Goedkope, Afrikaanse uitstraling. Zit een gedachte achter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef iFok. het volgende:
[..]
Goedkope, Afrikaanse uitstraling. Zit een gedachte achter.
[ afbeelding ]
quote:Maar dan heb ik liever toch deze, ook afrika.Meh, liever deze dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Persoonlijk vind ik dit het aller lelijkste wat in Nederland staat. 'Laat ik eens een voetbalschoen maken'.quote:
Is dat ook Afrika?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Meh, liever deze dan:
[ afbeelding ]
Mijn ogen wat doe je?!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:31 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
'De Poldertoren' in Emmeloord
Natuurlijk niet, net alsof zij dat zouden kunnen bouwen.quote:
Ik vind hem wel nice.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:30 schreef iFok. het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit het aller lelijkste wat in Nederland staat. 'Laat ik eens een voetbalschoen maken'.![]()
Wat lelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:35 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
Station Heerenveen is ook een beauty!![]()
Nee dat is mooi.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat lelijk.Doe dan Amsterdam CS of zo.
Huh dat is de stadhuis van middelburg mang.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef Puntenjager het volgende:
[ afbeelding ]
Google image search zegt Brussel. Naar mijn weten ligt dat niet in NL.
Nee, is lelijk, doet me aan de jaren '90.quote:
Er staat nog belgiumview.com ook onderinquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef BenNaaktgeboren het volgende:
[..]
Huh dat is de stadhuis van middelburg mang.
Stadhuis Brussel. http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadhuis_van_Brusselquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef BenNaaktgeboren het volgende:
[..]
Huh dat is de stadhuis van middelburg mang.
Is dat de aula van TU Delft? Daar ben ik volgens mij wel een keer langs gefietst. Ik blijf het vreemd vinden Dat Nederlanders een fetisj hebben om massieve gebouwen op smalle pootjes te plaatsen!quote:
Station Valkenburg is het spoorwegstation van Valkenburg in de Nederlandse provincie Limburg.quote:
Da's niet de aula van de TUD, da's Eindhoven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:53 schreef BenNaaktgeboren het volgende:
Is dat de aula van TU Delft? Daar ben ik volgens mij wel een keer langs gefietst. Ik blijf het vreemd vinden Dat Nederlanders een fetisj hebben om massieve gebouwen op smalle pootjes te plaatsen!
Nee dat is het Evoluon in Eindhoven. Staat ook op het bordje trouwens..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:53 schreef BenNaaktgeboren het volgende:
[..]
Is dat de aula van TU Delft? Daar ben ik volgens mij wel een keer langs gefietst. Ik blijf het vreemd vinden Dat Nederlanders een fetisj hebben om massieve gebouwen op smalle pootjes te plaatsen!
Het idee is goed, maar de uitvoering niet(Mede door de mensen die hier posten).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:44 schreef k_man het volgende:
Stond dit topic eerst in ONZ of zijn alle modjes dood?
Mag van mij wel herbouwd worden. Zonde dat er na de brand niets meer gedaan is. Je zou er zo veel mee kunnen doen tegenwoordig...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:16 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paleis voor Volksvlijt, Amsterdam
Idee was grappig maar vervolgens wikkelen ze het in alu folie. Moest weer zo goedkoop mogelijk. Kapsalon is nu toch gelijk de bijnaam ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef MichaelScott het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |