ruk
en J gaat een mcflurry halen
DIE HEEFT EEN VERJAARDAGquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vuige seks is goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon slaapt nog niet en dus heb ik even afleiding nodig van de vuige seks!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet als je puberende zoon nog wakker isquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze kan nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
stijve tepels? of gewoon kippenvel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
Effe omkleden , krijg het nu weer koud![]()
![]()
Ik zal wel moeten ; heb autopechquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ja
Even kijken hoe het morgen is, misschien dat ik buiten ff rondje ga lopen
Ik heb altijd semi-stijve tepels, maar fietsen in een tshirtje is prima, stil zitten daarentegen niet.quote:![]()
Tis best koud hoor buiten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb altijd semi-stijve tepels, maar fietsen in een tshirtje is prima, stil zitten daarentegen niet.Rustig aan.![]()
Rechterachterwiel liep blijkbaar ergens op aan, was gloeiend heet toen ik thuiskwam.quote:
Denk dat rem is blijven hangen.
Morgen natuurlijkgeen garages open, dus moet oplossing voor maandag verzinnenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ach so. fietsen in t-shirt, jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb altijd semi-stijve tepels, maar fietsen in een tshirtje is prima, stil zitten daarentegen niet.![]()
![]()
Grappige cip van luda dat ie in die clip opeens big ass fles drank vast heeft enz. Welk nummer?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Voor we misverstanden krijgen -> Hometrainerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:49 schreef dawg het volgende:
[..]
ach so. fietsen in t-shirt, jij liever dan ik.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 21:51:52 ]![]()
Ik doe niet aan clipsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grappige cip van luda dat ie in die clip opeens big ass fles drank vast heeft enz. Welk nummer?![]()
oh. ja logisch dan. en stijve tepels zijn hot.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Voor we misverstanden krijgen -> Hometrainer![]()
![]()
Nietenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waardeloze dingen, glijden er altijd af. Dan maar nieten
Rustig aan.![]()
Ik bedoelde dus stand upquote:
Lig altijd dubbel om die clip
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik alleen tie wraps en ducttape
Ow wacht
Soms wel pijnlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. ja logisch dan. en stijve tepels zijn hot.Toen ik nog werkte had ik zo'n nietpistool van mijn werk meegenomenquote:Dat is leuk speelgoed
![]()
![]()
Ik heb even gechecked en die heb ik nu even nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. ja logisch dan. en stijve tepels zijn hot.
[b]AirwiN schreef [/b]
Raampje openzettenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb even gechecked en die heb ik nu even niet
Jij houdt er wel van om vastgelegd te worden?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ow wacht
[..]
Soms wel pijnlijk
[..]
Toen ik nog werkte had ik zo'n nietpistool van mijn werk meegenomenDat is leuk speelgoed
![]()
stomme tepelsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb even gechecked en die heb ik nu even nietNee helemaal nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij houdt er wel van om vastgelegd te worden?
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 21:58:17 ]![]()
Nee nee!!quote:
Even niet!!
Over anderhalf uur verkracht ik mn visite!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Om vast te leggen dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stomme tepels
[..]
Nee helemaal niet![]()
SSSSSSSSSSSTquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben er wel even blij omquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stomme tepels
[..]
Nee helemaal niet
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSTIk hoopte dat jij mij de 26de wilde vastleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga je gewicht vastleggen.. verder ben ik verre van dominantquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij mij de 26de wilde vastleggen![]()
![]()
Doe je dat met al je visite ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee!!
Even niet!!
Over anderhalf uur verkracht ik mn visite!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
WIe zijn er allemaal niet onlinequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ben toch benieuwd wie er op visite komt
Wie zegt dat het een fokker is dan?quote:
Fototoestel
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 22:03:24 ]![]()
nice.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verder ben ik verre van dominant![]()
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
Buikspieren!
Ik begin ze weer te krijgen.![]()
![]()
Gek genoeg totaal niet zichtbaar bij mij terwijl ik super weinig vet heb.quote:
Maarja ik heb altijd een beetje aangekloot ermee... Ik moet weer serieus bezig gaan dan is het misschien anders.Rustig aan.![]()
Met de meestenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je vergeet Vinquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
muhahaha
kaneelstokje
heloef
watertornado
rival
xfriendx
beste gangbang
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zou -te- voor de hand liggend zijnquote:
En toch heb ik die al een keer of wat voorbij zien komen vandaagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zou -te- voor de hand liggend zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:![]()
Zo te merken een gezellige verjaardag hij reageert nergens op
[b]AirwiN schreef [/b]
Je moet niks, zolang je het zelf wilt en er plezier in hebtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gek genoeg totaal niet zichtbaar bij mij terwijl ik super weinig vet heb.
Maarja ik heb altijd een beetje aangekloot ermee... Ik moet weer serieus bezig gaan dan is het misschien anders.Dat is het belangrijkste
Zo dat was lekker![]()
![]()
What did you do?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet niks, zolang je het zelf wilt en er plezier in hebtDat is het belangrijkste
Zo dat was lekkerRustig aan.![]()
Masseren met grote handen vol warme amandeloliequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Dacht dat je er andere dingen mee wou doen
Ik opteer voor een zak met alledrie de Quarterpounders erinquote:
Ben allergisch voor amandelenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Masseren met grote handen vol warme amandelolie
Nu echt doei. Fijne avond
dus![]()
Ik ontken iedere betrokkenheid.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
muhahaha
kaneelstokje
heloef
watertornado
rival
xfriendx
beste gangbangEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het kan te gek ook he? Ik ben zo goed bezig maar af en toe moet ik mezelf ook wat lekkers gunnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik opteer voor een zak met alledrie de Quarterpounders erin
Meh lekkers![]()
En heloef had griepquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ontken iedere betrokkenheid.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ontken iedere betrokkenheid.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: