Goedkope, Afrikaanse uitstraling. Zit een gedachte achter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef iFok. het volgende:
[..]
Goedkope, Afrikaanse uitstraling. Zit een gedachte achter.
[ afbeelding ]
quote:Maar dan heb ik liever toch deze, ook afrika.Meh, liever deze dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Persoonlijk vind ik dit het aller lelijkste wat in Nederland staat. 'Laat ik eens een voetbalschoen maken'.quote:
Is dat ook Afrika?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Meh, liever deze dan:
[ afbeelding ]
Mijn ogen wat doe je?!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:31 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
'De Poldertoren' in Emmeloord
Natuurlijk niet, net alsof zij dat zouden kunnen bouwen.quote:
Ik vind hem wel nice.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:30 schreef iFok. het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit het aller lelijkste wat in Nederland staat. 'Laat ik eens een voetbalschoen maken'.![]()
Wat lelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:35 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
Station Heerenveen is ook een beauty!![]()
Nee dat is mooi.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat lelijk.Doe dan Amsterdam CS of zo.
Huh dat is de stadhuis van middelburg mang.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef Puntenjager het volgende:
[ afbeelding ]
Google image search zegt Brussel. Naar mijn weten ligt dat niet in NL.
Nee, is lelijk, doet me aan de jaren '90.quote:
Er staat nog belgiumview.com ook onderinquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef BenNaaktgeboren het volgende:
[..]
Huh dat is de stadhuis van middelburg mang.
Stadhuis Brussel. http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadhuis_van_Brusselquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef BenNaaktgeboren het volgende:
[..]
Huh dat is de stadhuis van middelburg mang.
Is dat de aula van TU Delft? Daar ben ik volgens mij wel een keer langs gefietst. Ik blijf het vreemd vinden Dat Nederlanders een fetisj hebben om massieve gebouwen op smalle pootjes te plaatsen!quote:
Station Valkenburg is het spoorwegstation van Valkenburg in de Nederlandse provincie Limburg.quote:
Da's niet de aula van de TUD, da's Eindhoven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:53 schreef BenNaaktgeboren het volgende:
Is dat de aula van TU Delft? Daar ben ik volgens mij wel een keer langs gefietst. Ik blijf het vreemd vinden Dat Nederlanders een fetisj hebben om massieve gebouwen op smalle pootjes te plaatsen!
Nee dat is het Evoluon in Eindhoven. Staat ook op het bordje trouwens..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:53 schreef BenNaaktgeboren het volgende:
[..]
Is dat de aula van TU Delft? Daar ben ik volgens mij wel een keer langs gefietst. Ik blijf het vreemd vinden Dat Nederlanders een fetisj hebben om massieve gebouwen op smalle pootjes te plaatsen!
Het idee is goed, maar de uitvoering niet(Mede door de mensen die hier posten).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:44 schreef k_man het volgende:
Stond dit topic eerst in ONZ of zijn alle modjes dood?
Mag van mij wel herbouwd worden. Zonde dat er na de brand niets meer gedaan is. Je zou er zo veel mee kunnen doen tegenwoordig...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:16 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paleis voor Volksvlijt, Amsterdam
Idee was grappig maar vervolgens wikkelen ze het in alu folie. Moest weer zo goedkoop mogelijk. Kapsalon is nu toch gelijk de bijnaam ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef MichaelScott het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral ook de buren, links op de eerste foto, en een compleet doorkijkhuis. Dit huis moet ergens los staan van de bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:33 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet alleen de gevel, ook de indeling.
Ehvquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef iFok. het volgende:
[..]
Goedkope, Afrikaanse uitstraling. Zit een gedachte achter.
[ afbeelding ]
Maar dan heb ik liever toch deze, ook afrika.Bloukrans Bridge _0_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna niemand weet waar het staat. Ik heb het proberen te vinden, zonder resultaat. Zelfs op de situatietekening van de Architect hebben ze het op een andere locatie geplaatst dan het echtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vooral ook de buren, links op de eerste foto, en een compleet doorkijkhuis. Dit huis moet ergens los staan van de bewoonde wereld.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:55 schreef iFok. het volgende:
[..]
Bijna niemand weet waar het staat. Ik heb het proberen te vinden, zonder resultaat. Zelfs op de situatietekening van de Architect hebben ze het op een andere locatie geplaatst dan het echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:27 schreef sacha het volgende:
[..]Niet veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat in Deventer of niet? Is inderdaad wel een aparte verschijning.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:39 schreef Erasmo het volgende:
De meeste mensen zullen het niet zo prachtig vinden:
[ afbeelding ]
Als je er voorbij rijdt dan veranderd ie van kleur
Is een ziekenhuis volgens mij? Staat door heel Nederland: Groningen, Deventer, Zwolle ... nog een aantal steden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:39 schreef Erasmo het volgende:
De meeste mensen zullen het niet zo prachtig vinden:
[ afbeelding ]
Als je er voorbij rijdt dan veranderd ie van kleur
Waardeloos materiaal gebruikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef MichaelScott het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Obvious troll is.. eeh, obvious?quote:
Zonnestraal is ontworpen door Jan Duiker, maar wel erg mooi idd ..quote:Op maandag 14 januari 2013 16:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
Raadhuis van Hilversum:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zelf prachtig, het hele interieur is ook ontworpen door de architect (Dudok.)
Sowieso vind ik eigenlijk alles wat hij ontworpen heeft wel erg mooi, zoals bijvoorbeeld Revalidatiecentrum Zonnestraal:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef fripper het volgende:
[..]
Zonnestraal is ontworpen door Jan Duiker, maar wel erg mooi idd ..
Zeker prachtig, maar geen art deco.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
Raadhuis van Hilversum:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zelf prachtig, het hele interieur is ook ontworpen door de architect (Dudok.)
Sowieso vind ik eigenlijk alles wat hij ontworpen heeft wel erg mooi, zoals bijvoorbeeld Revalidatiecentrum Zonnestraal:
[ afbeelding ]
Moet er wel bijzeggen dat er best veel mensen zijn die het afgrijselijk vinden, maar ik hou erg van de Art Deco stijl.
...
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zeker prachtig, maar geen art deco.
Zeg eens tegen die Belgische vrinden van jou dat ze [img] tags moeten gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:08 schreef BenNaaktgeboren het volgende:
Zelfde topic op een Belgische forum gezet:
http://www.9lives.be/foru(...)werk-van-belgie.html
Aan jullie de vraag welke land mooiere gebouwen hebt.
Dat bushokje voor de moskee is om irritante buitenlanders direct uit te zetten?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe moskee in rotterdam
[ afbeelding ]
plein in den haag
LOL image tags werken niet op de forum, geen idee waaromquote:Op maandag 14 januari 2013 17:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg eens tegen die Belgische vrinden van jou dat ze [img] tags moeten gebruiken
Ik ga echt niet op al die linkjes klikken man
Wow dat is wel een mooie man, typisch iets wat ik in belgie verwacht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:35 schreef Fredo55 het volgende:
Basiliek Oudenbosch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarvoor zullen ze de grens dan toch een stukje moeten opschuiven...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Wow dat is wel een mooie man, typisch iets wat ik in belgie verwacht.
Is een kopie van de Sint Pieter in Rome.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Wow dat is wel een mooie man, typisch iets wat ik in belgie verwacht.
Nee, is gewoon een kantoorpand:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:35 schreef arjan1212 het volgende:
is dat rare gebouw op de efteling ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |