SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door TJV op 11-01-2013 19:24:42 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
Euj die zonnebril heb ik gekocht.quote:
quote:
Is dit nou geanimeerd of een slechte camera?quote:
Volgensmij is dat gewoon HDRquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Is dit nou geanimeerd of een slechte camera?
kleiner dan mn vorige (20")quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef Ame_thyst het volgende:
wat voor scherm heb jij bob 10 inch?
Zou je ook maar mee rond willen lopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heuj kende gij da lijstje van priceangles ofnie? staan bes mooie dinge tusse jonge!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:03 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item35c3553eaa
SOO HIPSTER
ik kijk er nooitquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heuj kende gij da lijstje van priceangles ofnie? staan bes mooie dinge tusse jonge!
Wat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:03 schreef MineraalWater het volgende:
HAHA kut aldie!
CRE / Digital Art #8
At The Office, a song by Miss Molly & Me on Spotify.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef TJV het volgende:
Ik ben klaar voor de komende maand. Lang leve optimaliseren in Excel.
Die eerste is als LotR-film inderdaad meh, maar an sich niet eens echt slecht. Is les Miserables echt goed?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:16 schreef mschol het volgende:
zo, opweg naar huis..
zojuist the hobbit (mwha...) & les miserables (WOW) gezien in bios, flinke zit wel
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:01 schreef TrippleDistilled het volgende:
Roken![]()
Als hommotje ermee willen stoppen![]()
Elektrische sigaret![]()
![]()
Echte mannen roken sigaar
Echte heren een pijp
En willen stoppen met roken![]()
Je wat aantrekken van de publieke opinie![]()
Mensen die willen stoppen met roken![]()
Mensen
quote:Echte mannen roken sigaar
Echte heren een pijp
noem er eens een paar?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Redelijk, doet me een beetje aan fok denken.
De grotere subreddits beginnen op ONZ en KLB te lijken met die kut puns en kutgebruikers etc., maar de kleinere subreddits kunnen erg goed zijn. Voordeel is dat er voor iedereen wel iets interessants bij zit, je kunt het zo gek niet verzinnen.
laptop mee en een beetje gamen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:57 schreef MineraalWater het volgende:
Weer eerste 2 uur vrij...
Zit nu weer niks te doen en heb dadelijk nederlands. Ik ga denk ik zo maar naar huis
minecraft. Ik ben nog op zoek naar een goed tycoon achtig spel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar heb er alleen hitman op staan en die heb ik al uitgespeeld
Heb nu les. Ben over een uurtje alweer uitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
minecraft. Ik ben nog op zoek naar een goed tycoon achtig spel.
Ja. Risk gone grand. Battle Royale!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja dat is met die landkaart enzo? Ging mij net iets te diep qua spelelement.
Accepted, stuur maar een link. Moet alleen wel een simpele applicatie zijn zodat ik het op het werk goed kan doen. Kan met gemak uren tussen elke zet zitten.quote:
http://stansco.com/netchess/quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Accepted, stuur maar een link. Moet alleen wel een simpele applicatie zijn zodat ik het op het werk goed kan doen. Kan met gemak uren tussen elke zet zitten.
rollercoaster tycoon uiteraardquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
minecraft. Ik ben nog op zoek naar een goed tycoon achtig spel.
het is een breezah spel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een of andere wazige site dus....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Beste spel van 2013. Vraag Kotaku maar
Metacritic 8,2 - user 8,4quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
een of andere wazige site dus....
in alle gevestigde sites komt hij niet in in de buurt van de top 10 volgens mij..
ik vind dit wel een aardig lijstje:
http://www.metacritic.com(...)c&year_selected=2012
Kotaku onbekendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een stuk beter dan een of andere onbekende site
games.fok rate ik in zekere zin hoger, dat ik er wel enigsinds serieus & betrouwbaar nieuws kan vindenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als je gamenieuws niet echt volgt wel, ja.
Rate jij games.fok nou echt hoger dan Kotaku?
Goeie AAR om de basics te leren. http://forum.paradoxplaza(...)altborn-A-Crovan-AARquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Tis meer dat de leercurve erg hoog is. En je moet er veel tijd in steken. Net zoals LoL. Een potje duurt altijd 30min+. In mijn geval gaat dat 9 van de 10 keer niet. Hoewel het wel potentie heeft uiteraard. Had c2k+dlc "gekocht" en het echt goed bekeken. Had alleen geen idee wat ik moest doen. Misschien nog maar een kans geven.
kan heel wat zijn. Kan helemaal niets zijn.quote:
Valt het op?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:59 schreef Ame_thyst het volgende:
Kat cancer
weer van reddit dit zeker?
je luistert troep?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef TJV het volgende:
EN 3X RADEN WAT IK NET LUISTER HE
OPEN JE OGEN MENSEN
Kom jij nou ook weer zeiken? Jezus christus wees eens vrolijk manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
IK BEN ER VOOR JE.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:57 schreef TJV het volgende:
Dit is wel godverdomde klote zeg, alle personen waar ik me lichtelijk aan irriteerde zijn weg ofwel te dom om te begrijpen dat ze op moeten pleuren. Wat nu, wat nu...
Mowah, zodra er iets is laat ik alles vallen en werk gewoon, dat spreekt vanzelf. Allergrootste deel van de dag werk ik gewoon, zoiets is in vijf minuten gemaaktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:09 schreef TJV het volgende:
Echt dat jouw baas je nog betaalt ook, daar snap ik dus helemaal niets van he.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef TJV het volgende:
Nee hoor, we hebben toch een topicmongool nodig.
Jaaaa, gister zo aids video van banjotown op de frontpagequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:16 schreef TJV het volgende:
Nee, want dan ga ik items duplicaten en dat is flauw.
wie?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jaaaa, gister zo aids video van banjotown op de frontpage![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:31 schreef vogelkooi het volgende:
Lekkere milfs op het werk en werk waar je je tijd voor kan nemen, ik kijk mijn ogen uit.
Haha toetsen die nergens op slaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef shaderon het volgende:
ben er weer. kut toetsen. die leraren naaien ons facking hard met toetsen die nergens op slaan.
raakt kant noch walquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Haha toetsen die nergens op slaan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:38 schreef Ame_thyst het volgende:
wat ben ik blij dat ik het geluisterd heb
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou graag boos willen reageren maar mijn toetsenbord is te glibberig van de kwijl
aaahquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi gemaakt trouwens, Plex
Thanks, Maar was niet persoonlijk bedoeld IK WERD GEDWONGEN OK! OK! OK!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi gemaakt trouwens, Plex
SO MUCH PRESSURE DON'T DO IT ERROR ERROR ERROR.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus jij vind/t mij een pijpende mongool?
ja of die mensen die zeggen van ja straks ben ik facking breed en jij niet. Gaan ze vervolgens maar 1x per week een uurtje naar de sportschool en doen verder niksquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
dat verdomde goede voornemens volkje in mijn sportschool, over een maand zijn ze toch allemaal weer weg, waarom beginnen ze überhaupt
dat volk moet echt opbokkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
ja of die mensen die zeggen van ja straks ben ik facking breed en jij niet. Gaan ze vervolgens maar 1x per week een uurtje naar de sportschool en doen verder niks
Zal toch niet gebeuren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-hoorcolleges-.html
"Volgens Derksen is de universiteit veel te schools geworden en wordt er nauwelijks geluisterd tijdens hoorcolleges. " Ja vroeger was dat anders
laten we elke opleiding reduceren tot een LOI cursus, kennis economie![]()
Ik heb gewonnen hoor, de 1e, niet veel, maar wel iets (verlies btwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:44 schreef drumstickNL het volgende:
je hebt meer kans om vermoord te worden door wilde bosapen dan de loterij te winnen
gr gr
*3.50quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef drumstickNL het volgende:
De loterij winnen is dan ook een grote prijs, 5 euro winnen is niet winnen.
ballonquote:
een was?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie zet er ff een openttd
Servertje op?
openttd, ben d'r weer helemaal verslingerd aan...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Servertje op?
kijk eens of dit wat doet.. (garantie tot de deur qua snelheid en speelbaarheidquote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Servertje op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
de comments op die videoquote:
quote:Lekker simpel, maar super leuk!!!! me kleintje vind het helemaal te gek!!!
quote:hij haalt gamdanstyle(!!!!!!!!!!!!!!!1) dadelijk wel in!
quote:HET IS EENGRAPIGLIETJE
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk eens of dit wat doet.. (garantie tot de deur qua snelheid en speelbaarheid
newgrf's weet ik niet hoe die ingeladen moeten worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk eens of dit wat doet.. (garantie tot de deur qua snelheid en speelbaarheid
newgrf's weet ik niet hoe die ingeladen moeten worden...Simpel, je laadt die newGRFs in en je start een server op, iedereen die wil joinen moet die newgrfs ook hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
ik wil em dedicated draaien.. dan moet het net eff anders..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:30 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
[..]
Simpel, je laadt die newGRFs in en je start een server op, iedereen die wil joinen moet die newgrfs ook hebben!
ik kijk fftjes!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil em dedicated draaien.. dan moet het net eff anders..
maar nieuwe server staat aan, die mag getest worden... poort 4079 i.p.v 3979
nadeel wat je dan hebt is dat je volgens mij zowat begint met paard en wagenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:34 schreef Flodder450 het volgende:
is t niet beter om m te zetten in 1947 ipv 1991?
nu mis je een heel stuk geschiedenis
je begint met een hele rits stoomlocs en hier daar een dieseltje, maar gaandeweg komt er steeds meer vrij!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nadeel wat je dan hebt is dat je volgens mij zowat begint met paard en wagen
Ik heb nu iets van vijf miljoen in kasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Pm mij maar als ie draait. Heb ik iig geen schuld van 1miljoen dollar.
jij nu 13 miljoen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb nu iets van vijf miljoen in kas
moet je eerst nog dingen instellen ofzo? En zet je nou wel of niet dat FIRS erop?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:13 schreef mschol het volgende:
vanavond rond 21:00 zal ik de nieuwe server aanzetten, dan zet ik gelijk die oude uit
Firs staat er nu niet op.. ik kan het erin zetten indien gewenst..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
moet je eerst nog dingen instellen ofzo? En zet je nou wel of niet dat FIRS erop?
heb je de dutch signals er ook bijgedaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
Firs staat er nu niet op.. ik kan het erin zetten indien gewenst..
ik hoef opzich niks in te stellen meer, kwestie van oude opslaan en afsluiten en nieuwe starten, tenzij er een newgfr bij moet...
yup..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
heb je de dutch signals er ook bijgedaan?
Join the dark sidequote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef MineraalWater het volgende:
WAJJOOO zitten jullie hier nou op treinen te fappen?
Tof!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
yup..
hij start nu overigens niet lekker op, even fixen
nu wel,quote:
SPOILER: hierissie te vindenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb weleens gezien dat ze n ouwe tram hadden omgebouwd tot noodwoningquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zou wel een dubbel dekker trein die nieuwe met blauwe bankjes in mij tuin willen hebben. Ombouwen tot huis. Aan de ene kant duur mijn ingang, met toilet en meterkast enz enz. Boven slaapkamer plus woonkamer. Beneden kantoor opslag en sm kelder. andere uitgang badkamer enzo.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:04 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
boodschappen per maand
quote:
Was toch een post een poosje geleden? Of waar zag ik dat? Iemand had in zijn trein een coupé compleet en accuraat na zitten bouwenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zou wel een dubbel dekker trein die nieuwe met blauwe bankjes in mij tuin willen hebben. Ombouwen tot huis. Aan de ene kant duur mijn ingang, met toilet en meterkast enz enz. Boven slaapkamer plus woonkamer. Beneden kantoor opslag en sm kelder. andere uitgang badkamer enzo.
ghehequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:33 schreef bobbernaut het volgende:
kanker steampunk, tyft op met dat tyfus lelijke spul...
Al die tyfus nerds die daarop komen..
jepquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wacht even bedoelde je nu echt klaarkomen?
kenser lelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Niet al het steampunk spul is lelijk. Zoiets hebben is bijv gewoon baas:
http://www.thinkgeek.com/product/f286/?pfm=gadgets_newest_f286_8
jatochquote:
Die reactiesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Niet al het steampunk spul is lelijk. Zoiets hebben is bijv gewoon baas:
http://www.thinkgeek.com/product/f286/?pfm=gadgets_newest_f286_8
Dan zoek je een apparaat om in character te kunnen blijven tijdens het roleplayen en dan vraag je om bluetoothquote:*hyperventilates* Now make it a Bluetooth device and I will GIVE YOU MY MONEY.
die pijpen van jou he, opzich wel leuk, maar aub geen steam kanker punk pijpenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stukje neerlands trots trouwens, de Porschepijpen (en ook die van Bugatti) worden in Nederland ontworpen en gemaakt door de firma Gubbels
Alsjeblieft zeg, met zo'n lelijk kutding neem je jezelf toch niet serieus?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
die pijpen van jou he, opzich wel leuk, maar aub geen steam kanker punk pijpen
Hmm moeilijk om te zien, Wel leuk stukjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stukje neerlands trots trouwens, de Porschepijpen (en ook die van Bugatti) worden in Nederland ontworpen en gemaakt door de firma Gubbels
QFT!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die hele steampunkshit is voor mensen die de realiteit niet aankunnen, daar hoop ik toch boven te staan
ja inderdaad, je custom pijp! Furtell!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm moeilijk om te zien, Wel leuk stukje
Hoe gaat het met jouw pijp? Is hij al bijna binnen?
nee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:56 schreef MineraalWater het volgende:
Hey ik heb deze zonnebril gekocht bob. Heb ik nu swag?
[ afbeelding ]
Oh ja, mijn fout. Had hem de 6e al binnenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm moeilijk om te zien, Wel leuk stukje
Hoe gaat het met jouw pijp? Is hij al bijna binnen?
Ik know that feel bro.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:58 schreef MineraalWater het volgende:
Neuj ik heb gewoon weer zo'n neppe Wayfarer gekocht. Ik raak ze toch altijd kwijt.
Netjesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh ja, mijn fout. Had hem de 6e al binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooi dat ik hem nog niet durfde te roken
Ja toch. Maarja dan krijg ik weer mensen die zeiken: JA KOOP EEN ECHTE RAYBAN HUR HUR GOEIE KWALITEIT HUR HUR.quote:
Je lijkt net GANGBANG STYLE MANquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:56 schreef MineraalWater het volgende:
Hey ik heb deze zonnebril gekocht bob. Heb ik nu swag?
[ afbeelding ]
Je hebt anders een gewone bril?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:34 schreef TJV het volgende:
Ik heb nu een zonnebril op sterkte, dus daar ben je wel wat zuiniger mee. Maw, ik heb hem nooit op.
Nooit behoefte aan lenzen gehad? Echte top dingen dat jongen. GE KUNT DE HELE WERELD ZIEN IS HELEMAAL GEK JOGNE!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:34 schreef TJV het volgende:
Ik heb nu een zonnebril op sterkte, dus daar ben je wel wat zuiniger mee. Maw, ik heb hem nooit op.
2x geprobeerd, wat een kutdingen zeg. Maar zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nooit behoefte aan lenzen gehad? Echte top dingen dat jongen. GE KUNT DE HELE WERELD ZIEN IS HELEMAAL GEK JOGNE!
Welke had je? Harde/zachte? Het is gewoon even wennen maar dan zie je ook alles perfectquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:24 schreef TJV het volgende:
[..]
2x geprobeerd, wat een kutdingen zeg. Maar zal wel aan mij liggen.
Ja man en victorious lekker hoor. Voor de verhaal lijn wel he.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, schijt reclames van fred the show terwijl ik gewoon Degrassi en Zoey 101 wil kijken.
Dat kon ik niet uitstaan en met maar 1 knappe dame was het ook geen eye candyquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja man en victorious lekker hoor. Voor de verhaal lijn wel he.
Beide geprobeerd. Zit te kijken naar een laserbehandeling, maar mijn ogen zijn nog niet klaar met kutter worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Welke had je? Harde/zachte? Het is gewoon even wennen maar dan zie je ook alles perfect
Welke?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat kon ik niet uitstaan en met maar 1 knappe dame was het ook geen eye candy
de klacht is dat je tv kijkt op een kut tv/monitor?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:33 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja dit is ook klachtwaardig.
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook het liefst willen. Maar de herstel tijd moet wel kut zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:47 schreef TJV het volgende:
[..]
Beide geprobeerd. Zit te kijken naar een laserbehandeling, maar mijn ogen zijn nog niet klaar met kutter worden.
Hoor van vrij veel mensen dat het best meeviel allemaal. Moet je niet via groupon wat uitzoeken uiteraard. Aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje eng; een laserstraal in je oog.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat zou ik ook het liefst willen. Maar de herstel tijd moet wel kut zijn
Scheelt dat ik bijna nooit tv kijk dus waarom daar in investeren. Tevens ben ik niet zo oud als meneertje hier of ben jij een uitkeringstrekker?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
de klacht is dat je tv kijkt op een kut tv/monitor?
Ja dat is waar. Beter als implantaten IMOquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Hoor van vrij veel mensen dat het best meeviel allemaal. Moet je niet via groupon wat uitzoeken uiteraard. Aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje eng; een laserstraal in je oog.
uitkering heb ik met eigen bedrijf niet eens recht opquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Scheelt dat ik bijna nooit tv kijk dus waarom daar in investeren. Tevens ben ik niet zo oud als meneertje hier of ben jij een uitkeringstrekker?
Wat doe je dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
uitkering heb ik met eigen bedrijf niet eens recht op
Jij en ik zitten op één lijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:53 schreef vogelkooi het volgende:
Net als personages in boeken, die dan wordt verfilmd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |