Minimaal ETMET toch? Wat vond ik dat heerlijk zeg tussen Amsterdam en Utrecht..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar niet qua regionaal centrum. Dat er in Almere zoveelduizend kuttokkies meer wonen maakt het niet een belangrijkere stad of zo hoor. Wat mij betreft kunnen ze daar lekker de klere krijgen. 26 minuten waar hebben we het over man
De boog is daar ook 80 km/h. Dan is het verschil niet zo groot..quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:43 schreef b2py het volgende:
[..]
En wat ik ook nooit heb begrepen daar is waarom vanuit/naar Zuid wel 1:34,7 zijn maar wissels van/naar Lelylaan 1:15..
dat verklaart wel een hoop ja..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:33 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
De boog is daar ook 80 km/h. Dan is het verschil niet zo groot..
die route duurt een stuk langerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:33 schreef lyolyrc het volgende:
Zo belangrijk is die overstap op Almere en Lelystad toch niet? Reizigers vanaf Amsterdam Centraal kunnen altijd nog de route via Amersfoort kiezen.
Voor Almere was de dienstregeling 2012 gewoon beter ondanks dat de IC's trager waren. Dat komt door de strakke kwartierliggingen, de IC-stop in Buiten en doordat de sprinters lekker snel waren ingelegd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:17 schreef b2py het volgende:
[..]
ze hebben een sprinter doorgetrokken naar zwolle dus die hebben ze ook nog wel, maar ik zou liever kwartiersdiensten hebben..
Klaasje, jij bent expert daar, deel je ervaringen
Tsja als je 10 minuten in Zwolle stil gaat staan, jaquote:
In dat gat van die 26 minuten rijdt wel de sprinter Amsterdam-Zwolle.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:15 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is het nu twee keer per half uur en dan 26 minuten niks? Dat is wel vrij waardeloos ja. Hoewel Almere natuurlijk niet echt geconcentreerd is en je dus ook de sprinter kan gebruiken, omdat die tussen Almere en Lelystad toch niet stopt.
Vanaf Zwolle gerekend scheelt het 10 minuten. Dat is exclusief vertreknadeel voor de richting Amersfoort.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja als je 10 minuten in Zwolle stil gaat staan, ja
En voor die paar minuten tijdswinst jaag je dan eerst nog de nodige Almere Buiten-reizigers de auto in. Goed gedaan, jongensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:36 schreef Mr_Klaasje het volgende:
door economische omstandigheden is het aantal reizigers sinds 2010 niet zo hard gegroeid als eerst gedacht was.
Dat één of andere idiote automobilist zn auto op de weg parkeert is natuurlijk allemaal de schuld van de de #nsfailquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:23 schreef Banzaiaap het volgende:
Ze moeten me wel hebben vandaag zeg. Op traject Leeuwarden - Zwolle maar liefst twee storingen deze ochtend. Bommelding op station Wolvega en aanrijding met een voertuig bij Meppel.
Allebei externe oorzaken, dus veel kunnen ze niet doen natuurlijk..![]()
Neemt niet weg dat mensen weer helemaal over de zeik gaan op Twitter over de NS.
Maar even snel die Zuiderzeelijn aanleggen, zijn we daar ook weer van af.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:46 schreef James1988 het volgende:
Ik mocht het gisteren wel over 'Zwolle - Meppel is een Single Point Of Failure' hebben zeg
Er kwam extra geld vrij door de verkoop van het 4G netwerk toch ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar even snel die Zuiderzeelijn aanleggen, zijn we daar ook weer van af.
Goed plan. Hoe meer mogelijkheden om in de randstad te komen, hoe beter.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er kwam extra geld vrij door de verkoop van het 4G netwerk toch ?
Even met Chinese precisie en tijdsspan de Zuiderzee aan leggenToch genoeg werklozen. Kunnen mooi helpen
Niet Meppel. Nieuwendijk tussen Nieuwleusen en Zwolle.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:23 schreef Banzaiaap het volgende:
Ze moeten me wel hebben vandaag zeg. Op traject Leeuwarden - Zwolle maar liefst twee storingen deze ochtend. Bommelding op station Wolvega en aanrijding met een voertuig bij Meppel.
Allebei externe oorzaken, dus veel kunnen ze niet doen natuurlijk..![]()
Neemt niet weg dat mensen weer helemaal over de zeik gaan op Twitter over de NS.
Anyway: er stond een auto stil op een overweg en is geschept. Bestuurder overleden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet Meppel. Nieuwendijk tussen Nieuwleusen en Zwolle.
Half 8quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Anyway: er stond een auto stil op een overweg en is geschept. Bestuurder overleden.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-uur-extra-reistijd/
Bah, lijkt me als machinist echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Anyway: er stond een auto stil op een overweg en is geschept. Bestuurder overleden.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-uur-extra-reistijd/
jij mag niks meer zeggen over welk traject dan ook!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:46 schreef James1988 het volgende:
Ik mocht het gisteren wel over 'Zwolle - Meppel is een Single Point Of Failure' hebben zeg
Dit. Vooral niet over de Havenlijn beginnen komend weekend. Anders ben ik weer de sigaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:40 schreef b2py het volgende:
[..]
jij mag niks meer zeggen over welk traject dan ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |