Goed plan. Hoe meer mogelijkheden om in de randstad te komen, hoe beter.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er kwam extra geld vrij door de verkoop van het 4G netwerk toch ?
Even met Chinese precisie en tijdsspan de Zuiderzee aan leggenToch genoeg werklozen. Kunnen mooi helpen
Niet Meppel. Nieuwendijk tussen Nieuwleusen en Zwolle.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:23 schreef Banzaiaap het volgende:
Ze moeten me wel hebben vandaag zeg. Op traject Leeuwarden - Zwolle maar liefst twee storingen deze ochtend. Bommelding op station Wolvega en aanrijding met een voertuig bij Meppel.
Allebei externe oorzaken, dus veel kunnen ze niet doen natuurlijk..![]()
Neemt niet weg dat mensen weer helemaal over de zeik gaan op Twitter over de NS.
Anyway: er stond een auto stil op een overweg en is geschept. Bestuurder overleden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet Meppel. Nieuwendijk tussen Nieuwleusen en Zwolle.
Half 8quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Anyway: er stond een auto stil op een overweg en is geschept. Bestuurder overleden.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-uur-extra-reistijd/
Bah, lijkt me als machinist echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Anyway: er stond een auto stil op een overweg en is geschept. Bestuurder overleden.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-uur-extra-reistijd/
jij mag niks meer zeggen over welk traject dan ook!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:46 schreef James1988 het volgende:
Ik mocht het gisteren wel over 'Zwolle - Meppel is een Single Point Of Failure' hebben zeg
Dit. Vooral niet over de Havenlijn beginnen komend weekend. Anders ben ik weer de sigaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:40 schreef b2py het volgende:
[..]
jij mag niks meer zeggen over welk traject dan ook!
Ik heb vernomen dat er in België vanaf drgl 2014 iets komt wat op het Nederlandse model lijkt. Meer klokvast en minder p-treinen. Hogere frequenties en dat ook in het weekend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:43 schreef Little_Dolls het volgende:
Goedemorgen
Ik bedenk me net dat het heel stom is dat er in het weekend in deze gemeente enkel om de 2u een trein rijdt naar Antwerpen (naar Hasselt weet ik niet, want daar kom ik zelden)...![]()
Echt een stom systeem, want in het weekend nemen toch ook mensen de trein?!
Dat is weer omdat het "station" hier enkel een perronnetje is en men denkt dat hier niemand de trein neemt.![]()
De NMBS ziet de trein voor mijn gevoel voornamelijk als manier waarmee Belgen van en naar hun werk gaan, en niet veel meer. Een tweeuursdienst is in Nederland voor binnenlandse treinen echt ongehoord.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:43 schreef Little_Dolls het volgende:
Echt een stom systeem, want in het weekend nemen toch ook mensen de trein?!
Dat is weer omdat het "station" hier enkel een perronnetje is en men denkt dat hier niemand de trein neemt.![]()
"De grote vernieuwing" is een jaar uitgesteld ivm de hervorming van de NMBS-Groep die eergisteren werd goedgekeurd door het kernkabinet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat er in België vanaf drgl 2014 iets komt wat op het Nederlandse model lijkt. Meer klokvast en minder p-treinen. Hogere frequenties en dat ook in het weekend.
Bron: HGBTFquote:IC treinen
1 Antwerpen - Brussel - Charleroi
2 Antwerpen - Brussel - Charleroi
3 Antwerpen - Luchthaven - Leuven - Hasselt
4 Antwerpen - Lier - Aarschot - Leuven
5 Antwerpen - Lier - Herentals - Mol - Hamont/Hasselt
6 Antwerpen - Noorderkempen
7 Antwerpen - Gent
8 Antwerpen - Gent - Oostende
9 Antwerpen - Gent - Lille/Poperinge
10 Antwerpen - Turnhout
11 Binche - Brussel - Turnhout
12 Brugge - Brussel - luchthaven - Brussel - Kortrijk - Oostende
13 Brussel - Antwerpen - Essen
14 Brussel - Antwerpen
15 Brussel - Namur - Luxemburg
16 Brussel - Namur - Luik
17 Charleroi - Shuman - Luchthaven - Mechelen - Antwerpen
18 Charleroi - Couvin
19 Kortrijk - Gent - Brussel - Luik - Welkenraedt
20 Kortrijk - Doornik -Brussel - Dendermonde - St. Niklaas
21 Kortrijk - Brugge
22 Gent - Aalst - Brussel - Aarschot - Hasselt - Genk
23 Gent - Mechelen
24 Hasselt - Luik - Maastricht
25 Knokke/ Blankenberge - Brussel - Landen - Hasselt - Genk
26 De pannen - Gent - Brussel - Luchthaven -Leuven - Landen
27 Luik - Leuven - Brussel - Mons - St Ghislain - Quievrain
28 Luik - Namur - Mons
29 Luik - Gouvy - Luxemburg
30 Namur - Doornik - Lille
31 Oostende - Brussel - Eupen
32 Doornik - Brussel - Luchthaven - Brussel - Mons
33 Schaarbeek - Namur - Dinant
Omnirail "L" Verbindingen
L01 Antwerpen - St niklaas - Lokeren
L02 Antwerpen - Herentals
L03 Antwerpen - Lier - Aarschot - Leuven
L04 Braine le Comte - Jurbise
L05 Braine le Comte - Manage
L06 Charleroi - La Louviere - Manage - Luttre
L07 Charleroi - Erquelinnes
L08 Charleroi - Mons - Quevy
L09 Eeklo - Gent - Oudenaarde - Ronse/kortrijk
L10 Gent - Brugge - Zeebrugge
L11 Gent - Zottegem - Geraardsbergen
L12 Gent - Dendermonde - Mechelen - Leuven
L13 Geraardsbergen - Ath - Jurbise -Mons - St. Ghislain - Doornik - Moeskroen
L14 Herentals - Mol
L15 Leuven - Mechelen - Puurs - St. Niklaas
L16 Leuven - Aarschot - Hasselt
L17 Lokeren - Dendermonde
L18 Puurs - Antwerpen -Essen - Roosendaal
L19 Ottignies - Namur
L20 Ottignies - Charleroi - Tamines -Namur - Jambes
L21 Namur - Dinant - Bertrix - Libramont
L22 Libramont - Bertrix - Virton - Athus - Arlon
L23 Namur - Ciney - Marloie - Libramont - Arlon - Luxemburg
L24 Luik - Ans - Waremme
L25 Luik - Hoei - Namur
L26 Luik Palais - Rivage - Marloie
L27 Liers - Luik - Angleur - Verviers
L28 Spa - Verviers - Aachen
Omnirail "RER" verbindingen
RER A Aalst - Denderleeuw - Brussel Noord - West - Jette - Dendermonde
RER B Aalst - Denderleeuw - Geraardsbergen - Brussel
RER C Aalst - Jette - Shuman -Etterbeek - Halle
RER D Antwerpen - Mechelen - Brussel - Nijvel
RER E Antwerpen - Mechelen - Brussel - Nijvel
RER F Oudenaarde - Denderleeuw - Brussel - Jette - Dendermonde
RER G Braine le Compte - Brussel - Leuven
RER H Braine le Compte - Brussel - Leuven
RER I Brussel - Shuman - Ottignies
RER J Brussel - Shuman - Ottignies - Louvain la Neuve
RER K Geraardsbergen - Edingen - Halle - Etterbeek - Bru Luxemburg
RER L Leuven - Waver - Ottignies
RER M Leuven - Waver - Ottignies
RER N Mechelen (via hofstade) - Vilvoorde - Merode - Delta - Halle
RER O Mechelen - Vilvoorde - Merode - Etterbeek - Bru Luxemburg
RER P Ottignies - Louvain la Neuve
RER Q Ottignies - Louvain la Neuve
Want we zijn nu gesplitst dus we kunnen het niet meer... ZUCHT...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
"De grote vernieuwing" is een jaar uitgesteld ivm de hervorming van de NMBS-Groep die eergisteren werd goedgekeurd door het kernkabinet.
Dit is de lijnvoering zoals de NMBS die eind 2014 zou willen invoeren, voor zover mij bekend betreffen dit uurdiensten:
[..]
Bron: HGBTF
Alles onder voorbehoud.
Eerder "Er zijn al grote veranderingen aanstaande, de hele dienstregeling omgooien terwijl we aan het reorganiseren zijn gaat alleen maar veel ellende brengen waar we niets mee kunnen".quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Want we zijn nu gesplitst dus we kunnen het niet meer... ZUCHT...
als de bussen beschikbaar zijn wel ja. Het is een soort van concessie die door de NS uitgegeven is, waarbij één organisatie de regio onder zijn hoede heeft en dan allerlei regionale ondernemers inschakelt om bussen te leveren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik blijf het knap vinden dat de NS in zo'n korte tijd een enorme lading bussen heeft geregeld in Zwolle.
Is dat een afspraak dat allerlei busmaatschappijen bussen vrijgeven als de NS belt of hoe werkt het precies?
Ze hebben korte lijntjes met diverse maatschappijen. In deze periode zijn er gelukkig ook veel bussen beschikbaar. Als je in de lente strand heb je een probleem, schoolreisjes hebben dan heel veel buscapaciteit..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik blijf het knap vinden dat de NS in zo'n korte tijd een enorme lading bussen heeft geregeld in Zwolle.
Is dat een afspraak dat allerlei busmaatschappijen bussen vrijgeven als de NS belt of hoe werkt het precies?
Hoe kom je aan deze bedragen? Ik neem aan dat de ¤ 153 is voor Figueras - Madrid, als ik op Renfe.com kijk zie ik daar vanaf-prijzen van ¤ 51,25.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef Bitlord het volgende:
Vroegboekers zouden
Amsterdam - Madrid ¤35 + ¤49 + ¤153 = ¤237 kunnen betalen. Vooral het stuk Madrid-Barcelona is duur, Amsterdam - Barcelona kan voor ¤98.
Die weet inderdaad belachelijk veelquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:14 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Die heb ik ook niet van mijzelf maar te horen gekregen van Michiel ten Broek. Hij weet echt vrijwel alles van Amsterdam CS.
Je doel op deze?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als je kunt na de ongelijkvloerse kruising kunt vorken en ook het rechterspoor aansluiting op de lijn naar Emmen laat houden dan los je imo veel van het knelpunt op.
Daarmee doel ik op de variant die Dennis hier enkele dagen geleden gepost heeft
of die eerste variant waarbij er één flyover is, maar dan aan de Emmense zijde een vork en waarbij spoor AA ook nog een wissel richting Dalen heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die weet inderdaad belachelijk veel
Ook wat materieel(inzet) en dergelijke betreft.
[..]
Je doel op deze?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als de bussen beschikbaar zijn wel ja. Het is een soort van concessie die door de NS uitgegeven is, waarbij één organisatie de regio onder zijn hoede heeft en dan allerlei regionale ondernemers inschakelt om bussen te leveren.
Een aantal reizigers had vanochtend mazzel, want in Meppel stond toevallig nog een touringcar, waardoor ze meteen meekonden reizen richting Zwolle
Ah oke, thnx beiden. Waren idd verschillende busmaatschappijen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Ze hebben korte lijntjes met diverse maatschappijen. In deze periode zijn er gelukkig ook veel bussen beschikbaar. Als je in de lente strand heb je een probleem, schoolreisjes hebben dan heel veel buscapaciteit..
Tevens ditquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:23 schreef Banzaiaap het volgende:
Neemt niet weg dat mensen weer helemaal over de zeik gaan op Twitter over de NS.
Het leven van een hobbyist gaat niet over rozenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tevens ditHeb er ook een paar op WA die de NS de schuld geven dat de trein Zwolle -> Amersfoort 20min vertraging had, want 'dat heeft toch niks met het ongeluk te maken'
Alsof de trein uit de lucht wordt getoverd in Zwolle. Manmanman, zij snappen het echt niet.
Neuj dat blijkt wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Het leven van een hobbyist gaat niet over rozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |