Bijvoorbeeld ook ja, de lijst was ook niet compleet hequote:
Ben benieuwd wat Rikus nu aan het doen isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zou dat dan gaan? Stel die trein was half volgeboekt. Dan heb je dus ineens 250-300 man aan je balie staan die moeten omboeken of hun geld terug willen? Wat geen van beide kan en die mensen zijn al boos dat ze niet mee kunnen?
Afgeschafte treinen! Die was ik nog vergeten in m'n lijstje...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:20 schreef James1988 het volgende:
9241 (Brussel-Zuid V 16:18) is ook afgeschaft.
Reizigers gaan met een IC naar Antwerpen, stappen daar over op een bus naar Breda en stappen in Breda over op de Fyra naar Amsterdam. Of ze worden omgeboekt naar de eerstvolgende Thalys.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zou dat dan gaan? Stel die trein was half volgeboekt. Dan heb je dus ineens 250-300 man aan je balie staan die moeten omboeken of hun geld terug willen? Wat geen van beide kan en die mensen zijn al boos dat ze niet mee kunnen?
Wat trouwens ook wel op je lijstje kan is de nasleep van afgebrande seinhuizen. In NL heb je dan 24-36 uur veel last maar daarna komt het weer op gang. Maar zelfs als er iets kleins als Herentals uit fikt heb je daar geloof ik wat? 8? maanden last van in het treinverkeer?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:25 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Afgeschafte treinen! Die was ik nog vergeten in m'n lijstje...![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Reizigers gaan met een IC naar Antwerpen, stappen daar over op een bus naar Breda en stappen in Breda over op de Fyra naar Amsterdam. Of ze worden omgeboekt naar de eerstvolgende Thalys.
Of reizigers denken "fuck this shit" en stappen gewoon in die Thalys.
Skippen we het retourtje Noorderkempen toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me af of het wel zo'n goed idee is om die miskraam in het rondje op te nemen
Geen idee...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat trouwens ook wel op je lijstje kan is de nasleep van afgebrande seinhuizen. In NL heb je dan 24-36 uur veel last maar daarna komt het weer op gang. Maar zelfs als er iets kleins als Herentals uit fikt heb je daar geloof ik wat? 8? maanden last van in het treinverkeer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Utrecht was het de energievoorziening die affikte. Als er in Nederland een relaiszaal afbrandt hebben wij er ook wel wat langer last van hoor. En op een wat grotere schaal waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat trouwens ook wel op je lijstje kan is de nasleep van afgebrande seinhuizen. In NL heb je dan 24-36 uur veel last maar daarna komt het weer op gang. Maar zelfs als er iets kleins als Herentals uit fikt heb je daar geloof ik wat? 8? maanden last van in het treinverkeer?
"De trein is altijd een beetje avontuur"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me af of het wel zo'n goed idee is om die miskraam in het rondje op te nemen
"De NMBS; altijd een belevenis" zeggen ze hier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:29 schreef James1988 het volgende:
"De trein is altijd een beetje avontuur"
Was vroeger aardig standaard hoor. Toen ie nog doorgaand was. "Hoe jaag je reizigers weg voor Dummies, volume 1. Hoofdstuk 1: knip een lijn 3 jaar lang op".quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef ArnosL het volgende:
Huh? In eens 6 bakken DM'90 in plaats van 4 in de spits tussen zwolle en nijverdal-west. Mogen ze iedere ochtend en avondspits wel doen
quote:Geschreven door: [..] op donderdag, 10 januari 2013 @23:56
Maar hoe ver ligt een evacutatietrein nou om de hoek? Utrecht Centraal is het grootste knooppunt van Nederland met de meeste treinen, dan kan er toch wel een gemist worden om die reizigers op te pikken?
Ze zijn best bereid om veel uit te leggen daarquote:Geschreven door: ProRail op vrijdag, 11 januari 2013 @11:07
Er zijn in deze situaties inderdaad altijd evacuatietreinen beschikbaar in de omgeving. In het uiterste geval zal de vervoerder zelfs een reguliere trein opheffen om een evacuatietrein beschikbaar te hebben. Wat in deze situaties altijd de moeilijkheid is, is om de evacuatietrein veilig op de plaats van bestemming te krijgen. Hiervoor moet het de evacuatietrein bijvoorbeeld door de werkplek van de politie rijden wat niet altijd snel kan. Ook laat de politie dit niet altijd toe om haar onderzoek niet te frustreren. Er moet dus veel geregeld en georganiseerd worden om een evacuatietrein veilig ter plaatse te krijgen.
Vind ik goed van ze. Begrip begint bij goede communicatie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef b2py het volgende:
Nog even doorgevraagd n.a.v. deze post:
PTA / Treinentopic #497: GTW FTW!?
Ze zijn best bereid om veel uit te leggen daar
Nooit in persoon gezien, of misschien wel, voordat ik weer een interesse kreeg in het treinenwezenquote:
Heb nog wel eens foto's gezien van 6 bakken Plan X op die lijn. Blauwe Engelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Was vroeger aardig standaard hoor. Toen ie nog doorgaand was. "Hoe jaag je reizigers weg voor Dummies, volume 1. Hoofdstuk 1: knip een lijn 3 jaar lang op".
Prachtig spul, zeker voor de langere afstand, ontelbare keren Zwolle - Enschede gedaan in DM'90jes.quote:
Oeh, er rijdt een trein door het onderzoeksgebied, dat kost zeker wel EEN minuut. FRUSTRERENDquote:Ook laat de politie dit niet altijd toe om haar onderzoek niet te frustreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |