Ik vind dat wie zaait zal oogsten. Je zal mij nooit betrappen op dergelijk taalgebruik. Spekman is het zat en wil dat we lief voor hem zijn..... Dat was mijn conclusie. Hij had de mail van die man ook weg kunnen filteren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar jij vind het kennelijk wel best als mensen op een dergelijk lag niveau lopen te schelden? Gezien de verongelijkte titel van dit topic.
Vind je werkelijk dat een politicus die zich voor de idealen en wensen van zijn achterban en zichzelf inzet, op een dergelijk weerzinwekkende manier aangesproken moet worden? Dan ben jij ook echt niet fris.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik vind dat wie zaait zal oogsten.
Dus wanneer mensen het niet eens zijn met jouw libertarische standpunten dan is het prima als ze je per mail voor rotte vis uitmaken en bedreigen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik vind dat wie zaait zal oogsten.
Je suggereert dat Spekman niet tegen kritiek zou kunnen en alleen maar complimentjes wil.quote:Je zal mij nooit betrappen op dergelijk taalgebruik. Spekman is het zat en wil dat we lief voor hem zijn..... Dat was mijn conclusie. Hij had de mail van die man ook weg kunnen filteren.
Spekman heeft zich met zijn nivelleren is een feest duidelijk op de kaart gezet. Hij gaf blijk niet alleen voor zijn achterban op te komen (wat ik overigen ook betwijfel) maar er ook nog eens groot genoegen in te scheppen mensen die hard werken financieel te treffen. Hoewel het proza van Gert te wensen overlaat vind ik verder dat de niveaus van de beide heren niet ver uit elkaar liggen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je werkelijk dat een politicus die zich voor de idealen en wensen van zijn achterban en zichzelf inzet, op een dergelijk weerzinwekkende manier aangesproken moet worden? Dan ben jij ook echt niet fris.
Spekman denkt grote groepen in onze samenleving te kunnen schofferen omdat hij daar de macht voor heeft en verwacht dan toch nog respect. Hij vraagt wel erg veel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus wanneer mensen het niet eens zijn met jouw libertarische standpunten dan is het prima als ze je per mail voor rotte vis uitmaken en bedreigen?
[..]
Je suggereert dat Spekman niet tegen kritiek zou kunnen en alleen maar complimentjes wil.
Dat is natuurlijk onzin. De verbale vuilnis die deze mensen sturen is echter altijd te zielig voor woorden.
Wie schoffeert hij dan? En wanneer was dat dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Spekman denkt grote groepen in onze samenleving te kunnen schofferen omdat hij daar de macht voor heeft en verwacht dan toch nog respect. Hij vraagt wel erg veel.
Nouja in ieder geval consequent. Maargoed dan mag je ook niet gaan klagen als het blijft gebeuren.quote:Ik ben hier op dit forum al uitgemaakt voor rotte vis door de verbaal zwakkeren. Het doet me niets.
Dit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:20 schreef -Kadesh- het volgende:
Mjah, allemaal niet zo netjes wat die Gert Kruier zegt, maar dat kan zeker niet tippen aan Spekman's opmerking dat nivelleren een feest is.
Want? Alle politieke meningen die niet in jouw straatje vallen zijn gelijk aan schelden en bedreigen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:20 schreef -Kadesh- het volgende:
Mjah, allemaal niet zo netjes wat die Gert Kruier zegt, maar dat kan zeker niet tippen aan Spekman's opmerking dat nivelleren een feest is.
Jaja, we weten weer wat voor vlees we in de kuip hebben zitten...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want? Alle politieke meningen die niet in jouw straatje vallen zijn gelijk aan schelden en bedreigen?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:20 schreef -Kadesh- het volgende:
Maarre Tijgetje, reageer eens. Staat en jou politiek onwelgevallige mening van Spekman voor jou gelijk aan schelden en dreigen?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:20 schreef -Kadesh- het volgende:
Beweer jij dat mensen met lage inkomens per definitie niet hard werken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Spekman heeft zich met zijn nivelleren is een feest duidelijk op de kaart gezet. Hij gaf blijk niet alleen voor zijn achterban op te komen (wat ik overigen ook betwijfel) maar er ook nog eens groot genoegen in te scheppen mensen die hard werken financieel te treffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |