WTF is met haar gebeurd?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Anjelica Huston
[ afbeelding ][
[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/01/07/article-2258359-16C8DB6C000005DC-257_634x455.jpg]afbeelding[/url]
Geen idee wat ze heeft laten doen, maar het ziet er niet goed uit.
Post quote met pics werken niet zo goed meerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:20 schreef Karina het volgende:
Aan de ene kant vind ik het zielig en sneu, maar aan de andere kant, ze doen het zichzelf aan, ze zien toch wel bij anderen dat het je helemaal niet mooier maakt? En als je het dan zo nodig wil doen, doe het dan een beetje, dat het niet zo opvalt.
Nee het is een beetje een rommeltje gewordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Post quote met pics werken niet zo goed meer
ik weet niet waarom maar die mond doet me aan The Joker denkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
WTF is met haar gebeurd?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zag er nog normaal uit in Addams Family e.a,nu lijkt ze op Martina Sirtis(Counselor Troi van Star Trek)
is dat écht zo? da's lastigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Post quote met pics werken niet zo goed meer
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is een beetje een rommeltje geworden
Het ligt dus niet aan mij of Google Chrome!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dat écht zo? da's lastig
Nee, al gebruik ik ook Chrome en ik heb het nu niet. Soms maakt hij van de eerste quote een / en dan gaat het fout.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij of Google Chrome!
Mama Stallone. Ouwe foto.quote:
Deze lijkt het meest op Stallonequote:Op zondag 13 januari 2013 11:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, dít is Ivone Welden, en die hierboven is mama Stallone. Of ik ben helemaal de draad kwijt.
[ afbeelding ]
Allebei ongeveer even erg trouwens.
Ik zou op zoek gaan naar het draadjequote:Op zondag 13 januari 2013 11:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, dít is Ivone Welden, en die hierboven is mama Stallone. Of ik ben helemaal de draad kwijt.
[ afbeelding ]
Kijkt ze nou recht in de camera en is dat hele gezicht nou scheef gaan trekken?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:08 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie pruik ookquote:Op zondag 13 januari 2013 11:08 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn dit gewoon botox en fillers. En omdat je niet alles kunt botoxen ziet het er gewoon raar uit. Op sommige plekken wel rimpels, maar je ziet ze niet op plekken waar je ze wel verwacht.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik had al eerder verspookte foto's van Monique vd Ven gezien, maar deze is ook wel weer erg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:08 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Nou doe mij maar dan een strakker-dan-strakke Marijke Helwegen. Gatverdamme dit mens oogt gewoon viesquote:
Nou echt he!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou doe mij maar dan een strakker-dan-strakke Marijke Helwegen. Gatverdamme dit mens oogt gewoon vies
http://en.wikipedia.org/wiki/Jackie_Stallonequote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe 2 mensen, die geen familie zijn, zoveel op elkaar kunnen lijken hè.
Wat moet ik met haar profiel?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Jackie_Stallone
Echt he!
Ze is al ruim 90quote:Op zondag 13 januari 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou doe mij maar dan een strakker-dan-strakke Marijke Helwegen. Gatverdamme dit mens oogt gewoon vies
Ik heb het gezien. Ik had haar bijna niet herkend.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:40 schreef Andromache het volgende:
vreselijk! nu Leontien van Moorsel bij Boulevard. Ze was al verspookt door d'r dertien-in-een-dozijn Leco-kapsel en -outfit, en haar veel te bruine kleurtje, maar nu heeft ze ook wat aan haar oogleden laten doen. au mijn ogen,
Waar is die frisse gezonde ex-sportvrouw met bruine dikke krullenbos gebleven.? VRE-SE-LIJK!!!
Foto??quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Ik had haar bijna niet herkend.
Ja, foto graag.quote:
waarom link je de tv kantinequote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:52 schreef kvd het volgende:
Hier bewegend beeld van Leontien...oke....de kleur is niet helemaal normaal, ze heelf een Leco-behandeling gehad, maar verspookt? Vreselijk? Nhah, vind ik toch niet
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2013/01_januari/entertainment/lance_gebruikte_doping_bij_alle_tourzeges.xml
denk dat er even geknipt en geplakt moet worden met de link
Die link ik niet, bij mij staat er ook in de link lance_gebruikte_doping_bij_alle_tourzegesquote:
Mag wat mij betreft bij onflatteus en lelijke outfitjes.quote:
Met zo'n still is dat altijd lastig te zien, bewegend beeld vind ik veel duidelijker (voor haar dan dat het niet verspookt isquote:
Dat kapsel, zo kort en zo blond.quote:
Ja, mij ook. Lekker laten groeien dat haar en ver bij Leco uit de buurt blijven voortaan! Ze lijkt 15 jaar ouder zo dan voor haar make-overquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef mootie het volgende:
Rachel Hazes, daar doet ze me aan denken.
Dat is de Leco-look schatje.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:24 schreef Waaghals het volgende:
Dat is de Leco-look schatje.Vraag me altijd af waarom vrouwen naar homos gaan voor de styling. Die vallen niet op vrouwen, met dit als resultaat.
Amen. Die heeft geen verstand van lekkere wijvenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat is de Leco-look schatje.
Vraag me altijd af waarom vrouwen naar homos gaan voor de styling. Die vallen niet op vrouwen, met dit als resultaat.
In dat geval kan je beter naar Thijs Willekes gaan. Die ziet er nog best vrouwelijk uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat is de Leco-look schatje.
Vraag me altijd af waarom vrouwen naar homos gaan voor de styling. Die vallen niet op vrouwen, met dit als resultaat.
Waar is het verspookte gedeeltequote:
Nee op zich niet het verkeerde voorbeeld, ik kan het alleen niet ontdekken dat is allesquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:37 schreef Reismeis het volgende:
Misschien idd niet verspookt, maar ze is ook niet meer zo naturel, maar misschien het verkeerde voorbeeld...
Ik zie het ook niet hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee op zich niet het verkeerde voorbeeld, ik kan het alleen niet ontdekken dat is alles
Sonja Silva is al verspookt van zichzelfquote:
Ooit een topic over geopend. Ze is nog verder gegaan dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef Noek het volgende:
Ze is wat witter, misschien is het winter (optie) en ze heeft haar ogen meer open. Ze knippert dus even niet.
Kijk, dit is niet zo best:
[ afbeelding ]
Das Nikki Cox
-xxx- jes
[ afbeelding ]
Zij is die onderste niet hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit een topic over geopend. Ze is nog verder gegaan dus.
Dan begreep ik het verkeerd.quote:
Heeft die chemo gehad?quote:
Nee,ze deed toen mee met een programma van de eo,de pelgrimscode. Ze zaten toen ergens in het midden oosten.quote:
Las ik nu laatst niet ergens dat die Oekraiense barbiepop niet echt is, dwz dat ze er in het echt toch normaler uitziet maar dat ze haar foto's flink soept?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh shit...
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Barbie-en-Ken.dhtml
Ik weet niet wat ik ervan moet vindenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh shit...
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Barbie-en-Ken.dhtml
Daar kan ik me inderdaad wat bij voorstellen ja, en dan vooral die ogen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Las ik nu laatst niet ergens dat die Oekraiense barbiepop niet echt is, dwz dat ze er in het echt toch normaler uitziet maar dat ze haar foto's flink soept?
Damn dat is wel ff een verschil met ditquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:11 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lil'Kim
Ja.
Echt.
Ik dacht even dat het een zusje Jackson wasquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:11 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lil'Kim
Ja.
Echt.
Nee, op de foto is Joan Rivers.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:11 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lil'Kim
Ja.
Echt.
Jonathan Rhys Meyersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:30 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Is hij niet gewoon erg afgevallen en ander licht in zijn ogen?
Wie is het eigenlijk?
Is dat niet gewoon zijn drugbekkie? Links goede periode, rechts verslaafde periode?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |