Beginnersfoutje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
De lapo willen maar niet de TT veranderen
Ik dacht dat vrouwen andere vrouwen altijd wel mooi konden vinden?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:02 schreef LETMEIN het volgende:
Heb ik ff een mooi plaatje opgezocht, vergeet ik de titel te veranderen!
nu nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen andere vrouwen altijd wel mooi konden vinden?
Wanneer wel dan?quote:
Is dit al beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kneuterig zegquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ze aangekleed zijn
Vind je dat serieus al mager?quote:
alsof jij het leuk vindt om naar foto's te kijken van lekkere mooie gespierde mannen die alleen ondergoed aanhebbenquote:
Nou leuk weet ik niet, maar sommige mannen kunnen best knap zijn jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof jij het leuk vindt om naar foto's te kijken van lekkere mooie gespierde mannen die alleen ondergoed aanhebben
quote:
nee hequote:
Zeg het isquote:
krijg je dan geen wrok van jaloezie als je gewoon te lekkere mannen ziet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou leuk weet ik niet, maar sommige mannen kunnen best knap zijn ja
Het is pas de 10dequote:
Eckte mannen kunnen dat handelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
krijg je dan geen wrok van jaloezie als je gewoon te lekkere mannen ziet?
Kan ik niet zeggen tochquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eckte mannen kunnen dat handelen.
Dat krijg je als de vakantie voorbij is, dan word je minder actief.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Nou jongens jullie hoeven niet bang te zijn, ik zal mij gedragen hier en ik ben minder vaak actief
word*quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat krijg je als de vakantie voorbij is, dan word je minder actief.
Die spelen nog buiten.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
krijg je dan geen wrok van jaloezie als je gewoon te lekkere mannen ziet?
zo raar is dat nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vrouwen nu gelijk jaloers worden
chapeauquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoorKan er wel goed naar kijken zonder een minderwaardigheidscomplex te krijgen
Nee ik bedoel dat chocoloco er weer is. Maar is niet erg zolang hij niet vervelend gaat doenquote:
Done meneerquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, zag het al. Verander ff in de quote a.u.b
Ik ben ook niet zo`n figuur die mannen ook nooit knap kan noemen of vinden alleen omdat ik zelf een man benquote:
Oh, dat had ik niet doorquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat chocoloco er weer is. Maar is niet erg zolang hij niet vervelend gaat doen
Kan je wel zeggen dat sommige mannen lelijk zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo`n figuur die mannen ook nooit knap kan noemen of vinden alleen omdat ik zelf een man benDat vind ik zo`n onzin
en zijn er hier nog knappe manmenschen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo`n figuur die mannen ook nooit knap kan noemen of vinden alleen omdat ik zelf een man benDat vind ik zo`n onzin
Ik zal mij gedragenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat chocoloco er weer is. Maar is niet erg zolang hij niet vervelend gaat doen
Ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en zijn er hier nog knappe manmenschen?
Mee eens.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik kan ze wel lelijk vindenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen dat sommige mannen lelijk zijn?
Iedere dagquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar hoe is het verder dan? FOK! gemist?
Vroeg ik jou wat? Nou? Nou?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Nee. Ik kan ze wel lelijk vinden.
Even goed als zeggen dat ze knap zijn jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen dat sommige mannen lelijk zijn?
Politiek correct: Taxquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en zijn er hier nog knappe manmenschen?
Heb even weekje struggles gehadquote:
ja. heel veel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef LETMEIN het volgende:
Heeft er hiero iemand al een foto geplaatst in FOK!userfoto-topic?
Ja samen met je moeder, leuk kiekje, vindt je wel goed toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef LETMEIN het volgende:
Welk topic?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja. heel veel.
ohnee, ik bedoel topic in jong.
oh okequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even goed als zeggen dat ze knap zijn ja
[..]
Politiek correct: TaxNee ik heb nog niet veel mannen gezien met foto op FOK! eigenlijk
maar kijk nooit zoveel fotos
kijk maar in forumquote:
jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef LETMEIN het volgende:
Ik zal eens kijken in de meest recentequote:
topicnummer?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weetikveel, een paar weken geleden ofzo
Ook in S&G?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:19 schreef Taexon het volgende:
ik post ook regelmatig in de foto topics overal en nergens
Korequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Fok-it het volgende:
Ene Ubertroller heeft ook 1 foto van zichzelf gepost en daarna nooit meer iets of online geweest
Korè (Oudgrieks κόρη - "jonge vrouw", meervoud korai) is de klassiek archeologische en kunsthistorische term voor een sculptuur van een jonge vrouw - een genre dat, net als de kouroi, typerend was voor de archaïsche periode van de Oud-Griekse beeldhouwkunst (circa 650-500 v.Chr.).quote:
ik heb het over de userquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Korè (Oudgrieks κόρη - "jonge vrouw", meervoud korai) is de klassiek archeologische en kunsthistorische term voor een sculptuur van een jonge vrouw - een genre dat, net als de kouroi, typerend was voor de archaïsche periode van de Oud-Griekse beeldhouwkunst (circa 650-500 v.Chr.).
Huhh??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |