SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die heb ik ook die wipneus. En kind lag lekker in de placenta te boksen
![]()
.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles is goed!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben een "mooi ontwikkeld kindje"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yaaaay! Wat fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben zo blij voor jullie
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ohhh wat tof! Dus je kunt met het shoppen al echt gericht kleertjes gaan kopenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrienden wisten het al eerder, maar de groep kennissen die je minder vaak spreekt, nu dus ook.
En we weten wat het wordt, maar we houden het voor onszelf en de opa's en oma's.
Ow jeetje ja, dat is echt afgrijselijk als je zwanger bentquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:42 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes dinsdag Suusz!
Mijn hondje heeft een anaalklierabces en we wachten tot die open knapt. Maar eigenlijk wil ik dat niet, die geurik ben heel gevoelig voor geurtjes sinds ik zwanger ben
Je lacht me nog gewoon uit ook he? Stommerd!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow jeetje ja, dat is echt afgrijselijk als je zwanger bentIk kon niet eens normaal de markt over zonder kokhalzen de eerste 4 maanden
Misschienquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:47 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Je lacht me nog gewoon uit ook he? Stommerd!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:47 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Je lacht me nog gewoon uit ook he? Stommerd!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:29 schreef Suikertante het volgende:
En Logi, die van mijn kat zijn vorige week uitgeknepen. Ik wist niet van het bestaan van anaalklieren. Mijn vriend en ik hebben nog de hele dag gekokhalsd als we eraan terugdachten!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:29 schreef Suikertante het volgende:
XM wat een droppie, gefeliciteerd!!!
En Logi, die van mijn kat zijn vorige week uitgeknepen. Ik wist niet van het bestaan van anaalklieren. Mijn vriend en ik hebben nog de hele dag gekokhalsd als we eraan terugdachten!
Ik heb fretten gehadquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn reukorgaan is godzijdank nog nooit in de buurt geweest van anaalklieren van welke diersoort dan ook. Ik houd dat graag zo en zal onze katten vanavond even vermanend toespreken
.
Ik heb het godzijdank ook nog nooit meegemaakt, maar naar het schijnt hoef je niet eens in de buurt te komen wil je er flink onpasselijk van worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn reukorgaan is godzijdank nog nooit in de buurt geweest van anaalklieren van welke diersoort dan ook. Ik houd dat graag zo en zal onze katten vanavond even vermanend toespreken
.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het godzijdank ook nog nooit meegemaakt, maar naar het schijnt hoef je niet eens in de buurt te komen wil je er flink onpasselijk van worden.
Kan je dat niet gewoon laten doen bij de ha dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef .Sparkling. het volgende:
Zeg, lieverds.. Die van mijn hond moeten nog knappen he?
Echt welquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het godzijdank ook nog nooit meegemaakt, maar naar het schijnt hoef je niet eens in de buurt te komen wil je er flink onpasselijk van worden.
De DA doet er iig niet moeilijk overquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan je dat niet gewoon laten doen bij de ha dan?
Nee, daar zijn we gisteren geweest. De hond begint al te janken als de staart wordt opgetild.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan je dat niet gewoon laten doen bij de ha dan?
Hebben ze enig idee waardoor het komt, heb je ergens last van, of pijn, of...?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:53 schreef MeNicole2 het volgende:
Ze had iedere keer rond 170. We gaan straks even na ziekenhuis voor extra controle.
Nee die houdt nog even enthousiast het resultaat onder je neusquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De DA doet er iig niet moeilijk over
170 is te hoog?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:53 schreef MeNicole2 het volgende:
Ze had iedere keer rond 170. We gaan straks even na ziekenhuis voor extra controle.
Iehh ja, toen Puk nog een puppy was zijn we geweest toen hij gewoon last van volle kliertjes had. Gadverdamme!quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:59 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee die houdt nog even enthousiast het resultaat onder je neus
Aan het eind van de zwangerschap toch niet meer?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
170 is te hoog?da's keurig zou ik zeggen, maar wie ben ik.
en het is ook nog een meisje, die hebben sowieso een hogere hartslag? Als ik me goed herinner zelfs wel boven 200? Heel even?
Hopelijk is alles gewoon goed straks.
Ik weet t niet precies meer, en als ze Nicole insturen is t niet zoals t heurt natuurlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:12 schreef covie het volgende:
[..]
Aan het eind van de zwangerschap toch niet meer?
Dacht dat M toen rond de 130/140 zat.
Aaahh, het arme dingquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:06 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Iehh ja, toen Puk nog een puppy was zijn we geweest toen hij gewoon last van volle kliertjes had. Gadverdamme!
Tegenwoordig doet de trimmer het, dan zijn we er niet meer bij. En deze keer is het een abces geworden en die mogen niet uitgedrukt worden. Voor mijn hondje had ik dat liever gehad dan dit, hij heeft er echt koorts en pijn van.
Voor in rust is het blijkbaar voor een meisje nog te hoog.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik weet t niet precies meer, en als ze Nicole insturen is t niet zoals t heurt natuurlijk.maar goed, zoals ik het me herinner is het nog best hoog, die hartslag
Ik vind het ook wel te hoog eigk, zeker als hij met verschillende tussenpozen gemeten wordt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en het is ook nog een meisje, die hebben sowieso een hogere hartslag? Als ik me goed herinner zelfs wel boven 200? Heel even?
Ik ben blij om te lezen dat je er wat aan gehad hebt, maar ben nog veel blijer om te lezen dat je de hele bevalling goed ervaren hebt! Mooiquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:16 schreef Incantrix het volgende:
Mignonne![]()
ik heb bij het lezen van wat je schreef even zitten snotteren, haha! Wij hadden het er gisteravond juist over hoe fijn wij het beiden vonden dat jij er was, dat je ons er écht bewust van hebt gemaakt dat bepaalde keuzes aan ons waren, en gewoon, jouw rust in onze kamer was zo fijn!
Bestaan er ook niet-snack dagen dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:33 schreef covie het volgende:
Omg... het was snackdag vandaag..
Een gevalletje had-ik-beter-niet-kunnen-doen![]()
Dit!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bestaan er ook niet-snack dagen dan?
Normale hartslag tijdens de zwangerschap ligt tussen de 120 en 160. Tussen jongens en meisjes wordt geen onderscheid gemaakt, dat zijn bakerpraatjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed is. Mooi gewicht hoor!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:57 schreef klumsy het volgende:
over 2 weken een liggings echo en als de dan nog steeds in stuit ligt een eventuele afspraak inplannen voor een draaipoging!
Zo en nu eerst wat lunchen en dan zo bijlezen...
Een shih tzu/Maltezer van 2 jaar. Heel lief beestje, al struikel ik nogal eens over hemquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Aaahh, het arme dingWat voor hond heb je? Wel een goede voorbereiding op de luiers straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, voelt echt als mijn baarmoeder. Zondag ook bloedverlies gehad, en harde buiken. Volgens de vk ben ik te druk geweest de laatste tijd, en moet het afnemen zodra het weer rustiger wordt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:19 schreef Spirit82 het volgende:
Succes MeNicole. Lijkt me toch wel eng
LE, hoe kom je nou weer aan die krampen joh? Zijn het je banden?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bestaan er ook niet-snack dagen dan?
Rusten dan, mutsquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, voelt echt als mijn baarmoeder. Zondag ook bloedverlies gehad, en harde buiken. Volgens de vk ben ik te druk geweest de laatste tijd, en moet het afnemen zodra het weer rustiger wordt.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Rusten dan, mutsMoet ik op je komen zitten zodat je geen kant meer op kunt??
Goedzoquote:
Oh dat is wel heel erg fijn, die beweging! En als je je echt zorgen maakt kan de echo misschien vervroegd worden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:27 schreef L-E het volgende:
De 25ste hebben we de SEO. Maar ik voel de baby regelmatig, dus ik weet dat alles daar nog goed is. Ben wel benieuwd waar/hoe de placenta ligt.
Ik maak me geen zorgen over de baby zelf. Vraag me wel af in hoeverre deze krampen als ze aanhouden voor ontsluiting kunnen/zullen zorgen. Bij Kleuter met 26 weken opgenomen geweest ivm krampen en daar bleek de bmm al aan het verstrijken te zijn. Alles klaar gemaakt voor een vroeggeboorte, kwam die eppo pas met 40 weken. Maar voor nu gaan we gewoon eerst heel hard rust nemen en niet in paniek raken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel erg fijn, die beweging! En als je je echt zorgen maakt kan de echo misschien vervroegd worden?
Dat klinkt heel verstandig! Rust ze!quote:[b]Op donderdag 10 januari 2013 14:34 schreef L-E het volgende:
... Maar voor nu gaan we gewoon eerst heel hard rust nemen en niet in paniek raken.
Fijn dat de koorts inmiddels gezakt is! Maar wat naar van je darmen! Zou inderdaad fijn zijn als er iets uit de onderzoeken komt, en dan hopelijk iets waar je verder mee kunt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:36 schreef .Sparkling. het volgende:
LE, ik heb ook al lange tijd veel krampen in mijn baarmoeder. Heb er een extra controle voor gehad en bij de laatste controle heeft de gyn nog extra gevoeld, bij mij was het ook echt de baarmoeder. Ik had er niet eens bloedverlies bij maar werd er wel heel onzeker van. Het is echt rot en je kan ook niets doen behalve rust nemen.
Belle, met mij gaat het iets beter. Nog steeds ontzettende darmkrampen, geen koorts meer gelukkig! Ik hoop eigenlijk dat er iets uit het bloedonderzoek komt en er nu eens echt onderzoek naar mijn darmen wordt gedaan. Ik heb al klachten sinds mijn puberteit en sinds de zwangerschap is het echt drama. De huisarts heeft het jaren gehouden op PDS maar ik weet het niet, zeker omdat ik ook zo veel afval ineens
Thanx!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:28 schreef Juud79 het volgende:
Kyara, ik vind het soms zo bizar, zo'n klein menneke en dan alweer zo zwanger van twee meiden....
Ik zou het niet willen zo kort op elkaar en ook lichamelijk niet trekken, maar o wat heb ik een bewondering voor je, je doet het toch maar 'even'.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:21 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat het goed was MeNicole en hopelijk komt je meisje snel.
Precies een jaar geleden smste ik mijn man dat ie naar huis moest komen omdat de weeen door gingen zetten. en toen kreeg ik om 18.00 uur nog een smsje of ie nog even kon tankenNEE!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef Hilzillah het volgende:
knipper de knipper in een flinke zak met water... daarom ben ik nu al zo dik
Nee, we houden het een verrassing, ook voor onszelf! Maar af en toe ben ik wel nieuwsgierig hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef Elmo76 het volgende:
Belle, weet jij eigenlijk wat jullie krijgen?!
Pfff, ik snap nooit zo goed hoe mensen dat volhouden!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:01 schreef bellelena het volgende:
Sparkling, dat klinkt wel een beetje eng! Ik duim dat de krampen afnemen, voor jou en voor de baby!
[..]
Nee, we houden het een verrassing, ook voor onszelf! Maar af en toe ben ik wel nieuwsgierig hoor
+1, ik vind het erg knap hoe je dit allemaal doet en wat een tropenjaren zullen het straks worden( maar hoe leuk zullen ze straks met elkaar kunnen spelen/ruziën )quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:28 schreef Juud79 het volgende:
Kyara, ik vind het soms zo bizar, zo'n klein menneke en dan alweer zo zwanger van twee meiden....
Ik zou het niet willen zo kort op elkaar en ook lichamelijk niet trekken, maar o wat heb ik een bewondering voor je, je doet het toch maar 'even'.
+1quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef milka82 het volgende:
[..]
+1, ik vind het erg knap hoe je dit allemaal doet en wat een tropenjaren zullen het straks worden( maar hoe leuk zullen ze straks met elkaar kunnen spelen/ruziën )
Bij de seo kregen we een usb stick met de foto's mee plus een paar printjes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
een dvd?
Wij krijgen steeds maar 2 fotootjes mee... Had me nog opgegeven voor een echo van de opleiding echografie hier (daar zou ik ook beelden van meekrijgen), maar moest op die dagen werken
In Utrecht? Dat ga ik wel doen de 24e maar ik word dan gebruikt tijdens een herkansing dus de sfeer zal wel wat minder ontspannen zijn dan bij het echobureau!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
een dvd?
Wij krijgen steeds maar 2 fotootjes mee... Had me nog opgegeven voor een echo van de opleiding echografie hier (daar zou ik ook beelden van meekrijgen), maar moest op die dagen werken
Nope, Groningen hierquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:06 schreef Suikertante het volgende:
[..]
In Utrecht? Dat ga ik wel doen de 24e maar ik word dan gebruikt tijdens een herkansing dus de sfeer zal wel wat minder ontspannen zijn dan bij het echobureau!
Weet jij zo wanneer die rondes zijn? Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gedaan, en zat er laatst nog over na te denken of ik het weer zou kunnen doen..quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nope, Groningen hierzou best in Utrecht willen wonen though... zo'n fijne stad! Was er dit weekend nog even
![]()
En tis erg jammer... maar dan had ik me maar eerder aan moeten melden. Ze willen je maar 'gebruiken' tot 32 weken en dan ga ik hun volgende ronde dus niet halen. Vette pech!
Ik kon mij aanmelden voor 10 januari of 17 januari, wil je het emailadres hebben? Het kon vanaf 20 weken zwangerschap volgens mij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:15 schreef laiveneertiekje het volgende:
Weet jij zo wanneer die rondes zijn? Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gedaan, en zat er laatst nog over na te denken of ik het weer zou kunnen doen..
Ja, dat zou ik wel fijn vinden. Ik bben dan nog geen 20 weken, maar misschien val ik nog wel ergens in een blok..quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kon mij aanmelden voor 10 januari of 17 januari, wil je het emailadres hebben? Het kon vanaf 20 weken zwangerschap volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 18:57:55 ]
Ah zo, ik weet het verder niet. Ze zei dat ik me daar nu nog geen zorgen over hoef te maken maar dat het in de toekomst weeën kan veroorzaken. Vind het echt eng..quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef Logician het volgende:
Spark hoe mooi!
Ps: dat is idd zo naar aan die krampen (darm en nierkrampen/koliekaanvallen) die veroorzaken dus hier de harde buiken/voorweeen en kunnen evt. echte weeen triggeren.
Oh bah zeg, en helaas erg herkenbaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:59 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ah zo, ik weet het verder niet. Ze zei dat ik me daar nu nog geen zorgen over hoef te maken maar dat het in de toekomst weeën kan veroorzaken. Vind het echt eng..over 4 weken weer controle bij de gyn, zal het dan nog eens vragen. En bij de huisarts maar duidelijk maken dat ik echt een oorzaak van de krampen wil. Het is soms niet uit te houden, eergisterennacht heb ik een tijd liggen huilen van de pijn..
Heb geen pijn bij het plassen. Dus had daar in eerste instantie nog niet aan gedacht. Het is ook niet echt plasrelated. Het voelt alleen maar als heel erg moeten plassen. En daarna wordt de pijn dus feller.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:39 schreef livelink het volgende:
Gulara, zou het geen blaasontsteking kunnen zijn? Zo klinkt het een beetje.
Fijn dat je lekker geslapen hebt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:48 schreef Omentielvo het volgende:
Logican,
Gulara,voor de rotnacht.
En meld. Vannacht een keer goed geslapen. Viel telkens gewoon weer in slaap
is je huisarts dicht dan op vrijdag?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:30 schreef Gulara het volgende:
Haha, irritant zeg. Hoe weet je dan wanneer je een blaasontsteking hebt?Het is ook niet een regelmatig iets. Bij blaasontsteking -in niet zwangere toestand- wordt het meestal erger, dat is nu niet het geval.
Ben hier inmiddels al te laat voor een huisartsbezoek. Dus het wordt volgende week.
oooh ja! dat was ook zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:48 schreef danic het volgende:
Mignonne, gulara woont down under. Dus ander tijdstip.
Ik zou me echt t apelazerus schrikken als ik nu zwanger zou zijn van een tweelingquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Thanx!
het was ook niet gepland hoor (we wilden het weer proberen als M 9 maanden zou zijn) en met een tweeling hadden we helemaal geen rekening gehouden
Maar nu is het wel superleuk hoor. En het is wel zwaar maar ze groeien straks wel gelijk op en zo. Bij elk leeftijdsverschil zitten voor- en nadelen.
Andere tijdzone.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
is je huisarts dicht dan op vrijdag?je kunt gewoon een potje aan de assistente geven toch?
Ja blaasontsteking is een beetje lullig tijdens zwangerschapgeen pijl op te trekken. Bij beetje vage klachten is blaasontsteking uitsluiten het makkelijkst om te doen. Het zouden ook je banden kunnen zijn die extra onder spanning komen als je blaas voller is.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:05 schreef Gulara het volgende:
Aah je was er al achter. Ik ben nog steeds gewoon echt niet zeker van dat het blaasontsteking is. De pijn begint onderin m'n buik en gaat daarna ook echt down under (no pun intended) en daar wordt het venijnig. En daar zit m'n blaas toch helemaal niet.
Nou moet ik zeggen dat het vandaag al minder is dan gisteren. Dankzij de hittegolf drink ik in ieder geval wel voldoende.En anders morgen maar even kijken hoe de mogelijkheden zijn in het weekend.
Heb ik iets over gelezen!! Ooit.. maar dat ben ik vergetenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:16 schreef Suikertante het volgende:
In vergelijking met kolieken is het natuurlijk niets, maar sinds gister is mijn gezicht zo nu en dan helemaal eh.. flamed. Heel rood, en je kunt zien dat ik niet bloos maar dat het echt mijn huid is. Nu heb ik wel gegoogled en gelezen dat 60% van de zwangere vrouwen hier last van heeft, maar ik zie niets specifieks over het gezicht. Dus ik wil graag rode armen en een normaal gezicht (hallo, wie gaat hierover, hoort u mij?) Iik zie er echt uit alsof ik mijn gezicht net met alcohol heb schoongemaakt.
Weet iemand een fijn spulletje om die huid wat te kalmeren óf een fijne camouflagetip?
Je merkt wel dat anatomie niet echt mijn ding is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:07 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
maar wel je urinebuis![]()
anders cranberrysap halen? Dat helpt wel om een blaasontsteking tegen te gaanAls je toch veel drinkt kun je misschien een deel van je drinken vervangen door cranberrysap.
Een onbehandelde blaasontsteking kan weeën veroorzaken. En daarbij hangt het er voor de baby van af waar de blaasontsteking vandaan komt, is het een gewone infectie of een infectie op basis van GBS, daar zit verschil tussen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:22 schreef Gulara het volgende:
[..]
Je merkt wel dat anatomie niet echt mijn ding is.We gaan nu naar de supermarkt. En dan na het weekend even een plasje inleveren.
is benieuwd of blaasontsteking slecht is voor de baby?
Ben ruim 32 weken trouwens. Indalen? Whaa? Ik ben daar nog lang niet klaar voor hoor!
Ik moest vooral heel hard lachenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik zou me echt t apelazerus schrikken als ik nu zwanger zou zijn van een tweeling
Je noemt je kind toch geen Zus of Zwaantje?! (en nu maar hopen dat niemand hier haar dochter zo wil noemenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en ik zit heel veel lol te hebben met de onderste regionen van het overzicht van alle kindernamen die in 2012 zijn gegeven.
http://www.svb.nl/int/nl/(...)amen/top20/index.jsp
OMG, Mensje.. het kan dus altijd erger...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:33 schreef Juud79 het volgende:
Nou er is een bnn-er en die haar meisjes heten Bloem, Mensje en Zus volgens mij...
Voor kleine meisjes is dat uberschattig, maar ik vraag me bij dat soort namen altijd af hoe ze zich ermee zou voelen als ze straks 40 is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:35 schreef Juud79 het volgende:
De naam van Lientje komt ook maar weinig voor, dus dat is wel iets waar we dit keer weer naar kijken.
Same here. We vinden het niet zo heel leuk als ons kind de 4de is met die naam in de klas.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:35 schreef Juud79 het volgende:
De naam van Lientje komt ook maar weinig voor, dus dat is wel iets waar we dit keer weer naar kijken.
Ze heet niet écht Lientjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Voor kleine meisjes is dat uberschattig, maar ik vraag me bij dat soort namen altijd af hoe ze zich ermee zou voelen als ze straks 40 is.
Die tweede is vrij vertaald Mooievanhetleven ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit nu vooral te gniffelen bij de namen die 1 of 2 keer zijn gegeven. Je begrijpt in de meeste gevallen wel waarom
Amarachuwu
Biennedelavie
Cedrixianthley
Cheynaillyshia
Chukwufunanya
Divainchéliënne
etc etc
Sorry, maar![]()
Die had ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:39 schreef Juud79 het volgende:
Zie mijn ondertitel, hoe ze echt heet.....
Tis wel orgineelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn Kleuter heet toch ook niet echt Kleuter!
Ik doe rustig! Buik is kalm.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die had ik helemaal gemistMaar godzijdank dat de andere niet echt Purk heet dan iig
En LE, ja maar dat is DUIDELIJK! Ben je trouwens rustig aan aan het doen? Hoest met de buik?
Ik moet koffie
Die van mij ging gisteravond spontaan afwassen en de wc schoonmaken toen ik in bed lag (ok dat was om kwart over 8, maar toch) zodat ik het dan vandaag niet hoef te doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe rustig! Buik is kalm.
We gaan zo boodschappen doen, daarna gaat Vriendje zijn nesteldrang loslaten op de slaapkamer. Behangen en verven etc. Hebben die van jullie dat ook? Hij loopt ineens de hele dag met de stofzuiger rond enzo, heel eng
Philips directeur Kleuter Jansenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar zo lullig als je geen kleuter meer bent
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe rustig! Buik is kalm.
We gaan zo boodschappen doen, daarna gaat Vriendje zijn nesteldrang loslaten op de slaapkamer. Behangen en verven etc. Hebben die van jullie dat ook? Hij loopt ineens de hele dag met de stofzuiger rond enzo, heel eng
Detailsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar zo lullig als je geen kleuter meer bent
Maar toch wel heel liefquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die van mij ging gisteravond spontaan afwassen en de wc schoonmaken toen ik in bed lag (ok dat was om kwart over 8, maar toch) zodat ik het dan vandaag niet hoef te doenZo lief, maar denk niet dat dat onder nesterdrang valt...
Nu ga ik in die lijst zoeken welke meisjesnamen 110 keer gegeven zijn!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
NeeGeniet ervan zou ik zeggen
Hij heeft het alleen met de babykamer, dat vind ik wel lief
Onze naam is in 2012 110 keer gegeven zie ik, dat valt wel mee nog volgens mijMaakt me ook niet uit, het is gewoon dé naam!
Ik ben soms zo'n domme trien hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu ga ik in die lijst zoeken welke meisjesnamen 110 keer gegeven zijn!
Kun je die hier niet ook even langssturen? Ik heb al een week 5 dozen staan die 1 commode moeten worden en ik zeur al weken dat ik de berging uitgeruimd wil hebben omdat die uitpuilt. Ik voel me dan alleen zo'n zeikerd omdat vriend het ook druk heeft en laat thuis is 'savonds en onze weekenden altijd goed volgepland zijn (nouja, vol, maar na 2 dingen zoals boodschappen doen en koffie drinken bij mijn ouders kun je me opvegenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar toch wel heel lief
Vriendje heeft zondag twee keer gestofzuigd. Dat was 'echt nodig' ofzo. En de zolder opgeruimd, de keuken gedaan, alle verjaardagszooi weg gewerkt, een tafel geschuurd, het hield niet op. Ik voel me ineens een slechte huisvrouw naast hem.
Voelt best goed.
Troost je, het zijn er 3 dus je bent nog redelijk safequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben soms zo'n domme trien heIk dacht 'haha, niemand gaat toch ooit die hele lijst af zoeken om te kijken welke naam zoveel keer gegeven is'. Ik had bij die lijst op alfabet gekeken namelijk, maar er is natuurlijk ook een lijst op populariteit
En sowieso wel andere manieren natuurlijk.
Pfffff
Hehequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben soms zo'n domme trien heIk dacht 'haha, niemand gaat toch ooit die hele lijst af zoeken om te kijken welke naam zoveel keer gegeven is'. Ik had bij die lijst op alfabet gekeken namelijk, maar er is natuurlijk ook een lijst op populariteit
En sowieso wel andere manieren natuurlijk.
Pfffff
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe
Ik zal niet verklappen dat je dr Geertruide gaat noemen.
Jaaa, Vriendje-ruil!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kun je die hier niet ook even langssturen? Ik heb al een week 5 dozen staan die 1 commode moeten worden en ik zeur al weken dat ik de berging uitgeruimd wil hebben omdat die uitpuilt. Ik voel me dan alleen zo'n zeikerd omdat vriend het ook druk heeft en laat thuis is 'savonds en onze weekenden altijd goed volgepland zijn (nouja, vol, maar na 2 dingen zoals boodschappen doen en koffie drinken bij mijn ouders kun je me opvegen)
Ik zou iets met aloe vera proberen. Is het ook droog?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:58 schreef Suikertante het volgende:
Die van ons jommetje is 3 keer gegeven. Dat is wel te doen![]()
Alle meisjesnamen die we hadden bedacht zijn heel vaak gegeven dus het is maar goed dat het een jongetje wordt
Over mijn rode wangetjes
Couperose heb ik ook al, niet ernstig maar ik heb wel twee kleine spinnetjes. En in mijn knieholte een soort beginnende spatader
Dit voelt helemaal niet geïrriteerd aan, ik krijg het ook niet warm, het is gewoon alsof mijn hele huid even knalrood wordt.
Ik heb gisteren de BB creme van Laboratoire Garnier geprobeerd maar daarbij zag je niet eens verschil.. die andere tip over het kalmerende spulletje (Bepanthen van Cwen) ga ik zeker opvolgen!!
Oja, zal er ook ff 1 makenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:02 schreef Suikertante het volgende:
Oja Spirit vergeet ik het alsnog!![]()
![]()
ben bezig met de fotos' trouwens.
Nee, er is dus echt niks aan de hand verder behalve de kleur. Sinds ik zwanger ben is mijn huid wel iets minder vettig dus ik gebruik nu een supermilde gezichtsreiniger. Maar dat doe ik al weken. En nu ineens krijg ik dan een knalrood hoofd. Maar echt alleen mijn gezicht, alsof ik een rood masker op heb.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:03 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik zou iets met aloe vera proberen. Is het ook droog?
Doe jij ook eens een foto?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie mijlpalen ladies!
Ik was gister op de helft, maar de echo was ff belangrijker.
De vk zei me dat rond de 20 weken de baarmoeder een groeispurtje maakt, meestal. Dus dat zou heel goed kunnen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet ook ff weer een keer een buikfoto maken, want ik heb het idee dat die in de laatste dagen wel een sprong heeft gemaakt. Maar misschien zit dat tussen mn oren
. Dat idee dan, niet mn buik
.
Ja als je geen borstvoeding wil geven zit je er mss niet op te wachten neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:41 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat heb ik dus wel eens gehad L0t, maar toen was ik nog niet zwanger. Ook een aparte ervaring![]()
Maar sinds ik zwanger ben geen druppels meer. Ik wil dat ook niet eigenlijk. Ik wil geen borstvoeding geven, ik wil helemaal geen melk!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja als je geen borstvoeding wil geven zit je er mss niet op te wachten neeIk ben stiekem wel trots op m'n boobs, ze doen het
Ik ga nu hele dagen aan m'n tepels zitten
Oeh trouwens! Eindelijk iemand om een van mn favoriete webshopjes bij te spammenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:34 schreef Gulara het volgende:
Cranberriesap en "Rennies", ik ben er helemaal klaar voor.![]()
Vroegtijdige weeën moeten we niet hebben. Kind heeft nog niet eens een bedje of een fatsoenlijke set kleren in de juiste maat.En most important, hij moet nog lekker hierbinnen nóg dikkere spekbillen kweken.
Hier geen populaire naam. Maar wij zijn er helemaal blij mee. En een beetje apart past wel bij ons. Ik denk dat mensen verbaasd zouden zijn met een Daan of Emma bij ons.
En de naam is klankvast in Nederlands én Engels en dat vond ik opeens belangrijk. Daarnaast vielen heel veel namen af toen we eenmaal hier gesettled waren omdat we opeens mensen met die naam in onze directe omgeving hadden.
En de naam is gewoon helemaal!Ook de afkorting en bijnaam die al veel in gebruik is.
Ben volgens mij een van de weinigen die het leuk vindt als een naam leuk af te korten is.
Dat is voor mij ook een mustquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:34 schreef Gulara het volgende:
Ben volgens mij een van de weinigen die het leuk vindt als een naam leuk af te korten is.
Oh my! Zal je omgeving blij mee zijn!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja als je geen borstvoeding wil geven zit je er mss niet op te wachten neeIk ben stiekem wel trots op m'n boobs, ze doen het
Ik ga nu hele dagen aan m'n tepels zitten
quote:
praktijk 298 kan ik aanbevelen voor haptonomiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh, zwangerschapsyoga vol en haptonomie alleen dinsdag overdag.
*verder zoekt
Geweldige site! Zie al een hoop leuks. Balen dat Sture o Lisa ook Australische prijzen heeft. Maar er zit verder ook veel leuks tussen wat ik niet kende. Mijn jommetje moét ook zo'n hippe hoed.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oeh trouwens! Eindelijk iemand om een van mn favoriete webshopjes bij te spammen![]()
jij kunt er wsl meer mee dan ik
http://www.kawaiikids.com.au/store/pc/home.asp
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:28 schreef Gulara het volgende:
[..]
Oh my! Zal je omgeving blij mee zijn!Als er hier melk uit komt ga ik er mensen mee nat spuiten. Zo van pieuw, pieuw with my milk guns.
doorknijpen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:39 schreef Gulara het volgende:
Hopen dat het niks vervelends is Kleurdoos. Sowieso vervelend twee zieke kindjes.
Moet ik me trouwens zorgen maken dat er nog geen melk uit m'n tieten komt?![]()
Ik kon er tijdens mijn zwangerschap al mee in N's soep spuiten. <3quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:28 schreef Gulara het volgende:
[..]
Oh my! Zal je omgeving blij mee zijn!Als er hier melk uit komt ga ik er mensen mee nat spuiten. Zo van pieuw, pieuw with my milk guns.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:54 schreef Gulara het volgende:
Hahaha, misschien moet ik er inderdaad meer in gaan knijpen. Kan ik het combineren met mijn voedingsbeharoutine. "Dames en heren, jongens en meisjes, wat zit er achter deurtje nummer 1!" Tadaa!![]()
En dan het publiek onderspuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |