Wat doe je voor werk? Als je serveerster bent kan het nog wel handig zijn!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]ik moet nu naar m'n werk dus laat ik ze maar even bedekken
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk? Als je serveerster bent kan het nog wel handig zijn!
"Wilt u melk in de koffie?"
"Nou graag"
*onthult boob* *PSSJJSSTT* "alstublieft"
"..."
Benefits, I sees them!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ben verpleegkundige. Kan zo natuurlijk wel vele sexy zusterfantasieën waarmaken
hahaha dat is heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
d ook wat sufs. Ging gisteravond naar bed en toen ik mn slaapshirt aandeed en in de spiegel keek, schoot er een fractie van een seconde door mn kop: "djezus, wat word je vadsig, moet je toch echt eens wat aan gaan doen". En volgende fractie: "oh, wacht.. duh "
Hahaha, ik sta hardop te lachen terwijl mijn vriend lampjes uitzoekt in een automaterialenzaak!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
"Nou graag"
"..."
Koplampen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hahaha, ik sta hardop te lachen terwijl mijn vriend lampjes uitzoekt in een automaterialenzaak!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
"Nou graag"
"..."
Nog een kwartiertje, hou volquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha dames, ga zo door aub, prima leesvoer zo tussen mn werk door!
Ben ook lekker afgedraaid inmiddels, pfff. Maar het is bijna 5 uur toch?
Lekker genieten van je brammetje! Zijn jullie nu thuis of nog in het hotel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:51 schreef Joene het volgende:
ik kom hier evendoen geloof ik ! Bram is geweldig
![]()
Spen! sterkte nog ff !
We zijn lekker thuis , hebben een lieve kraamhulp , en een geweldige ventquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Lekker genieten van je brammetje! Zijn jullie nu thuis of nog in het hotel?
Heerlijk! Lekker genieten!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:13 schreef Joene het volgende:
[..]
We zijn lekker thuis , hebben een lieve kraamhulp , en een geweldige ventBram
Ik had 't ook, precies op de dag dat ik 34 weken zwanger was. Bij mij werden vanaf toen de bewegingen ook echt minder/anders. Fijn dat alles goed was iig!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:47 schreef Fieder het volgende:
Ik vond t gister zo rustig in mn buik, vandaag helemaal bijna niks gevoeld. Moest komen voor hartfilmpjes maar alles was ok. Hoop niet dat ik dit vaker ga krijgen, kneep m behoorlikjk...![]()
Kyara gefeliciteerd!
KD oei das ff spannend. Weet je al meer?
34 weken, Logi ookPessie gister
Haha Lot dat zal wel ff gek zijn ja. Ik heb nog niks. In t begin van de zwangerschap had ik wel witte korreltjes bij mn tepels![]()
En ik moest aan Little Britain denken
5 posts boven jouw post.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:15 schreef Kyara het volgende:
Wat is er met Fieder? te lui om terug te lezen
Logi is anders wel trouw met posten dus hoop maar dat alles goed is daar.
Ik heb ook nog khloe zien staan. Das toch van die 3 zussen?quote:[img]http://ëfokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 11 januari 2013 20:18 schreef LadyBlack het volgende:
Blue, dat is vast nav het dochtertje van Beyoncé.... dat vind ik toch best kansloos om je kind dan ook gelijk zo te noemen
[/vooroordeel]
Lastig hè. Ik was die dag op m'n werk en rond 10 uur bedacht ik me ineens dat ik de hele nacht + ochtend niets had gevoeld. Ineens énorm in paniek. Ziekenhuis gebeld en ik mocht meteen komen. Mijn manager heeft mij toen gebracht omdat ik zo overstuur wasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Fieder het volgende:
Oh wat toevallig Soesa!
Tja ik dacht zelf al; of ingedaald, of met beentjes richting rug en sowieso natuurlijk minder ruimte. Maar t was toch wel opeens veel minder.
En maar uitstellen, misschien over een uurtje, misschien voel ik m vanavond, of morgenochtend misschien weer. Moeilijk in te schatten hoor vind ik!
Ze zeiden wel dat als het overmorgen weer zo is ik ook gewoon moet komen, vond ik wel fijn. Je voelt je dan toch een beetje een aansteller![]()
Ik las idd ook dat logi koliekpijnen had, hopelijk niet richting ziekenhuis gegaan!![]()
Superleuk trouwens, die namenlijst doornemen! Onze naam staat wel in de top 10 maar daar ga ik het niet voor laten.
Sterkte meid. Doe vooral rustig aan en fijn dat je niet alleen bent vanachtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef Logician het volgende:
Srry maar niet bijgelezen, dikkevoor iedereen.
Sinds vannacht veel last van koliekpijnen, aanvallen duren telkens niet langer dan 1,5u (moest bij langer dan 2u bellen) enorm veel pijn, was echt bang dat er iets ging knappen op bepaald moment.
Spen & Chavez zijn er niet vanacht, maar gelukkig komt drmarten hier slapen aangezien het af en toe echt bijna eng iszodat ik ieg niet alleen ben.
Kindjes zijn superlief voor me, hebben de was gedaan, opgeruimd en zelfs wc's schoongemaakt uitzichzelf
Ga weer liggen ben echt helemaal op, hopelijk morgen weer fit genoeg om jullie lastig te vallen met ranzige verhalen en andere nonsense
Ik smelt dus echt van dit soort updatesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:13 schreef Joene het volgende:
[..]
We zijn lekker thuis , hebben een lieve kraamhulp , en een geweldige ventBram
Als je een kolf nodig hebt om productie op gangcte brengen heb je aan een handkolfje niet genoeg. Verder verkopen bze die handkolfjes tegenwoordig zelfs bij het kruidvat dus snel gehaald indien gewenst.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef -mandy- het volgende:
Ik wil heel graag bv geven, en twijfel ook.
Of ik ga proberen om kort voor die tijd een kolf in huis te halen. Of, wat ik vind is dat langs de andere kant zo'n kolf ook wel heel snel na de bevalling opgehaald is door manlief.
Ehm nee ik heb kraamzorg aangevraagd bij Isis, maar ik heb wel expres een zorgverzekering die lactatiekundige hulp vergoedtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:06 schreef pessie het volgende:
Covie bespreek het met je vk!!!
Lb, zit je bij kraamzorg groenekruis? Zij hebben hetborstvoedingsservice pakket.
,diekan ik je echt aanraden. Heb em bij nathan gehad en veel gebruikvangemaakt en heb em nu weer aangevraagd.
Niet leuk dat je kindjes ziek zijn, maarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
gelukkig, 6e ziekte en Elin heeft t waarschijnlijk ook, pfoei
I knowquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Juud79 het volgende:
LB, het belangrijkste is, goed aanleggen en vaak aanleggen. Voor de rest kan je in het BV-topic tzt je vragen kwijt, daar heb je vaak snel antwoord en als het niet lekker gaat moet je gewoon een LK inschakelen en dan niet drie dagen eerst klooien.![]()
Ik heb een KS gehad (dan start het vaak iets lastiger op) maar wist goed wat ik moest doen en waar ik op moest letten en ik had gelukkig een natuurtalent die het heel snel door had wat ze moest doen.
Dus na drie dagen volop melk, heerlijk. Ik hoop dat het bij de twee net zo zal gaan, maar je weet het nooit van te voren, tis gewoon mazzel hebben of niet.
Oh ja die zag ik op tv en nu wil ik hem ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef pessie het volgende:
En nu heb ik zin in een chocolademilkshake van de mac
Ik ben heel erg bang voor paniek aanvallen als ik opgenomen word ivm andere omgeving en ander ritme en vreemde mensenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:17 schreef Cwen het volgende:
Logi, wat ontzettend naar
Zou de opname je meer rust geven? Je moet ook nog bevallen, he?
Nee wat ze willen doen is de buscopan via een infuus geven en evt. pethedine tegen de pijn, en als het nodig is een catheter. En dat kan niet via thuis monitoring.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:23 schreef Cwen het volgende:
Hmmm ja, dat begrijp ik heel goed. En de medicatie kan niet met bijv. thuiszorg oid thuis gegeven worden?
Eigen kamer is mogelijk als er plek voor is, maar slapen niet helaas.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:26 schreef klumsy het volgende:
Logi is een ziekenhuisopname in een eigen kamer niet mogelijk?
dat er dan elke dag iemand bij je zou kunnen slapen? misschien maakt dat de kans op paniek aanvallen minder groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |