SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Probeerde die net zelf even, maar dan moet ik eerst goed zoeken naar de vorm denk ik. Dat is even goed uitvinden hoe de oefening an sich gaat. Die rechte kan ik wel, die schuine is kwestie van oefenen denk ik en dan kan je ook weer opbouwen.quote:![]()
Slower dan dit lukt het niet om te chatten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
denk echt dat je wegglijd en als je iets te enthousiast bent... je nek breektquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Probeerde die net zelf even, maar dan moet ik eerst goed zoeken naar de vorm denk ik. Dat is even goed uitvinden hoe de oefening an sich gaat. Die rechte kan ik wel, die schuine is kwestie van oefenen denk ik en dan kan je ook weer opbouwen.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
BAM!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
Steekt er iemand een enorme vuurwerkbom af![]()
Zo te zien bij de beweging naar binnen laat je je lichaam zakken en bij je nek naar buiten toe bewegen zeg maar je lichaam omhoog. Alsof je opspringt oid en dan ergens overheen kan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk echt dat je wegglijd en als je iets te enthousiast bent... je nek breekt
Maar goed, die schuine kan ook anders en op een meer makkelijke manier meen ik.![]()
Raam nog heelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet leuk als dat net onder je raam gebeurt14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
nou idd.... was echt aan t genieten in t zonnetje vanmiddag! was aan t wandelen door natuurgebied met mn border. was er helemaal alleen, echt euforisch momentje met mn zonnebril op!quote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
That reminds me, moet van de zomer echt vaker naar een bos/strand oid. Lekker rondwandelen en genieten. Even geen auto's en andere drukke zooi.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou idd.... was echt aan t genieten in t zonnetje vanmiddag! was aan t wandelen door natuurgebied met mn border. was er helemaal alleen, echt euforisch momentje met mn zonnebril op!![]()
Nou heb me lange tijd niet zooooo ontspannen gevoeld, had echt zon wazig glimlachje (alsof je half stoned bent) toen ik weer in de auto zat, terug naar huis.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
That reminds me, moet van de zomer echt vaker naar een bos/strand oid. Lekker rondwandelen en genieten. Even geen auto's en andere drukke zooi.
T was zooo stil en de lucht was blauw en t riet bewoog zachtjes in de wind.... heeeeerlijk (en ja.. dan voel ik me soms best een oude muts dak daarvan kan genieten)
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik kan daar ook van genieten en beschouw mezelf niet oudquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nou heb me lange tijd niet zooooo ontspannen gevoeld, had echt zon wazig glimlachje (alsof je half stoned bent) toen ik weer in de auto zat, terug naar huis.
T was zooo stil en de lucht was blauw en t riet bewoog zachtjes in de wind.... heeeeerlijk (en ja.. dan voel ik me soms best een oude muts dak daarvan kan genieten)
Sporten, films, lezen, lekker in mn tuin zitten in de zon, ik ben snel een happy friend
![]()
![]()
Dat is toch gewoon lekker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nou heb me lange tijd niet zooooo ontspannen gevoeld, had echt zon wazig glimlachje (alsof je half stoned bent) toen ik weer in de auto zat, terug naar huis.
![]()
![]()
Hopelijk zijn ze er zelf aan gewond geraaktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
Steekt er iemand een enorme vuurwerkbom af
dus![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun jij ook normaal reageren?![]()
![]()
Rechtsom.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
Links of rechts.. iemand ... ik kan niet kiezen![]()
en wat heb je gekozen? thee/koffie (of waar ging de keuze om?)quote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Middenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Kleren!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en wat heb je gekozen? thee/koffie (of waar ging de keuze om?)![]()
Je gaat toch niet om zoiets de discussie aan met een vrouw? Tegenstribbelen kan wel eens goed zijn, maar niet om dit soort zakenquote:![]()
![]()
Linksquote:14 SHADES OF GREY
Weer zeker CA dat je nog elke nacht van me droomt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, je gaat wel aan hem wennen
Niet dusDrama means nothing, it's part of the game.![]()
Mja, hij ziet SEX staan, dus dan komt ie al omhoog waarschijnlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, je gaat wel aan hem wennen
Niet dus![]()
![]()
Picsquote:14 SHADES OF GREY
Nee hoor, ik heb je niet gemistquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Weer zeker CA dat je nog elke nacht van me droomt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, hij ziet SEX staan, dus dan komt ie al omhoog waarschijnlijk![]()
![]()
Hij zat hier eerder ook al deze onzin te verkondigen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb je niet gemist![]()
![]()
![]()
Ik heb nummer 2quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je hebt dat nummertje nog steeds niet getrokken14 SHADES OF GREY
Niet in dit topic.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij zat hier eerder ook al deze onzin te verkondigen?
Is een stalker van c_a![]()
Zielig mensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet in dit topic.
Is een stalker van c_a![]()
![]()
Ow, dan is zijn ban voorbij denk ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij zat hier eerder ook al deze onzin te verkondigen?![]()
![]()
Welk nummer ben ik dan?quote:14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow, dan is zijn ban voorbij denk ik![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee, zal de lijst er eens bij pakken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: