Wat doe je voor werk? Als je serveerster bent kan het nog wel handig zijn!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]ik moet nu naar m'n werk dus laat ik ze maar even bedekken
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk? Als je serveerster bent kan het nog wel handig zijn!
"Wilt u melk in de koffie?"
"Nou graag"
*onthult boob* *PSSJJSSTT* "alstublieft"
"..."
Benefits, I sees them!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ben verpleegkundige. Kan zo natuurlijk wel vele sexy zusterfantasieën waarmaken
hahaha dat is heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
d ook wat sufs. Ging gisteravond naar bed en toen ik mn slaapshirt aandeed en in de spiegel keek, schoot er een fractie van een seconde door mn kop: "djezus, wat word je vadsig, moet je toch echt eens wat aan gaan doen". En volgende fractie: "oh, wacht.. duh "
Hahaha, ik sta hardop te lachen terwijl mijn vriend lampjes uitzoekt in een automaterialenzaak!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
"Nou graag"
"..."
Koplampen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hahaha, ik sta hardop te lachen terwijl mijn vriend lampjes uitzoekt in een automaterialenzaak!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
"Nou graag"
"..."
Nog een kwartiertje, hou volquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha dames, ga zo door aub, prima leesvoer zo tussen mn werk door!
Ben ook lekker afgedraaid inmiddels, pfff. Maar het is bijna 5 uur toch?
Lekker genieten van je brammetje! Zijn jullie nu thuis of nog in het hotel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:51 schreef Joene het volgende:
ik kom hier evendoen geloof ik ! Bram is geweldig
![]()
Spen! sterkte nog ff !
We zijn lekker thuis , hebben een lieve kraamhulp , en een geweldige ventquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Lekker genieten van je brammetje! Zijn jullie nu thuis of nog in het hotel?
Heerlijk! Lekker genieten!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:13 schreef Joene het volgende:
[..]
We zijn lekker thuis , hebben een lieve kraamhulp , en een geweldige ventBram
Ik had 't ook, precies op de dag dat ik 34 weken zwanger was. Bij mij werden vanaf toen de bewegingen ook echt minder/anders. Fijn dat alles goed was iig!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:47 schreef Fieder het volgende:
Ik vond t gister zo rustig in mn buik, vandaag helemaal bijna niks gevoeld. Moest komen voor hartfilmpjes maar alles was ok. Hoop niet dat ik dit vaker ga krijgen, kneep m behoorlikjk...![]()
Kyara gefeliciteerd!
KD oei das ff spannend. Weet je al meer?
34 weken, Logi ookPessie gister
Haha Lot dat zal wel ff gek zijn ja. Ik heb nog niks. In t begin van de zwangerschap had ik wel witte korreltjes bij mn tepels![]()
En ik moest aan Little Britain denken
5 posts boven jouw post.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:15 schreef Kyara het volgende:
Wat is er met Fieder? te lui om terug te lezen
Logi is anders wel trouw met posten dus hoop maar dat alles goed is daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |