met zijn spekjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:38 schreef maily het volgende:
[..]
nee... ik heb vanavond Divorce gekeken, en daar speelde één van de Amy's (niet die roodharige) de rol van een dochter..... (van die krullenbol...)
Jawelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Over een Waldemar gesproken...
Ergens in seizoen 5:
[..]
Dát was dus het acteerdebuut van Waldemar TorenstraStaat zelfs op Wikipedia;
Goede tijden, slechte tijden (1990-) - Harry van Lennep (Aflevering 890, 1995) / Aflevering 1244, 1997)
Al dénk ik dat hij niet dezelfde rol speelde.
Zag haar toevallig ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:38 schreef maily het volgende:
[..]
nee... ik heb vanavond Divorce gekeken, en daar speelde één van de Amy's (niet die roodharige) de rol van een dochter..... (van die krullenbol...)
Zijn gastoptreden in seizoen 5 kan ik me nog redelijk goed voor de geest halen, maar dat in seizoen 7 totaal niet, terwijl ik die aflevering een week of 3 geleden heb gekekenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Over een Waldemar gesproken...
Ergens in seizoen 5:
[..]
Dát was dus het acteerdebuut van Waldemar TorenstraStaat zelfs op Wikipedia;
Goede tijden, slechte tijden (1990-) - Harry van Lennep (Aflevering 890, 1995) / Aflevering 1244, 1997)
Al dénk ik dat hij niet dezelfde rol speelde.
Het is ook zo'n 100 afleveringen later.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zijn gastoptreden in seizoen 5 kan ik me nog redelijk goed voor de geest halen, maar dat in seizoen 7 totaal niet, terwijl ik die aflevering een week of 3 geleden heb gekeken![]()
Vandaar dat de rol van Robert Alberts hem zo goed afging.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/580673/reacties
Zoiets wilde ik net typenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vandaar dat de rol van Robert Alberts hem zo goed afging.
Biancaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waar zijn de goede vrouwelijke rollen eigenlijk gebleven?
Maxime is een bitch
Lorena is een bitch
Aysen is een bitch
Nina is een bitch
Rikki is een huilebalk
Sjors is een heilig boontje (doet alsof)
Laura is bemoeizuchtig (tegenwoordig)
Janine is obsessief (tegenwoordig)
Nuran is een muts
Bianca is wel tof
Internet is 344350340% bullshit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zijn gastoptreden in seizoen 5 kan ik me nog redelijk goed voor de geest halen, maar dat in seizoen 7 totaal niet, terwijl ik die aflevering een week of 3 geleden heb gekeken![]()
Zeker, al vind ik haar vaak een moraalridder van heb-je-me-daar. Ze zou zeker een keer flink over de schreef mogen gaan, dit leek al te gebeuren bij haar obsessie voor Bram vorig seizoen. Vreemdgaan zie ik haar niet doen, maar zoals Cynthia Abma aan het begin van het seizoen al opperde, zou een aan de drank verslaafde Bianca wel leuk zijn denk ik. Ik weet zeker dat Cynthia dat overtuigend neer kan zettenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Bianca(een van de weinige leuke rollen gecreëerd tussen 2010 - heden)
Naar mijn idee is zij altijd al een bemoeial geweest. Maar je ziet ze niet zoveel meer dus misschien dat het steeds nieuw lijkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Laura is bemoeizuchtig (tegenwoordig)
Da's waar, ook in seizoen 1 werd ze al door Arnie als bemoeizuchtig neergezet. Daarna ook regelmatig (toen ze in seizoen 3 weer uit de States terugkwam) door Roos en Stan. Het verschil is alleen dat ze hiernaast toch nog een eigen leven had, sinds dat is weggevallen is inderdaad alleen dat bemoeizieke overgebleven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Naar mijn idee is zij altijd al een bemoeial geweest. Maar je ziet ze niet zoveel meer dus misschien dat het steeds nieuw lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef Frey het volgende:
Shortie:dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |