SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die heb ik ook die wipneus. En kind lag lekker in de placenta te boksen
![]()
.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles is goed!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben een "mooi ontwikkeld kindje"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yaaaay! Wat fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben zo blij voor jullie
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ohhh wat tof! Dus je kunt met het shoppen al echt gericht kleertjes gaan kopenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrienden wisten het al eerder, maar de groep kennissen die je minder vaak spreekt, nu dus ook.
En we weten wat het wordt, maar we houden het voor onszelf en de opa's en oma's.
Ow jeetje ja, dat is echt afgrijselijk als je zwanger bentquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:42 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes dinsdag Suusz!
Mijn hondje heeft een anaalklierabces en we wachten tot die open knapt. Maar eigenlijk wil ik dat niet, die geurik ben heel gevoelig voor geurtjes sinds ik zwanger ben
Je lacht me nog gewoon uit ook he? Stommerd!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow jeetje ja, dat is echt afgrijselijk als je zwanger bentIk kon niet eens normaal de markt over zonder kokhalzen de eerste 4 maanden
Misschienquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:47 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Je lacht me nog gewoon uit ook he? Stommerd!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:47 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Je lacht me nog gewoon uit ook he? Stommerd!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:29 schreef Suikertante het volgende:
En Logi, die van mijn kat zijn vorige week uitgeknepen. Ik wist niet van het bestaan van anaalklieren. Mijn vriend en ik hebben nog de hele dag gekokhalsd als we eraan terugdachten!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:29 schreef Suikertante het volgende:
XM wat een droppie, gefeliciteerd!!!
En Logi, die van mijn kat zijn vorige week uitgeknepen. Ik wist niet van het bestaan van anaalklieren. Mijn vriend en ik hebben nog de hele dag gekokhalsd als we eraan terugdachten!
Ik heb fretten gehadquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn reukorgaan is godzijdank nog nooit in de buurt geweest van anaalklieren van welke diersoort dan ook. Ik houd dat graag zo en zal onze katten vanavond even vermanend toespreken
.
Ik heb het godzijdank ook nog nooit meegemaakt, maar naar het schijnt hoef je niet eens in de buurt te komen wil je er flink onpasselijk van worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn reukorgaan is godzijdank nog nooit in de buurt geweest van anaalklieren van welke diersoort dan ook. Ik houd dat graag zo en zal onze katten vanavond even vermanend toespreken
.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het godzijdank ook nog nooit meegemaakt, maar naar het schijnt hoef je niet eens in de buurt te komen wil je er flink onpasselijk van worden.
Kan je dat niet gewoon laten doen bij de ha dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef .Sparkling. het volgende:
Zeg, lieverds.. Die van mijn hond moeten nog knappen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |