abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121448365
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_121448467
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:04:05 #53
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_121448483
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_121448556
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:06:22 #55
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_121448630
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

SPOILER
Holy shit... SEIZOEN 1 HERHAALT ZICH? :o
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_121448684
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Holy shit... SEIZOEN 1 HERHAALT ZICH? :o
Hoezo seizoen 1 :?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:13:31 #57
328189 ArnieAlberts
pi_121448998
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hoezo seizoen 1 :?
SPOILER
pi_121449230
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

SPOILER
Tja, alles herhaalt zich op een gegeven moment. Maar er is wel een verschil; ik heb geen verhitte woordenwisselingen tussen de Sanders en Bouwhuisjes gezien/gehoord. Het is zelfs zo dat ik af en toe het idee heb van "wat doet Mike in godsnaam in Huize Bouwhuis?", want ik ben dan glad vergeten dat hij en Bianca broer en zus zijn :')
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2013 @ 21:18:42 #59
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121449296
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_121449845
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

SPOILER
Dat van Anita kunnen we niet weten; het enige wat we zagen is dat ze geschokt opkeek richting de auto, er werd ingezoomd op haar gezicht, beeld ging op zwart en het volgende wat we zagen is dat ze bewusteloos voor die auto op straat lag. En daarnaast is de manier waarop je terechtkomt na een val ook van belang: er zijn vele mensen die van 4 hoog van een balkon vallen en er van af komen met een gebroken been, maar er zijn er ook die uitglijden over een bladblaadje en op slag dood zijn.

SPOILER
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:38:30 #61
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_121450339
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:41:56 #62
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_121450489
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat van Anita kunnen we niet weten; het enige wat we zagen is dat ze geschokt opkeek richting de auto, er werd ingezoomd op haar gezicht, beeld ging op zwart en het volgende wat we zagen is dat ze bewusteloos voor die auto op straat lag. En daarnaast is de manier waarop je terechtkomt na een val ook van belang: er zijn vele mensen die van 4 hoog van een balkon vallen en er van af komen met een gebroken been, maar er zijn er ook die uitglijden over een bladblaadje en op slag dood zijn.

SPOILER
Ach, met die
SPOILER
Helemaal super.
pi_121450694
De volgende aflevering gebeurd er iets heel erg met
SPOILER
Forumfreak
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:49:07 #64
328189 ArnieAlberts
pi_121450792
Dat geluidseffect is toch niet serieus? :')______!
pi_121450807
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat geluidseffect is toch niet serieus? :')______!
Uhm... Jawel :') _O-
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:50:14 #66
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_121450846
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:47 schreef nijode999 het volgende:
De volgende aflevering gebeurd er iets heel erg met
SPOILER
Ziet er wel erg nep uit ja!

SPOILER
pi_121450857
Spoiler over Tim:

SPOILER
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:50:49 #68
383398 Kyubey
pi_121450868
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:49 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Uhm... Jawel :') _O-
:')
SPOILER
Helemaal super.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:52:12 #69
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_121450932
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
Spoiler over Tim:

SPOILER
-O-
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:53:50 #70
383398 Kyubey
pi_121450999
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
Spoiler over Tim:

SPOILER
SPOILER
Helemaal super.
pi_121451050
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef Kyubey het volgende:

[..]

SPOILER
Yep :{
pi_121451051
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:55:26 #73
383398 Kyubey
pi_121451092
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Yep :{
Was dat een ninja-edit of zag ik het nu verkeerd? :')
Helemaal super.
pi_121451133
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Was dat een ninja-edit of zag ik het nu verkeerd? :')
Klopt :) Andere smiley vond ik niet zo passen bij de reden :P
pi_121451190
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

SPOILER
Dat vergeven en vergeten is sowieso iets aparts in soaps. Toen Stefano en Janine Ludo drogeerden, zijn huis afnamen, zijn bedrijf en geld afnamen en hij zich te pletter viel vanaf een balkon had ik ook nooit gedacht dat Stefano en Ludo weer vriendschappelijk met elkaar om zouden gaan. Evenmin als dat Ludo en Janine zelfs ooit weer bij elkaar zouden komen (ik was toen nog wel een stuk jonger overigens). :P

Een recenter voorbeeld is Lorena, ik was toen het geschiedde afwezig, maar ze heeft Sjors toch een ontvoerd en wilde haar iets te eten geven waardoor ze een miskraam kreeg? Nu zijn dat ook een soort vriendinnen geworden (waarschijnlijk bij gebrek aan beter). :')

In de eerste jaren was het er ook wel, maar soms vond ik bepaalde vijandschappen en spanningen die er continu waren altijd wel leuk. Zoals tussen Laura en Linda: Laura die Linda de eerste keer gewoon vergeven had, maar dat er daarna toch teveel gebeurd was om gewoon met elkaar om te gaan dat vond ik nog best wel realistisch.

De eerste vete tussen Robert en Jef die in seizoen 1 (na eigen zegge van 14 jaar) werd bijgelegd vond ik ook nog wel realistisch gezien de heftigheid van hun conflicten in seizoen 3 en met name seizoen 5. Als ze dan op zo een ruzie-moment van elkaar vandaan verhuizen dan kan zo een ruzie bij hen lang duren zou ik denken. Die koppigheid van het allang niet meer boos zijn, maar niet de eerste stap willen zetten en daarna uiteindelijk toch weer als broers met elkaar omgaan is ook zoals ik het in het echt heb meegemaakt (althans niet in mijn familie, maar wel de naaste omgeving). ;)
Een heer met stijl
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:59:48 #76
328189 ArnieAlberts
pi_121451355
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat vergeven en vergeten is sowieso iets aparts in soaps. Toen Stefano en Janine Ludo drogeerden, zijn huis afnamen, zijn bedrijf en geld afnamen en hij zich te pletter viel vanaf een balkon had ik ook nooit gedacht dat Stefano en Ludo weer vriendschappelijk met elkaar om zouden gaan. Evenmin als dat Ludo en Janine zelfs ooit weer bij elkaar zouden komen (ik was toen nog wel een stuk jonger overigens). :P

Een recenter voorbeeld is Lorena, ik was toen het geschiedde afwezig, maar ze heeft Sjors toch een ontvoerd en wilde haar iets te eten geven waardoor ze een miskraam kreeg? Nu zijn dat ook een soort vriendinnen geworden (waarschijnlijk bij gebrek aan beter). :')

In de eerste jaren was het er ook wel, maar soms vond ik bepaalde vijandschappen en spanningen die er continu waren altijd wel leuk. Zoals tussen Laura en Linda: Laura die Linda de eerste keer gewoon vergeven had, maar dat er daarna toch teveel gebeurd was om gewoon met elkaar om te gaan dat vond ik nog best wel realistisch.

De eerste vete tussen Robert en Jef die in seizoen 1 (na eigen zegge van 14 jaar) werd bijgelegd vond ik ook nog wel realistisch gezien de heftigheid van hun conflicten in seizoen 3 en met name seizoen 5. Als ze dan op zo een ruzie-moment van elkaar vandaan verhuizen dan kan zo een ruzie bij hen lang duren zou ik denken. Die koppigheid van het allang niet meer boos zijn, maar niet de eerste stap willen zetten en daarna uiteindelijk toch weer als broers met elkaar omgaan is ook zoals ik het in het echt heb meegemaakt (althans niet in mijn familie, maar wel de naaste omgeving). ;)
Ik zit nu bij DVD 16 in seizoen 5 en wat Dian flikt (Sylvia op zo'n gelikte manier wegpesten en haar vader weer enkel voor haarzelf winnen) is zó vies gespeeld, ik kan als ik het zo zie écht niet begrijpen hoe zij en haar vader ooit weer tot elkaar zijn gekomen. :P
pi_121451624
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik zit nu bij DVD 16 in seizoen 5 en wat Dian flikt (Sylvia op zo'n gelikte manier wegpesten en haar vader weer enkel voor haarzelf winnen) is zó vies gespeeld, ik kan als ik het zo zie écht niet begrijpen hoe zij en haar vader ooit weer tot elkaar zijn gekomen. :P
Zo groot als de hekel is die sommige mensen nu aan Bing hebben, zo erg irritant vond ik Dian. Op sommige momenten was ze gewoon slecht. En ook in die relatie met Frits seizoen 6 nogal hypocriet. Ik zal er maar niet teveel van verraden, maar ik vond het nogal overdreven dat ze na zijn dood als de zielige weduwe werd neergezet.

Het meest storende aan Dian vind ik dat ze geen echte slechterik is, maar eerder gewoon een etter. Die mensen soms gewoon sart zonder reden en dus simpelweg op een niet-leuke manier voor mij als kijker. :{w

[Edit] En oh ja de reden dat het weer goed kwam tussen haar en Jef is omdat Jef altijd een zwak voor haar heeft gehad. ;)
Een heer met stijl
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:06:16 #78
383398 Kyubey
pi_121451696
Weten jullie nog waarom Bing een hekel had aan Jack waardoor hij hem aanreed? :{
Helemaal super.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:08:18 #79
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_121451803
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zo groot als de hekel is die sommige mensen nu aan Bing hebben, zo erg irritant vond ik Dian. Op sommige momenten was ze gewoon slecht. En ook in die relatie met Frits seizoen 6 nogal hypocriet. Ik zal er maar niet teveel van verraden, maar ik vond het nogal overdreven dat ze na zijn dood als de zielige weduwe werd neergezet.

Het meest storende aan Dian vind ik dat ze geen echte slechterik is, maar eerder gewoon een etter. Die mensen soms gewoon sart zonder reden en dus simpelweg op een niet-leuke manier voor mij als kijker. :{w

[Edit] En oh ja de reden dat het weer goed kwam tussen haar en Jef is omdat Jef altijd een zwak voor haar heeft gehad. ;)
Alleen werd Dian wel steeds op haar nummer gezet, in tegenstelling tot Maxime.
pi_121451959
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef Frey het volgende:

[..]

Daar heb je absoluut gelijk in. Toen ik het terugzag, zag ik pas dat Dian bij Ludo hetzelfde overkwam wat Hannie bij Frits gebeurde. Dian had toen totaal geen tact en symphatie voor Hannie, maar nu overkwam het haar zelf dus. Daarna probeerde ze Ludo te belazeren en werd zelf door hem belazerd. Uiteindelijk had Ludo -zoals immer- het laatste woord (maargoed Chris Jolles ging er ook uit).

Wat Maxime betreft, ik denk dat die snert-Jantien zo een Maxime liefhebster was, misschien dat er wat veranderd in de toekomst nu ze opgedonderd is.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:06 schreef Kyubey het volgende:
Weten jullie nog waarom Bing een hekel had aan Jack waardoor hij hem aanreed? :{
Ik volgende het toen minder goed dus anderen weten het misschien beter, maar het had ermee te maken dat Jack Sjors zo goed als had overtuigd echt met Bing te breken.
Een heer met stijl
  Redactie Sport vrijdag 11 januari 2013 @ 22:17:09 #81
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_121452263
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:06 schreef Kyubey het volgende:
Omdat Jack steeds tegen Sjors zei dat ze Bing moest verlaten omdat hij niet goed voor haar was.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:20:01 #82
383398 Kyubey
pi_121452444
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:17 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Omdat Jack steeds tegen Sjors zei dat ze Bing moest verlaten omdat hij niet goed voor haar was.
Ohja.
Helemaal super.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:20:26 #83
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_121452469
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik vind Dian in seizoen 2 best wel een leuk personage. (Nu bij dvd 13)
Maar dit zal nog wel veranderen.

Veranderde het personage ook erg toen Chris Jolles de rol overnam?
Want de Dian die ik van eind jaren nog 90 kende, lijkt in seizoen 2 wel een heel ander personage.
pi_121452640
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Want de Dian die ik van eind jaren nog 90 kende, lijkt in seizoen 2 wel een heel ander personage.
Dian#1 en Dian#2 zijn een wereld van verschil qua karakter (vind ik).
Een heer met stijl
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:29:23 #85
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_121452948
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dian#1 en Dian#2 zijn een wereld van verschil qua karakter (vind ik).
:) okeej! Dat idee heb ik namelijk ook.

In seizoen 2 krijgt Dian als ze een beetje zeurt, ook wel tegengas van haar moeder, tante en broer.
Jammer dat die 3 personage's allemaal nog vertrekken in seizoen 2.
pi_121453041
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:29 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

:) okeej! Dat idee heb ik namelijk ook.

In seizoen 2 krijgt Dian als ze een beetje zeurt, ook wel tegengas van haar moeder, tante en broer.
Jammer dat die 3 personage's allemaal nog vertrekken in seizoen 2.
Klopt in seizoen 3 wordt ze ook een enorme zeikdoos en draaide het teveel om haar bij de familie Alberts naar mijn zin. Ik was ook echt blij dat ze in seizoen 4 geen rol van betekenis meer had en oplazerde ^O^
Een heer met stijl
pi_121453731
quote:

[..]

SPOILER
Dat is niet echt een spoiler toch?
pi_121453938
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zaterdag 12 januari 2013 @ 00:49:47 #89
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_121459078
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dian #1 en Dian #2 zijn idd een wereld van verschil! Toen Lotte van Dam terug kwam voor een paar weken in seizoen 6/7, leek het ook alsof ze Dian #2 speelde en niet "Dian" zeg maar. Dian #2 is veel gewaagder en laat niet over zichzelf heenlopen.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_121459195
SPOILER
pi_121459697
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:49 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Dian #1 en Dian #2 zijn idd een wereld van verschil! Toen Lotte van Dam terug kwam voor een paar weken in seizoen 6/7, leek het ook alsof ze Dian #2 speelde en niet "Dian" zeg maar. Dian #2 is veel gewaagder en laat niet over zichzelf heenlopen.
Dian#1 liet ook niet over zich heen lopen, persoonlijk vervang ik dat 'gewaagder' eerder door 'irritanter', maargoed mijn mening hierover is alom bekend ;)
Een heer met stijl
  zaterdag 12 januari 2013 @ 01:23:12 #92
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_121459888
SPOILER
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 01:55:03 #93
328189 ArnieAlberts
pi_121460636
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hè bah... Ja ik kan haar momenteel écht niet pruimen, gewoon helemaal niet. Het zorgt voor prima lijnen, maar het is echt gewoon kinderachtig. "Flooruuuus, laat me niet alleen, asjeblieft aaaah Floooooruuuus! ;("

Seizoen 5: Remco heeft dus een zwak voor Jessica, isn't that a surprise. :')
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:03:35 #94
393606 Mango_
Mango's can fly.
pi_121463421
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:45 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Een bijpassend masker.
Hahahahaha.
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 12:05:09 #95
388664 crew  Dotteke
pi_121465891
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:53 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
SPOILER
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 12 januari 2013 @ 15:36:22 #96
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_121472013
Ik vind Noud en Nina maar niets sinds Noud er inzit is hij een babemagneet geweest met scenes met Vicky Florien en Wiet allemaal in bh of minder had hij er scenes mee. Nina is lelijk en past niet in dst rijtje een triootje met Vicky Florien en Wiet sla ik niet af. En dan heeft hij zijn Noudster ook nog in Tess Milne mogen stekken wat een mazzelaar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_121476385
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]

SPOILER
Idd!
pi_121478542
De hele aflevering gratis op youtube gezet van Maandag. Veel plezier!

Forumfreak
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:43:19 #99
328189 ArnieAlberts
pi_121479584
Dat is ook een manier om spoilers mee te maken; Op vrijdag de aflevering van maandag al kunnen zien _O-
pi_121480052
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waar zijn de goede vrouwelijke rollen eigenlijk gebleven?

Maxime is een bitch
Lorena is een bitch
Aysen is een bitch
Nina is een bitch
Rikki is een huilebalk
Sjors is een heilig boontje (doet alsof)
Laura is bemoeizuchtig (tegenwoordig)
Janine is obsessief (tegenwoordig)
Nuran is een muts

Bianca is wel tof
Laura was vanaf aflevering 1 al een bemoeiziek mens..vreselijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')