Beginnersfoutje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
De lapo willen maar niet de TT veranderen
Ik dacht dat vrouwen andere vrouwen altijd wel mooi konden vinden?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:02 schreef LETMEIN het volgende:
Heb ik ff een mooi plaatje opgezocht, vergeet ik de titel te veranderen!
nu nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen andere vrouwen altijd wel mooi konden vinden?
Wanneer wel dan?quote:
Is dit al beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kneuterig zegquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ze aangekleed zijn
Vind je dat serieus al mager?quote:
alsof jij het leuk vindt om naar foto's te kijken van lekkere mooie gespierde mannen die alleen ondergoed aanhebbenquote:
Nou leuk weet ik niet, maar sommige mannen kunnen best knap zijn jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof jij het leuk vindt om naar foto's te kijken van lekkere mooie gespierde mannen die alleen ondergoed aanhebben
quote:
nee hequote:
Zeg het isquote:
krijg je dan geen wrok van jaloezie als je gewoon te lekkere mannen ziet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou leuk weet ik niet, maar sommige mannen kunnen best knap zijn ja
Het is pas de 10dequote:
Eckte mannen kunnen dat handelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
krijg je dan geen wrok van jaloezie als je gewoon te lekkere mannen ziet?
Kan ik niet zeggen tochquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eckte mannen kunnen dat handelen.
Dat krijg je als de vakantie voorbij is, dan word je minder actief.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Nou jongens jullie hoeven niet bang te zijn, ik zal mij gedragen hier en ik ben minder vaak actief
word*quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat krijg je als de vakantie voorbij is, dan word je minder actief.
Die spelen nog buiten.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
krijg je dan geen wrok van jaloezie als je gewoon te lekkere mannen ziet?
zo raar is dat nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vrouwen nu gelijk jaloers worden
chapeauquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoorKan er wel goed naar kijken zonder een minderwaardigheidscomplex te krijgen
Nee ik bedoel dat chocoloco er weer is. Maar is niet erg zolang hij niet vervelend gaat doenquote:
Done meneerquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, zag het al. Verander ff in de quote a.u.b
Ik ben ook niet zo`n figuur die mannen ook nooit knap kan noemen of vinden alleen omdat ik zelf een man benquote:
Oh, dat had ik niet doorquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat chocoloco er weer is. Maar is niet erg zolang hij niet vervelend gaat doen
Kan je wel zeggen dat sommige mannen lelijk zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo`n figuur die mannen ook nooit knap kan noemen of vinden alleen omdat ik zelf een man benDat vind ik zo`n onzin
en zijn er hier nog knappe manmenschen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo`n figuur die mannen ook nooit knap kan noemen of vinden alleen omdat ik zelf een man benDat vind ik zo`n onzin
Ik zal mij gedragenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat chocoloco er weer is. Maar is niet erg zolang hij niet vervelend gaat doen
Ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en zijn er hier nog knappe manmenschen?
Mee eens.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik kan ze wel lelijk vindenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen dat sommige mannen lelijk zijn?
Iedere dagquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar hoe is het verder dan? FOK! gemist?
Vroeg ik jou wat? Nou? Nou?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Nee. Ik kan ze wel lelijk vinden.
Even goed als zeggen dat ze knap zijn jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen dat sommige mannen lelijk zijn?
Politiek correct: Taxquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en zijn er hier nog knappe manmenschen?
Heb even weekje struggles gehadquote:
ja. heel veel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef LETMEIN het volgende:
Heeft er hiero iemand al een foto geplaatst in FOK!userfoto-topic?
Ja samen met je moeder, leuk kiekje, vindt je wel goed toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef LETMEIN het volgende:
Welk topic?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja. heel veel.
ohnee, ik bedoel topic in jong.
oh okequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even goed als zeggen dat ze knap zijn ja
[..]
Politiek correct: TaxNee ik heb nog niet veel mannen gezien met foto op FOK! eigenlijk
maar kijk nooit zoveel fotos
kijk maar in forumquote:
jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef LETMEIN het volgende:
Ik zal eens kijken in de meest recentequote:
topicnummer?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weetikveel, een paar weken geleden ofzo
Ook in S&G?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:19 schreef Taexon het volgende:
ik post ook regelmatig in de foto topics overal en nergens
Korequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Fok-it het volgende:
Ene Ubertroller heeft ook 1 foto van zichzelf gepost en daarna nooit meer iets of online geweest
Korè (Oudgrieks κόρη - "jonge vrouw", meervoud korai) is de klassiek archeologische en kunsthistorische term voor een sculptuur van een jonge vrouw - een genre dat, net als de kouroi, typerend was voor de archaïsche periode van de Oud-Griekse beeldhouwkunst (circa 650-500 v.Chr.).quote:
ik heb het over de userquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Korè (Oudgrieks κόρη - "jonge vrouw", meervoud korai) is de klassiek archeologische en kunsthistorische term voor een sculptuur van een jonge vrouw - een genre dat, net als de kouroi, typerend was voor de archaïsche periode van de Oud-Griekse beeldhouwkunst (circa 650-500 v.Chr.).
Huhh??
Maar wat bedoel je met Kore?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb het over de user
Oh die hahahquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kore is een geile user
hypercamquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:25 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Wie weet er een goed programma voor op de pc om in-game te filmen?
Krijg je wel harde plasser van ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geenidee maar die foto's
ik sop nu al van de bank afquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je wel harde plasser van ja.
Maar ik ga, WIDM kijken
Das beetje ouderwets, heeft niet zulke lekkere frames, geeft lagg en je ziet reclame in het filmen..quote:
Wat was de vraag?quote:
Met xfire?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Das beetje ouderwets, heeft niet zulke lekkere frames, geeft lagg en je ziet reclame in het filmen..
Frapsquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:25 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
de nieuwste niet volgens mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Das beetje ouderwets, heeft niet zulke lekkere frames, geeft lagg en je ziet reclame in het filmen..
Toen ik nog gamede was fraps hét programma om te filmen. weet niet hoe het nu zit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:25 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ja, maar dan kan je toch maar 30 seconden filmen?quote:
Download linkje?quote:
Zelfde verhaal, dan kan je toch maar 30 sec?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:31 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Toen ik nog gamede was fraps hét programma om te filmen. weet niet hoe het nu zit.
wow ziet er vet uitquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:33 schreef Taexon het volgende:
tegen verveling maar skimboard video kijken
Gratis fraps kan je inderdaad maar 30 seconde, kom heel even op skypequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je toch maar 30 seconden filmen?
[..]
Download linkje?
[..]
Zelfde verhaal, dan kan je toch maar 30 sec?
Omwquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gratis fraps kan je inderdaad maar 30 seconde, kom heel even op skype
http://www.solveigmm.com/en/products/hypercam/quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je toch maar 30 seconden filmen?
[..]
Download linkje?
[..]
Zelfde verhaal, dan kan je toch maar 30 sec?
ik kijk nu maar een ranzige filmquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:46 schreef Taexon het volgende:
Skimboard video kijken + eindelijk leren met 2 handen me keyboard te bespelen tegelijk
Moet wat tegen verveling
Die heb ik al gezienquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:33 schreef Taexon het volgende:
tegen verveling maar skimboard video kijken
Heb je "Believe in your dreams" ook al gezien?quote:
eeeeeh dientjequote:
doeihoiquote:
hoe gaat iequote:
Uh, nee wattan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nog bij kinderen voor de deur gepoept?
jij bent iequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ie gaat, maar wel goed met mij. En met jou?
daar had je het ooit eens over dat het grappig was om bij een gezin met kinderen voor de deur te poepen en dan aanbellen en dan wegrennen en dat die kinderen open doen en die poep zien liggen en dan roepen maaaam er ligt poep voor de deurquote:
Wat betekent ie dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent ie
dIEntje
Ja gaat goed hoor
Ja, maar je moet het wel in krant wikkelen en dan in de fik steken..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar had je het ooit eens over dat het grappig was om bij een gezin met kinderen voor de deur te poepen en dan aanbellen en dan wegrennen en dat die kinderen open doen en die poep zien liggen en dan roepen maaaam er ligt poep voor de deur
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar had je het ooit eens over dat het grappig was om bij een gezin met kinderen voor de deur te poepen en dan aanbellen en dan wegrennen en dat die kinderen open doen en die poep zien liggen en dan roepen maaaam er ligt poep voor de deur
was met sinterklaas geloof ik maar je stak de poep niet in de fik hoor want de moeder moest het opruimenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Dientje12 het volgende:
Alleen ik weet niet meer hoe dat zat, had ergens mee te maken
IE: internet explorerquote:
Oh ja, de kinderen voor de gek houden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
was met sinterklaas geloof ik maar je stak de poep niet in de fik hoor want de moeder moest het opruimen
jaaaaquote:
oquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
IE: internet explorer
i.e: id est - met andere woorden
IE: internationale eenheid (op verpakkingen enz)
ie: het.
quote:
heequote:
jerquote:
jaja.quote:
Hey JRRYquote:
Dientjuhquote:
hahahahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh ja, de kinderen voor de gek houden.
Poep voor de deur leggen, op de ramen kloppen en dan rennen de kinderen vol vreugde en blijheid naar de deur en met een grote smile en springend openen ze de deur en zien ze een drol liggen..
En dan roepen ze maahaam er ligt poep voor de deur
sisi ja.quote:
Sisi is een leuke naam, ik ken ook een Sisiquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee jaja
http://www.jaja.net/
LB heet ook sisi
wie dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sisi is een leuke naam, ik ken ook een Sisi
apart assortiment daarquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee jaja
http://www.jaja.net/
LB heet ook sisi
rookartikelen ofzo, en verpakkingsmateriaal. lol.quote:
roaldquote:
Jaaaaaa, voor wietquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
rookartikelen ofzo, en verpakkingsmateriaal. lol.
Ik welquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik voel mij niet aangesproken
ooh ahhaah. ik dacht boterhamzakjes ofzoquote:
Nietes. Tegenwoordig drink een pakje appelsap.quote:
een boterham in een zakje van 3cm bij 4 cm proppenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh ahhaah. ik dacht boterhamzakjes ofzo
Overstapper..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nietes. Tegenwoordig drink een pakje appelsap.
Ja ik keek toch niet naar de plaatjes ofzo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
een boterham in een zakje van 3cm bij 4 cm proppen
Succes
Maar hoe zag je zie zakjes dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik keek toch niet naar de plaatjes ofzo.
quote:
ik ging naar over ons, en daar stond rokersbenodigheden en verpakkingsmateriaal. en toen las ik niet meer verder.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar hoe zag je zie zakjes dan?
Oh zoquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging naar over ons, en daar stond rokersbenodigheden en verpakkingsmateriaal. en toen las ik niet meer verder.
op?quote:
quote:
quote:
Want van mij wordt iereen blijquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik shine als een tv, iedereen kijkt naar mij..
dwangneurose muchquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:28 schreef Taexon het volgende:
Oke best erg... ik ga helemaal een paar cent overmaken naar me spaarrekening omdat ik het irritant vind als er geen mooi afgerond bedrag op staat
hahahahaha heb je dat ja tax?quote:
Ik gooi rooie centjes weg omdat ik ze geen waarde vind hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:28 schreef Taexon het volgende:
Oke best erg... ik ga helemaal een paar cent overmaken naar me spaarrekening omdat ik het irritant vind als er geen mooi afgerond bedrag op staat
KUT LIEDquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
shine bright like a diamond
shine on you crazy diamond
NOOOOO! GEEF ZE AAN MIJ!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik gooi rooie centjes weg omdat ik ze geen waarde vind hebben![]()
In totaal heb ik denk ik wel 15,- aan 0,05-centjes verspild
Nee maar ik kan me echt aan sommige simpele dingen heel erg hinderenquote:
Ik heb me zus 200x 5 cent gegeven voor haar verjaardagquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik gooi rooie centjes weg omdat ik ze geen waarde vind hebben![]()
In totaal heb ik denk ik wel 15,- aan 0,05-centjes verspild
ik vraag: heb je dat ja tax?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom vraag je dat aan mij
Ik heb dat ook
Nee.quote:
ja jij bent echt verschrikkelijk, ook perse aan een kant van het bed moeten liggenquote:
hahaha jaaaquote:
Ik bedoel dat lied van Rihannaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
shine on you crazy diamond is goed man kom nie haten :S
HEY JIJ BENT DEGENE DIE PERSEE AAN DIE ENE KANT WILT LIGGENquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja jij bent echt verschrikkelijk, ook perse aan een kant van het bed moeten liggen
SOS, Umbrellaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jep die is kut.
Rihanna's oude muziek 2005-2009 is wel goed en Loud is ook oke.
homo :Squote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jep die is kut.
Rihanna's oude muziek 2005-2009 is wel goed en Loud is ook oke.
Oh okquote:
ja maar je quote mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vraag: heb je dat ja tax?
dus eigenlijk aan tax.
Maar hoe erg is het dan bij jou
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar je quote mij
Nou alles moet op dezelfde plek liggen anders kan ik het gewoon niet meer vinden en raak ik in paniek, als er bijvoorbeeld 21 toastjes zijn eet ik er 1 op zodat er 20 toastjes zijn en nog wat van die kleine kutdingetjes
oh ik dacht dat jij dat wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
HEY JIJ BENT DEGENE DIE PERSEE AAN DIE ENE KANT WILT LIGGEN!
Peter zijn hoofd net dan... ik zo "uhhh ik moet me wekker eigenlijk aan de andere kant want die kant van het bed is niet van mij"... Peter trok echt het meest rare hoofd ooit
ja ik lachte eerst om jouw postquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar je quote mij
Nou alles moet op dezelfde plek liggen anders kan ik het gewoon niet meer vinden en raak ik in paniek, als er bijvoorbeeld 21 toastjes zijn eet ik er 1 op zodat er 20 toastjes zijn en nog wat van die kleine kutdingetjes
shut up and drive is ook leukquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oeh en If It's Lovin That You Want
Pon de Replay
nee alleen als ik iets opdien moet het een rond getal zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik lachte eerst om jouw post
maar dan eet je er weer een en dan moet je er per se nog een eten?
Ja. Maar niet leuk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
at the drive-in dat is nog eens goede muziek kinderen van technewoordign !!!
Nee jij begon daarmee dat ik ineens aan de andere kant moest liggenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jij dat was![]()
Haha peter is echt geniaal gewoon
ooh zo hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee alleen als ik iets opdien moet het een rond getal zijn
ja ik lig altijd het liefst bijna tegen de muur aanquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee jij begon daarmee dat ik ineens aan de andere kant moest liggen
En nu heb je verplicht die kant gekregen
take a bow is mooi. en love the way you lie. en who's that chick.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohja fuck helemaal vergeten, die is de beste ja
ik ben alleen op woensdag en zondag vrij : (quote:
wat heeft ze gedaan haahah.quote:
exact de same herequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
take a bow is mooi. en love the way you lie. en who's that chick.
maar sinds only girl vind ik het niet meer leuk.
ik alleen op zondag boehoeequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben alleen op woensdag en zondag vrij : (
Dat is ook lekker tochquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben alleen op woensdag en zondag vrij : (
Vertel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
je hebt ook goede muziek die leuk is
ja preciesquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
exact de same here![]()
Idd na Only Girl werd het slecht (op LTWYL en Whos that chick, en Talk That Talk ft. Jayz na)
Ze is gewoon gemeen en vals en een slet. Ze neemt rare mensen mee naar binnen en ze maakt herrie.quote:
ze neukt, gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is gewoon gemeen en vals en een slet. Ze neemt rare mensen mee naar binnen en ze maakt herrie.
Ik normaal ook maar nu is er toch een looppad tussen me muur en het bed, bedje staat midden in me kamer (Perfect voor de tvquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik lig altijd het liefst bijna tegen de muur aan
aawh dat is echt maar een dagquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik alleen op zondag boehoee
jaa, mocht een dag kiezen dat ik vrij wilde, en dacht woensdag lekker midden in de weekquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is ook lekker toch
Ik zou normaal moeten werken maar morgen niet
Negeer haar dan. doe dezequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is gewoon gemeen en vals en een slet. Ze neemt rare mensen mee naar binnen en ze maakt herrie.
jamaar ik wil tegen de muur liggen, mijn autisme wat doe jequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik normaal ook maar nu is er toch een looppad tussen me muur en het bed, bedje staat midden in me kamer (Perfect voor de tv).
Daar lig je toch niet tegenaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jamaar ik wil tegen de muur liggen, mijn autisme wat doe je
Ja maar dat doet ze op straat en hier maar dan ben ik wegquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze neukt, gefeliciteerd
ik heb een kuttijd zaterdag van 17-21quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
aawh dat is echt maar een dagmaar ik moet echt vroeg beginnen en dat is gewoon kut
[..]
jaa, mocht een dag kiezen dat ik vrij wilde, en dacht woensdag lekker midden in de week![]()
onverwachts vrij is altijd mooi
Had dan maandag gekozen, had je gewoon soort van weekendquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa, mocht een dag kiezen dat ik vrij wilde, en dacht woensdag lekker midden in de week![]()
onverwachts vrij is altijd mooi
plas in haar kontquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, kan niet want ze is vervelend enzo
woow die is ook echt kut ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb een kuttijd zaterdag van 17-21
maar nu heb ik midden in de week vrij ook wel fijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Had dan maandag gekozen, had je gewoon soort van weekend
doe dan dit op haarquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, kan niet want ze is vervelend enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |