Naakte vrouwen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:21 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond samen met een vriend in de blote kont naakte vrouwen kijken
bejaarden wassen ?quote:
Dat van jou snapte ik, maar dat van Qquote:
Wat is er mis met naakte vrouwen in het algemeen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat van jou snapte ik, maar dat van Q
Eerder dat je sommige exemplaren niet naakt wil zienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er mis met naakte vrouwen in het algemeen?
Wacht, ik maak even een lijstje......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En niet andersquote:
De meeste vrouwen wil je niet naakt zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wacht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht, ik maak even een lijstje......
Ik wacht meequote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezelligquote:
Hoef ik niet naakt te zien. Er zijn er maar weinig die ik echt niet WIL naakt zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste vrouwen wil je niet naakt zien.
Nou ik vind het anders maar een leeg lijstje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:38 schreef Ang3l het volgende:
Ja jezus, da's een lange lijst hoor!
Ik begon met vagina en daarna bleef t maar rollen. Inspiratie heb ik!
duurt langquote:
Die luxe heb ik hier niet. gelukkig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Oh joepie, Marco Borsato - Dromen zijn bedrog op den radio
Dus dromen zijn toch geen bedrogquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Marco Borsato - Dromen zijn bedrog op den r
Radio.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Oh joepie, Marco Borsato - Dromen zijn bedrog op den radio
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb hier nog een Chrome venster open staan met daarin Black (full album) op youtube ingeladen. Tijd voor de koptelefoon denk ik.
quote:The web resource http://www.youtube.com/ has been deemed by your administrator to be unsafe or unsuitable for you to access. The resource has been blocked. No further action is required.
Reason: This site is on a custom blocked list and has been blocked by your System Administrator
Maar vagina's zijn kei-hendig man! Daar kan je je pielemans in doen en dan blijft ie ook nog eens lekker warm!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:38 schreef Ang3l het volgende:
Ja jezus, da's een lange lijst hoor!
Ik begon met vagina en daarna bleef t maar rollen. Inspiratie heb ik!
Die is er tegen half 11 een keer geloof ik. Maar hij kan er ook niets aan doen, Het hoofdkantoor is een eindje vliegenquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is er tegen half 11 een keer geloof ik. Maar hij kan er ook niets aan doen, Het hoofdkantoor is een eindje vliegen
Wel mooi, directie aldaar stuurt een kerstgroet via, je raadt het al, youtube. Alsof ik die thuis of zo ga bekijken
Bij ons is het als entertainment getagged, en mag je 60m in blokjes van 10m kijken, maar zolang je de pagina niet ververst, kun je ook prima 9 uur dubstep in 1 video beluisterenquote:
Bij ons zit er geen limiet op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij ons is het als entertainment getagged, en mag je 60m in blokjes van 10m kijken, maar zolang je de pagina niet ververst, kun je ook prima 9 uur dubstep in 1 video beluisteren
Cirkelredeneringquote:
Today Freemanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Jullie hebben hem allemaal al gezien, maar hij blijft tof:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jeugdsentimentquote:
Omdat 'vroeg' een relatief begrip is. Ik heb heerlijk uitgeslapenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom ben je al zo vroeg wakker dan?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:04 schreef MissMSX het volgende:
En het belangrijkste:Nu al zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er normaal op werkdagen om 5:45 uit, maar dan nog vind ik 9:00 redelijk vroeg op een dag dat ik kan uitslapen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat 'vroeg' een relatief begrip is. Ik heb heerlijk uitgeslapen
Wat let je?quote:
Eng mens!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Jemig ik kom er met moeite om half negen uitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga er normaal op werkdagen om 5:45 uit, maar dan nog vind ik 9:00 redelijk vroeg op een dag dat ik kan uitslapen.
Ik 6:30 op, om 7:30 op het werk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jemig ik kom er met moeite om half negen uit
Biologische klok ofzo. Air ging de deur uit, ik werd er wakker van en dat betekent dat ik voldoende geslapen hebquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga er normaal op werkdagen om 5:45 uit, maar dan nog vind ik 9:00 redelijk vroeg op een dag dat ik kan uitslapen.
You know mequote:
Freaky is meer van toepassingquote:
Ja, als lekkere mopperkont, niet als vrolijke stuiterbalquote:
Het was eeuwen geleden al klaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:12 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/tekst/460533-geld-voor-romeins-centrum-utrecht.html
Tof! Zal wel in 2020 klaar zijn
From my head down to my toe nailsquote:
Optimist, 2020 gaan ze nooit halen. Het blijft Utrecht he?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:12 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Toen was ik ook nog wakker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was om kwart over 12 klaar vannacht, misschien helpt dat.
Account gekaapt misschien?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja, als lekkere mopperkont, niet als vrolijke stuiterbal
Heb ik al eens gezegd dat ik van je hou?quote:
Dat is even in me opgekomen jaquote:
Get over itquote:
I already went over itquote:
Well baby, it's really mequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is even in me opgekomen ja
quote:Op mopvrijdag 11 januari 2013 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I already went over it.
.
Ok ok, genoeg weer....
quote:
Ja ok, dat kan jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Biologische klok ofzo. Air ging de deur uit, ik werd er wakker van en dat betekent dat ik voldoende geslapen heb
Maar ik lag er ook al vroeg in, dat scheelt
Dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als die burgemeester eens een fatale hartaanval krijgt dan is er nog kans.
Wil ze ook een berenei?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Well baby, it's really me
'Iemand' zag vanmorgen je Bento-foto en zei "Ôh, lekker!"
bentoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Well baby, it's really me
'Iemand' zag vanmorgen je Bento-foto en zei "Ôh, lekker!"
Oh, dan weet je het al.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:37 schreef HeatWave het volgende:
En wat de moederkoek is een bento?![]()
Ja ja, ik heb google...
quote:
Promises, promises...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]tis nog vroeg, het wordt later beter, I promise
.
Moet je horen wie het zegtquote:
Meerdere!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Had het kunnen weten met die japofiel in het topic.
Tof!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:13 schreef stbabylon het volgende:
5 dagen, 15 uur niet gerookt
¤28,39 uitbespaard
En heb het niet eens al te zwaar, zijn alleen maar korte momentjes dat ik ietsie zwaarder heb. Ben er erg blij meequote:
Lampen gekocht?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:47 schreef nectarientje het volgende:
Wat een lekker weertje is het! Ik vind het zo fijn dat het niet meer zo donker is in huis!
Ik heb ze eens een keertje niet aan overdag!quote:
Da's al bijna 3 kratten bierquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:13 schreef stbabylon het volgende:
5 dagen, 15 uur niet gerookt
¤28,39 uitbespaard
Volgende week sneeuwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:47 schreef nectarientje het volgende:
Wat een lekker weertje is het! Ik vind het zo fijn dat het niet meer zo donker is in huis!
Geen treinen meerquote:
alweer? Ik begin er net weer een beetje aan te wennen!quote:
Verhuizenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Geen treinen meer![]()
Thuiswerken
Ammenooitniet!quote:
Ik ben deze wereld wel weer zat. Op naar de volgende!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
alweer? Ik begin er net weer een beetje aan te wennen!
Niet meer werken!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ammenooitniet!
Ander werk in de buurt vinden
Heel nieuw mega stelsel gevonden door mensen met hele verre kijkers! Ga daar wonen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:14 schreef Q. het volgende:
Ik ben deze wereld wel weer zat. Op naar de volgende
Maar dan wel net zoveel als nuquote:
Nee, ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ammenooitniet!
Ander werk in de buurt vinden
Oh! In dat geval:quote:
Met een harde pik kan je niet pissenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
Ik zou adviseren deze volgorde aan te houden.
maar in gele sneeuw neuken lijkt me ook niet alles.. Hoewel dat hele concept van neuken in de sneeuw me ook niet aanstaat dus of het nou geel of niet is maakt dan ook niet meer uit.quote:
Maakt het niet meer uit? Toch een extra drempel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:28 schreef nectarientje het volgende:
maar in gele sneeuw neuken lijkt me ook niet alles.. Hoewel dat hele concept van neuken in de sneeuw me ook niet aanstaat dus of het nou geel of niet is maakt dan ook ni
Als het niet noodzakelijk in een pot terecht hoeft te komen gaat dat nog best prima hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met een harde pik kan je niet pissen
Bij mij komt het er niet uit hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Als het niet noodzakelijk in een pot terecht hoeft te komen
Het zal mijn dood niet wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:52 schreef CherryLips het volgende:
een beetje uitkijken voor 14-jarige sletjes dan.
Brrr, sneeuwballen en een ijspegel. No thanksquote:
En een bevroren gambaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brrr, sneeuwballen en een ijspegel. No thanks
Dat jij het meisje bent. Een echte power bottom is nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brrr, sneeuwballen en een ijspegel. No thanks
Say whuuuut?!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat jij het meisje bent. Een echte power bottom is nu wel duidelijk.
Ja ja de meisjes spreken het altijd tegen! De prinsesjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Say whuuuut?!
Ten eerste: die uitdrukking stop talking to your gay friends!
Ten tweede: N
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ja de meisjes spreken het altijd tegen! De prinsesjes
Omdat ik over een ijspegel begon bij neuken in de sneeuw.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:09 schreef stbabylon het volgende:
Waarom begint Godtje over kontje batsen?
God zit niet in de kast. God is niet eens seksueel. God is liefde. Geen seks.quote:
Ik denk dat hij ons wat wil vertellenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik over een ijspegel begon bij neuken in de sneeuw.
Ik heb niet eens gezegd WIENS ijspegel dan, de mijne of de ander, maar goed
Dat ie wil powerbottomen voor me?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ons wat wil vertellen
Dat van mij is niet ergquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Nog maar 2 uur tot de auditie. Da's veul erger
ik heb al sinds gisteren weekendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Nog maar 1,5 uur tot aan het weekend. En meteen goed beginnen met een avond zweten en dom lullen
Zondag ook nog?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb al sinds gisteren weekend
Welke auditie?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Nog maar 2 uur tot de auditie. Da's veul erger
quote:
De mijne. Spel en zang. Voor Rent.quote:
Why the sad face?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne. Spel en zang. Voor Rent.
Spel:
Zang:
Omdat dit de eerste keer voor mij gaat zijn en ik 9 kleuren stront schijt. Dat waren 2 kleuren die ik eerder nog niet gescheten had!quote:
Als je het maar nu doet en niet op het podium.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat dit de eerste keer voor mij gaat zijn en ik 9 kleuren stront schijt. Dat waren 2 kleuren die ik eerder nog niet gescheten had!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hij is een bange poepert die denkt dat hij keihard gaat falen.
"Hi, I'm here for the scene Fool for love, the scat version!"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het maar nu doet en niet op het podium.
Maar wel tof dat je auditie doet
En zo niet, dan kom ik t alsnog vertellenquote:
Precies!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zo niet, dan kom ik t alsnog vertellenDan heb ik t iig een x geprobeerd......
Nooit geschoten nooit zaad in de mond!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zo niet, dan kom ik t alsnog vertellenDan heb ik t iig een x geprobeerd......
Alles langer dan de kaaklijn is nog steeds te lang he.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:21 schreef nectarientje het volgende:
Zo, flink wat haar kwijt! Er zit weer slag in en ik kan weer zonder hoofddoek naar buiten omdat het er fatsoenlijk uitziet
Jij bent alleen maar jaloers omdat je het niet meer hebtquote:
Het is niet symmetrisch of bedoel je dat het 2x zo lang is en dat de onderste helft te lang is?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:34 schreef nectarientje het volgende:
Dan is de helft te lang volgens jouw maatstaven
Herstel: bij nader inzien wel meer dan de helft..
Ik denk dat het ondertussen voldoende groeit op zijn rug en in zijn naadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar jaloers omdat je het niet meer hebt
Heul niet! Het is alleen maar gedoe.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar jaloers omdat je het niet meer hebt
Overal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het ondertussen voldoende groeit op zijn rug en in zijn naad
ieuwieuwieuw, dank voor het beeldquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat het ondertussen voldoende groeit op zijn rug en in zijn naad
Oh, dan is het niet tof. Meid van de derby heeft het bijv links tot bijna de schouders en rechts tot op het oor. Zo coolquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:36 schreef nectarientje het volgende:
Voor is korter dan achter, wel symmetrisch hoop ik..
Niet mijn ding en ik denk dat ze er op mijn werk ook niet geheel gelukkig mee gaan zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:37 schreef stbabylon het volgende:
Oh, dan is het niet tof. Meid van de derby heeft het bijv links tot bijna de schouders en rechts tot op het oor. Zo cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calvin & Hobbes (& Bacon)![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef stbabylon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calvin & Hobbes (& Bacon)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
Haar korter dan de kaaklijn is lesbisch, of kort gek pittig, of zakelijk tuttigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles langer dan de kaaklijn is nog steeds te lang he.
Ziggo was prima, maar dat zit hier niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef nectarientje het volgende:
heeft zich er laatst (maandje terug ofzo) eens in verdiept en hij kwam bij ons uit op kpn of ziggo.. Maar goed, wij zitten in achtergesteld gebied natuurlijk
Ik zag volle mond en Ang3l bij de subindex en dacht even zien. Je stelt me ook nooit teleurquote:
Heul nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haar korter dan de kaaklijn is lesbisch, of kort gek pittig, of zakelijk tuttig
rol binnen?quote:
Ik ben enorm standvastig, consequent en voorspelbaar. Onverbeterlijk ben ik ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik zag volle mond en Ang3l bij de subindex en dacht even zien. Je stelt me ook nooit teleur
Geen idee, hoor ik nog.quote:
XS4ALL. Punt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ziggo was prima, maar dat zit hier niet.
Ik wil graag kunnen opnemen, dus bij UPC zit ik dan aan Horizon vast en daar lees ik zo veel slechte dingen over, ik durf het gewoon niet aan als digibeet. Vooral het HD-tv gebeuren is nog niet zoals het hoort te gaan.
Telfort is goedkoop, maar alleen dramaverhalen op internet.
XS4All is een stuk duurder.
Dan blijft KPN nog over, die is iets duurder dan UPC, maar dat was een paar jaar geleden nog heel slecht, ik weet niet of dat al verbeterd is?
Natuurlijk lees je op internet alleen de klachten, maar toch
Jij op vakantie? Waarheenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef nectarientje het volgende:
Vakantie geboektWat een fijne dag is het ook.. Muffindeeg, vakantie, wijntje
mijn ouders hebben ook upc, kunnen opnemen en hebben geen horizon.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ziggo was prima, maar dat zit hier niet.
Ik wil graag kunnen opnemen, dus bij UPC zit ik dan aan Horizon vast en daar lees ik zo veel slechte dingen over, ik durf het gewoon niet aan als digibeet. Vooral het HD-tv gebeuren is nog niet zoals het hoort te gaan.
Telfort is goedkoop, maar alleen dramaverhalen op internet.
XS4All is een stuk duurder.
Dan blijft KPN nog over, die is iets duurder dan UPC, maar dat was een paar jaar geleden nog heel slecht, ik weet niet of dat al verbeterd is?
Natuurlijk lees je op internet alleen de klachten, maar toch
Mijn ouders ook, maar dat hebben ze al jaren dus ik weet niet of dat nog voor nieuwe contracten aangeboden wordt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn ouders hebben ook upc, kunnen opnemen en hebben geen horizon.
gewoon vragen kan wonderen doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn ouders ook, maar dat hebben ze al jaren dus ik weet niet of dat nog voor nieuwe contracten aangeboden wordt.
ja mijn ouders en m'n zus ook, maar je kunt het sinds september ofzo niet meer afsluiten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn ouders hebben ook upc, kunnen opnemen en hebben geen horizon.
Dominicaanse republiek!quote:
Daar kun je toch niet met goed fatsoen van je resort af?quote:
dat is bij de buren in Puerto Ricoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet met goed fatsoen van je resort af?
Jij bent een meid, jij hoort pepperspray mee te nemen. Geen honkbalknuppelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:45 schreef nectarientje het volgende:
Jawel, ik neem mn handtas mee om de hoeren vanaf te slaan en hij zn honkbalknuppel voor alle vieze mannetjes en dan komt dat heus goed :-)
Ik neem mn handtas mee! Laat mn huisneger wel gevaarlijk zwaaien met die knuppel van m. Ga hem niet met een lullig busje pepperspray op pad sturen..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij bent een meid, jij hoort pepperspray mee te nemen. Geen honkbalknuppel
Qtie, wat ben je snel!quote:
Ow ja ik las wat verkeerdachtigiets. Ja als je het zo stelt dan kunnen jullie zo door naar Bogotaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik neem mn handtas mee! Laat mn huisneger wel gevaarlijk zwaaien met die knuppel van m. Ga hem niet met een lullig busje pepperspray op pad sturen..
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hand voor de mond als je gaapt. En hoi
Nou als je het niet doet geef je mannen de kans om vieze dingen in je mond te stoppenquote:
Je kent mij nog niet zo goed he?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou als je het niet doet geef je mannen de kans om vieze dingen in je mond te stoppenIk ben als een soort beschermengel van je en jij doet rebels als dank?
Je houdt van vieze dingen van mannen in je mond?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent mij nog niet zo goed he?
Heb ik ooit beweerd lief te zijn? Nee hoor, ik ben een schatjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je houdt van vieze dingen van mannen in je mond?Of meer wraakgerelateerd? Want dat zou niet lief zijn
Oke nou ja ik wil wel toestemming vragen hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou alleen niet proberen zomaar wat in mijn mond te stoppen
Bij een mep heb je geen woorden nodig hoor..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nou ja ik wil wel toestemming vragen hoorMaar hoe kan jij ja of nee zeggen als je gaapt? Gewoon knikken is goed oke
Je zou mij toch niet slaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij een mep heb je geen woorden nodig hoor..
Wat zeg je dat toch sexyquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:01 schreef missbehavin het volgende:
Hey, als jij rare dingen doet vraag je er om. I'll dropkick you in a heartbeat.
Ik hoop 'tquote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:45 schreef nectarientje het volgende:
Jawel, ik neem mn handtas mee om de hoeren vanaf te slaan en hij zn honkbalknuppel voor alle vieze mannetjes en dan komt dat heus goed :-)
Hoeveel verder kan iemand daarmee komen? Dat is een beetje de vraag hé.. en als je 2 biefstukken krijgt en 2 wodka komt de ander dan ook 2 bases verder?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
That's me![]()
Chocola..Nee man. Wodka en biefsuk, bloody as hell, daar kom je verder mee
Ja, ik ben een wodka en biefstuk-sletjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoeveel verder kan iemand daarmee komen? Dat is een beetje de vraag hé.. en als je 2 biefstukken krijgt en 2 wodka komt de ander dan ook 2 bases verder?
Nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik ben een wodka en biefstuk-sletje
Laat ik allebei toevallig in huis hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik ben een wodka en biefstuk-sletje
Well hello there big boy *wink wink nudge nudge*quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Laat ik allebei toevallig in huis hebben
nee, van mijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Well hello there big boy *wink wink nudge nudge*
Dus tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:21 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond samen met een vriend in de blote kont naakte vrouwen kijken
Tegenwoordig horen we weinig spannende verhalen meer van babsquote:
Ik ben toch ook een saaie oude doosquote:
Nee, ik bedoel dat mannen dus alleen naar de sauna gaan om chicks naakt te zienquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tegenwoordig horen we weinig spannende verhalen meer van babs
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat mannen dus alleen naar de sauna gaan om chicks naakt te zien.
Op de een of andere manier rijmt dat niet echt met vodkasletquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een saaie oude doos
Oh. Ehm, ik heb vele kanten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op de een of andere manier rijmt dat niet echt met vodkaslet
Voorkant, achterkant, onderkant.....quote:
Zelfs een zijkant!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voorkant, achterkant, onderkant.....
Daar kijken mannen nooit naar blijkt wel weerquote:
Die is dan veel te afgeleid om rond te kijkenquote:
Dan moet je maar niet van die slaapverwekkende rondleidingen gevenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is dan veel te afgeleid om rond te kijken
Oh nu weten we meteen dat we bij jou geen lange sessies hoeven te verwachten..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet van die slaapverwekkende rondleidingen geven
Als jij het niet interessant weet te maken wel ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nu weten we meteen dat we bij jou geen lange sessies hoeven te verwachten..
Jij weet niks van mijn binnenkantjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij het niet interessant weet te maken wel ja.
In hoofdlijnen zal het hier vast niet veel van afwijken:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:02 schreef missbehavin het volgende:
Jij weet niks van mijn binnenkantje
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In hoofdlijnen zal het hier vast niet veel van afwijken:
[ afbeelding ]
Welk 'external operation system' draai jij eigenlijk? [/nerd]quote:
Vraag je me nu wat voor dildo ik heb?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk 'external operation system' draai jij eigenlijk? [/nerd]
Soort van, al ga ik er vanuit dat je er meerdere hebt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:11 schreef missbehavin het volgende:
Vraag je me nu wat voor dildo ik heb?
Dat beeld wat jij van me hebt...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soort van, al ga ik er vanuit dat je er meerdere hebt.
Bijvoorbeeld deze:quote:
Ik wilde maar aangeven dat ik niet twijfel of je zo'n ding in je collectie hebt zitten, hooguit dat de kleur anders is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Andere kleur? Ben jij bedonderd, is mijn lievelingskleur
Kom op zeg, alsof jij nooit hebt bedacht dat missb van plezier ligt te kraaien met zo'n ding in d'r achterste en tegelijkertijd tussen haar benen.quote:
Hij's verdacht stil opeens. Ik verdenk hem ervan er ff een rukje aan te geven met die fantasie in zijn hoofd. De vuigerd.quote:
Wees gerust, ik was alleen even koffie aan het halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij's verdacht stil opeens. Ik verdenk hem ervan er ff een rukje aan te geven met die fantasie in zijn hoofd. De vuigerd.
De één neemt een sigaret na afloop, de ander een bak koffie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Wees gerust, ik was alleen even koffie aan het halen.
Omdat we jou zo leuk vinden?quote:
Dat sowiesoquote:
quote:
De neukpeukquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De één neemt een sigaret na afloop, de ander een bak koffie.
Hoe kan dat nu, ze is toch verhuisd?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:51 schreef Q. het volgende:
CL, je oude buurt is weer in het nieuws!
http://www.rtvutrecht.nl/(...)gd-terwijdewest.html
Dat geld niet voor iedereenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In hoofdlijnen zal het hier vast niet veel van afwijken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |