Als ik niets te zeiken had, heb jij niets te klagen wijsneus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:16 schreef David Letterman het volgende:
Blijf dan weg als je zoveel te zeiken hebt...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:16 schreef David Letterman het volgende:
TS heeft gelijk klb is een puberforum en de rest is ook niet heel erg boeiend eigenlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:16 schreef David Letterman het volgende:
Om te klagen heb ik jou niet nodig, dus als jij blijft zeiken kan je net zo goed wegblijven...quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:17 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Als ik niets te zeiken had, heb jij niets te klagen wijsneus.
Man wat ben ik toch ook goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
Klacht:
Tegenwoordig heb je de Justin Bieber generatie die op spelfouten letten en zichzelf de hemel in prijzen prijst...
Ga je brommer poetsen jochiequote:Op donderdag 10 januari 2013 02:19 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Om te klagen heb ik jou niet nodig, dus als jij blijft zeiken kan je net zo goed wegblijven...
Daar had ik zin in ja, meestal zijn het crossdressers die ik post.quote:
Begrijp het...quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar had ik zin in ja, meestal zijn het crossdressers die ik post.
Alle parels van vroeger zijn gecensureerd,verwijderd of gewijzigd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:20 schreef wuuht het volgende:
Wat jammer dat ik de tijd die jij verteld nooit meegemaakt heb. Gewoon vrij uit alles posten wat je wilt![]()
Chicks zijn er al voldoende op FOK! met al die wankers.quote:
Niet surfen via proxyquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:25 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Alle parels van vroeger zijn gecensureerd,verwijderd of gewijzigd.
Een paar jaar geleden werd je gehackt en publiekelijk vernederd met foto,adres,ip,telefoonnummer en bijbehorende slechte paint!
Hij lult ook uit z'nek.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:20 schreef wuuht het volgende:
Wat jammer dat ik de tijd die jij verteld nooit meegemaakt heb. Gewoon vrij uit alles posten wat je wilt![]()
Echt???quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:25 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Alle parels van vroeger zijn gecensureerd,verwijderd of gewijzigd.
Een paar jaar geleden werd je gehackt en publiekelijk vernederd met foto,adres,ip,telefoonnummer en bijbehorende slechte paint!
Ik zat hier ook vijf jaar geleden, regels zijn weinig veranderd. Denk dat TS de gene is die is veranderd.quote:
In die tijd werd jij toch de hel ingeprezen en je dochter richting hemel?quote:
Sorry, ik ben eigen ondernemer en vertoef 4/5 maand per jaar in het buitenland.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik zat hier ook vijf jaar geleden, regels zijn weinig veranderd. Denk dat TS de gene is die is veranderd.
TS is een saaie kantoor muis... of hoe je dat noemt
Ja getrouwd 3 kinderen, hond, stationwagen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik zat hier ook vijf jaar geleden, regels zijn weinig veranderd. Denk dat TS de gene is die is veranderd.
En nu wil je een lintje...?quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:28 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Sorry, ik ben eigen ondernemer en vertoef 4/5 maand per jaar in het buitenland.
Tevens eigen onderneming in Nederland
OOk al nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:28 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
In die tijd werd jij toch de hel ingeprezen en je dochter richting hemel?
Die blonde toch?
Zit jij nog steeds op dit Forum, ben jij 100% afgekeurd ofzo?!
TS is een saaie burgerlul met een dure hypotheek voor zijn twee-onder-eenkapper met daarin zijn vrouw Femke en de twee kinderen die hij al op zijn 23ste kreeg. Spannendste momenten van zijn dagelijks leven zijn het ritje van en naar kantoor met zijn geleasde Prius en het fokken op kantoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Komt er nog een nieuwe versie van de FOK! documentaire?quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
OOk al niet
En nee, ik ben verpleegster met avonddiensten.
Had je moeten weten als je zoveel van FOK! wist.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:32 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Komt er nog een nieuwe versie van de FOK! documentaire?
Ja, want toen kon je natuurlijk gewoon in een keer alle privegegevens van iemand uit een post halen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:33 schreef Machupicchu het volgende:
Tot een paar jaar terug waren ogrish en nothingtoxic nog dagelijkse gespreksonderwerpen.
Ongelovelijk dat velen dit niet eens weten.
Fok is totaal verpest!
Ik zit al een uur op Fok en niemand heeft m'n account of privegegevens gepost, in 2006 duurde dit enkele minuten voordat ik publiekelijk tot op het bot vernerderd werd!
BAH!
Die goede oude tijd...quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:34 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Ja, want toen kon je natuurlijk gewoon in een keer alle privegegevens van iemand uit een post halen.
Ik voel me nu eenmaal beter als de gemiddelde gemiddelde computernerdquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:32 schreef yvonne het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/391128 Vrolijker ben jij er iig niet op geworden.
Trusten guys.
Dan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:35 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik voel me nu eenmaal beter als de gemiddelde gemiddelde computernerd
Lolquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:35 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Blijft moeilijk, als/dan...quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:35 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
4chan braquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:20 schreef wuuht het volgende:
Hahahahahhahahaha wat een lolquote:
k vin je gen vol waardquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:38 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Hahahahahhahahaha wat een lol![]()
![]()
Dit is dus Fok van tegenwoordig...
Vroeger werd mijn Hyves aan de schandpaal vernederd![]()
Wat een kutusers tegenwoordig..
Zie je idd niet vaak...quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:38 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Zelfs nog een spatie in de username, een eckte.
Yep, weet alleen niet meer wanneer dat werd geschrapt...zo goed is het geheugen niet meer...quote:
Eens !!!quote:
Jou ken ik nog, en jij begrijpt het.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ah het maandelijkse vroeger was fok beter topic. Al heb je wel gelijk hoor daar niet van, de tijden dat hyves profielen nog openbaar gepost werden![]()
dat op een gegeven moment inderdaad bijna niemand meer een topic durfde te maken omdat ie dan de TS was en kapotgescholden werd
wat een tijden ja
klb2.0
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:43 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Jou ken ik nog, en jij begrijpt het.
Er waren zelfs mensen die hun hele CU2,Partyflock en Hyves verwijderden, omdat 1 kuttopic een publieke vernedering op internet als gevolg had haha
Ja maar dan is het ook je eigen schuld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]echt he eerst net zo lang wachten tot iemand foto postte en dan met reverse foto search die lui erbij naaien
ja klopt, maar dat waren nog de tijden dat iedereen naief was in internetgebruikquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:45 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Ja maar dan is het ook je eigen schuld.
Nog steeds zat mensen die een foto direct van Facebook posten hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat was nog de tijden dat iedereen naief was
Waarom zou je er uberhaubt wat mee willen doen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:46 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Nog steeds zat mensen die een foto direct van Facebook posten hoor.Je mag er hier alleen niets meer mee doen, dusja.
mwah wel veeel minder.. vroeger was er volgensmij bjina elke week wel zon topic sowieso 1x per 2 weken. Zou niet weten waar ze nu direcht van fb fotos posten? in US misschien?quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:46 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Nog steeds zat mensen die een foto direct van Facebook posten hoor.Je mag er hier alleen niets meer mee doen, dusja.
Kan me nog wel wat van die topics herinneren ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mwah wel veeel minder.. vroeger was er volgensmij bjina elke week wel zon topic sowieso 1x per 2 weken. Zou niet weten waar ze nu direcht van fb fotos posten? in US misschien?
Dan leren ze er wat van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom zou je er uberhaubt wat mee willen doen?
Ik heb nooit verstand van computers gehad, maar er waren helden die via een fok profiel of fotoboek iemands IP adres kon uitlezen, en diegeen echt kapot kon maken!quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]echt he eerst net zo lang wachten tot iemand foto postte en dan met reverse foto search die lui erbij naaien
maar die is toch niet rechtstreeks van fb ofwelquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:49 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Kan me nog wel wat van die topics herinneren ja.
Hier vandaag nog in KLB: KLB / Regen
Maar vooral in US ja.
Emimich was schaakkampioen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:50 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik heb nooit verstand van computers gehad, maar er waren helden die via een fok profiel of fotoboek iemands IP adres kon uitlezen, en diegeen echt kapot kon maken!
Ooit was er een jongen met een grote bek die achteraf als schaakkampioen werd ontmaskerd ofzo.
Alberto die ´t park checkt..
Mielos en z´n vechtkampen hebben hem toendertijds ook tot ridder op sokken betrapt?
God ja, emimich ofzo? Wat een legende.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:50 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik heb nooit verstand van computers gehad, maar er waren helden die via een fok profiel of fotoboek iemands IP adres kon uitlezen, en diegeen echt kapot kon maken!
Ooit was er een jongen met een grote bek die achteraf als schaakkampioen werd ontmaskerd ofzo.
Jawohl. https://fbcdn-sphotos-c-a(...)8844_489694097_n.jpg is een Facebook URL.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
maar die is toch niet rechtstreeks van fb ofwel? komt trouwens inderdaad ook wel hoor wat je zegt als je t nu doet krijg je gelijk een ban.. fok is een politiestaat geworden
Wat moeten ze leren dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:49 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Kan me nog wel wat van die topics herinneren ja.
Hier vandaag nog in KLB: KLB / Regen
Maar vooral in US ja.
[..]
Dan leren ze er wat van.
ja klopt emimich dat was echt mooi topicquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:50 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Alberto die ´t park checkt..
Mielos en z´n vechtkampen hebben hem toendertijds ook tot ridder op sokken betrapt?
Het is toch grappig als iemand zegt dat ie een dikke hosselbaas is en dat ie dan een gebrilde schaakkoning blijkt te zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat moeten ze leren dan?
Serieus, ik vraag me af wie er hier nou de kneusjes zijn, de mensen die het lef hebben om hun identiteit achter een profiel te laten zien of de mensen die erop kicken deze mensen "een lesje te leren". Als je zo baas bent heb je wel wat beters te doen, chickies hosselen, chillen met je maten etc.
Ik denk dat het gebash ook minder erg is omdat social media veel meer geaccepteerd. Ga met je tijd mee en stop met janken over vroeger.
Slapen.
maar je kan niet zomaar doorklikken naar dr fbquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:52 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Jawohl. https://fbcdn-sphotos-c-a(...)8844_489694097_n.jpg is een Facebook URL.
inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:53 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Het is toch grappig als iemand zegt dat ie een dikke hosselbaas is en dat ie dan een gebrilde schaakkoning blijkt te zijn.
Het is veel grappiger en triester dat mensen de moeite nemen zo'n persoon te "ontmaskeren"Joehoe die en die liegt over wie hij is. Mijn dag is weer goed. Ofzo? Dat je uberhaubt de moeite neemt om mensen te gaan checken, dan ben je vast vrij ongelukkig met je eigen leven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:53 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Het is toch grappig als iemand zegt dat ie een dikke hosselbaas is en dat ie dan een gebrilde schaakkoning blijkt te zijn.
Nee maar via de URL kun je er wel achter komen, net als met hyves vroeger.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
maar je kan niet zomaar doorklikken naar dr fb?
[..]
inderdaad![]()
en daar komt bij dat ik zelf me daar nooit druk over zal hoeven maken dus like i give a fuck
Gewoon een beetje detective spelen, leuk toch. Hoef je nog niet meteen ongelukkig te zijn, ik denk dat je eerder ongelukkig bent als je gaat liegen over je leven online.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is veel grappiger en triester dat mensen de moeite nemen zo'n persoon te "ontmaskeren"Joehoe die en die liegt over wie hij is. Mijn dag is weer goed. Ofzo? Dat je uberhaubt de moeite neemt om mensen te gaan checken, dan ben je vast vrij ongelukkig met je eigen leven.
moet je nagaan zolang geleden dat ik al die skills gewoon weer ben kwijtgeraaktquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:57 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Nee maar via de URL kun je er wel achter komen, net als met hyves vroeger.
Facebook heeft het ook alweer veranderd. Vroeger was het altijd het altijd een bepaald rijtje met nummers in de URL maar nu is het alweer anders.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
moet je nagaan zolang geleden dat ik al die skills gewoon weer ben kwijtgeraakt![]()
![]()
slechte zaak dit
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:59 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Facebook heeft het ook alweer veranderd. Vroeger was het altijd het altijd een bepaald rijtje met nummers in de URL maar nu is het alweer anders.
Idd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]dat fb iets aan privcay doet
Kan niet plaatjes posten van Funnyjunk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:02 schreef Machupicchu het volgende:
[ afbeelding ]
This discussion would take a while..
Leuk misschien als je het voor jezelf houdt, Als je het gaat delen ben je op zoek naar nog meer iets. Ik gok aandacht. Mensen belachelijk maken doen meestal de wat onzekere types .Mensen die aan FOK status onlenen. KLB1,0 was all about that, er was zelfs een kaste systeem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:58 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Gewoon een beetje detective spelen, leuk toch. Hoef je nog niet meteen ongelukkig te zijn, ik denk dat je eerder ongelukkig bent als je gaat liegen over je leven online.
Slapen lukt nog steeds niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:03 schreef o.us2.0 het volgende:
BASTILLA MET KIP EN AMANDELEN
WILLIE IK GA DOOOOOD VOOR BASTILLA![]()
![]()
![]()
Doei.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk misschien als je het voor jezelf houdt, Als je het gaat delen ben je op zoek naar nog meer iets. Ik gok aandacht. Mensen belachelijk maken doen meestal de wat onzekere types .Mensen die aan FOK status onlenen. KLB1,0 was all about that, er was zelfs een kaste systeem.
@Ts, welkom terug, want FOK!
Doei. Slapen. Nu echt |(
Kut, verkeerde topicquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:04 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Slapen lukt nog steeds niet?
Toen jij nog als snotneus Piet Piraat op Ketnet keek, werden hier goatse,nothingtoxic,Daniel Pearl,lemon party en andere parels vermeld.quote:
Wat is Ketnet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:14 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Toen jij nog als snotneus Piet Piraat op Ketnet keek, werden hier goatse,nothingtoxic,Daniel Pearl,lemon party en andere parels vermeld.
Ga gauw met blokken spelen ettertje
Wauw..quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:28 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Pure afgunst en jaloezie, anders zou je nooit reageren arme middenklassearbeider.quote:
Die ken ik ook niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:23 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Kwam na Tante Soesa en Sassefras
Ik van jou, hihiquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:29 schreef Machupicchu het volgende:
Pure afgunst en jaloezie, anders zou je nooit reageren arme middenklassearbeider.
Ik kan daar echt zo van genieten hmmmm
Ik had eigenlijk een meer romantische reply verwacht. Nu ga ik maar naar bedquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:35 schreef Machupicchu het volgende:
Arbeiders moeten er ook zijn.
Hoe moet ik anders mijn BMW aftanken?
Je kon er net 1 kopen maar tanken is toch duurder dan je dacht?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:35 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Arbeiders moeten er ook zijn.
Hoe moet ik anders mijn BMW aftanken?
Je reageerd behoorlijk prikkelbaar cactus, of wou je soms de bloemetjes buitenzetten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een meer romantische reply verwacht. Nu ga ik maar naar bed
Uiteraard afhankelijk van het subforum.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:39 schreef Chips_Handon het volgende:
Alles wat je op het internet zegt is waar.
De meerderheid van de cactussen heeft tweeslachtige bloemen dus zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtsorganen.Eigenlijk is de bestuiving van de cactus helemaal niet moeilijk. Je hebt enkel een zacht penseeltje nodig en meer moet dat niet zijn. Je gaat van bloem tot bloem, net als de insecten, wrijft met uw penseeltje in de bloempjes en de bestuiving heeft normaal plaats gevonden. Simpeler kan het gewoonweg niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:41 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Je reageerd behoorlijk prikkelbaar cactus, of wou je soms de bloemetjes buitenzetten?
*5 jaar geleden zou hier een doodsbedreiging inclusief bijpassend executiefilmpje staan*
Waarheidquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard afhankelijk van het subforum.
Zoek hulp joh idioot, zieke mongoolquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
In mijn tijd werden de "klagers" nog via ip adres achterhaald, en vervolgens openlijk en prive compleet kapot gemaakt!
Zo was het normaal om onthoofdingsfilmpjes,extreme executies en schokkende filmpjes te plaatsen, terwijl TS gewoon de hel in werd geprezen!
Nee Frank, TS heeft wel degelijk gelijk, maar brengt het een beetje lullig, omdat hij een slecht voorbeeld geeft. Je mag bijvoorbeeld ook geen tieten meer posten en sommige topics zoals we die vroeger maakten kunnen écht niet meer. Tegenwoordig sterft het van die kut enquêtes, waar ze je er voorheen meteen van het forum af flikkerden. Danny moet er van leven en dat merk je steeds vaker. En hij heeft gelijk. Je kan moeilijk tegen die gasten van AdSense zeggen dat ze de varkenspestgriep kunnen krijgen als je daar je hoofdinkomsten uit trekt.quote:
Dikke fail, 2x achter elkaarquote:
Je lult uit je nek, daar stond in 2005 al een ban op wanneer je dat posttequote:Op donderdag 10 januari 2013 03:14 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Toen jij nog als snotneus Piet Piraat op Ketnet keek, werden hier goatse,nothingtoxic,Daniel Pearl,lemon party en andere parels vermeld.
Ga gauw met blokken spelen ettertje
quote:
Maar in wezen kun je daar niet FOK! de schuld van geven. Ik vind het jammer dat alles zo 'Veramerikaanst' wordt. Het is niet des Nederlands - denk bijv. al aan de jaren 70 met die feministische politieke poster waarop een vrouw bloot afgebeeld stond - om zo preuts te zijn dat een tiet of een tepeltje al schokkend is. Nederlands zijn daar anders in. Maar die schijnheilige Amerikaanse preutsheid begint ook zo langzamerhand Nederland te raken en dat is eeuwig zonde.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:05 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nee Frank, TS heeft wel degelijk gelijk, maar brengt het een beetje lullig, omdat hij een slecht voorbeeld geeft. Je mag bijvoorbeeld ook geen tieten meer posten en sommige topics zoals we die vroeger maakten kunnen écht niet meer. Tegenwoordig sterft het van die kut enquêtes, waar ze je er voorheen meteen van het forum af flikkerden. Danny moet er van leven en dat merk je steeds vaker. En hij heeft gelijk. Je kan moeilijk tegen die gasten van AdSense zeggen dat ze de varkenspestgriep kunnen krijgen als je daar je hoofdinkomsten uit trekt.
De sfeer en het doen en laten zoals het was bij FOK! is er al lang niet meer. Je kan FOK! niet meer vergelijken met vroeger, maar dat geldt voor een hoop dingen. Figuren zoals ik blijven nog wat rondhangen in de hoop dat het beter zal worden, maar dat is tegen beter weten in. Je hebt toch een soort van band met het forum, omdat je het jaren naar je zin hebt gehad en enorm hebt gelachen. Nu begint het steeds meer te verwateren.
Tieten, ik mis ze.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dikke fail, 2x achter elkaar
[..]
Je lult uit je nek, daar stond in 2005 al een ban op wanneer je dat postte
ah yvonne zegt het ook al:
[..]
Nee, je kan FOK! niet als schuldige aanwijzen. Als Danny een andere beslissing had genomen, dan had ie waarschijnlijk weer bij BCC gestaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar in wezen kun je daar niet FOK! de schuld van geven. Ik vind het jammer dat alles zo 'Veramerikaanst' wordt. Het is niet des Nederlands - denk bijv. al aan de jaren 70 met die feministische politieke poster waarop een vrouw bloot afgebeeld stond - om zo preuts te zijn dat een tiet of een tepeltje al schokkend is. Nederlands zijn daar anders in. Maar die schijnheilige Amerikaanse preutsheid begint ook zo langzamerhand Nederland te raken en dat is eeuwig zonde.
Dat ligt aan de users, niet aan het platform.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:13 schreef Apuleius het volgende:
omdat ze het waarschijnlijk toch verbaggeren.
Ik zoek een uitlaat van een volvo of zo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:55 schreef kthxbye het volgende:
Of die topics met die text telefoon: gratis bellen naar Amerika via chat dat zo'n computer het ging voorlezen. De meest belachelijke situaties mee gecreeerd hahaha welke was dat ook alweer!!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:59 schreef kthxbye het volgende:
Ohja hahahaha
KLB / we do not ship to Netherlands
Dat is een andere, maar ook geweldig!!
FOK! is vanaf het begin af aan al compleet verkracht met nieuwe updates en layouts enzo.quote:Fok is in 5 jaar tijd compleet verkracht!
Het is ook mooier. Autorefresh, beste optie ooit. Ik mis het op andere sitesquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:03 schreef vosss het volgende:
[..]
FOK! is vanaf het begin af aan al compleet verkracht met nieuwe updates en layouts enzo.
Door Danny. Hij vind het beter of mooier ofzo, weet ik veel.
Maargoed, het is Danny zn kindje dus hij kan en mag dat verkrachten wattie wil
Nouja daar zijn de meningen over verdeelt. Ik vind het niksquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ook mooier. Autorefresh, beste optie ooit. Ik mis het op andere sites
Helemaal speciaal voor jouquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:08 schreef vosss het volgende:
Soms denk ik wel eens dat hij dat gewoon weet en kijkt hoe ver hij kan gaan
Hij krijgt me alleen maar weg met een permban/IP-ban. Voor de rest verkracht ie er maar lekker op losquote:
Propageer je nu verkrachtingen door Danny?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij krijgt me alleen maar weg met een permban/IP-ban. Voor de rest verkracht ie er maar lekker op los
Weet je heel goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ben je trouwens niet in de war met 4chan? Of 420chan, of 7chan, of ruchan, any chan, really.
terechte vraag. Waarschijnlijk een permban voor het plaatsen van lemon, goatse en meer. Het was dus niet vrijwillig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:05 schreef Rezania het volgende:
Hoezo ging je dan vroeger überhaupt weg als het zo geweldig was?
Stond toch 48 uur op?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
terechte vraag. Waarschijnlijk een permban voor het plaatsen van lemon, goatse en meer. Het was dus niet vrijwillig.
jij hebt (ook gezien jouw reacties in de andere topics die je opende) volgens mij wel een beetje last van bewijsdrang.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:28 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, alsof ik een policy uit mijn hoofd leer als niet-modquote:
Ik vraag me af of TS bij al zijn andere statements ook zoveel fantasie gebruiktquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:45 schreef nikky het volgende:
Ik herken niet zoveel van wat in de OP staat
klopt, als je al een ban kreegquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een meer romantische reply verwacht. Nu ga ik maar naar bed
Dat topic waarin hij ontmaskerd werd was geniaal.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:51 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Emimich was schaakkampioen.
En nu kan je zelfs de OP quoten zonder afgefikt te wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
Na een jaar of 5 afwezig te zijn op Fok, heb ik toch maar weer een nieuw account aangemaakt.
Maar het valt me op dat Fok totaal verpest is, bijna te commercieel geworden..
In mijn tijd werden de "klagers" nog via ip adres achterhaald, en vervolgens openlijk en prive compleet kapot gemaakt!
Zo was het normaal om onthoofdingsfilmpjes,extreme executies en schokkende filmpjes te plaatsen, terwijl TS gewoon de hel in werd geprezen!
De tijd dat topics nog minimaal 5000 kijkers had, en moderators nog openlijk moesten lachen om kapotgeknapte jampotjes in een aarsch,en vervolgens goatse en Daniel Pearl als tegenreactie terugplaatsten![]()
Klacht:
Tegenwoordig heb je de Justin Bieber generatie die op spelfouten letten en zichzelf de hemel in prijzen...
Waar is het forum waar ik als 15 jarige nog parels van herinneren aan heb gebleven?!
Mwah, als het ten koste gaat van anderen (lees dat ze er prive last van gaan krijgen) is voor mij persoonlijk de lol er wel vanaf.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:29 schreef Piye het volgende:
Ik zou inderdaad wel weer eens een echt backfire topic willen zien, waarbij werkgevers, familieleden, vrienden en klasgenoten erbij worden gehaald. Tegenwoordig roepen ze al "backfire" als de meesten het niet met de TS eens zijn. Voor de rest is het volgens mij ook grotendeels het ophemelen van het verleden hoor.
Die chick die ontslagen was bij de Bijenkorf omdat een FOK!er een mail had gestuurd naar d'r baas met haar topic erin waaruit bleek dat ze zich onterecht ziek had gemeldquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:29 schreef Piye het volgende:
Ik zou inderdaad wel weer eens een echt backfire topic willen zien, waarbij werkgevers, familieleden, vrienden en klasgenoten erbij worden gehaald. Tegenwoordig roepen ze al "backfire" als de meesten het niet met de TS eens zijn. Voor de rest is het volgens mij ook grotendeels het ophemelen van het verleden hoor.
Deze zin snap ik niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
Waar is het forum waar ik als 15 jarige nog parels van herinneren aan heb gebleven?!
Ik snap je bezwaren en misschien is het ook wel een stukje volwassenheid. Maar ik vond dat juist prachtig. Vooral ook omdat ze het er altijd zelf naar maken. Het is basiskennis van het internet om op te passen met privegegevens. Deze mensen laten zich opnaaien om iets te bewijzen en dat gaat dan mis. Een mooi voorbeeld vind ik het verhaal van anthonyzeus (van voor mijn tijd trouwens, maar die heb ik achteraf gelezen).quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, als het ten koste gaat van anderen (lees dat ze er prive last van gaan krijgen) is voor mij persoonlijk de lol er wel vanaf.
Dat soort dingen inderdaad. Dat is toch mooi?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:36 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die chick die ontslagen was bij de Bijenkorf omdat een FOK!er een mail had gestuurd naar d'r baas met haar topic erin waaruit bleek dat ze zich onterecht ziek had gemeld
Inderdaad ik snap dat ook nooit, dat vinden types voornamelijk grappig omdat het anderen zijn, maar waarschijnlijk gaan ze zelf in een hoekje zitten janken als een puisterige sukkel als het bij hen gebeurt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, als het ten koste gaat van anderen (lees dat ze er prive last van gaan krijgen) is voor mij persoonlijk de lol er wel vanaf.
Daarin moet ik je wel een beetje gelijk geven. Het is wel echt klote als je daardoor opeens uitgekotst wordt door je omgeving.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Inderdaad ik snap dat ook nooit, dat vinden types voornamelijk grappig omdat het anderen zijn, maar waarschijnlijk gaan ze zelf in een hoekje zitten janken als een puisterige sukkel als het bij hen gebeurt.
Daar kun je je hele leven last van hebben en dus absoluut niet wenselijk, vooral met topics als die ik aanmaak bijvoorbeeld.
Maar goed zoals Piye aangeeft is het soms ook wel eigen schuld omdat teveel prive info wordt prijsgegeven. Dan "vraag" je er soms ook wel om, vooral bij types die daar op kicken en je maar al te graag de grond in willen stampen.
Waarom moeite doen om shit van haan te onthouden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap je bezwaren en misschien is het ook wel een stukje volwassenheid. Maar ik vond dat juist prachtig. Vooral ook omdat ze het er altijd zelf naar maken. Het is basiskennis van het internet om op te passen met privegegevens. Deze mensen laten zich opnaaien om iets te bewijzen en dat gaat dan mis. Een mooi voorbeeld vind ik het verhaal van anthonyzeus (van voor mijn tijd trouwens, maar die heb ik achteraf gelezen).
[..]
Dat soort dingen inderdaad. Dat is toch mooi?
Stel dat wij hier allemaal nog 5 jaar zitten. Wat voor verhalen hebben wij dan om aan terug te denken? Die keer dat haan33 van z'n fiets viel? Of dat geelman KLB ging naspelen met lego? Het is allemaal wel geinig, maar het is toch anders.
Was slechts een voorbeeld. Maar haan33 z'n topics zijn hier wel vrij bekend. Ik zag dat hij zelfs is verkozen tot leukste topicstarter in de klb-verkiezingen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom moeite doen om shit van haan te onthouden?
Als persoon niet nee, maar met zijn topics welquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Was slechts een voorbeeld. Maar haan33 z'n topics zijn hier wel vrij bekend. Ik zag dat hij zelfs is verkozen tot leukste topicstarter in de klb-verkiezingen.Overigens heb ik zelf geen enkel probleem met haan. Ik mag 'm wel.
Toegegeven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als persoon niet nee, maar met zijn topics wel
Ja, klopt 100% gelijk in ja... dit is btw iets van de laatste tijdquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Toegegeven.
Ik verbaas me er ook vaak over dat die topics het zo goed doen. Niet alleen bij haan trouwens. Het lijkt wel hoe slechter de topics hoe beter ze het doen.Eerst dacht ik dat het kwam omdat het allemaal meisjes waren (of ze in ieder geval als meisje stonden geregistreerd), maar o.a. haan en ook sjipsjap hebben aangetoond dat het daar niet aan ligt.
Waarschijnlijk is het een beetje als bij justin bieber video's op youtube, die ongelooflijk veel views hebben maar meer negatieve stemmen dan positieve.
Wat beschouw jij dan als laatste tijd? Want jij bent al een heel stuk langer lid dan ik zie ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt 100% gelijk in ja... dit is btw iets van de laatste tijd
Viel op dat de lily's en linda94's ondanks hun treurige topics en klachten altijd een topic vol kregen![]()
Snap er ook niks van.. soms zie je een pareltje gewoon weg faden door al dat soort kuttopics.
Zal ook met het niveau te maken hebben. Lekker even een simpele oneliner plaatsen blijft populair
Denk van de laatste 2, 3 jaar? En iddquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat beschouw jij dan als laatste tijd? Want jij bent al een heel stuk langer lid dan ik zie ik.Maar dat ik FOK! ontdekte is nu ook al weer een paar jaar terug (nog voor die reorganisatie van KLB) en er staan mij ook nog wel wat vergelijkbare namen bij. Zoals bijvoorbeeld een Goodluck_Charm en een Confession.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is de enige manier waarop je jezelf goed kunt voelen. Per definitie ben je dan beter dan anderen, dus kraak je anderen ermee af.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:50 schreef madeliefff het volgende:
Mensen die Perse anderen moeten af kraken om zich goed te voelenen mensen die over vroeger praten worden oud!
je kunt ook gewoon jezelf opkrikken ipv anderen naar beneden te halen om beter te zijn dan anderen, dat is minder triest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is de enige manier waarop je jezelf goed kunt voelen. Per definitie ben je dan beter dan anderen, dus kraak je anderen ermee af.
Als je iedereen een miljoen euro geeft, is dan iedereen rijk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon jezelf opkrikken ipv anderen naar beneden te halen om beter te zijn dan anderen, dat is minder triest.
nee..maar in plaats van 1 miljoen te stelen zodat je rijk bent kun je ook een goede baan zoeken zodat je op eigen kracht rijk word.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je iedereen een miljoen euro geeft, is dan iedereen rijk?
picsquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:07 schreef Sophie94 het volgende:
Hhreey ts, ik lever graag een bijdrage om klb leuk te maken
Ben ook een tijdje wegeweest. Ben verrast dat er nog steeds veel van dezelfde maatjes in zitten als een paar jaar terug, en al ben ik niet iemand die een mede-"fokkert" op zijn spelling wil gaan af rekenen, toch moet het me van het hart dat ik je niet helemaal begrijp. Wat bedoel je hiermee: "waar ik als 15 jarige nog parels van herinneren aan heb gebleven?!" Ik ben bijna klaar met mijn inburgeringscursus, maar die uitspraak begrijp ik niet helemaal. Ik ben er van overtuigd dat je me hiermee kunt helpen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
Na een jaar of 5 afwezig te zijn op Fok, heb ik toch maar weer een nieuw account aangemaakt.
De tijd dat topics nog minimaal 5000 kijkers had, en moderators nog openlijk moesten lachen om kapotgeknapte jampotjes in een aarsch,en vervolgens goatse en Daniel Pearl als tegenreactie terugplaatsten![]()
Klacht:
Tegenwoordig heb je de Justin Bieber generatie die op spelfouten letten en zichzelf de hemel in prijzen...
Waarschijnlijk heb je niet goed opgelet tijdens je inburgeringscursus..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben ook een tijdje wegeweest. Ben verrast dat er nog steeds veel van dezelfde maatjes in zitten als een paar jaar terug, en al ben ik niet iemand die een mede-"fokkert" op zijn spelling wil gaan af rekenen, toch moet het me van het hart dat ik je niet helemaal begrijp. Wat bedoel je hiermee: "waar ik als 15 jarige nog parels van herinneren aan heb gebleven?!" Ik ben bijna klaar met mijn inburgeringscursus, maar die uitspraak begrijp ik niet helemaal. Ik ben er van overtuigd dat je me hiermee kunt helpen.Bij voorbaat dank
Kijk, jij bent dus 1 van de redenen waarom ik dit topic open.quote:
Ik heb stiekem met je ma gedanst.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:52 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Kijk, jij bent dus 1 van de redenen waarom ik dit topic open.
Vroegah werden mensen en familie nog echt compleet afgefikt in t openbare Fok forum.
Tegenwoordig zijn er alleen nog van die kansloze internetnichten zoals jij..
Een foto posten van iemand met een houthakkers blouse, en vervolgens denken grappig te zijn..
Ik snap de foto niet, leg eens uit broekie..
Wel mooi dat je opmerkt dat het een houthakkers blouse is of je bent een extreme hipster of gewoon een misplaatste homofiel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:52 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Kijk, jij bent dus 1 van de redenen waarom ik dit topic open.
Vroegah werden mensen en familie nog echt compleet afgefikt in t openbare Fok forum.
Tegenwoordig zijn er alleen nog van die kansloze internetnichten zoals jij..
Een foto posten van iemand met een houthakkers blouse, en vervolgens denken grappig te zijn..
Ik snap de foto niet, leg eens uit broekie..
Hoe diep kun je zinken arme jongen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je ma gedanst.
wie is datquote:
Dieper dan je pa.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:55 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Hoe diep kun je zinken arme jongen...
Ik draag Armani schoenen,Hugo Boss sokken en Hugo boxer en bijpassende Hugo leren riem.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wel mooi dat je opmerkt dat het een houthakkers blouse is of je bent een extreme hipster of gewoon een misplaatste homofiel.
Serieus?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:04 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik draag Armani schoenen,Hugo Boss sokken en Hugo boxer en bijpassende Hugo leren riem.
Tevens een Armani t-shirt met bijbehorende Armani trui.
En uiteraard slangenleren én krokodillen leren laarsjes
En natuurlijk mijn U-boat horloge en bijpassende Ray-Ban zonnebril.
Ik heb het gemaakt in het leven vriend
Id klb destijds ook niet een week of wat dichtgeweest?quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ah het maandelijkse vroeger was fok beter topic. Al heb je wel gelijk hoor daar niet van, de tijden dat hyves profielen nog openbaar gepost werden![]()
dat op een gegeven moment inderdaad bijna niemand meer een topic durfde te maken omdat ie dan de TS was en kapotgescholden werd
wat een tijden ja
klb2.0
Maakt men dat op aan de kleding tegenwoordig? Klaagbaak is niet de enige die 2.0 is gegaan...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:04 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik draag Armani schoenen,Hugo Boss sokken en Hugo boxer en bijpassende Hugo leren riem.
Het topic had ook 'Machupicchu is in 5 jaar tijd compleet verkracht!' kunnen hetenquote:
Een aap in een pakkie, is nog steeds een aap.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:04 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Klopt, ik ben het levende bewijs daar van.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:10 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Maakt men dat op aan de kleding tegenwoordig? Klaagbaak is niet de enige die 2.0 is gegaan...
Vind het wel jammer dat dat niet meer kan jaquote:Op zondag 17 maart 2013 16:24 schreef Twiitch het volgende:
kom we gaan alles over TS z'n privé vinden en hem dan hier afslachten
De laatste ontmanteling was Juminelle toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat dat niet meer kan ja
Of Monkyyy. Weet niet meer wie er eerder was?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De laatste ontmanteling was Juminelle toch?
het kan nog, voor een keer maar, de mods doen vast hun oogjes eventjes dicht in dit bijzondere gevalquote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat dat niet meer kan ja
ja, dat bleek een vent te zijn toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De laatste ontmanteling was Juminelle toch?
Nee een 'vriendin' van de 'echte' Juminelle (die niet wist dat fok! überhaupt bestaat) en zich als haar had voorgedaan. Elk detail van haar levenquote:
Nee, niemand weet wie ze nou uiteindelijk was, tenminste ik niet. In ieder geval had ze het hele leven van iemand gejat en zich als zodanig hier op den foks gepresenteerd.quote:
Nooit echt meegemaakt. Juminelle was geloof ik midden/eind 2012 ergens en daarvoor had je Ritmo die nu geloof ik ong. een jaar weg is.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Of Monkyyy. Weet niet meer wie er eerder was?
oh, dat is nog engerquote:Op zondag 17 maart 2013 16:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee een 'vriendin' van de 'echte' Juminelle (die niet wist dat fok! überhaupt bestaat) en zich als haar had voorgedaan. Elk detail van haar leven
Wat is daar dan de reden van? Dat soort topics zijn topvermaak, zeker in de eindeloze zee van treurigheid die ONZ heet.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:36 schreef MAHL het volgende:
ONZ / Lachen om Girlscene
Natuurlijk weer gesloten
Die ken ik niet. Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:49 schreef hmmmz het volgende:
Vroeger was het inderdaad een stuk beter en leuker hier. Die vent die ontslagen werd bij ZiggoPiovan
AnthonyZeus
de zus van huntelaar
. Enige jaren geleden was er nog een goed topic met een live webcam van iemand die z'n auto verkeerd geparkeerd had.
Amerikaans. Google ads.quote:
handen af van brechtjequote:Op donderdag 10 januari 2013 02:28 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
In die tijd werd jij toch de hel ingeprezen en je dochter richting hemel?
Die blonde toch?
Zit jij nog steeds op dit Forum, ben jij 100% afgekeurd ofzo?!
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:13 schreef amenth het volgende:
ja man goeie ouwe tijd kon je nog openlijk toris bespreken hiero zonder dat ze allemaal komen zijken over de criminele tuig van tegenwoordig
alleen bij raids god ver domde newfag.quote:
tong80 toen ook al. En nu missen we socios en ritmo en de andere autistenbendequote:Op zondag 17 maart 2013 18:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
nu post amenth en gulmez en tong80
idd toen ik nog helemaal krom kon liggen om die documentaire van jouquote:Op zondag 17 maart 2013 18:18 schreef BaajGuardian het volgende:
rot op man de echte fokbazen waren bioslock velvetacidchrist, nitespeed en chris2k.
Oh en paultjuhhh en ik natuurlijk, en jogy.
Ok en salvador en coz.
en nog wel meer, ffs nu heb ik weer heimwee naar vroeger ;-;
Altijd bitch. Zo creëer je alleen maar meer newfags newfag.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
alleen bij raids god ver domde newfag.
geen dankquote:Op zondag 17 maart 2013 18:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
idd toen ik nog helemaal krom kon liggen om die documentaire van jou
Dat is niet wat de regel inhoudt, jij bent de newfag, ik was al oldfag toen epicfailguy nog geen gezicht had. Dus ga jij maar met je gay fawgs maskertje op rondlopen met je misinterpetatie van de /b regel.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:30 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Altijd bitch. Zo creëer je alleen maar meer newfags newfag.
Ok knues, waar the fuck haal je dat nou weer vandaan? Als iemand die masker op doet ben jij het wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is niet wat de regel inhoudt, jij bent de newfag, ik was al oldfag toen epicfailguy nog geen gezicht had. Dus ga jij maar met je gay fawgs maskertje op rondlopen met je misinterpetatie van de /b regel.
p.s. je bent zo gay dat je wellicht homo bent.
Dacht het niet, het zijn types als jij die met 'de regels van /b' komen janken terwijl ze zelf nieteens weten wat die regel inhoudt. Types als jij die met yolo mentaliteit met zo'n masker op denken dat ze bij 'anonymous' horen etc.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:35 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Ok knues, waar the fuck haal je dat nou weer vandaan? Als iemand die masker op doet ben jij het wel.
Maar als je teveel lacht dan kunnen de buren gaan klagen.quote:
hahaquote:Op zondag 17 maart 2013 18:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dacht het niet, het zijn types als jij die met 'de regels van /b' komen janken terwijl ze zelf nieteens weten wat die regel inhoudt. Types als jij die met yolo mentaliteit met zo'n masker op denken dat ze bij 'anonymous' horen etc.
Ga toch ergens anders jezelf kontvingeren, matroos.
Een hoer is ook eigen ondernemer dus dat zegt nog niet veelquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:28 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
en een pooier doet wat ookalweer?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:51 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Een hoer is ook eigen ondernemer dus dat zegt nog niet veel
Ik wist dit nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
OOk al niet
En nee, ik ben verpleegster met avonddiensten.
Had je moeten weten als je zoveel van FOK! wist.
socios was tenminste nog aardig. Die ritmo een ontiegelijk gefrustreerde nerd.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
tong80 toen ook al. En nu missen we socios en ritmo en de andere autistenbende
Hoe anders kan het ook zijn dat je topic door een vrouwelijke modje word gelocktquote:Op zondag 17 maart 2013 16:36 schreef MAHL het volgende:
ONZ / Lachen om Girlscene
Natuurlijk weer gesloten
Nou Nestalgie. Een hoer KAN een eigen ondernemer zijn. Nu goed dan. Je begrijpt dat ik zeg een hoer kan ook eigen ondernemer zijn om aan te geven dat je wel kan lopen braggen dat je eigen ondernemer bent maar dan kun je ook gewoon een hoer zijn i.p.v. een stropdas. Maar jij mist natuurlijk weer het doel van mijn post.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar jij gaat ervan uit dat elke hoer eigen ondernemer is.
Wou ff de wijsneus uithangen, no biggie.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:02 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Nou Nestalgie. Een hoer KAN een eigen ondernemer zijn. Nu goed dan. Je begrijpt dat ik zeg een hoer kan ook eigen ondernemer zijn om aan te geven dat je wel kan lopen braggen dat je eigen ondernemer bent maar dan kun je ook gewoon een hoer zijn i.p.v. een stropdas. Maar jij mist natuurlijk weer het doel van mijn post.
Welke biggie? Deze?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wou ff de wijsneus uithangen, no biggie.
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Welke biggie? Deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]
Anhero. Aub. Tevens ben je de meest OP persoon die ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dacht het niet, het zijn types als jij die met 'de regels van /b' komen janken terwijl ze zelf nieteens weten wat die regel inhoudt. Types als jij die met yolo mentaliteit met zo'n masker op denken dat ze bij 'anonymous' horen etc.
ik ben overpowered?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Anhero. Aub. Tevens ben je de meest OP persoon die ik ooit gezien heb.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is hont.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja getrouwd 3 kinderen, hond, stationwagen.
quote:
Wordt je geil van of niet? Kutpersoon ben jijquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:29 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Pure afgunst en jaloezie, anders zou je nooit reageren arme middenklassearbeider.
Ik kan daar echt zo van genieten hmmmm
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben overpowered?
your and idiot.
Dus je geeft toe dat je zelf een vieze newfag bentquote:
Ik geef alleen toe dat ik niet olderfag ben dan jij.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:39 schreef BaajGuardian het volgende:
-domme reactie
Dus je geeft toe dat je zelf een vieze newfag bent
/ONZ/quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:23 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja maar dan gewoon in het Nederlands hier op fok
OK DOEI DAN MAAR WEER HE!quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
Klacht:
Onzin, TS heeft een té romantisch beeld van FOK!quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:20 schreef wuuht het volgende:
jodenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:47 schreef Nielsch het volgende:
5 jaar geleden kreeg je ook al gewoon bans voor gezeik, gore en joden beledigen
zou wel beste zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 19:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onzin, TS heeft een té romantisch beeld van FOK!
5 jaar geleden kreeg je ook al gewoon bans voor gezeik, gore en joden beledigen.
Nerdje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
Klacht:
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, niemand weet wie ze nou uiteindelijk was, tenminste ik niet. In ieder geval had ze het hele leven van iemand gejat en zich als zodanig hier op den foks gepresenteerd.
[..]
Nooit echt meegemaakt. Juminelle was geloof ik midden/eind 2012 ergens en daarvoor had je Ritmo die nu geloof ik ong. een jaar weg is.
Wow bizar. Is er geen centraal topic met zulke ontmaskeringen?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee een 'vriendin' van de 'echte' Juminelle (die niet wist dat fok! überhaupt bestaat) en zich als haar had voorgedaan. Elk detail van haar leven
Ritmo was de standaard internetheld met grote praatjes die irl een ontzettende schaaknerd bleek te zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Wow bizar. Is er geen centraal topic met zulke ontmaskeringen?
En wat bleek er dan met Ritmo te zijn? En wat met Monkyyy? Dat soort dingen gaan om de een of andere reden altijd langs mij heen.
Thnx!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ritmo was de standaard internetheld met grote praatjes die irl een ontzettende schaaknerd bleek te zijn
Monkyyy was een pokerspeelster die foto's had gepost van een andere pokerspeelster (genaamd monkiii) en zei dat ze het zelf was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |