Wat doe je voor werk? Als je serveerster bent kan het nog wel handig zijn!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]ik moet nu naar m'n werk dus laat ik ze maar even bedekken
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk? Als je serveerster bent kan het nog wel handig zijn!
"Wilt u melk in de koffie?"
"Nou graag"
*onthult boob* *PSSJJSSTT* "alstublieft"
"..."
Benefits, I sees them!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ben verpleegkundige. Kan zo natuurlijk wel vele sexy zusterfantasieën waarmaken
hahaha dat is heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
d ook wat sufs. Ging gisteravond naar bed en toen ik mn slaapshirt aandeed en in de spiegel keek, schoot er een fractie van een seconde door mn kop: "djezus, wat word je vadsig, moet je toch echt eens wat aan gaan doen". En volgende fractie: "oh, wacht.. duh "
Hahaha, ik sta hardop te lachen terwijl mijn vriend lampjes uitzoekt in een automaterialenzaak!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
"Nou graag"
"..."
Koplampen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hahaha, ik sta hardop te lachen terwijl mijn vriend lampjes uitzoekt in een automaterialenzaak!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
"Nou graag"
"..."
Nog een kwartiertje, hou volquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha dames, ga zo door aub, prima leesvoer zo tussen mn werk door!
Ben ook lekker afgedraaid inmiddels, pfff. Maar het is bijna 5 uur toch?
Lekker genieten van je brammetje! Zijn jullie nu thuis of nog in het hotel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:51 schreef Joene het volgende:
ik kom hier evendoen geloof ik ! Bram is geweldig
![]()
Spen! sterkte nog ff !
We zijn lekker thuis , hebben een lieve kraamhulp , en een geweldige ventquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Lekker genieten van je brammetje! Zijn jullie nu thuis of nog in het hotel?
Heerlijk! Lekker genieten!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:13 schreef Joene het volgende:
[..]
We zijn lekker thuis , hebben een lieve kraamhulp , en een geweldige ventBram
Ik had 't ook, precies op de dag dat ik 34 weken zwanger was. Bij mij werden vanaf toen de bewegingen ook echt minder/anders. Fijn dat alles goed was iig!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:47 schreef Fieder het volgende:
Ik vond t gister zo rustig in mn buik, vandaag helemaal bijna niks gevoeld. Moest komen voor hartfilmpjes maar alles was ok. Hoop niet dat ik dit vaker ga krijgen, kneep m behoorlikjk...![]()
Kyara gefeliciteerd!
KD oei das ff spannend. Weet je al meer?
34 weken, Logi ookPessie gister
Haha Lot dat zal wel ff gek zijn ja. Ik heb nog niks. In t begin van de zwangerschap had ik wel witte korreltjes bij mn tepels![]()
En ik moest aan Little Britain denken
5 posts boven jouw post.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:15 schreef Kyara het volgende:
Wat is er met Fieder? te lui om terug te lezen
Logi is anders wel trouw met posten dus hoop maar dat alles goed is daar.
Ik heb ook nog khloe zien staan. Das toch van die 3 zussen?quote:[img]http://ëfokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 11 januari 2013 20:18 schreef LadyBlack het volgende:
Blue, dat is vast nav het dochtertje van Beyoncé.... dat vind ik toch best kansloos om je kind dan ook gelijk zo te noemen
[/vooroordeel]
Lastig hè. Ik was die dag op m'n werk en rond 10 uur bedacht ik me ineens dat ik de hele nacht + ochtend niets had gevoeld. Ineens énorm in paniek. Ziekenhuis gebeld en ik mocht meteen komen. Mijn manager heeft mij toen gebracht omdat ik zo overstuur wasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Fieder het volgende:
Oh wat toevallig Soesa!
Tja ik dacht zelf al; of ingedaald, of met beentjes richting rug en sowieso natuurlijk minder ruimte. Maar t was toch wel opeens veel minder.
En maar uitstellen, misschien over een uurtje, misschien voel ik m vanavond, of morgenochtend misschien weer. Moeilijk in te schatten hoor vind ik!
Ze zeiden wel dat als het overmorgen weer zo is ik ook gewoon moet komen, vond ik wel fijn. Je voelt je dan toch een beetje een aansteller![]()
Ik las idd ook dat logi koliekpijnen had, hopelijk niet richting ziekenhuis gegaan!![]()
Superleuk trouwens, die namenlijst doornemen! Onze naam staat wel in de top 10 maar daar ga ik het niet voor laten.
Sterkte meid. Doe vooral rustig aan en fijn dat je niet alleen bent vanachtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef Logician het volgende:
Srry maar niet bijgelezen, dikkevoor iedereen.
Sinds vannacht veel last van koliekpijnen, aanvallen duren telkens niet langer dan 1,5u (moest bij langer dan 2u bellen) enorm veel pijn, was echt bang dat er iets ging knappen op bepaald moment.
Spen & Chavez zijn er niet vanacht, maar gelukkig komt drmarten hier slapen aangezien het af en toe echt bijna eng iszodat ik ieg niet alleen ben.
Kindjes zijn superlief voor me, hebben de was gedaan, opgeruimd en zelfs wc's schoongemaakt uitzichzelf
Ga weer liggen ben echt helemaal op, hopelijk morgen weer fit genoeg om jullie lastig te vallen met ranzige verhalen en andere nonsense
Ik smelt dus echt van dit soort updatesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:13 schreef Joene het volgende:
[..]
We zijn lekker thuis , hebben een lieve kraamhulp , en een geweldige ventBram
Als je een kolf nodig hebt om productie op gangcte brengen heb je aan een handkolfje niet genoeg. Verder verkopen bze die handkolfjes tegenwoordig zelfs bij het kruidvat dus snel gehaald indien gewenst.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef -mandy- het volgende:
Ik wil heel graag bv geven, en twijfel ook.
Of ik ga proberen om kort voor die tijd een kolf in huis te halen. Of, wat ik vind is dat langs de andere kant zo'n kolf ook wel heel snel na de bevalling opgehaald is door manlief.
Ehm nee ik heb kraamzorg aangevraagd bij Isis, maar ik heb wel expres een zorgverzekering die lactatiekundige hulp vergoedtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:06 schreef pessie het volgende:
Covie bespreek het met je vk!!!
Lb, zit je bij kraamzorg groenekruis? Zij hebben hetborstvoedingsservice pakket.
,diekan ik je echt aanraden. Heb em bij nathan gehad en veel gebruikvangemaakt en heb em nu weer aangevraagd.
Niet leuk dat je kindjes ziek zijn, maarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
gelukkig, 6e ziekte en Elin heeft t waarschijnlijk ook, pfoei
I knowquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Juud79 het volgende:
LB, het belangrijkste is, goed aanleggen en vaak aanleggen. Voor de rest kan je in het BV-topic tzt je vragen kwijt, daar heb je vaak snel antwoord en als het niet lekker gaat moet je gewoon een LK inschakelen en dan niet drie dagen eerst klooien.![]()
Ik heb een KS gehad (dan start het vaak iets lastiger op) maar wist goed wat ik moest doen en waar ik op moest letten en ik had gelukkig een natuurtalent die het heel snel door had wat ze moest doen.
Dus na drie dagen volop melk, heerlijk. Ik hoop dat het bij de twee net zo zal gaan, maar je weet het nooit van te voren, tis gewoon mazzel hebben of niet.
Oh ja die zag ik op tv en nu wil ik hem ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef pessie het volgende:
En nu heb ik zin in een chocolademilkshake van de mac
Ik ben heel erg bang voor paniek aanvallen als ik opgenomen word ivm andere omgeving en ander ritme en vreemde mensenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:17 schreef Cwen het volgende:
Logi, wat ontzettend naar
Zou de opname je meer rust geven? Je moet ook nog bevallen, he?
Nee wat ze willen doen is de buscopan via een infuus geven en evt. pethedine tegen de pijn, en als het nodig is een catheter. En dat kan niet via thuis monitoring.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:23 schreef Cwen het volgende:
Hmmm ja, dat begrijp ik heel goed. En de medicatie kan niet met bijv. thuiszorg oid thuis gegeven worden?
Eigen kamer is mogelijk als er plek voor is, maar slapen niet helaas.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:26 schreef klumsy het volgende:
Logi is een ziekenhuisopname in een eigen kamer niet mogelijk?
dat er dan elke dag iemand bij je zou kunnen slapen? misschien maakt dat de kans op paniek aanvallen minder groot?
Was dat een infectie waardoor je zoveel pijn had tijdens je vorige zwangerschap? In dat geval: fijn!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef Kleurdoos het volgende:
thnx, en de ESBL is als t goed is ook uit mijn lichaam, dus op naar een gezonde zwangerschap! (ik wil er steeds, hoop ik!) achter zetten maar dat moet men er maar bijdenken
Zodra de afknelling weg is zou het vrijwel direct weg zijn volgens de gyn, dat het nu erger wordt komt enkel doordat de bm/baby steeds groter wordt en steeds meer afknelt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:37 schreef LadyBlack het volgende:
Lastig Logi, maar ik kan me voorstellen dat je er steeds meer naar neigt zo
Zullen die koliekaanvallen eigenlijk over zijn als je bent bevallen of staat dat er los van?
Ik ben ook heel kalm, maar ik merk heel goed dat komt doordat ik een heel specifiek interessegebied heb nu en veel dingen waar ik me eerst druk over maakte me nu niet kunnen schelen. Wat andere mensen van me denken bijvoorbeeld, ik hoop dat ik dat vast kan houden want het gaat prima zo terwijl ik er niet mee bezig ben.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:01 schreef Logician het volgende:
Suiker, de kans is er wel idd dat door suffigheid het makkelijker is maar weet dat niet zeker, en dat 'proberen' is misschien wel een idee om even te overleggen (denk dat ik vanmiddag wel even met ze bel).
En ben wel stabieler qua paniekaanvallen aangezien ik het zonder mijn normale medicatie toch redelijk goed doe wat dat betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2013 11:10:09 ]
Schrok ook echt toen ik het hoorde, onwerkelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:01 schreef .Sparkling. het volgende:
Allemachtig Logi.. Sterkte voor je zoon, wat verdrietig, wat heftig!
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Kleurdoos het volgende:
1e keer weer+ borstvoeding en een cyclus van ong. 50 dagen, hierna gaan zijn ballen er ook af
Als de baby zich uit de buik hetzelfde gedraagt, hebben we idd te maken met een druktemakerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:24 schreef Suikertante het volgende:
Hoe is t eigenlijk gegaan KD, je zat niet in het streepjestopic toch? Was t zo snel raak?
Eliis, het kan inderdaad niet lang meer duren! En dat wordt een lekker beweeglijke baby misschien
quote:
Je loopt dan ook al wel echt op het eind! Denk niet dat ik met die termijn op zaterdag nog een ikea in durf.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:41 schreef eliis het volgende:
Rondje Ikea = pijn in rug. Ik heb m'n uitje voor vandaag wel weer gehad
Foto's!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb m'n eerste twee positiejurkjes gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof Sparkling! Ik vind die kleur ook prima voor een meisje kunnen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat leuk XM, ben benieuwd!
Elliis, lastig he, dat geduld hebbennog even geduld!
KD, wonderbaarlijk hoe snel je zwanger bent! Ik duim dat alles goed is!
Ik heb 2 foto's gemaakt gisteren. We twijfelden heel erg of de kleur Bugaboo wel kon voor een meisje maar we vinden het beide de mooiste kleur en het is ook geen blauw, toch maar gedaan dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens een wasmachine.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:18 schreef Logician het volgende:
Mijn stiefmoeder komt volgend weekend alle babywasjes doen
Joh!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:42 schreef eliis het volgende:
Ja rondje Ikea was misschien ook een beetje too much achteraf gezien...net even uurtje geslapen en rugpijn is weg. Wel een leuk prentenboek gescoord voor weinig geld
I know....quote:
Ik breng m'n was bij m'n moeder. Heel erg.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mooie kleur van de bugaboo!
Ticoo, zonder wasmachine? Hoe gaat dat met 3 kinderen? Hoe gaat het verder met jullie?
Babywasjes
Als mijn kind zo snel hikt dat het zoemt ga ik me zorgen maken!!quote:
ik heb t gehad, tijdens Lex! en ik weet nog steeds niet wat het was, heb het toen wel hier gepostquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:13 schreef Spirit82 het volgende:
Vrraagje! Sinds een paar dagen heb ik af en toe een trillend gevoel in mn buik. Trillen duurt maar kort, een paar seconden, maar het voelt echt bijvoorbeeld als een elektrisch apparaat ofzo, bijna een gezoem, dus het kan het kindje niet zijn. Zullen mn spieren (baarmoeder of banden) dus wel zijn, maar was gewoon benieuwd of mensen dit herkenden en weten wat het precies is?
mooi!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat leuk XM, ben benieuwd!
Elliis, lastig he, dat geduld hebbennog even geduld!
KD, wonderbaarlijk hoe snel je zwanger bent! Ik duim dat alles goed is!
Ik heb 2 foto's gemaakt gisteren. We twijfelden heel erg of de kleur Bugaboo wel kon voor een meisje maar we vinden het beide de mooiste kleur en het is ook geen blauw, toch maar gedaan dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Maar bij elkaar zijn ze ook heel erg mooi! Ik vind het een gaaf kamertje in ieder geval!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Wij zijn er ook heel blij mee! Sull, wat toevallig! Behang is inderdaad leuk
Belle, we doen de meubeltjes hetzelfde. Ik ben niet zo creatief en over het algemeen heel burgerlijk. In mijn woonkamer is al het hout ook van dezelfde serie
Check!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:41 schreef Suikertante het volgende:
Waar zet hij bij mij dan mee af? Het voelt alsof hij met een voetje in mijn blaas zit te roerenecht superonaangenaam en ik kan dan echt in mijn broek plassen.
Hij is nu rustig maar heeft dat net drie uur continu gedaan. Het was voor het eerst echt pijnlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Check!Ik denk dat ie dan gewoon wat uitstrekt
Ik strijk ze nu 1 keer en hierna niet weer. Moet sowieso voor de thuisbevalling 10(?) Hydrofielen gestreken in een plastic tas hebben voor de hygiëne. Het lijktzo mooi als je hydrofielen gestreken in de kast liggenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:41 schreef LadyBlack het volgende:
Pessie, mij is verteld dat hydrofielen (maar ook theedoeken enzo) beter vocht op (blijven) nemen als je ze niet strijkt.
Hier ligt ze vaak met ruggetje rechts geloof ik, maar ik voel dr ook regelmatig omdraaien oidquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef Suikertante het volgende:
Ja ligt het nu al een beetje stil dan eigenlijk? Het voelt soms alsof hij zich omdraait, maar hij kan niet meer rondzwemmen neem ik aan (24+2).
Ik strijk sowieso de overhemden van manlief en zoonlief. Verder het beddengoed als het de kast ingaat, soms leg ik hetzelfde er wel weer op, rechtstreeks uit de droger, dat kan net zeg maar. Oh, en katoenen zomerjurkjes van mezelf uiteraard. Beddengoed vande kids strijk iksowieso. Ziet er mooi uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:53 schreef Suikertante het volgende:
Ik strijk eigenlijk nooit, maar ik moet er binnenkort maar aan geloven denk ik. Ik heb wel een strijkbout want mijn vriend strijkt vier keer per jaar een overhemd
ja, die fout maak ik nog steeds vrij vaakquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:44 schreef Logician het volgende:
Belle moet je voor de gein eens als je op je rug ligt zonder draaien omhoog komen
Dat kan ik echt niet meer, krijg ik een pijnli je harde buik vanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, die fout maak ik nog steeds vrij vaak
(en blijkbaar heb ik echt hele sterke buikspieren want het lukt ook nog met zo'n megapens....)
Die krijg ik ook als ik me omdraai naar mijn zij en zo overeind wil komen. Sowieso heel vaak, maar dat schijnt normaal te zijn met een tweeling.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:02 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet meer, krijg ik een pijnli je harde buik van
Ik vind het ook mooi, en er past meer in de lades. Misschien moet ik maar eens beginnen met de aanschaf van een strijkplank!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik strijk sowieso de overhemden van manlief en zoonlief. Verder het beddengoed als het de kast ingaat, soms leg ik hetzelfde er wel weer op, rechtstreeks uit de droger, dat kan net zeg maar. Oh, en katoenen zomerjurkjes van mezelf uiteraard. Beddengoed vande kids strijk iksowieso. Ziet er mooi uit.
Haha! D i e kreeg ik mee bij het uit huis gaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi, en er past meer in de lades. Misschien moet ik maar eens beginnen met de aanschaf van een strijkplank!
Ok wel een aanrader dus. Ik heb een auto uit 2009 dus vind t raar dat ik geen Isofix heb. Nou ja, dan maar zo'n easybasequote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:52 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij hebben een easybase, ideaal ding. Wij hebben maar een auto ( werken allebei op fietsafstand) dus blijft altijd staan. Geen gehannes met gordels.
Ik heb de verloskundige gevraagd om me te helpen voelen wat waar zatquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef Suikertante het volgende:
[..]
LB, ik heb echt geen idee wat voor lichaamsdelen ik voel bewegen.. Maar dat komt vast nog!
Als die van mij puntbillen heeft lig ik helemaal dubbelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:20 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, Midas deed dat ook. Volgens mij helemaal bont en blauw in mijn ribben. En hij heeft inderdaad puntbillen
dat was de vorige keer ook pas bij 38 weken of zo hoor. Toen was er echt geen plek meer om te schoppen en dan krijg je vooral geschuif en zo. En dan voel je dus elke beweging.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:23 schreef Fieder het volgende:
Ik hoor/ lees altijd over beurse ribben van het schoppen maar dat heb ik nog helemaal niet gehad?
Neee Kyara!
Dan zul je binnenkort wel weer last krijgen van je banden.... moet de boel weer even oprekken. Er past namelijk best veel in zo'n buik. Ik dacht dat bij M. de max ook wel bereikt was maar nee....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef Suikertante het volgende:
Ja ik weer, maar soms voelt het gewoon alsof alles er niet meer in past, dan wordt mijn bekken beurs en mijn ribben en heb ik de neiging om de hele tijd te zuchten. Vooral als ik ook nog veel gegeten heb, dan is mijn buik hard en mijn ribben gaan dan echt pijn doen. Maar het is wel uit te houden hoor, ik ga dan gewoon lekker liggen
Overleggen met vk of fysio ga ik doen tijdens mijn volgende afspraken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:12 schreef Suikertante het volgende:
danic, ik zou zeker even met de vk overleggen wat je het beste kunt doen, maar even googlen leverde mij in elk geval een paar tips op:
Hoe kun je de druk verminderen?
Een paar dingen die je in je dagelijkse routine kunt veranderen om je druk te verminderen:
- Beweeg regelmatig: beweging stimuleert je bloedsomloop, denk aan zwemmen en wandelen.
- Zit niet met je benen over elkaar, maar leg je voeten omhoog. Verander regelmatig van houding.
- Warmte verwijd je bloedvaten: neem een warm bad en spoel jezelf af met lauw water of neem wisseldouches (warm-koud) om je bloedsomloop te stimuleren.
- Draag geen strakke kleding en vermijd hoge hakken.
Doen je spataders pijn? Maak een maandverband (zonder vleugels) nat, leg het een paar uur in een boterhamzakje in de vriezer. Wikkel er een theedoek of washandje om et voilà, je hebt een zelfgemaakt koelkompres!
Ohh dat klinkt ook heel herkenbaar ja! Sowieso past er qua eten echt weinig in m'n buik momenteel, ik kan maar de halve porties van normaal op (en dat was al niet echt veelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef Suikertante het volgende:
Ja ik weer, maar soms voelt het gewoon alsof alles er niet meer in past, dan wordt mijn bekken beurs en mijn ribben en heb ik de neiging om de hele tijd te zuchten. Vooral als ik ook nog veel gegeten heb, dan is mijn buik hard en mijn ribben gaan dan echt pijn doen. Maar het is wel uit te houden hoor, ik ga dan gewoon lekker liggen
Yes, echt een aanrader! We hebben hem inmiddels terug maar hij is de afgelopen 2 jaar in de vriendengroep rond gegaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:09 schreef Fieder het volgende:
[..]
Ok wel een aanrader dus. Ik heb een auto uit 2009 dus vind t raar dat ik geen Isofix heb. Nou ja, dan maar zo'n easybase
Ja, daar heb ik er 1 van en die werkt inderdaad wel. Alleen broeken zakken dus ook wat af. En ga voor die laatste 6 (quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:27 schreef LadyBlack het volgende:
Kyara, wat een -post! Inderdaad superbijzonder dat daar 2 mensjes zitten die elkaar nú al helemaal kennen
Oh en werken die lange h&m shirts niet voor jou, zodat je geen blote buik hebt?
Brammen zijn cool!quote:Op zondag 13 januari 2013 11:12 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Sterkte menicole!
Klums, hoop dat je meiske gedraaid is! Wij hebben over 4 weken een echo om te kijken of ons menneke is gedraaid.. Heb besloten om pas als we een doorverwijzing hebben naar de gyn, de statistieken te gaan bekijken en dan in samenspraak met de gyn een plan maken.
Ow en Joene en ticoo, wat een heerlijk manneke is Bramtoch deze naam nog maar eens opperen..
Daar heb ik gelukkig mijn lief voor. Maar dame ligt niet meer ingedaald en daardoor is gelukkig haar hartslag ook weer normaal. Maar nu zitten we beetje met thuis bevallen wat in princiepe wel mag als de vlos hartslag goed in de gaten houdt. Maar ze haalden vrijdag weer die korte beentjes aan en ik heb helemaal geen zin om de laatste paar weken me daar nog ongerust over te maken. Hartje ziet er in ieder geval goed uit en er is verder niks wat wijst op down maar toch.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:15 schreef Suikertante het volgende:
Menicole geen zin om te spuien? Hoop dat je je snel wat lekkerder voelt.
prammen zijn ook cool idd!quote:Op zondag 13 januari 2013 11:27 schreef Suikertante het volgende:
Ja en toch lees ik nu eerst "Prammen zijn cool", maar dat kan ook komen doordat jij het schrijft.
![]()
Ik vind jullie Bram in elk geval echt een cutie, ik moet nog meer dan 3 maanden wachten op ons jochie, rammel!
Gister 750cc weg moeten kolven.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
Ik een paar dagen geleden nog blij na jullie lekkendetietenverhalen dat ik er geen last van had, word ik vanochtend wakker met een heel plakkaat op mn armNouja, ze werken dus in elk geval
ik reed woensdagdonderdagavond weg bij Tico en Joen en heel mijn auto rammeldequote:
je rammelde zo dat je niet meer weet dat het donderdag wasquote:Op zondag 13 januari 2013 12:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik reed woensdagavond weg bij Tico en Joen en heel mijn auto rammelde
Bram is zoooo![]()
![]()
![]()
whahahaha ja idd.. Was helemaal van mijn.a propos..quote:Op zondag 13 januari 2013 12:53 schreef Joene het volgende:
[..]
je rammelde zo dat je niet meer weet dat het donderdag was
Hier staan ook wat ervaringen.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:01 schreef Logician het volgende:
Vraagje voor de dames die schoonmaakhulp hebben, is 10e per uur een beetje normaal?
Okay thxquote:Op zondag 13 januari 2013 14:13 schreef Kyara het volgende:
Onze hulp krijgt 50 euro voor 4,5 uur. Ietsje meer dus.
Haha ik lees het nu pas door, zo te lezen kun je 5 euro in elk geval niét makenquote:
Gejat... en aangezien ik nooit geld in huis heb en het net voor haar komst gepint had, moest zij het wel zijn. Overigens heb ik haar nooit alleen gelaten, want het was een onbekende via MP.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:29 schreef Fieder het volgende:
Ze wilde salarisverhoging of heeft ze gejat??![]()
Ik heb liever niet dat mijn moeder het doet, maar dat is heel persoonlijk lijkt me. En als ik straks echt omhoog zit neem ik het vast ook dankbaar aan.
MeNicole
Ik scrolde terug voor foto'squote:Op zondag 13 januari 2013 13:04 schreef Suikertante het volgende:
Tico, dat zijn voorbeeldige tieten die je daar hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:25 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik scrolde terug voor foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen idee waarom die foto niet goed wil draaien, maar het gaat om het idee
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:01 schreef klumsy het volgende:
Zo, ik ben er blij mee! de vriezer is weer vol
Wauw wat een leukies, dat doe je heel netjes zeg! Ziet er heel profi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen idee waarom die foto niet goed wil draaien, maar het gaat om het idee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |