2x geprobeerd, wat een kutdingen zeg. Maar zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nooit behoefte aan lenzen gehad? Echte top dingen dat jongen. GE KUNT DE HELE WERELD ZIEN IS HELEMAAL GEK JOGNE!
Welke had je? Harde/zachte? Het is gewoon even wennen maar dan zie je ook alles perfectquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:24 schreef TJV het volgende:
[..]
2x geprobeerd, wat een kutdingen zeg. Maar zal wel aan mij liggen.
Ja man en victorious lekker hoor. Voor de verhaal lijn wel he.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, schijt reclames van fred the show terwijl ik gewoon Degrassi en Zoey 101 wil kijken.
Dat kon ik niet uitstaan en met maar 1 knappe dame was het ook geen eye candyquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja man en victorious lekker hoor. Voor de verhaal lijn wel he.
Beide geprobeerd. Zit te kijken naar een laserbehandeling, maar mijn ogen zijn nog niet klaar met kutter worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Welke had je? Harde/zachte? Het is gewoon even wennen maar dan zie je ook alles perfect
Welke?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat kon ik niet uitstaan en met maar 1 knappe dame was het ook geen eye candy
de klacht is dat je tv kijkt op een kut tv/monitor?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:33 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja dit is ook klachtwaardig.
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook het liefst willen. Maar de herstel tijd moet wel kut zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:47 schreef TJV het volgende:
[..]
Beide geprobeerd. Zit te kijken naar een laserbehandeling, maar mijn ogen zijn nog niet klaar met kutter worden.
Hoor van vrij veel mensen dat het best meeviel allemaal. Moet je niet via groupon wat uitzoeken uiteraard. Aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje eng; een laserstraal in je oog.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat zou ik ook het liefst willen. Maar de herstel tijd moet wel kut zijn
Scheelt dat ik bijna nooit tv kijk dus waarom daar in investeren. Tevens ben ik niet zo oud als meneertje hier of ben jij een uitkeringstrekker?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
de klacht is dat je tv kijkt op een kut tv/monitor?
Ja dat is waar. Beter als implantaten IMOquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Hoor van vrij veel mensen dat het best meeviel allemaal. Moet je niet via groupon wat uitzoeken uiteraard. Aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje eng; een laserstraal in je oog.
uitkering heb ik met eigen bedrijf niet eens recht opquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Scheelt dat ik bijna nooit tv kijk dus waarom daar in investeren. Tevens ben ik niet zo oud als meneertje hier of ben jij een uitkeringstrekker?
Wat doe je dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
uitkering heb ik met eigen bedrijf niet eens recht op
Jij en ik zitten op één lijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:53 schreef vogelkooi het volgende:
Net als personages in boeken, die dan wordt verfilmd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |