Ze zitten niet al te comfortabel vind ik persoonlijk. Tenzij je voorin zit natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Prachtig spul, zeker voor de langere afstand, ontelbare keren Zwolle - Enschede gedaan in DM'90jes.
Bel vrouw en kinderen maar op dat je niet aanschuift bij de boerenkool.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het sneeuwt in Groningen. Oh noes!
Ah, doet me terugdenken aan discussies over Mat '64... Die zullen nog wel een paar jaar om de zoveel tijd terugkomenquote:
5 van de 20. De 9241 gaat namelijk óók niet rijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:59 schreef Bitlord het volgende:
Volgens een bericht ergens zijn vandaag tot nu toe al 4 van de 20 Beneluxfyras uitgevallen..
Ja, met een trein door een sporenonderzoek heeft alleen met die minuut tijd te makenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh, er rijdt een trein door het onderzoeksgebied, dat kost zeker wel EEN minuut. FRUSTREREND![]()
Dus nee dan laat liever die mensen maar verrekken. De politie is je beste vriend niewaar
Ik denk dat Mat'64 over 10 jaar veel comfortabeler zat dat het nu zitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:00 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ah, doet me terugdenken aan discussies over Mat '64... Die zullen nog wel een paar jaar om de zoveel tijd terugkomen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bel vrouw en kinderen maar op dat je niet aanschuift bij de boerenkool.
je raakt precies een centimeter van elke rail. Is dat zo erg ja? En sowieso, wat moet de politie aan sporen onderzoeken bij een springer?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, met een trein door een sporenonderzoek heeft alleen met die minuut tijd te maken
Hoopgevende cijfers zei ik tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
5 van de 20. De 9241 gaat namelijk óók niet rijden.
Ja, om 15:00 is al bekend dat de Benelux voor minstens 25% uitgevallen is, en er is nog 9 uur te gaan tot het einde van de dag.
Als stoptreinmaterieel vind ik het prima zitten hoor, beter dan DDAR, SLT, SGMm en Plan Vquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze zitten niet al te comfortabel vind ik persoonlijk.
Je zult maar eens zo iemand zien springen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je raakt precies een centimeter van elke rail. Is dat zo erg ja? En sowieso, wat moet de politie aan sporen onderzoeken bij een springer?
Moord uitsluiten. Maar goed, dat kan een MCN je zo vertellen. De tijd dat mensen werden vastgebonden op de spoorrails zoals in het Wilde Westen is wel voorbij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je raakt precies een centimeter van elke rail. Is dat zo erg ja? En sowieso, wat moet de politie aan sporen onderzoeken bij een springer?
Dat is zeker zo ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:03 schreef dennistd het volgende:
[..]
Wat stoptreinmaterieel vind ik het prima zitten hoor, beter dan DDAR, SLT, SGMm en Plan V
Heb je NSR al gemaild voor een meeloopdagje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan? Dan gebeurt er vast niks. Of hebben ze een testlab waar ze speciaal voor meeloopdagers at will politieke gevangenen tegen een trein gooien of zo?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Heb je NSR al gemaild voor een meeloopdagje?
Je zou er naar kunnen vragenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan? Dan gebeurt er vast niks. Of hebben ze een testlab waar ze speciaal voor meeloopdagers at will politieke gevangenen tegen een trein gooien of zo?
editten aubquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
5 van de 20. De 9241 gaat namelijk óók niet rijden.
Ja, om 15:00 is al bekend dat de Benelux voor minstens 25% uitgevallen is, en er is nog 9 uur te gaan tot het einde van de dag.
In Etterbeek was het in ieder geval een kleine 7 maanden, van halverwege maart tot begin oktober.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat trouwens ook wel op je lijstje kan is de nasleep van afgebrande seinhuizen. In NL heb je dan 24-36 uur veel last maar daarna komt het weer op gang. Maar zelfs als er iets kleins als Herentals uit fikt heb je daar geloof ik wat? 8? maanden last van in het treinverkeer?
Ik zit net weer dat hele verhaal te kopiëren naar hier..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:25 schreef KnightSolaire het volgende:
Spoortunnel bij Nijverdal, video uit ProRail-blog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |