Naakte vrouwen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:21 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond samen met een vriend in de blote kont naakte vrouwen kijken
bejaarden wassen ?quote:
Dat van jou snapte ik, maar dat van Qquote:
Wat is er mis met naakte vrouwen in het algemeen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat van jou snapte ik, maar dat van Q
Eerder dat je sommige exemplaren niet naakt wil zienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er mis met naakte vrouwen in het algemeen?
Wacht, ik maak even een lijstje......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En niet andersquote:
De meeste vrouwen wil je niet naakt zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wacht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht, ik maak even een lijstje......
Ik wacht meequote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezelligquote:
Hoef ik niet naakt te zien. Er zijn er maar weinig die ik echt niet WIL naakt zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste vrouwen wil je niet naakt zien.
Nou ik vind het anders maar een leeg lijstje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:38 schreef Ang3l het volgende:
Ja jezus, da's een lange lijst hoor!
Ik begon met vagina en daarna bleef t maar rollen. Inspiratie heb ik!
duurt langquote:
Die luxe heb ik hier niet. gelukkig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Oh joepie, Marco Borsato - Dromen zijn bedrog op den radio
Dus dromen zijn toch geen bedrogquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Marco Borsato - Dromen zijn bedrog op den r
Radio.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Oh joepie, Marco Borsato - Dromen zijn bedrog op den radio
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb hier nog een Chrome venster open staan met daarin Black (full album) op youtube ingeladen. Tijd voor de koptelefoon denk ik.
quote:The web resource http://www.youtube.com/ has been deemed by your administrator to be unsafe or unsuitable for you to access. The resource has been blocked. No further action is required.
Reason: This site is on a custom blocked list and has been blocked by your System Administrator
Maar vagina's zijn kei-hendig man! Daar kan je je pielemans in doen en dan blijft ie ook nog eens lekker warm!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:38 schreef Ang3l het volgende:
Ja jezus, da's een lange lijst hoor!
Ik begon met vagina en daarna bleef t maar rollen. Inspiratie heb ik!
Die is er tegen half 11 een keer geloof ik. Maar hij kan er ook niets aan doen, Het hoofdkantoor is een eindje vliegenquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is er tegen half 11 een keer geloof ik. Maar hij kan er ook niets aan doen, Het hoofdkantoor is een eindje vliegen
Wel mooi, directie aldaar stuurt een kerstgroet via, je raadt het al, youtube. Alsof ik die thuis of zo ga bekijken
Bij ons is het als entertainment getagged, en mag je 60m in blokjes van 10m kijken, maar zolang je de pagina niet ververst, kun je ook prima 9 uur dubstep in 1 video beluisterenquote:
Bij ons zit er geen limiet op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij ons is het als entertainment getagged, en mag je 60m in blokjes van 10m kijken, maar zolang je de pagina niet ververst, kun je ook prima 9 uur dubstep in 1 video beluisteren
Cirkelredeneringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |