quote:
quote:
Want van mij wordt iereen blijquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik shine als een tv, iedereen kijkt naar mij..
dwangneurose muchquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:28 schreef Taexon het volgende:
Oke best erg... ik ga helemaal een paar cent overmaken naar me spaarrekening omdat ik het irritant vind als er geen mooi afgerond bedrag op staat
hahahahaha heb je dat ja tax?quote:
Ik gooi rooie centjes weg omdat ik ze geen waarde vind hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:28 schreef Taexon het volgende:
Oke best erg... ik ga helemaal een paar cent overmaken naar me spaarrekening omdat ik het irritant vind als er geen mooi afgerond bedrag op staat
KUT LIEDquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
shine bright like a diamond
shine on you crazy diamond
NOOOOO! GEEF ZE AAN MIJ!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik gooi rooie centjes weg omdat ik ze geen waarde vind hebben![]()
In totaal heb ik denk ik wel 15,- aan 0,05-centjes verspild
Nee maar ik kan me echt aan sommige simpele dingen heel erg hinderenquote:
Ik heb me zus 200x 5 cent gegeven voor haar verjaardagquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik gooi rooie centjes weg omdat ik ze geen waarde vind hebben![]()
In totaal heb ik denk ik wel 15,- aan 0,05-centjes verspild
ik vraag: heb je dat ja tax?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom vraag je dat aan mij
Ik heb dat ook
Nee.quote:
ja jij bent echt verschrikkelijk, ook perse aan een kant van het bed moeten liggenquote:
hahaha jaaaquote:
Ik bedoel dat lied van Rihannaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
shine on you crazy diamond is goed man kom nie haten :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |