SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door TJV op 11-01-2013 19:24:42 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
Euj die zonnebril heb ik gekocht.quote:
quote:
Is dit nou geanimeerd of een slechte camera?quote:
Volgensmij is dat gewoon HDRquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Is dit nou geanimeerd of een slechte camera?
kleiner dan mn vorige (20")quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef Ame_thyst het volgende:
wat voor scherm heb jij bob 10 inch?
Zou je ook maar mee rond willen lopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heuj kende gij da lijstje van priceangles ofnie? staan bes mooie dinge tusse jonge!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:03 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item35c3553eaa
SOO HIPSTER
ik kijk er nooitquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heuj kende gij da lijstje van priceangles ofnie? staan bes mooie dinge tusse jonge!
Wat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:03 schreef MineraalWater het volgende:
HAHA kut aldie!
CRE / Digital Art #8
At The Office, a song by Miss Molly & Me on Spotify.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef TJV het volgende:
Ik ben klaar voor de komende maand. Lang leve optimaliseren in Excel.
Die eerste is als LotR-film inderdaad meh, maar an sich niet eens echt slecht. Is les Miserables echt goed?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:16 schreef mschol het volgende:
zo, opweg naar huis..
zojuist the hobbit (mwha...) & les miserables (WOW) gezien in bios, flinke zit wel
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:01 schreef TrippleDistilled het volgende:
Roken![]()
Als hommotje ermee willen stoppen![]()
Elektrische sigaret![]()
![]()
Echte mannen roken sigaar
Echte heren een pijp
En willen stoppen met roken![]()
Je wat aantrekken van de publieke opinie![]()
Mensen die willen stoppen met roken![]()
Mensen
quote:Echte mannen roken sigaar
Echte heren een pijp
noem er eens een paar?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Redelijk, doet me een beetje aan fok denken.
De grotere subreddits beginnen op ONZ en KLB te lijken met die kut puns en kutgebruikers etc., maar de kleinere subreddits kunnen erg goed zijn. Voordeel is dat er voor iedereen wel iets interessants bij zit, je kunt het zo gek niet verzinnen.
laptop mee en een beetje gamen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:57 schreef MineraalWater het volgende:
Weer eerste 2 uur vrij...
Zit nu weer niks te doen en heb dadelijk nederlands. Ik ga denk ik zo maar naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |