Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Probeerde die net zelf even, maar dan moet ik eerst goed zoeken naar de vorm denk ik. Dat is even goed uitvinden hoe de oefening an sich gaat. Die rechte kan ik wel, die schuine is kwestie van oefenen denk ik en dan kan je ook weer opbouwen.
Probeerde die net zelf even, maar dan moet ik eerst goed zoeken naar de vorm denk ik. Dat is even goed uitvinden hoe de oefening an sich gaat. Die rechte kan ik wel, die schuine is kwestie van oefenen denk ik en dan kan je ook weer opbouwen.
denk echt dat je wegglijd en als je iets te enthousiast bent... je nek breekt
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
denk echt dat je wegglijd en als je iets te enthousiast bent... je nek breekt
Zo te zien bij de beweging naar binnen laat je je lichaam zakken en bij je nek naar buiten toe bewegen zeg maar je lichaam omhoog. Alsof je opspringt oid en dan ergens overheen kan.
Maar goed, die schuine kan ook anders en op een meer makkelijke manier meen ik.
nou idd.... was echt aan t genieten in t zonnetje vanmiddag! was aan t wandelen door natuurgebied met mn border. was er helemaal alleen, echt euforisch momentje met mn zonnebril op!
nou idd.... was echt aan t genieten in t zonnetje vanmiddag! was aan t wandelen door natuurgebied met mn border. was er helemaal alleen, echt euforisch momentje met mn zonnebril op!
That reminds me, moet van de zomer echt vaker naar een bos/strand oid. Lekker rondwandelen en genieten. Even geen auto's en andere drukke zooi.
That reminds me, moet van de zomer echt vaker naar een bos/strand oid. Lekker rondwandelen en genieten. Even geen auto's en andere drukke zooi.
Nou heb me lange tijd niet zooooo ontspannen gevoeld, had echt zon wazig glimlachje (alsof je half stoned bent) toen ik weer in de auto zat, terug naar huis. T was zooo stil en de lucht was blauw en t riet bewoog zachtjes in de wind.... heeeeerlijk (en ja.. dan voel ik me soms best een oude muts dak daarvan kan genieten )
Nou heb me lange tijd niet zooooo ontspannen gevoeld, had echt zon wazig glimlachje (alsof je half stoned bent) toen ik weer in de auto zat, terug naar huis. T was zooo stil en de lucht was blauw en t riet bewoog zachtjes in de wind.... heeeeerlijk (en ja.. dan voel ik me soms best een oude muts dak daarvan kan genieten )
Ik kan daar ook van genieten en beschouw mezelf niet oud Sporten, films, lezen, lekker in mn tuin zitten in de zon, ik ben snel een happy friend