Ok, ik heb dus heel leuk een elektrische sigaret besteld. Waarbij duidelijk stond "Binnen 24 uur verzonden". Heel leuk, dus ik bestellen en wachten op het mailtje dat deze is verzonden.
44 uur later krijg ik eindelijk een bevestigingsmailtje dat deze is verzonden, maar dat mailtje was 's avonds laat, dus Post NL verwerkt 'm pas de volgende dag.
Dus, track en trace nummer ingevoerd en 30 a 35 uur later (Ja, duidelijk is het niet) zou deze bezorgd moeten worden,maar dat is nu net voorbij, dus ik voer het Track&Trace nummer weer in en zie dat de bezorging is uitgesteld naar morgen!
Dus, ik denk even snel iets te bestellen, moet ik vervolgens ruim 100 uur wachten op de bezorging.
Klacht: Ik had beter kunnen bestellen in China, dan was de bezorging sneller geweest en was het veel goedkoper.
Klacht: Vandaag niet gerookt want wilde vandaag aan die elektrische sigaret. Dus hoofdpijn.
Anti-Klacht: Een excuus hebben om nog een dagje te roken!
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson